Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοιγω αυτο το thread για διαφορες πληροφοριες και φωτογραφιες διαφορων λιμανιων του κοσμου. Βρηκα αυτη τη φωτογραφια σε ενα site, ξερει καποιος ποιο ειναι το λιμανι? υποθετω πως ειναι στην Ιταλια... λιγο μικρο δεν ειναι για αυτα τα βαπορια???

post-722-12832696607_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οντως μοιαζει για ιταλικο λιμανι αλλα στην πραγματικοτητα ειναι το Nice της Γαλλιας.Πραγματικα πολυ στριμωγμενα τα πλοια,εξαλου οπως φαινεται κ στην φωτο απ τον δορυφορο,μαλλον οι μανουβρες θα γινονται εξω απ αυτο:)

post-709-128326966074_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Οντως μοιαζει για ιταλικο λιμανι αλλα στην πραγματικοτητα ειναι το Nice της Γαλλιας.Πραγματικα πολυ στριμωγμενα τα πλοια,εξαλου οπως φαινεται κ στην φωτο απ τον δορυφορο,μαλλον οι μανουβρες θα γινονται εξω απ αυτο:D

Τα μεγαλα της γραμμης οπως στη φωτο ειτε γυρνανε απεξω ειτε μπαινουν νε την πλωρη και πεφτουν με πλωρη μεσα. Τα ταχυπλοα γυρνανε μεσα, το μεγιστο ανοιγμα μεσα ειναι 200μ και καποια δικα μας κρουαζιεροπλοια με εκλεκτους πλοιαρχους γυρισαν μεσα κατα καιρους ;). Ρ/Κ δεν υπαρχει παραδοξως και ενιοτε φυσαει κιολας..Απο τα δυσκολα λιμανια ειναι η αληθεια.

Με αφορμή το post του Νηρέα, έπεσα στο site του λιμανιού του Canakkale, και δείτε τι ισχυρίζονται οι αθεόφοβοι...

Προς το παρον το διαφημιζομενο λιμανι ειναι ενα μεγαλο μπαστουνι ανεβαινοντας τα στενα δεξια με δυνατο μονιμο σχεδον ρευμα και δυο θεσεις γωνιοπλαγιοδετησης. Γυρω γυρω φυση με γρασιδια και εξοχες και μακρυα απο μεγαλη πολη. Εχει και ρ/κ ισχυρο αλλα περαν τουτου ουδεν.

Που το βρηκανε το βαπορι για Πειραια οι τυποι και δεν το πηραμε γραμμη εμεις?:confused:

post-1583-128326976233_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετρησαν το βυθισμα στις διαφορες λιμενολεκανες της Γενοβα,εξαιτιας της αφιξης του MSC FANTASIA,και ευτυχως γλιτωσαν την τελευταια στιγμη την προσαραξη του πλοιου στα αβαθη,στελνοντας το να δεσει σε αλλο μωλο με μεγαλυτερο βαθος.

Οπως προεκυψε λοιπον,σε ορισμενα σημεια το βυθισμα δεν ξεπερνα τα 7.5 μετρα:eek:,με σοβαρο κινδυνο προσαραξης εμπορικων και επιβατηγων πλοιων.Ετσι αποφασιστηκε να ξεκινησουν τον Φεβρουαριο εργασιες εκβαθυνσης ωστε το εμπορικο λιμανι να εχει βυθισμα οχι λιγοτερο απο 18 μετρα:eek: και το επιβατηγο,οχι λιγοτερο απο 10...articolo

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ελπίζω να μη με βαράτε:P αλλα νομιζω πως η φωτογραφια εχει ενδιαφερον απο πλευρας λιμενικων υποδομων. Δειτε ποσο μικρο ειναι το λιμανι - στην ουσια μαρινα- του Μονακο το οποιο ειναι νομιζω μικροτερο σε εμβαδο απο το Πασαλιμανι-Ζεα νομιζω. Κι ομως, βλεπει κανεις πως εχουν καταφερει να χωρεσουν σε πλαγιοδετηση με ταξη και ασφαλεια ενα τεραστιο κρουαζιεροπλοιο οπως το MSC Sinfonia, ωστε να δωσουν σε ολους τους επιβατες ασφαλεστερη προσβαση στα αξιοθεατα της στεριας. Και στη Ζακυνθο παλευουν να διωξουν το Φωσκολο εδω και 4 χρονια..

