Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φιλε Πανθηρα αν δεις τα προηγουμενα μηνυματα και στο θεμα της γραμμης των Χανιων αλλα και του Ηρακλειου, θα διαπιστωσεις οτι δεν πολυασχολουμαι με το θεμα διοτι δεν ειμαι και γνωστης. Τα χθεσινα μου μηνυματα εγραφησαν κατοπιν πληροφορησης απο ατομο που θεωρω αξιοπιστο, γι αυτο και μπηκα στον κοπο να τα μεταφερω. Αν μου τα ειχε μεταφερει κανεας χλιμιτζουρας:), δε θα' γραφα τιποτις. Μοναδικη δικη μου πινελια -και προσωπικη εκτιμηση- ειναι το που θα παει το Αριαδνη. Αυτα βεβαια μπορει να ισχυουν με τα σημερινα δεδομενα. Οπως και να' χει το πραγμα βλεπουμε ολοι οτι η κατασταση ειναι ρευστη, οποτε η συνεχεια επι της οθονης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 885
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λόγω της σημερινής απεργίας ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ θα αναχωρήσει στις 6 το πρωί από Ηράκλειο για Πειραιά και το ΛΑΤΩ στις 6 το πρωί από Πειραιά για Ηράκλειο.

Το Λατώ έφυγε πάντως σήμερα στις 07:45 ενώ το Κνωσός Παλλάς στις 08:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη γραμμή του Ηρακλείου, στις 19/04/08, 23/04/08, 03/05/08, & 04/05/08 θα έχει ημερήσιο δρομολόγιο μόνο η ΜΙΝΟΑΝ.

Στις 24/04/08 & 29/04/08 και οι δυο εταιρείες θα έχουν ημερήσια δρομολόγια.

Στις 26/04/08 (Μ. Σάββατο) θα έχει αναχώρηση μόνο η ΑΝΕΚ στις 12:30 και στις 27/04/08 (Πάσχα) μόνο η ΜΙΝΟΑΝ στις 21:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Minoan Lines θα έχει ημερήσια δρομολόγια από/προς Ηράκλειο, τις κάτωθι ημερομηνίες το καλοκαίρι:

Ιούνιος: 11, 14, 18, 21, 25 & 28

Ιούλιος: 2, 4, 5, 9, 11, 12, 16, 18, 19, 20, 23, 25, 26, 27, 30 & 31

Αύγουστος: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 22, 23, 24, 27, 29, 30 & 31

Σεπτέμβριος: 3, 6, 7 & 10

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με πληροφορίες του TheSeaNation, η ΛΑΝΕ ζήτησε ήδη από το ΥΕΝ να δοθεί άδεια στο επιβατηγό πλοίο «Αριάδνη» να τροποποιήσει μερικώς το σημερινό του δρομολόγιο και να καταπλεύσει στη Σαντορίνη, προκειμένου να αναλάβει τη μετακίνηση 860 Σλοβένων τουριστών που είχε συμφωνήσει να γίνει με πλοία της ΛΑΝΕ, για το Ηράκλειο της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και κάποιες ήμερες τα πλοία της ΑΝΕΚ έχουν αλλάξει την ώρα αναχώρησης του στη γραμμή του Ηρακλείου, αντί για 21:00 φεύγουν πάλι στις 20:30

Υ.Γ: Δεν ήταν γραφτό να πιάσει το Αριάδνη στη Σαντορίνη, πριν το Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς ο Βγενόπουλος!

Δρομολογεί πλοίο της Super Fast Σκληραίνει ο ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα

Πηγη: ΠΑΤΡΙΣ

Το χειμώνα και συγκεκριμένα το Φεβρουάριο αναμένεται να ξεκινήσει η «ναυμαχία» των ακτοπλοϊκών εταιρειών στις γραμμές της Κρήτης. Η εταιρεία MIG του ομίλου της Marfin αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της στις 2 Φεβρουαρίου με τη δρομολόγηση πλοίου της Super Fast στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς.

