Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γενικα μιλαω για το τελευταιο διαστημα βρε Δοκτωρ P :P 

Αυριο το πρωι μπορεις να εισαι στον Πειραια να ικανοποιησεις κ εσυ την περιεργια σου ;) 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη περίοδο τα Ro Ro της γραμμής των Χανίων προτιμάνε να μεταφέρουν τα φορτηγά με τα τριφύλλια, πέρα από τα βυτια, όπου έχουν διπλάσια σχεδόν τιμή από ότι μια απλή καρότσα. Πάντως χθες που ήμουν στην αναχώρηση του Κύδων Παλάς η κίνηση σε επιβάτες όπως και στα φορτηγά ήταν υποτονική, (για να μην πω τραγική). 

Link to comment
Share on other sites

Ε τι να σας κανω σας αρεσει δεν σας αρεσει τοσα πηρε τι να κανουμε τωρα..Ζητηστε τα στοιχεια απο το λιμεναρχειο Σουδας ή Πειραια αν δεν με πιστευετε.Οχι οτι με νοιαζει κιολας,εδω εχουν περασει 2 ολοκληρα χρονια και καλα καλα δεν εχετε χωνεψει οτι μπηκε κ αλλη εταιρεια στη γραμμη😂οποτε ειναι μαλλον αδικος κοπος να αναλυσω ποιους ακριβως πηρε σε ανθρωπους με βουλωμενα αυτια/μυαλα ;) Ας ησασταν το πρωι στο λιμανι ξαναλεω..

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι στο λιμάνι και παρακολουθω τα πάντα στην Σούδα παντα μιλαω το τι περνει απο νταλικες πάντα μιλαω ειναι 30με 35 κοματια οπως πάντα 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ωραια,ρωτα και για χθες το βραδυ λοιπον αφου σου ειναι τοσο ευκολο. :P

Βεβαια,επειδη χθες τα 50 μπορει να ηταν τυχαιο γεγονος θα σε ρωτησω εγω αυτα τα 30-35 που λες τα οποια τα ειχε και προ κορωνοιου δεν σου κανει εντυπωση οτι εμειναν σταθερα οταν σε ολη την Ελλαδα υπαρχει πτωση 30% κατα μεσο ορο στα μεταφερομενα φορτηγα;Μηπως εγινε κατι και αντιαταθμιστηκε ή πτωση οεο;;Εκτος και αν οι μεταφορικες των Μινωικων στα Χανια εχουν βγει αλωβητες απο αυτη την κριση πραγμα που δεν το νομιζω. 

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλέον με την έλευση του Ιουλίου και μέχρι 30/8 τα Σαββατοκύριακα το Kύδων Παλάς θα ξεκινά απο τον Πειραιά 11.00 με άφιξη Χανιά στις 18.00 και επιστροφή 22.30-06.30

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα ημερήσια δρομολόγια της κοινοπραξίας ΑΝΕΚ-Superfast στη γραμμή Πειραιά Χανιά για το 2020

Quote

Από & Προς Χανιά: Αναχώρηση στις 10:00 με άφιξη 19:00

Ιούλιος: 25, 26, 29, 31

Αύγουστος: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 14, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 29, 30

Ενώ από τις 4/7/20 αναχωρούν στις 22:00 αντί για τις 21:00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπαλοθιές στην 25ης Αυγούστου καθώς σύμφωνα με το mononews, η κοινοπραξία βρέθηκε 2η στην κατάταξη, με το Κυδων Παλας να μεταφερει περισσότερους επιβάτες από τα Ελυρος-Γκαλαξυ.

Quote

Οι μπαλοθιές της Minoan

Μπαλοθιές έπεσαν την προηγούμενη Τετάρτη στα Χανιά και στο Ηράκλειο από τους ανθρώπους της Minoan Lines καθώς όπως μαθαίνω το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Κύδων Παλάς» της Ηρακλειώτικης εταιρείας θυγατρικής του Ομίλου Grimaldi,  σύμφωνα με στοιχεία των λιμενικών αρχών για πρώτη φορά το προηγούμενο βράδυ, πήρε περισσότερους επιβάτες από τα πλοία της κοινοπραξίας ΑΝΕΚ-Αttica. 