Περισσοτερα μεσα στο ΠΣΚ, θα το δουμε κι απο πιο κοντα το πλοιο.

ΥΓ: Αμα κανετε ζουμ, δευτερος ουρανοξυστης δεξια, 28ος όροφος, ενα διαμερισμα με απλωμενα τρυπια σωβρακα στο μπαλκονι, ειναι του Nick the Greek:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Πλεον στο πλοιο (MEΛΙΝΑ ΙΙΙ) κυματιζει η σημαια της Χιλης ενω εχει γραφτει στην πρυμη, αν και αρκετα κακογραμμενα, το ονομα του και το λιμανι νηολογιου που ειναι το μαγευτικο Valparaiso.

Το οποίο Valparaiso βέβαια, είναι ένα από τα μεγαλύτερα και ιστορικότερα λιμάνια της Χιλής.

Με μία απλή αναζήτηση στο flickr, μπορεί κανείς να δει πολλές και πολύ όμορφες εικόνες από την γραφική πόλη και το λιμάνι της, όπως για παράδειγμα ΑΥΤΗ και ΑΥΤΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
Quote

Αναφέρει σαν προορισμό του πλοίου το λιμάνι του Αννοβέρου, να δούμε στο χάρτη που βρίσκεται το λιμάνι του Αννοβέρου.

δεν κάνει για τέτοιου μεγέθους και τύπου πλοία βέβαια..😜... αλλά υπάρχει

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

επτα εταριες θα παλεψουν στα μαρμαρενια αλωνια, για την κατασκευη νεου deepwater terminal στο λιμανι της Rijeka.

αναμεσα τους δυο κινεζικες, η NIGBO και η CRBC (China Road and Bridge Company).

Μετα την Τεργεστη, η Κινα ετοιμαζεται να βαλει ποδι και στη διπλανη Rijeka

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μικρή περιήγηση στο λιμάνι του Τάλλινν που σε λιμενικό χώρο είναι πολύ μικρότερο του Πειραιά. Πλήν όμως δείτε οργάνωση και εγκαταστάσεις. Εδώ έχουμε το χώρο στοιβασίας φορτηγών και ΙΧ αυτοκινήτων από τον οποίο δίνεται η εκκίνηση για φόρτωση στα διάφορα πλοία, στο βάθος βλέπει κανείς και το χώρο στάθμευσης των φορτηγών. Η επιβίβαση ΙΧ και φορτηγών στο πάνω ντέκ όπου υπάρχει γίνεται με γέφυρες σαν αυτήν. Πίσω της μπορείτε να δείτε τις περατζάδες επιβατών που καταλήγουν σε πύλες επιβίβασης σαν αυτές. Όσο για την πρόσδεση των πλοίων γίνεται σε μπίντες που δείχνουν κάπως έτσι. Βασικά ο κάβος περνιέται στο γάντζο ο οποίος είναι δεμένος στη μπίντα με συρματόσκοινο. Δεν είναι και σαν το σύστημα με τους μαγνήτες αλλά σίγουρα δείχνει καλύτερο από το δικό μας. Εδώ βλέπουμε το Finlandia δεμένο σε μία από αυτές τις θέσεις και τέλος μια πανοραμική του λιμανιού για να μη νομίζει κανείς πως μιλάμε για κανένα Rotterdam. Εγώ απλά να σημειώσω πως αυτή η χώρα ανεξαρτητοποιήθηκε από την ΕΣΣΔ πρίν 30 χρόνια, βγαίνοντας από μια κατάσταση που ο Χάρρυ Κλύν την είχε περιγράψει "με μια οδοντόκρεμα Colynos, βγάζεις γκόμενα". Δέστε τι λιμάνι που έχουν αυτοί, και δέστε τι λιμάνια έχουμε εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτα οργανωμένες εγκαταστάσεις. Έχουν όμως το ίδιο μεταφορικό έργο με τον πειραια; σε λιγα λιμάνια της χώρας μας θα μπορούσαν να γίνουν τέτοιες εγκαταστάσεις.. 

Link to comment
Share on other sites

Σε επιβάτες κάτι μου λέει πως έχουν πολύ μεγαλύτερα νούμερα(εννοώ σε ferry, όχι κρουαζιερόπλοια). Σε φορτηγά και ΙΧ έχουμε εμείς πολύ μεγαλύτερα νούμερα υποψιάζομαι. Αλλά δεν έχει να κάνει με τον όγκο το σχόλιό μου, είναι θέμα επενδύσεων και πρεστίζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 7 months later...