Οι τιμές των εισιτηρίων της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζεται να κινούνται σε χαμηλά επίπεδα ώστε να προσελκύσουν τους Κρητικούς και τις μεταφορικές εταιρείες.

Η «μάχη» στις γραμμές της Κρήτης ήταν αναμενόμενη εδώ και καιρό. Άλλωστε πρόκειται για τις γραμμές «φιλέτο» της ελληνικής ακτοπλοΐας. Όπως πολλές φορές έχει γράψει η «Π» ο κ. Βγενόπουλος της MIG που αγόρασε πριν από λίγους μήνες της Attica από τον κ. Παναγόπουλο, δεν έχει κρύψει το ενδιαφέρον του για τη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς, αφού σύμφωνα με πληροφορίες έχει προτείνει ακόμα και στον πρόεδρο των Μινωικών Γραμμών Εμ. Γκριμάλντι να αποσύρει τα πλοία της εταιρείας για να τοποθετήσει τα δικά του.

Όπως φαίνεται, για τη MIG ήρθε η ώρα να κάνει το ντεμπούτο της στην Κρήτη, απέναντι στις εταιρείες του χώρου που ιδρύθηκαν από Κρητικούς και δραστηριοποιούνται επί σειρά ετών στο νησί: την ΑΝΕΚ και τις Μινωικές Γραμμές.

Το Super Fast που προγραμματίζεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς αναμένεται να είναι ένα σύγχρονο, επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο που θα μεταφέρει επιβάτες και αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές. Έτσι «χοντραίνει» το «παιγνίδι» στις γραμμές της Κρήτης καθώς οι επαγγελματίες του νησιού, σύμφωνα με τα σχέδια της MIG κάθε άλλο παρά θα αδιαφορήσουν για τις άκρως ανταγωνιστικές τιμές των εισιτηρίων και των ναύλων.

Τώρα και μετά τη διαρροή των πληροφοριών για τη δρομολόγηση του συγκεκριμένου πλοίου, αναμένεται να υπάρχουν αντιδράσεις (σε θέματα εμπορικής τακτικής) από τις Μινωικές Γραμμές και την ΑΝΕΚ. Φυσικά δεν υπάρχει το παραμικρό νομικό θέμα στη δρομολόγηση νέου πλοίου, των ίδιων ή άλλων εταιρειών στις γραμμές της Κρήτης.

Αφού δε το έκανε ο ιδρυτής της Superfast (Περικλής Παναγόπουλος), λέτε να το επιχειρήσει ο συνεχιστής της Superfast (Ανδρέας Βγενοπουλος)??:confused:

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται λοιπόν ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι Μινωικές δεν έχουν ακόμα ανοίξει πλάνα για την περίοδο του 2009, κάτι το οποίο έχουν ήδη κάνει για τις γραμμές τις Ιταλίας. Επιβεβαιώνεται πληροφορία από φίλο μου εργαζόμενο στον όμιλο Attika, ότι η εταιρεία προτείθεται να φέρει 2 από τα κόκκινα στο Αιγαίο, το ένα για Ηράκλειο και το άλλο για Χανιά. Νομίζω ότι από τις κινήσεις αυτές αν δεν υπάρχει συννενοήση μεταξύ Minoan - MIG, χαμένη θα βγει η ΑΝΕΚ η οποία θα στριμωχθεί αφάνταστα μέσα στο ίδιο της το σπίτι... Ειδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

το ειχα αναφερει απο τους πρωτους παλιοτερα οτι η MIG θελει να βαλει καποιο κοκκινο στο ηρακλειο οχι για να κτυπησει τις μινωικες αλλα την ανεκ.εξαλλου στην ποιοτητα ταξιδιου κ υπερεσιων μινοαν κ σουπερφαστ ειναι εφαμιλες.αν θα ριξει τις τιμες κ στα φορτηγα τοτε θα παρει ενα μεγαλο ποσοστο τις γραμμης.ελπιζω οι ηρακλιωτες που δεν τοπικιστες να μην γινουν τωρα εναντια στο μεγαλο ΕΧΘΡΟ!αν κανει κ καλυτερες τιμες σε οσους προερχονται απο ρεθυμνο κ αγ. νικολαο για ταξιδεψουν μαζι του τοτε θα ειναι ακομα μια καλη κινηση αφου οι κρητικες εταιρες τους εχουν ξεχασει