Το «Κύδων Παλάς» πήρε  το 51,1% του συνόλου των επιβατών και το πλοίο της ANEK-Attica (το blue Galaxy) το 48,9% και χθες το απόγευμα από Πειραιά για Χανιά το «Κυδων Παλάς»της Minoan πήρε το 51% του συνόλου των επιβατών έναντι του 49% του «Elyros» της Κοινοπραξίας ΑΝΕΚ-Attica.

Βέβαια οι πληροφορίες μας, εκτός του mononews, λένε ότι αυτό έγινε κι άλλη φορά μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα.

Τα οικονομικότερα εισιτήρια, τα ταχύτερα δρομολόγια και η διαφορά στην παροχή υπηρεσιών αποδεικνύουν τις προβλέψεις για ανατροπή στο μερίδιο της πίτας, το οποίο δεν είχε ανατραπεί υπέρ άλλου πλην της ΑΝΕΚ, εκτός από την περίοδο της απουσίας του Ελ. Βενιζελος λογω της φωτιάς.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν είναι το γκαλαξι απέναντι από το κυδων καθώς λίγο ότι δεν το προτιμούν τόσο οι Χανιώτες λίγο και ότι έχει μικρό πρωτοκόλλο κάνει τον κόσμο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να στρέφεται στο κυδων παλας... Όταν έχει απέναντι το ελυρος απο τη άλλη πάντα κερδισμένη βγαίνει η ανεκ οπότε δεν είναι κάθε μέρα του αι Γιαννιού για τις μινωικές. 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους επιβάτες βέβαια υπάρχουν και τα φορτηγά. Εκεί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και η κοινοπραξία είναι πολύ πιο πάνω από τις μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Mike18 said:

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν είναι το γκαλαξι απέναντι από το κυδων καθώς λίγο ότι δεν το προτιμούν τόσο οι Χανιώτες λίγο και ότι έχει μικρό πρωτοκόλλο κάνει τον κόσμο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να στρέφεται στο κυδων παλας...

Και με το Έλυρος όπως διάβασες, αλλά έκανες ότι δεν το είδες, το ίδιο συνέβη. Η πίτα μοιράστηκε, η κοινοπραξία πλέον δεν έχει την αριθμητική υπεροχή και οι μινωικές δεν είναι πια ο φτωχός συγγενής της γραμμής.

12 hours ago, Agaios said:

Εκτός από τους επιβάτες βέβαια υπάρχουν και τα φορτηγά. Εκεί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και η κοινοπραξία είναι πολύ πιο πάνω από τις μινωικές.

Εχθές για παράδειγμα το Κύδων πήρε 43 κομμάτια για Πειραιά, μεταξύ αυτών και μεταφορικές που πάγια ταξίδευαν με την κοινοπραξία. Βλέποντας όμως πλέον οτι υπάρχει οικονομικό συμφέρον και μεγαλύτερη ευελιξία, επιλέγουν και αυτές να στέλνουν κάποια φορτηγά τους με τις Μινωικές.

Όπως και να χει λοιπόν, πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους πως ούτε η ΑΝΕΚ είναι η κραταιά εταιρεία των Χανίων, αλλά ούτε πως η κ/ξ είναι ο απόλυτος παίκτης της γραμμής. Τα Χανιά απέκτησαν ανταγωνισμό και αυτό δουλεύει προς όφελος του επιβάτη και των επιχειρηματιων. Το αν τα 65 κομμάτια της κ/ξ έναντι των 40 των μινωικών είναι δείγμα για υπεροχή της κ/ξ είναι κάτι εκτός πραγματικότητας φυσικά, μιας και η συνολική παρουσία μιας εταιρείας δεν κρίνεται από τα φορτηγά μονο.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο ανταγωνισμός όμως Νίκο σε πολλές περιπτώσεις δεν ωφελεί μακροπρόθεσμα τον επιβάτη.Κλασσικό παραδείγματα η γραμμή της Παροναξίας το 2000 αλλά και ο ανταγωνισμός Ολυμπιακής Aegean στα τέλη της δεκαετίας 2000.Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν η επαναφορά του μονοπώλιου και η υποβάθμιση των υπηρεσιών.Οπότε κατά τη γνώμη μου πρέπει να κρατάμε ίσως αποστάσεις.Στα Χανιά τώρα η πίτα φαίνεται να μοιράζεται τους θερινούς μήνες όπου τουρίστες κτλ προτιμάνε Μινωικές.Όλο τον υπόλοιπο χρόνο η κοινοπραξία υπερέχει.Αν οι Μινωικές κερδίσανε κάτι πιστεύω πως θα φανεί από τον Οκτώβρη και μετά.

