Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν υπηρχε απαγορευτικο ο καπετανιος ειπε οτι ηταν επισφαλης ο καταπλους στο λιμενα Χανιων ημουν επιβατης ηρθαμε με κτελ και φυσικα στη Σουδα απνοια σχεδον γελανε και οι πετρες χαχαχαχαχα και τυχαια η ανακοινωση στο πλοιο εγινε στις 21:30 αυτος ο καπετανιος εχει ματι γερακιου ειδε οτι στη Σουδα δεν μπορει να πιασει ενω Ηρακλειο θα μπορουσε ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του εχω κανει email στην εταιρεια να δω τι θα απαντησουν εκτος απο το κλασικο θα εχετε 50% εκπτωση στο επομενο ταξιδι 

 

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της εν λόγω εταιρείας είναι πάντα στα όρια του τυποποιημενου. 

Είτε ήταν απόφαση του Πλοιάρχου, είτε της εταιρείας, τα δείγματα συμπεριφοράς προς τα Χανιά δεν αλλάζουν και σιγά σιγά οι μάσκες φεύγουν. 

Βέβαια ότι πληρώνεις παίρνεις... 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 
Ήμουν επιβάτης του δρομολογίου με το FESTOS PALACE την  6-12-2021 από Πειραιά προς Χανιά με με Αριθμ. Εισητηρίου Τ 60683128 και καμπίνα 7003 στις 21:30 δέχτηκα τηλέφωνο από την reception  του πλοίου και με ενημέρωσαν οτι το πλοίο λόγω καιρικών συνθηκών δεν θα εχει κατάπλου στο λιμένα Χανίων και οτι με λεωφορείο θα γίνει η μεταβίβαση μας στα Χανιά δήλωσα την πρόθεση μου να μπω και μέχρι εκεί ΟΛΑ ήταν καλά .
Το πλοίο είχε άφιξη στις 06:45 στο λιμάνι του Ηρακλείου βγήκα για να παραλάβω τις αποσκευές μου και μέσα στην βροχή περιμέναμε το λεωφορείο που ήρθε στις 06:25 επιβιβαστήκαμε και στις 07:10 αναχωρήσαμε για Χανιά. Στο δρόμο ο καιρός στα δικά μου μάτια ήταν πολύ ήρεμος σε επίπεδο ανέμου και γι αυτό επικοινώνησα με τα 2 λιμεναρχεία Χανίων και Ηρακλείου αν ειχε εκδοθεί απαγορευτικό απόπλου του πλοίου με δικιά τους ευθύνη και τα δυο απάντησαν αρνητικά .
Οταν έφτασα στα Χανιά στις 09:15 κατευθύνθηκα στο Λιμεναρχείο Χανίων όπου μου είπαν να απευθυνθώ στην εταιρεία και έτσι έπραξα πήρα στο κεντρικό πρακτορείο στα Χανιά (Ναναδακης travel) οπου είχα την πρώτη επικοινωνία και ρώτησα το εξής γιατί δεν έκανε το δρομολόγιο απο Ηράκλειο για Χανιά και μου είπαν οτι δεν είχαν ενημέρωση και οτι θα μου απαντήσουν.
Στις 10:00 η ώρα έλαβα τηλεφώνημα από λιμεναρχείο Ηρακλείου ότι το δρομολόγιο δεν συνέχισε για Χάνια γιατί ο καπετάνιος έκρινε ότι ο κατάπλους θα ήταν επισφαλής λόγω καιρικών συνθηκών όπως έχει αναγράψει και στο ημερολόγιο του πλοίου κάτι το οποίο έχει δικαίωμα να κάνει.
Στις 12:29 έλαβα τηλεφώνημα από το πρακτορείο Ναναδάκης ότι το δρομολόγιο δεν έγινε λόγω καιρικών συνθηκών όπως τους απαντήσατε και θέτω κάποια ερωτήματα:
1.    Πως ένας καπετάνιος από τις 21:30 έκρινε ότι θα είναι επισφαλής ο κατάπλους του πλοίου στα Χανιά και όχι στο Ηράκλειο λόγω καιρικών συνθηκών 
2.    Η εταιρεία δεν θα μπορούσε να έχει ένα λεωφορείο την ώρα του κατάπλου ώστε ο κόσμος να μην βρέχεται και επί δύο ώρες να είναι μούσκεμα στο λεωφορείο
Παρακαλώ για την απάντηση στις απορίες μου, και θα ήμουν χαρούμενος να είχα  αν είναι δυνατόν μια τηλεφωνική επικοινωνία.
 