Link to comment
Share on other sites

H θέση της Attika είναι ότι από την προσεχή Ανοιξη τα SF11 και 12 θα δρομολογηθούν από Πειραιά. Η μία γραμμή είναι του Ηρακλείου, ψάχνουν να βρουν τη δεύτερη. οπως χαρκατηριστικά λένε, παρά να χάνει η εταιρεία 15000€ κάθε ημέρα κάθε πλοίο από την Πάτρα, δεν είναι καλύτερα να χάνει 5000€ ή 0€ από τον Πειραιά????

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι εάν η Superfast βάλλει πλοίο στο Ηράκλειο... στο τέλος πάλι 2 εταιρείες θα μείνουν. Και πιστεύω ότι αυτές θα είναι η Attica και η ΑΝΕΚ/Sea Star. Έχω την αίσθηση ότι εάν μπει Superfast, ο Grimaldi δεν θα υπερασπισθεί την γραμμή (όπως έκανε η ΑΝΕΚ στα Χανιά με την Αριάδνη), αλλά θα την διαπραγματευθεί. Είτε αποχωρώντας από την γραμμή με ανταλλάγματα στην Αδριατική...είτε πουλώντας την γραμμή με τα 2 Παλάτια πακέτο...και "δώρο" το ποσοστό των Μινωικών στην HSW. Αυτή την εντύπωση έχω και μια τέτοια υπόθεση ίσως να εξηγεί και την "ακριβή" του επιλογή για δημόσια προσφορά. Τέτοιες αποφάσεις δεν μπορείς να τις πάρεις όντας απλός μεγαλομέτοχος. Είπαμε...υποθέσεις κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Tη δρομολόγηση ενός Superfast στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο από το 2009, εξετάζει πολύ σοβαρά ο όμιλος Attica.

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν προς το τέλος του χρόνου,όμως εκείνο το οποίο προκύπτει από στελέχη του είναι ότι υπάρχει διαθέσιμο ένα Superfast που αποδεσμεύθηκε από τις γραμμές της Αδριατικής, η οικονομική συγκυρία για μία πώλησή του δεν είναι η πλέον κατάλληλη, ο στόλος του στην Αδριατική είναι πλήρης, το ίδιο και στα Δωδεκάνησα, ενώ το πλοίο λόγω του μεγέθους του δεν θα ήταν κατάλληλο για άλλες αγορές, όπως οι Κυκλάδες.

Το επιτελείο της Attica φαίνεται να εστιάζει την προσοχή του στην Κρήτη και αποδέχεται ότι θα έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των Μινωικών Γραμμών και της ΑΝΕΚ, αλλά το γεγονός αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα.

Περισσότερα στο χθεσινό άρθρο της Ημερησίας

Link to comment
Share on other sites

Παντως χωρις να μπορω να ξερω πως θα εξελιχθει η ιστορια νομιζω το ονομα SUPERFAST ειναι ποιο βαρυ απο το ονομα της BLUE STAR η της HSW. Δεν εχει ξαναερθει και βαπορι της να κανει δρομολογιο απο τον Πειραια... οποτε υπαρχει και ενα μυστηριο. Και θα εχουμε μια προσπαθεια σε μια γραμμη που δεν υπαρχει τοσο το τοπικιστικο στοιχειο οπως στα Χανια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Tη δρομολόγηση ενός Superfast στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο από το 2009, εξετάζει πολύ σοβαρά ο όμιλος Attica.

