Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 816
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα κάνει σήμερα έκτακτο (έχει πρωτόκολλο σε επιβάτες και αυτοκίνητα όπως και το άλλο palace) και μάλλον μετά θα πάει Πάτρα για την αντικατάσταση του Ariadne.

Link to comment
Share on other sites

Η Μινωικές θα εκτελέσουν ημερήσια δρομολόγια στη γραμμή του Ηρακλείου με ώρα αναχώρησης τις 11:00 και άφιξης στις 17:30 τις κάτωθι ημερομηνίες:

Απρίλιος: 15, 19, 20 & 25

Μάιος: 1

Ιούνιος: Κανένα

Ιούλιος: 1, 8, 15, 21, 22, 23, 28, 29 & 30

Αύγουστος: 4, 5, 6, 9, 11, 12, 16, 18, 19, 20, 25, 26 & 27

Σεπτέμβριος: 2 & 3

Σύνολο: 29 δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παιδιά ξέρω αρκετά καλά τις μινωικές (σπουδάζω Ηράκλειο και ανεβοκατεβαίνω κάθε σαββατοκυρίακο).Από Ηράκλειο δινουν 5:20 ώρα άφιξης, περίπου 5:30 με 5:40 κατεβαίνουν οι πόρτες.Αντίθετα απο Πειραιά δίνουν ώρα άφιξης 6 και το πολύ 6:10 έχουν κατέβει(νομίζω πως καθυστερουν προς Ηράκλειο γιατί 6 ανοιγει το λιμάνι,δεν είμαι σίγουρος,έτσι μου εχουν πει και μένα).Επίσης αρκετές φορές αργεί να φυγει από Ηράκλειο πιό λίγες από Πειραιά λόγω αυξημένης κίνησης φορτηγών απ'ότι ανακοινώνουν αλλά οτι ώρα και να φύγουν την προκαθορισμένη ωρα άφιξης φτάνουν...:(

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, τα λιμάνια ανοίγουν κάποια συγκεκριμένη ώρα για τα πλοία με ξένη σημαία. Όχι για αυτά με τη σημαία της χώρας στην οποία ανοίκει το λιμάνι. Παράδειγμα το ΛΑΤΩ που έφτανε στην Αγκώνα κατά τις 7:10 και το άφηναν να μπει στις 8 που άνοιγε. Στο Ηράκλειο όταν ταξίδεψα εγώ με το ΚΝΩΣΟΣ (πριν 2 χρόνια) στις 5:10 ήδη ξεφόρτωνε και στον Πειραιά με ώρα άφιξης 05:30, στις 04:45 έπεσαν οι καταπέλτες.

Link to comment
Share on other sites

Το ωράριο στα λιμάνια για πλοία με ξένη σημαία όφείλει την ύπαρξη του στους πλοηγούς.

Επειδή τα πλοία με ξένη σημαία υποχρεωτικά πέρνουν πλοηγό γι αυτό υπάρχει και ωράριο.Στα πλοίο με ελληνική σημαία σε ελληνικά λιμάνια δεν θπόκεινται σε κάποιο ωράριο.

Link to comment
Share on other sites

Τότε έκανα λάθος στο τι ώρα ανοίγουν πάντως για το οτι και τα 2(Μινωικές-ΑΝΕΚ) φτανουν 6,στο Ηράκλειο, είναι σίγουρο. Πέρσι οι μινωικές παντως πράγματι 4:45 κατέβαζαν πόρτες στον Πειραιά,φέτος το καθυστερούν λίγο..

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι προκειμένου να μην πάει άδειο στην Πάτρα, θα κάνει ένα έκτακτο για Ηράκλειο, προκειμένου να βγάλει τα έξοδά του και στη συνέχεια θα ανηφορίσει για Πάτρα. Κάτι παρόμοιο συνέβει πριν αρκετές ημέρες με το Πασιφάη.

Link to comment
Share on other sites

Η Μινωικές θα εκτελέσουν ημερήσια δρομολόγια στη γραμμή του Ηρακλείου με ώρα αναχώρησης τις 11:00 και άφιξης στις 17:30

Πρόπερσι? (αν θυμάμαι καλά) που είχα ταξιδεύσει ημερήσιο, είχε αναχώρηση 12:00 και άφιξη 18:00. Κάπου χάθηκε ένα μισάωρο???

Είτε οι μηχανές έπεσαν, είτε οι Μινωϊκές κάνουν οικονομία στο πετρέλαιο :D

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύτηκε σήμερα από το ΥΕΝ πρόσκληση για σύναψη σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας για τις γραμμές Πειραιάς – Ηράκλειο και Πειραιάς – Χανιά. http://www.yen.gr/yen.chtm?prnbr=29278

Πρόκειται για τις γνωστές δηλώσεις του υπουργού για πρόσκληση ενδιαφέροντος προς κοινοτικούς πλοιοκτήτες. Η πρόσκληση έχει γίνει στο πόδι και είναι πραγματικά για γέλια!!! Τα “κορυφαία” της σημεία είναι τα παρακάτω:

1. Δημοσιεύτηκε σήμερα και η διορία υποβολής ενδιαφέροντος είναι 14 Απριλίου…. Δηλαδή ο κάθε κοινοτικός ή και Έλληνας πλοιοκτήτης έχει 16 ολόκληρες ημέρες να την μελετήσει….