Εστειλα email περιμενω απαντηση επισημα 

 

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτες καταστάσεις από μία εταιρεία που κάποτε σεβόταν τον επιβάτη.Δε σέβονται ούτε τα πληρώματα τους,γιατί ο πλοίαρχος εκτέλεσε πολύ απλά την εντολή τους.Κοιτάνε μόνο το κέρδος ελαχιστοποιώντας τα έξοδα.Αλήθεια πόσες νταλίκες είχε για Χανιά στο γκαράζ του;Αν ήταν πολλές δε θα διαμαρτύρονταν μαζικά οι μεταφορικές;Μάλλον κουβαλάνε μύγες..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε συ Μιλτιαδη.

Απαγορευτικο δεν ειχε,ολοι λενε οτι ο καιρος ηταν οκ ,το χανιωτικο της κοινοπραξιας πηγε και φταινε οι επιβατες που γκρινιαζουν.Στο συγκεκριμενο περιστατικο η εταιρεια ειναι φαουλ και δεν ειναι κακο να το παραδεχομαστε καποιες φορες.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλα το τι ιδεα εχει ο καθενας για τον καιρο το ακουω βερεσε.

Την αλλη φορα ειχε απαγορευτικο και εκραζαν ολοι επειδη εφυγε απο τα Χανια κ πηγε στο Ηρακλειο για να μην περιμενει ο κοσμος εξω και λεγαν με ποιο δικαιωμα(!) πηρε ο πλοιαρχος τετοια αποφαση🤣Οταν γινεται το αναποδο υπαρχει προβλημα ομως.

Η εταιρεια ως οφειλε και αποζημιωσε με εισιτηριο τους επιβατες για την ταλαιπωρια και τους μετεφερε δωρεαν και στην ωρα τους(09:15)στα Χανια.

Τωρα για τον φιλο που βραχηκε περα απο το οτι θα μπορουσε να περιμενει μεσα στο πλοιο το Ηρακλειο εχει και εναν ανετοτατο επιβατικο σταθμο ακριβως για την αναμονη των επιβατων διπλα στο πλοιο της Μινοαν και απεναντι απο το χωρο των λεωφορειων.

Καλο το κρα-κρα απο 2-3 εδω μεσα(οχι τον Μηλιος)εκει που μας παιρνει αλλα και καπου κρατει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβουμε δικαιολογείς τη συμπεριφορά της εταιρείας;Επειδή αποζημίωσε και έβαλε λεωφορείο;Μήπως να πούμε και ευχαριστώ;

Η εξήγηση είναι απλή.Λίγοι επιβάτες,ελάχιστα οχήματα,σταματάμε Ηράκλειο.

Καλό είναι να βλέπουμε και τα λάθη της εταιρείας όχι μόνο να την αγιοποιούμε. 

Όσο για το κρα και την άλλη φορά και και.Δε θέλω να σχολιάσω κάτι παρά να πω πως ο κουλούρας πουλάει φρέσκα κουλούρια..

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι αμα δεν ξερει καποιος(και αναφερομαι σε σενα προσωπικα στην προκειμενη)να μην βγαζει συμπερασματα για τις πληροτητες,το πως,το γιατι κλπ απο το σπιτι του μιλια μακρια απο τα λιμανια που εξηπυρετουν τα πλοια αυτα γιατι παντα θα υπαρχουν καποιοι αλλοι που ξερουν πολυ περισσοτερα σε καθημερινη βαση.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι λέγεται το αυτονόητο δεν νομίζω ότι είναι κρα-κρα. Όπως λέμε και για τις άλλες εταιρείες όταν υποκύπτουν σε τέτοια φάουλ, έτσι λέμε και για τις Μινωικές, δεν αποτελούν εξαίρεση. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως ξέρω ότι σύνηθες πρακτική  των πλοιάρχων και των εταιρειών , είναι ότι πας βλέπεις κι αναλόγως τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο λιμάνι εκείνη την ώρα κρίνεις και αποφασίζεις η κάνεις προσπάθεια να δέσεις η σφύρας τρεις και φεύγεις .  Δεν ακυρώνεις την προσέγγιση σου στο λιμάνι λόγω καιρού 11 ώρες πριν και μάλιστα χωρίς να έχεις ο ίδιος διαπιστώσει οτι μια ενδεχόμενη προσέγγιση είναι ανασφαλή  . Με την ίδια λογική ας το έλεγε και δυο ώρες νωρίτερα να μην φόρτωνε για Χανιά και να πήγαινε οποίος ήθελε με την κοινοπραξία . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη υπαρχει νορμαλ κοσμος που πιστευει οτι ο Γκριμαλντι δεν εχει λεφτα για να καλυψει τα πετρελαια απο το Ηρακλειο στα..Χανια και κοβει δρομολογια αναλογα με το ποσα κεφαλια ειναι μεσα.