Ενδιαφέρουσα πρόταση. Θα φοβούνται και τους Κρητικούς που έχουν αποδειχτεί αγύριστα κεφάλια.......:D

Link to comment
Share on other sites

Παντως χωρις να μπορω να ξερω πως θα εξελιχθει η ιστορια νομιζω το ονομα SUPERFAST ειναι ποιο βαρυ απο το ονομα της BLUE STAR η της HSW. Δεν εχει ξαναερθει και βαπορι της να κανει δρομολογιο απο τον Πειραια... οποτε υπαρχει και ενα μυστηριο. Και θα εχουμε μια προσπαθεια σε μια γραμμη που δεν υπαρχει τοσο το τοπικιστικο στοιχειο οπως στα Χανια. ;)

Kι όχι μόνο αυτό Neptune πλοία της ποιότητας του σουπερφαστ 12 δεν έχει δει ποτέ το Αιγαίο.

Είναι made by Panagopoulos κι αυτό τα λέει όλα!!!!!!!!!!!!;)

Link to comment
Share on other sites

...Αναχωρηση του ΚΡΗΤΗ Ι με 650 επιβατες,93 ΙΧ,127 φορτηγα και 9 δικυκλα...

Εδώ έγκειται η ουσία του πράγματος κύριοι. 14 Νοεμβρίου έδειχνε το ημερολόγιο και η ΑΝΕΚ είχε 127 φορτηγά. Δίπλα, το Palace θα ήταν κι' αυτό τίγκα (την Πέμπτη 6 Νοε που ταξίδευα, με το ζόρι έκλεισε ο καταπέλτης). Η πίττα είναι τεράστια, αλλά ό τρίτος παίκτης που ενδεχομένως θα μπεί νομίζω ότι έχει να σκεφθεί το κόστος του (τι μπορεί να καίει τώρα το Κρήτη Ι-ΙΙ...) καθώς και το entrance fee που έχει να πληρώσει για να μπεί. Λεφτά για επενδύσεις βέβαια έχει η MIG, αλλά ποιές είναι οι προτεραιότητές της (Τράπεζες, Vivartia, Υγεία, άλλο ?) θα μπορούσε να διερωτηθεί κανείς ώστε να αντέξει σε ενδεχόμενη αιμορραγία, που για παράδειγμα δεν άντεξαν στα Χανιά η παλιά BSF και η HSW.

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα' date=' η Attica του Ανδρέα Βγενόπουλου, που σημειωτέον τα αποθεματικά της ξεπερνούν τα 100.000.000 ευρώ, ενίσχυσε τον στόλο της με δύο υπερσύγχρονα πλοία εκ των οποίων το ένα Super Fast 1 δρομολόγησε στην Αδριατική ευελπιστώντας να αυξήσει το μεταφορικό της έργο στα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ το δεύτερο, που θα παραλάβει το καλοκαίρι του 2009, θα το δρομολογήσει πιθανότατα στην Κρήτη, δηλαδή στην «καρδιά» της ΑΝΕΚ και της Minoan Lines, που πλέον ελέγχεται από τον Ιταλικό ναυτιλιακό Ομιλο Grimaldi.

[/quote']

Ένα ακόμη σενάριο για το πιο πλοίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή του Ηρακλείου, απο άρθρο της Ελευθεροτυπίας

Διαλέχτε τώρα που γυρνάει! :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι παιζει αυτό το σεναριο γιατί το αδύνατο σημείο σε όλες τις προσπάθειες εταιρειών να μπουν στην Κρητη ήταν τα φορτηγά...

Οπότε ένα τέτοιο πλοίο θα πήγαινε άχρηστο καθώς δεν θα παρκεί για τους επιβάτες που λογικά θα αποκτήσει καλά ποσοστό και θα είναι τεράστιο για το γκαράζ που δεν θα μπορεί να γεμίσει...

Με τα τςρινά δεδομένα μια συντηρητική αλλά σίγουρη κίνηση για αρχή θα ήταν ένα πλοίο σε στυλ Ν. Χίος αν το είχε η attica. Ωστε να μπορέσει να εδραιωθεί και μετά σε δεύτερο χρόνο να μπει με κάτι μεγαλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...