Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως μέχρι και τον Νοέμβριο η ΑΝΕΚ για τα Χανιά έχει ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και ΕΛΥΡΟΣ. Με το ΛΑΤΩ τι γίνεται; σύμφωνα με κάποια παλιά πλάνα δεν έπρεπε να αντικαταστήσει το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ αρχές Σεπτεμβρίου;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Το Flashnews.gr επικοινώνησε με τις Μινωικές γραμμές και όπως μας είπαν, η άδεια δόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση και ήδη η εταιρεία έχει προχωρήσει στην μετατροπή των αρχικών σχεδίων και έχει ναυλώσει το πλοίο στο εξωτερικό

δηλαδη τζαμπα τοσο σαλιο και τοσο μελανι; ουτε για αλλο πλοιο τις ενδιαφερουν τα χανια τις μινωικες;

Link to comment
Share on other sites

@Cruise Europa, μιλησε... Υπομονη και θα φτασουν εδω τα νεα συντομα, αλλωστε ουτε πλοια τους λειπουν (κ ας μην ειναι τα Ολυμπια, Ευρωπη) ουτε αλλαξαν οπτικη για τα Χανια!!!

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

Από [http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=93479&cid=299]
.........η εξυπηρέτηση της γραμμής στο χρονικό διάστημα 1/11/2012 έως 31/10/2013 θα γίνεται
απο τα ΕΓ/ΟΓ "Europa Palace" των Μινωικών και "Έλυρος" της ΑΝΕΚ.

Το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ που θα βρίσκεται; ή από λάθος δεν αναφέρθηκε;

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ε λιγακι... :P Για την ωρα περα του οτι ειναι νεκρη περιοδος δεν υπαρχει και διαθεσιμο πλοιο καθως ολα ειναι σε δρομολογια εκτος.Αλλα για λιγοτερο και αλλα για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

@ panthiras1

Περισυ (2011) ο ιταλος "απεσυρε" το αιτημα δρομολογησης πειραια - χανια, επειδη το "ανταλλαξε" με την κοινοπραξια ανεκ - αττικα στις πιο κερδοφορες γραμμες της ανατολικης μεσογειου (πατρα - ηγουμενιτσα - αγκωνα & πειραιας - ηρακλειο). Και μιλαμε για γραμμες που δεν υπηρχε δα και η αναγκη συνεργασιας μεταξυ εταιρειων. Τι πετυχε ομως? Να αυξησει σε ολες τις γραμμες τα ποσοστα του. Στη μεν γραμμη της Αγκωνας ερχεται πρωτος και με διαφορα, στη δε γραμμη του ηρακλειου, ανεκτησε τα ποσοστα που ειχε πριν το 2010, αν θυμαμαι καλα τοτε ή το 2009 πρωτομπηκε η αττικα στη γραμμη. Και κατι πολυ σημαντικο, στη γραμμη του ηρακλειου εχουν πλεον οι Μινωικες 46% μεριδιο σε φορτηγα, δεδομενου οτι τα τελευταια χρονια ξεπερνουσε μετα βιας το 35%. Μεριδιο σημαντικο, λαμβανοντας υποψην οτι εχουν μεριδιο γυρω στο 65% σε ΙΧ. Για μεριδιο σε επιβατες δεν το συζητω....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οσο αφορα το Κρητη Ι μαλλον θα επιβεβαιωθουν οι παλιοτερες πληροδοριες που ειχα οτι θα την κανει ξανα για εκει που λεει τ'ονομα του...

...κ εαν επαληθευτει αυτο το σεναριο χαιρετα μου τον Ελυρα...

Και αν ειναι να χεραιτησει το πλοιο των Χανιων,γιατι να μην διπλωσει στην γραμμη τον ΒΕΝ το Λατω...;;;

Και το λεω αυτο γιατι ξερετε ποσο απαιτιτηκοι ειναι οι Χανιωτες,ειδικα οταν θα τους δωσεις ενα πλοιο χωρις σαλωνια

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή θέλει κρεβάτια και όχι σαλόνια και το ΚΡΗΤΗ Ι έχει πολλά σαλόνια και λίγα κρεβάτια! Το έχουμε ξαναπεί άλλωστε οτι τα Χανιά θέλουν βαπόρια με κλίνες και όχι καθίσματα εφόσον τα δρομολόγια είναι άνω των 8 ωρών και βραδυνά...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου λεει η λογικη πως μονο σε περιπτωση που θελουν να ξεκουρασουν τον Ελυρο θα φερουν το Κρητη 1 εδω..ακουγοντουσαν τα σεναρια το καλοκαιρι περι πωλησης για τον Ελυρο..αλλα δεεε νομιζω...Τωρα για τη γρια Λαταρα.. κανεις δεν ξερει ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...