ΟΚ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΕΔΩ ΝΟΜΙΖΩ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΡΟΙ🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε να δείτε πως έχουν τα πράγματα.

Πέραν από την συμπάθεια και στήριξη των Μινωικών γραμμών για την ύπαρξη ανταγωνισμού στην γραμμή, δεν είναι κακό να αναφέρουμε και σημεία που δεν είναι σωστά.

Φίλε @MILTIADIS τα έχουμε συζητήσει από κοντά, και σε γενικές γραμμές το εγχείρημα δούλεψε υπερ του επιβάτη σε σχέση με την κοινοπραξία. Όμως δεν χρειάζεται να στρουθοκαμηλίζουμε στα γεγονότα που είναι εξόφθαλμα, και που ορισμένοι τα ξέρουμε και απλά δεν μπορούμε να τα γράψουμε και με πιο ξεκάθαρο τρόπο μερικές φορές.

Εν προκειμένω έχουμε απόφαση του Πλοιάρχου μετά τον απόπλου από τον Πειραιά που δηλώνει οτι κρίνει επισφαλή την προσέγγιση στην Σούδα. Ο.Κ. Θες να το δεχθώ; Θα το δεχθώ. Θέλω τα πειστήρια μεταξύ 21:00 (ώρα απόπλου) και 23:00, που να δείχνουν οτι το επόμενο πρωί ο πλους από Ηράκλειο για Χανιά κρίνεται επισφαλής. Δεδομένου οτι δεν υπήρχε κάτι, το εν λόγω επιχείρημα ακυρώνεται.

Έστω οτι ο Μανώλης (που δεν χρειάζεται να τον ευλογάμε τόσο, το κάνουν οι άλλοι για τους άλλους. Όχι κι εμείς ;) ) έχει λεφτά για να κάψει άδειο βαπόρι Ηράκλειο-Χανιά. Γιατί δεν το κάνει λοιπόν; Γιατί προτιμάει να δώσει μελανό σημείο στην εικόνα της εταιρείας;

Για να το κλείσω, και ξέρεις ξεκάθαρα πως τα λεω αυτά, η εταιρεία είναι φάουλ σε κάτι τέτοια και το ξέρουμε καλά.

ΥΓ: Για το οτι το ίδιο πλοίο με τον ίδιο Πλοίαρχο "έχασε" κατάπλου στην Σούδα προ μηνών και πήγε Ηράκλειο, μπορώ να πω πως υπήρχε η επιλογή κατάπλου. Και δυνατότες υπήρχαν, και αρωγή υπήρχε. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορώ να τον δικαιολογήσω γιατί ήρθε Χανιά, είδε, έκρινε επισφαλής (οκ, ξέρει καλύτερα προφανώς από εμάς) και έφυγε. Προχθές, δεν ήρθε καν. Το αποφάσισε 12 ώρες πριν οτι δεν θα μπορέσει να δέσει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύει κανείς ότι δεν έχει. Αλλά με κάτι τέτοια τα κάνει περισσότερα σίγουρα. 

Σοβαρά τώρα ξέρουμε τι κίνηση είχε για Ηράκλειο και πόση για Χανιά? Έτσι για να χούμε να λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Απο φορτηγα 25-40 για Χανια και 100-120 για Ηρακλειο αναλογα τη μερα πωλουνται και οι θεσεις.

Γι αυτο τα Χανια ειναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ τα Σαββατοκυριακα που τα φορτηγα ειναι παντα λιγοτερα και οχι εξοδο αλλα μαλλον ειναι λιγο δυσκολο να το σκεφτουν καποιοι..

Ξαναλεω η αποσταση ειναι αστεια για να μιλαμε για οικονομιες κλπ.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Nikos_Chania said:

ΥΓ: Για το οτι το ίδιο πλοίο με τον ίδιο Πλοίαρχο "έχασε" κατάπλου στην Σούδα προ μηνών και πήγε Ηράκλειο

Από την όλη κουβέντα αυτό μου έμεινε εμένα πάντως. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, MILTIADIS said:

Απο φορτηγα 25-40 για Χανια και 100-120 για Ηρακλειο αναλογα τη μερα πωλουνται και οι θεσεις.

Γι αυτο τα Χανια ειναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ τα Σαββατοκυριακα που τα φορτηγα ειναι παντα λιγοτερα και οχι εξοδο αλλα μαλλον ειναι λιγο δυσκολο να το σκεφτουν καποιοι..

