Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 7/26/2018 at 12:44 PM, basilis89 said:

Οι μεταφορείς του Ρεθύμνου είναι μεταφορείς που κατέβαιναν με τις μινωικές για Ηράκλειο και τώρα πάνε με μινωικές για Χανια?

ή είναι μεταφορείς που κατέβαιναν Χανια με την ΑΝΕΚ?

Είναι μεταφορείς που κατέβαιναν - και κατεβαίνουν - στα Χανιά με την Ανεκ και τα ΡοΡο, και κανένας από το υφιστάμενο ρεθυμνιώτικο πελατολόγιο των μινωικών. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν νομιζω οτι αυτο εχει καποια σχεση στο να επιλεξει κανεις πως θα παει σε προορισμους οπως η Κρητη.Αν μιλαγαμε για κανα νησι κοντινο απ τη Ραφηνα ισως και να μετρουσε το οτι"δεν εχει/προλαβα το καραβι στις 10 θα μπω σ αυτο των 4".

Αλλωστε και τις μερες που εχει πρωινο η κξ εχει παντα πιο λιγο κοσμο απο τις Μινωικες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Petros P said:

Σύμφωνα με όσα μου μετέφερε φίλος σήμερα η κινηση (μέρα Τρίτη άρα κουφή σχετικά )ηταν 800 επιβάτες, 48 φορτηγά & 188 ιχ. 

Και την Δευτέρα κατέβασε χίλιους επιβάτες και καμια 200άρα ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας μαλλον τακτικές "βαλτο μεσα και τα βρίσκουμε", η Κ/Ξ στα Χανιά κρέμασε στην κυριολεξία το Κτελ, αφήνοντας το απ εξω!

Κι ασε τους επιβάτες χωρις βαλίτσες...

ΥΓ το βαζω στο παρόν θεμα γιατι σαν αστειο ακούγεται. Αμα το παρουμε στα σοβαρα, θα ανοιχτει τεραστια κουβεντα 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι καθολου τυχαιο αυτο που συνεβη!!Ηδη υπαρχει δυσαρεσκια στην Ανεκ επειδη το ΚΤΕΛ εβαλε βραδινο δρομολογιο απο Σουδα για Ρεθυμνο καθημερινα μετα την αφιξη του Μυκονος Παλας για να εξυπηρετησει τους επιβατες και του συγκεκριμενου πλοιου.

Παλιες καλες τακτικες ΑΝΕΚ. :D

Link to comment
Share on other sites

Την Τρίτη 31 Ιουλίου το Mykonos Palace έφερε στον Πειραιά 710 επιβάτες, 105 Ι.Χ., 14 φορτηγά και 25 μηχανάκια

ενώ το Blue Galaxy έφερε 1388 επιβάτες, 223 Ι.Χ., 98 φορτηγά και άγνωστο αριθμό από μηχανάκια.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα επρεπε να εχουν υποχρεωτικα θεση τα λεωφορεια στο πλοιο και προτεραιοτητα σε σχεση με τα φορτηγα ,ειδικα απο τη στιγμη που ο επιβατης παει πακετο με αυτα;

Καποια συμβαση θα επρεπε να υπαρχει κατα τη γνωμη μου,οπως εχουμε πει οτι συμβολαια εχουν και αρκετες μεταφορικες

Μου φαινεται απιστευτο να φτανει το ΚΤΕΛ στο λιμανι με επιβατες,αυτοι να μπαινουν και για το οχημα να μην εχει προβλεφτει θεση.

Τα δρομολογια ειναι γνωστα αρα συγκεκριμενες μερες το λεωφορειο θα μπει και το ξερουν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Και κάποιο λάθος να έγινε εν μέσω μεγάλης κίνησης, φουλ σεζόν κτλ, δεν μπορούσαν να βγάλουν τις αποσκευές των επιβατών από τα λεωφορεία και να τις βάλουν στο πλοίο, ούτως ώστε να μην ξεμείνουν οι επιβάτες δίχως τα πράγματά τους;

Link to comment
Share on other sites

Το χουμε πει κ αλλη φορα αλλα δεν καταλαβαινουν καποιοι...τα πλοια τα φορτωνουν οι πρακτορες πλεον!!!ας κατεβετε μια βολτα κ θα καταλαβετε..εβαλε τις νταλικες μεσα κ ξεμεινε το κτελ..εχει γινει κ στο Παρος για ικαρια σαμο πριν 2 βδομαδες να μπουν φιρτηγα μεσα κ να μεινει ι.χ.με εισητηριο απεξω αλλα ειπα να μην μπλεχτω κ να του εξηγησω οτι μπορει να κυνηγησει την εταιρεια που τον αφησε απεξω

Link to comment
Share on other sites

Στη περίπτωση των ΚΤΕΛ είναι στη λίστα των φορτηγών που παραδίδει το πρακτορείο στο Κεντρικό Λιμεναρχείο και  όταν μπουν κόβονται τα εισιτήρια. Η λογική λέει θα ήταν στη λίστα και θα έπρεπε να μπουν, τώρα εάν ήταν στη λίστα αλλά στις αναμονές τότε μπορεί να έμειναν έξω χωρίς να υπάρχει ευθύνη του πράκτορα.

Τώρα όσον αφορά το ΙΧ εάν είχε φτάσει στην ώρα αναχώρησης και έχει βάλει αλλά φορτηγά που ήταν σε αναμονή δεν έχει κανένα δικαίωμα!! Εξάλλου το εισιτήριο λέει το ΙΧ πρέπει να είναι 1 ώρα πριν τον απόπλου του πλοίου!!