2. Ολόκληρη η έκθεση (περιγραφή απαιτήσεων, πλοίων, γραμμών, όροι διαγωνισμού) είναι 6 ολόκληρες σελίδες… Δύο από τις σημαντικότερες ακτοπλοϊκές γραμμές της χώρας μας περιγράφονται σε 6 σελίδες! Στην πραγματικότητα δεν περιγράφονται καθόλου αφού δεν αναφέρονται βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας πλοιοκτήτης για να συντάξει ένα στοιχειώδες business plan όπως: μεταφορική κίνηση τελευταίων ετών, μέσοι ναύλοι, μιλιομετρικές αποστάσεις, απαιτήσεις και έξοδα λιμένων, πρακτορειακό κύκλωμα, λεπτομέρειες σχετικά με τη σύνθεση και τις απαιτήσεις των πληρωμάτων, ανταγωνισμός από άλλα μέσα (πχ αεροπλάνα) κλπ…

3. Και το κορυφαίο: Η σύμβαση είναι πενταετής και αρχίζει από 1/11/2006. Δίνει λοιπόν "άπλετο" χρόνο σε όποιον ξένο πλοιοκτήτη ενδιαφερθεί, να σχεδιάσει και να ναυπηγήσει νέα πλοία για τις συγκεκριμένες γραμμές.

Είναι πραγματικά μια σκέτη κοροϊδία που αποσκοπεί να δείξει πως το υπουργείο παράγει έργο και πως προσπαθεί με την απελευθέρωση να προσελκύσει ξένους πλοιοκτήτες και καινούρια πλοία. Αλλά με τέτοιες μεθοδεύσεις και τέτοια "οργάνωση" δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δούμε πραγματικά αποτελέσματα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα μαζι σου Ορεστη, ειναι εντελως γελοια η ανακοινωση. Το ακομα μεγαλυτερο γελιο παντως θα επεφτε ετσι και εσπαγε ο διαολος το ποδαρι του και εκδηλωνε ενδιαφερον καποια ξενη εταιρεια. Θα υπηρχε ποτε Ελληνας ΥΕΝ που να υπογραψει συμβαση αποκλειστικης δρομολογησης για την Κρητη με ξενη εταιρεια? Και η οποιαδηποτε κυβερνηση ποτε θα επεφτε? Ρε πλακα κανουμε τωρα?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν η γραμμή του Ηρακλείου με τα δύο παλάτια(που το καλοκαίρι κάνουν και έκτακτα) και τα δύο της ΑΝΕΚ είναι η γραμμή η οποία εξυπηρετείται καλύτερα από κάθε άλλη με βαπόρια νεότευκτα(ΜΙΝΟΑΝ) ή μέσης ηλικιας(ΑΝΕΚ).

Οπότε δεν βλέπω τον λόγο για πρόσκληση ενδιαφέροντος από πλευράς ΥΕΝ σε μια γραμμή που επιπλέον ο ανταγωνισμός είναι έντονος κυρίως στο θέμα των φορτηγών.

Επειδή είδα κι εγώ τις 6 σελίδες συμφωνώ απόλυτα με τον Orestis.Αν νομίζουν ότι έτσι θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών είναι γελασμένοι.Που δεν ξέρω δηλαδή αν υπάρχει ενδιαφέρον έτσι κι αλλιώς από ξένους επενδυτές.

Αλήθεια γιατί δεν αναφέρουν πέραν των στοιχείων που δεν υπάρχουν στην έκθεση ότι στο Ηράκλειο εντός του λιμανιού υπάρχουν βυθισμένα πυρομαχικά?:mad:

Να καταλάβουν οι άνθρωποι για που προσκαλούνται να βάλουν τις περιουσίες τους.

Link to comment
Share on other sites

Σύντεκνοι, επειδή δεν τα κατέω τα πράματα, θα ήθελα μια μικρή βοήθεια.

Εάν υποβάλουν αιτήσεις πχ. 2 πλοία των Μινωικών και 2 της ΑΝΕΚ και πάρουν αποκλειστική εκμετάλλευση για 5 χρόνια,

θα μπορώ εγώ να βάλλω σε 2 χρόνια στη γραμμή το καλύτερο πλοίο του κόσμου με ναύλο παντόφλας στο Αντίρριο?

Εάν ναι, τότε τι νόημα έχει η αποκλειστική εκμετάλλευση? Μόνο υποχρεώσεις όσων συμμετέχουν?

Εάν όχι, τότε τι νόημα έχει η απελευθέρωση της ακτοπλοΐας?