Ξαναλεω η αποσταση ειναι αστεια για να μιλαμε για οικονομιες κλπ

Καλώς,εστω ότι δεν είναι τα πετρελαια το θέμα, τότε κατά την δική σου άποψη, ποιος είναι ο λόγος που δεν πήγε Χανιά; Γιατί ακυρωση προσεγγισης(οπως προαναφέρθηκε παραπανω), 11(!)ώρες πριν την προσέγγιση, και χωρίς καν ο πλοίαρχος να δει και να κρίνει τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στον λιμένα, πρωτη φορα το ακουω. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Neptune said:

Από την όλη κουβέντα αυτό μου έμεινε εμένα πάντως. 

Στο συγκεκριμένο περιστατικό πάντως, δεν πιστεύω προσωπικά πως έχει ευθύνη ο Πλοίαρχος. Πιο πολύ "δένει" το σενάριο να είναι ειλημένη απόφαση της εταιρείας και απλά να περάστηκε στους επιβάτες ως απόφαση του Πλοιάρχου, σύμφωνα με την μαρτυρία που μας κοινοποιήθηκε ανωτέρω.

Για τον χαμένο κατάπλου στη Σούδα, ότι και να πούμε είναι περιττό καθώς το βαπόρι ήρθε, δεν έδεσε με τον καιρό που επικρατούσε (όντως εκείνη την μέρα) και έφυγε. Καλά έκανε αφού έκρινε οτι αυτό είναι το πιο ασφαλές και δεν μπορώ/ούμε να πούμε τίποτα. Απλά υπήρχε και η δυνατότητα αρωγής ρκ, που αν θυμάμαι καλά δεν βοήθησε και πολύ στο να καταφέρει την πρόσδεση και παραμονή, κάτι το οποίο φυσικά δεν είναι παροχή όλων των λιμένων. Απλά συνέπεσαν τα δυο γεγονότα στο ίδιο πλοίο, χωρίς να σημαίνει απαραίτητα κάτι για το πλοίο και το πλήρωμα βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Για το γεγονός ότι ο ίδιος πλοίαρχος δεν είχε δέσει στη Σούδα προ μηνών, έχω να καταθέσω στο forum τη μαρτυρία έμπειρων και καταξιωμένων πλοιάρχων, οι οποίοι σε προσωπική επικοινωνία μου εξήγησαν ότι ο πλοίαρχος έκανε πάρα πολύ καλά που αποφάσισε να επιστρέψει στο Ηράκλειο χωρίς να δέσει στη Σούδα, παρ΄ όλο που το επιχείρησε για αρκετή ώρα. Τη συγκεκριμένη μέρα ήμουν στα Χανιά και έχω ιδία άποψη για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτό αναφέρω και εγώ άλλωστε. Ήρθε, έκρινε οτι η ασφάλεια του πλοιου και των επιβαινόντων είναι να φύγει και έφυγε. Το θέμα έχει να κάνει ξεκάθαρα με τις αποφάσεις της εταιρείας και όποιες ευθύνες αυτή έχει, όχι με τον Πλοίαρχο και το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ειπα για να κατηγορησω καποιον. Ποιο πολυ η σειρα σκεψης ηταν οτι ο πλοιαρχος με τετοιες συνθηκες ξαναδοκιμασε και δεν επιασε οποτε αδικος κοπος να ξαναπροσπαθησει και ειπε κανονιστε απο τωρα πουλμαν. Δεν το ειπα για κακο ουτε πονηρο οπως φαινεται σε πρωτη αναγνωση.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο φίλος @Μηλιος παραπάνω είναι τα πράγματα χωρίς καμία υπερβολή, μιας και ήμουν και εγώ μέσα, με τη μόνη διαφορά ότι εγώ είχα αυτοκίνητο. Στην δικιά μου περίπτωση λοιπόν, αν και αρχικά μου είπαν στην ρεσέψιον πως δεν δικαιούμαι κάτι μιας και είχα δικό μου μέσο για να μεταβώ στα Χανιά, στη συνέχεια μου προσέφεραν 50% έκπτωση σε επόμενο ταξίδι. Έλα μου όμως που εγώ έχω έτσι κι αλλιώς 50% από το φοιτητικό, οπότε και για αυτό μου έδωσαν τηλέφωνο και μέιλ της εξυπηρέτησης πελατών για να επικοινωνήσω με αυτούς για τα περαιτέρω και τώρα περιμένω κι εγώ απάντηση τους. 