Link to comment
Share on other sites

 

45 minutes ago, Nikos_Chania said:

Και με το Έλυρος όπως διάβασες, αλλά έκανες ότι δεν το είδες, το ίδιο συνέβη. Η πίτα μοιράστηκε, η κοινοπραξία πλέον δεν έχει την αριθμητική υπεροχή και οι μινωικές δεν είναι πια ο φτωχός συγγενής της γραμμής.

Εχθές για παράδειγμα το Κύδων πήρε 43 κομμάτια για Πειραιά, μεταξύ αυτών και μεταφορικές που πάγια ταξίδευαν με την κοινοπραξία. Βλέποντας όμως πλέον οτι υπάρχει οικονομικό συμφέρον και μεγαλύτερη ευελιξία, επιλέγουν και αυτές να στέλνουν κάποια φορτηγά τους με τις Μινωικές.

Όπως και να χει λοιπόν, πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους πως ούτε η ΑΝΕΚ είναι η κραταιά εταιρεία των Χανίων, αλλά ούτε πως η κ/ξ είναι ο απόλυτος παίκτης της γραμμής. Τα Χανιά απέκτησαν ανταγωνισμό και αυτό δουλεύει προς όφελος του επιβάτη και των επιχειρηματιων. Το αν τα 65 κομμάτια της κ/ξ έναντι των 40 των μινωικών είναι δείγμα για υπεροχή της κ/ξ είναι κάτι εκτός πραγματικότητας φυσικά, μιας και η συνολική παρουσία μιας εταιρείας δεν κρίνεται από τα φορτηγά μονο.

 

Οι μεταφορικές ποτέ δεν επιλέγουν μία εταιρεία .Χρησιμοποιούν όλες ανάλογα με τις ανάγκες τους....Δεν υπάρχει αποκλειστικότητα για λόγους εμπορικής πολιτικής όχι γιατί αγαπάνε κάποιον ιδιαίτερα....

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε μία αναλυτική περιγραφή της εξέλιξης των μεταφορικών από το 2018 κι έπειτα, για να μην πλανάσθε...

Όταν ήρθαν οι Μινωικές στα Χανιά, κατάφεραν να έχουν αποκλειστικό συμβόλαιο με 3 μεταφορικές, 2 εκ Ρεθύμνης και 1 εκ Χανίων. Αυτές δεν έβαζαν, και δεν βάζουν, κανένα κομμάτι στην κοινοπραξία.

Το ίδιο έτος, η ΠΑ επιλέγει τις Μινωικές για τις μετακινήσεις της και την μεταφορά απαραίτητων υλικών.

Το 2018, και μέχρι την φωτιά του Ελ. Βεν., υπήρχαν 2 μεταφορικές στα Χανιά που δεν έβαζαν ούτε κατ αναγκη φορτηγό στις Μινωικές, ώς "δέσμιοι" είτε των υποχρεώσεών τους προς την κ/ξ, είτε λόγω πεποιθήσεων (εδώ γελάμε.)

Μετά την φωτιά, κάποιες μεταφορικές έσπευσαν να μεταφέρουν μεγαλύτερο όγκο φορτηγών στις Μινωικές και μάλιστα προσπάθησαν και οι 2 πάγια προσκείμενες στην κ/ξ να μεταφέρουν με Μινωικές φορτηγά. Η αντίδραση της ανεκ (όχι της κ/ξ) σύμφωνα με όσα ακούγονταν (αλλά αποδεικνύονται με την έως σήμερα συμπεριφορά των μεταφορικών) ήταν ολίγον τι εκβιαστική.

Πολλοί που τα φορτηγά τους ήταν στο Ελ. Βεν. τα έστειλαν Χανιά με Μινωικές, μαυρισμένες και μυρισμένες.

Η επόμενη περίοδος ανέδειξε στις μεταφορικές την ανάγκη για ύπαρξη εναλλακτικής λύσης, και έτσι όλες πλεον, εκτός μίας, επιλέγουν εκτός την κ/ξ και τις Μινωικές για την μεταφορά των φορτηγών τους.

Μιλάμε για μεταφορικές μεγάλου κύκλου εργασιών και δεν αναφέρομαι σε μικρότερου μεγέθους μεταφορικές.