Link to comment
Share on other sites

Όσο αναλύεται το περιστατικό ας δούμε τι συνέβη στην Σούδα το πρωί. Όμορφες στιγμές, διηγώντας τες να κλαις...

Quote

Τα πράγματα των επιβατών θα παραδοθούν σήμερα με την άφιξη των λεωφορείων στο σταθμό των Χανίων.

Απ οτι καταλαβαινω απο την ανακοινωση του κτελ, τα πραγματα των επιβατών θα ερθουν λογικα με το ημερήσιο 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη παει το Κτελ στην λιστα αναμονης;καθε μερα εχει κ απο πανω κ απο κατω δεν το βρισκω λογικο!εκτος εαν ηταν πανω απο 1 λεωφορειο που ειναι συνηθως!

Βαλανε τα φορτηγα ειχε καθυστερησει ηδη ενα 10λεπτο κ μετα για αποφυγουνε το μπες βγες με τους τρακτορες γιατι ηταν ξεκοτσαριστο προτιμησαν να αφησουν το ιχ

Link to comment
Share on other sites

τα ποστ για τα λεωφορεια του ΚΤΕΛ, που εμειναν εκτος, μεταφερθηκαν στο τοπικ της γραμμης, γιατι (κατα την ταπεινη μας γνωμη), δεν ειναι μια ασυνηθιστη ειδηση, αλλα μια απο τις πολλες παρενεργειες, της κοντρας στη γραμμη των χανιων ;) 

Link to comment
Share on other sites

Η επομενη ειδηση που θα ακουσουμε ειναι οτι εντελως τυχαια :D βρεθηκαν νταλικες οι οποιες δεν ταξιδευουν με την κοινοπραξια με σκασμενα λαστιχα στο χωρο σταθμευσης στο λιμανι της Σουδας.Θα το εγραφα στα αστεια αλλα εχει συμβει επι Στριντζη!! ;)

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, margaritis24 said:

..τα πλοια τα φορτωνουν οι πρακτορες πλεον!!!ας κατεβετε μια βολτα κ θα καταλαβετε..εβαλε τις νταλικες μεσα κ ξεμεινε το κτελ..ε

Αγαπητοί φίλοι... Μιλάμε για τη γραμμή Πειραιάς - Σούδα - Πειραιάς, που εκετελείται από την Κ/Ξ.. Στο πρώτο σκέλος της γραμμής τουλάχιστον, φυσικά και το πλοίο ΔΕΝ το φορτώνουν οι "υπογράφοντες" πράκτορες, μιας που ο είς εκ των δύο παραθερίζει σε κοσμικές νήσους και ο έτερος δεν γνωρίζει τι είναι πλοίο, λιμάνι και φόρτωση.. Δυστυχώς, για όλους τους εμπλεκόμενους, ο ρόλος αυτός έχει ανατεθεί σε έναν προφανώς ακατάλληλο υπάλληλο, ο οποίος δεν έχει καμμία νομική υπόσταση και κάλυψη "ναυτικού πράκτορα" για τα καθήκοντα που του υποδεικνύονται ασκήσει.  Προφανώς δεν υφίσταται και θέμα προμήθειας από την έκδοση εισιτηριών..

Η φόρτωση λοιπόν της γραμμής, αφήνεται στον περισσότερο τραμπουκο αυτοκινητιστη, οδηγο ή εμπλεκόμενο με τα συμφέροντα της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας, που εκ των πραγμάτων θα διευθύνει αυτό το σόου λόγω μπούλινγκ ή εξωσωματικών παραγόντων (οποιος κατάλαβε, κατάλαβε).  Η κατάσταση,  όσον αφορά τις φορτώσεις των γκαράζ τις κρίσιμες ώρες πριν τον απόπλου, έχει ξεφύγει από τον έλεγχο των δυο εταριών και μοιραία οδηγεί σε συμβάντα όπως το χθεσινό. Κρίμα για τον κόσμο που δεν υπολογίζουν ως φαίνεται, κρίμα για την εικόνα των εταιριών (που δεν αποτελει εκπληξη) και κρίμα για το Λ.Σ. που περιορίζεται σε ρόλο παρατηρητή που ασκεί περιφερειακες δραστηριότητες του τύπου καμακι σε επιβατες θηλυκού γένους ...... 

 

Link to comment
Share on other sites

1500 επιβάτες,56 φορτηγά,330 ΙΧ  το μυκονος στο σημερινό δρομολόγιο...

Edited by proud_ionian
μη συζητατε θεματα κινησης και γραμμης, στα θεματα των πλοοιων ;)
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου κανει εντυπωση μιας και μιλαμε για το ΣΚ ,μαζι με το επομενο φυσικα, που φευγει ο περισσοτερος κοσμος για τις καλοκαιρινες του διακοπες

Θα είναι ενδιαφερον να μαθουμε τους αριθμούς τις κοινοπραξίας.

Link to comment
Share on other sites

On 7/26/2018 at 3:37 PM, MILTIADIS said:

Το βραδυ της τριτης

Απο κοσμο στο κατεβασμα ειχε παρα πολυ(ειδα εισιτηριο με α/α 776 το οποιο ειχε εκδωθει 2 μερες πριν)σιγουρα πιο πολλους απο το πρωινο της κοινοπραξιας απ οσο ειδα μιας κ ημουν στο λιμανι!

Αν και καθυστερημένη απάντηση, αφού τις Τρίτες η κοινοπραξία δεν έχει πρωινό δρομολόγιο για Χανιά!

Φαντάζομαι το self service έκλεισε 22.00-23.30 λόγω της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι και της ανάγκης του πληρώματος σε άλλες δουλειές..; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...