Επεκτείνεται η Grimaldi στη Βαρκελώνη σε συνεργασία φυσικά με τον εκεί ΟΛΠ, βάζοντας χέρι σε αρκετό χερσαίο χώρο και δυνάμενη να προσθέσει μάλλον 2 επιπλέον θέσεις. Αν κατάλαβα καλά, της παραχωρήθηκε το δεξί μέρος της λεκάνης την οποία ήδη εκμεταλλεύεται, για όσους έχουν γνώση του συγκεκριμένου λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από τη στιγμή που έσκασε η είδηση της ανάμειξης της οικογένειας Aponte στην Moby, αναρωτιόμασταν πως θα εξελιχθεί το πράγμα όσον αφορά τον ανταγωνισμό με τον Grimaldi. Στις Βαλεαρίδες τους βλέπουμε να συνεργάζονται μια χαρά έστω και κατ’ ανάγκην, από την άλλη όμως στην Ιταλία δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο. Μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη είχαμε χτές λοιπόν, με την ιταλική επιτροπή ανταγωνισμού να μπλοκάρει προσωρινά την απόκτηση από την Linea Messina(συμφερόντων Aponte) ενός μεγάλου κομματιού του λιμανιού της Genova που δύναται να φιλοξενήσει κίνηση ro-ro. Για να μην σας μπλέξω με τις ονομασίες, δείτε την παρακάτω εικόνα από το Shipping Italy. Η Linea Messina ελέγχει τη μώβ περιοχή, η MSC την λαχανί και την κόκκινη θέλει να βάλει στο χέρι η Linea Messina. Αυτά με διαφορετικές νομικές οντότητες που καταλήγουν ευθέως ή δια της πλαγίας οδού στον Aponte.

 

tsg-imc.jpg

 

Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Grimaldi ο οποίος φοβάται το προφανές, ότι δηλαδή αργά η γρήγορα θα καταστεί μη ανταγωνιστικός τιμολογιακά στη Genova. Και φαίνεται πως η ιταλική επιτροπή ανταγωνισμού τον άκουσε, βάζοντας χειρόγρενο στην διαδικασία και ορίζοντας ένα τρίμηνο ως διάστημα περαιτέρω διαβούλευσης και παροχής περισσοτέρων στοιχείων από την πλευρά Aponte. Οπότε έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθεί το πράγμα, κοιτώντας από ψηλά τη σκακιέρα. Βέβαια επειδή όπως έχει πεί σοφά ο κύριος Κλύνν, « Τα ντικά μας, ντικά μας. Και τα ντικά σας, ντικά μας», τέτοιες ευαισθησίες περί μονοπωλίου όταν ο Grimaldi αγόρασε την Ηγουμενίτσα, δεν είδα να εκφράζονται.  

 

Όπως και να έχει, οι συγκεκριμένοι ντόκοι μη φανταστείτε κάτι τρομερό. Υποδομές δεκαετίας του 60 και μάλιστα κορεσμένες, χωρίς διαθέσιμο χώρο για επέκταση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μανωλιού, η Άττικα, αργά ή γρήγορα, θα καταστεί μη ανταγωνιστική τιμολογιακά στην Ηγουμενίτσα. Ή μήπως εκεί θα τον πιάσουν τα ψυχοπονιάρικά του..? Εντωμεταξύ, αυτό που πάνε και δίνουν τα λιμάνια σε ακτοπλοϊκές καθιστώντας ταυτόχρονα τους ανταγωνιστές "μη ανταγωνιστικούς τιμολογιακά" πρέπει η το ξαναδεί η Ευρώπη. Ενώ αναζητά τον ανταγωνισμό ταυτόχρονα δια τις πλαγίου προωθεί το μονοπώλιο. 

Link to comment
Share on other sites

H έμμεση δημιουργία μονοπωλίων δεν αφορά μόνο την ακτοπλοΐα. Το ίδιο συμβαίνει στον σιδηρόδρομο και σε άλλους κλάδους.

Link to comment
Share on other sites

Terminal που είναι τμήματα λιμανιών..όχι ολόκληρα λιμάνια από φανάρι σε φανάρι. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Και τέρμιναλς δημοπρατουνται και χερσαίοι χώροι και προβλήτες μεμονωμένες και όλα μαζί πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...