Άρα κάποια πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Οι Μινωικές αποδείχθηκαν απαραίτητες και η κ/ξ διαχειρίστηκε πολλές φορές στο παρελθόν λάθος τις μεταφορικές.

Φυσικά να πούμε πως οι τιμές για τα φορτηγά είναι από το 2019 σε πολύ χαμηλά επίπεδα σε σχέση με την προ Μινωικών εποχή και για τις 2 εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη οπως ειπε ο φιλος παραπάνω στα 2.5 χρονια πειρε τα πρωτιά 3 φορες και παιζουν μπαλοθιες οπως λεει το αρθρο να δω και τον χειμώνα και μην πεταχτει κανεις και πει οτι και η Ανεκ εκανε τριγωνικα που εκανε λογο του κόβιντ...οταν στα οικονομικά της μινοαν ελεγαν οτι η γραμμη ειναι μεσα δεν ειδα κανένα να μιλάει. Αλλα εντάξει τι να πει κανείς μονο για γελια 

Link to comment
Share on other sites

Όταν οι Μινωικές έκαναν τριγωνικά, η κ/ξ έσπευδε να κατακρίνει την επιλογή αυτή. 

Όταν όμως λόγω covid η κ/ξ μυρίστηκε την επιδότηση και πως θα μπορουσε να εξοικονομήσει γκαφρά, έκανε ακριβώς ότι και οι Μινωικές.

Άλλωστε οι Μινωικές είχαν ξεκάθαρο λόγο για την εκτέλεση των τριγωνικών δρομολογίων, με μόνο λάθος τους τα υπερβολικά τραβηγμένα ωράρια που χρησιμοποίησαν στα τριγωνικά του 2019.

Link to comment
Share on other sites

Εδω σε ολο τον κοσμο σταματησαν τα πλοια και εγιναν αλλαγες στα δρομολογεια λογο του covid και εσυ τωρα μου  λες για τν κοινοπραξια..η συζήτηση δεν έχει ουσία.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Η εικόνα των γκαράζ των πλοίων της Κρήτης ακόμη και μέχρι το τέλος Ιουνίου, δικαιώνει την επιλογή των τριγωνικών δρομολογίων νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Μπορεί να συζητήσει κανείς το κίνητρο, πάντως σαν επιλογή τελικά φαίνεται σωστή.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mike18 said:

Εδω σε ολο τον κοσμο σταματησαν τα πλοια και εγιναν αλλαγες στα δρομολογεια λογο του covid και εσυ τωρα μου  λες για τν κοινοπραξια..η συζήτηση δεν έχει ουσία.

Φυσικά και έχει ουσία. Έχει διότι όταν "κράζεις" και κρίνεις μία ενέργεια, σκέψου πόσο καλή θα ήταν και για εσένα, όπως ακριβώς είπε ο @Nick the Greek

Η επιλογή των τριγωνικών ήταν σωστή, και για εμένα επιβεβλημένη, αλλά όχι να τα χρησιμοποιούμε σαν υποτιθέμενη αδυναμία των Μινωικών να σταθούν στη γραμμή διότι εδώ είναι που γελάμε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά όχι πως επειδή κάποιες φορές μέσα στη καλοκαιρινή περίοδο η μινωική παίρνει κάποια φορτηγά που θα έμπαιναν στη κοινοπραξία τη καθιστούν και την πρώτη εταιρεια στη γραμμή των Χανίων και αυτό φαίνεται από τις επιδόσεις όλου του χρόνου για τις 2 εταιρίες σαφώς οι μινωικες ανεβαίνει το μερίδιο τους αλλά συνολικά αυτό δεν υπερβαίνει αυτό της κονοπρςξριςς

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανείς οτι ο ετήσιος κύκλος είναι μεγαλύτερος στις Μινωικές. 

Είπαμε όμως ότι πλέον οι Μινωικές αποκτούν σταδιακά υπεροχή έναντι της κ/ξ.

Τα σημεία σχολιάζουμε, όχι μία γενικότερη περίοδο. Το σχόλιο ήταν πως οι Μινωικές κάποιες μέρες ξεπέρασαν σε αριθμό επιβατών την κ/ξ, και εκεί παραμένουμε. Είναι ένα γεγονός που δείχνει για πρώτη φορά ότι η κ/ξ ήρθε δεύτερη. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...