Οκ, σίγουρα ο πλοίαρχος ξέρει καλύτερα από όλους τι είναι σωστότερο για πλοίο, πλήρωμα και επιβάτες, αλλά και εγώ όταν έφτασα στην περιοχή της Σούδας κατά τις 9 παρά, είδα ότι δεν φυσούσε καθόλου και η θάλασσα σε όλο τον κόλπο ήταν πολύ ήρεμη.

Επίσης σκέφτομαι εγώ τώρα κάτι έξτρα μιας και το έζησα, ξανά λέω χωρίς να το παίζω ειδικός, καθαρά από την οπτική που είδα εγώ το πράγμα, από την στιγμή που δεν υπήρχε επίσημα απαγορευτικό, και όπως είδαμε η θάλασσα δεν δικαιολογούσε κάτι τέτοιο, πόσο παραπάνω επικίνδυνο ήταν να συνεχίσει το πλοίο για Χανιά, από το να αφήσεις 10-20-30 αυτοκίνητα που πηγαίναν Χανιά, να πρέπει να διασχίσουν ξαφνικά τον γνωστό σε όλους ασφαλή υπεραυτοκινητόδρομο ΒΟΑΚ και μάλιστα σε σημεία με καταρρακτώδη βροχή;

Η κίνηση στο δρομολόγιο από επιβάτες γενικά δεν ήταν πολλή, από όσο έμαθα για το ΚΤΕΛ είχαν γραφτεί κάπου στα 25 άτομα, ενώ συνολικά άντε να ήμασταν 300-400. Στο γκαράζ όμως το πράγμα άλλαζε, από ότι είδα γκαράζ 3-4 ήταν τίγκα στις καρότσες, ενώ και τα 2 υπόγεια ήταν σχεδόν γεμάτα από ΙΧ.

Ξανά λέω, όλα τα παραπάνω απλά τα αναφέρω, χωρίς να θέλω να κράξω κάποιον ή κάτι, εξάλλου και στο επόμενο ταξίδι Μινωικές θα προτιμήσω🤣

Οπότε απλά τώρα περιμένουμε και οι 2 μας τις απαντήσεις της εταιρίας.

ΥΓ- off topic: Αποδεικνύεται ότι οι Shipfriends είμαστε παντού😂

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα ειδα οτι υπαρχει ορεξη για συζητηση οποτε μολις και ΑΝ  μου απαντησουν απο εταιρεια θα μοιραστω και την απαντηση.

ΥΓ Εμενα ουτε 50% στο επομενο ταξιδι μου εστειλαν email ( οχι οτι θα αλλαζε κατι ) αλλα να προσθεσω οτι ειμαστε οντως γυρω στα 25 ατομα αναμεσα μας και ενα μωρακι 3-4 μηνων και μια γυναικα που την εφερε μελος του πληρωματος με αναπηρικο αμαξιδιο οποτε περναει σε δευτερη μοιρα οτι την  μερα του ταξιδιου  πηρα εξιτηριο απο νοσοκομειο με κατασμα αποφυσης σπονδυλου

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, MILTIADIS said:

Εγω το εχω ξαναπει..Αυτα τα πλοια ΔΕΝ ειναι για ολους τους επιβατες.Σαν τα μεταξωτα βρακια ενα πραμα😘

Εγώ πάντως δεν την καταλαβαίνω αυτή την αντίδραση, ούτε τα σχόλια για τα χρήματα. Δεν έθιξε κανείς την περιουσία του Γκριμάλντι και ξέρουμε ότι οι Μινωικές είναι σε εξαιρετική οικονομική κατάσταση. Σιγά μην την παρομοιάσουμε και με την ΝΕΛ που περίμεναν να γίνει η κατάθεση  για τα καύσιμα για να φύγει το πλοίο και να γίνει το δρομολόγιο.

Όμως για οποιαδήποτε εταιρεία και σε οποιαδήποτε γραμμή, είναι περίεργο να ακυρώνεται προσέγγιση 12 ώρες πριν και είναι λογικό να προκαλεί αναστάτωση. Αν μη τι άλλο θα μπορούσαν να περιμένουν μέχρι την άφιξη στο Ηράκλειο και να πάρουν μια δεύτερη άποψη από το λιμεναρχείο Χανίων ή από την ΕΜΥ πχ για τις καιρικές συνθήκες.

Και για ποιους επιβάτες είναι αυτά τα πλοία δηλαδή; Για όσους δεν έχουν άποψη για τίποτα και απλά δέχονται την ταλαιπωρία χωρίς να έχουν κρίση; 

Ας είμαστε και λίγο ανοιχτοί στην (καλοπροαίρετη) κριτική. Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο, και αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...