Link to comment
Share on other sites

Εφημερίδα ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ

29 Μάρτιος 2006 - 09:11

Παίζουν... ναυμαχία

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στις κρητικές ναυτιλιακές εταιρείες μια πρόσκληση που απευθύνει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας προς όλους τους πλοιοκτήτες και τις πλοιοκτήτριες εταιρείες που ενδιαφέρονται να συνάψουν συμβάσεις για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών Πειραιά-Ηρακλείου και Πειραιά-Χανίων. Αυτό σημαίνει πως, αν υπάρξει ενδιαφέρον από οποιανδήποτε ναυτιλιακή εταιρεία, ελληνική ή ξένη, θα επιτραπεί η δρομολόγηση πλοίων της στις γραμμές της Κρήτης, που αποτελούν το "φιλέτο" της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Στο κείμενο της προκήρυξης καθορίζεται ως προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος η 14η Απριλίου, ενώ αφήνεται σαφώς να εννοηθεί ότι ακόμη και οι κρητικές ναυτιλιακές εταιρείες, αν θέλουν (!) να δρομολογήσουν δικά τους πλοία στις γραμμές Κρήτης-Πειραιά, θα πρέπει κι αυτές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον με βάση τις προϋποθέσεις που καθορίζει η προκήρυξη, και να συνάψουν συμβάσεις που θα έχουν πενταετή διάρκεια.

Ναυτιλιακοί κύκλοι εξέφραζαν χθες την απορία τους για τους απώτερους στόχους του υπουργείου, και τόνιζαν ότι ουσιαστικά πρόκειται για μια κόντρα μεταξύ ΥΕΝ και ακτοπλόων, με απρόβλεπτη κατάληξη. Εξέφραζαν πάντως ανησυχία για το γεγονός ότι η κίνηση αυτή του ΥΕΝ ενδέχεται να επιτρέψει σε ξένες ναυτιλιακές εταιρείες να "εισβάλουν" στις ελληνικές θάλασσες και να διεκδικήσουν μερίδιο στα δρομολόγια προς τα νησιά μας...

Τι προβλέπει η πρόσκληση ενδιαφέροντος του υπουργείου

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος καθορίζονται επίσης συγκεκριμένες "δρομολογιακές απαιτήσεις και χαρακτηριστικά των πλοίων". Συγκεκριμένα, για τη γραμμή Πειραιά-Ηρακλείου καθορίζεται ο αριθμός τεσσάρων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, ενός φορτηγού-οχηματαγωγού και ενός ταχύπλοου επιβατικού-οχηματαγωγού. Επίσης καθορίζονται δύο δρομολόγια καθημερινά από Πειραιά προς Ηράκλειο με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία κλειστού τύπου και δύο δρομολόγια καθημερινά από Ηράκλειο προς Πειραιά με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία κλειστού τύπου.

Για τη γραμμή Πειραιά-Χανίων καθορίζεται ο αριθμός δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων κλειστού τύπου, ένα φορτηγό-οχηματαγωγό πλοίο κλειστού τύπου και ένα ταχύπλοο.

Στην προκήρυξη καθορίζονται ακόμη και τα χαρακτηριστικά των πλοίων. Έτσι, τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία κλειστού τύπου πρέπει να έχουν μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες τουλάχιστον 1.300 το καλοκαίρι και 700 το χειμώνα, να έχουν επιφάνεια χώρου φόρτωσης οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση με 4.000 τ.μ., να έχουν ολικό μήκος άνω των 150 μ., και να διαθέτουν τουλάχιστον 350 κλίνες.

Άλλες υποχρεωτικές διατάξεις

Στην ίδια πρόσκληση επιβάλλονται συγκεκριμένες, πολύ αυστηρές διατάξεις. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι αν ο συνολικός αριθμός των προσφερομένων πλοίων υπερβαίνει τον αριθμό των απαιτουμένων πλοίων, το ΥΕΝ επιλέγει μεταξύ των προσφερόμενων πλοίων με συγκεκριμένες προδιαγραφές και κριτήρια. Και «ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας μέσα σε εξήντα ημέρες από την ημερομηνία υποβολής του τελικού πρακτικού επιλογής των ενδιαφερομένων και ύστερα από εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης Θαλάσσιων Συγκοινωνιών, εγκρίνει, με κριτήριο τις βαθμολογίες των πλοίων, τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας».

Οι πλοιοκτήτες υποχρεούνται να εξασφαλίζουν ότι τα πλοία τους κατά την εκτέλεση των δρομολογίων διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα από τις ισχύουσες διατάξεις ναυτιλιακά έγγραφα, πιστοποιητικά ασφαλείας και προστασίας τους θαλάσσιου περιβάλλοντος κ.λπ. Εφόσον πλοίο για το οποίο συνάφθηκε σύμβαση συμπληρώνει το όριο ηλικίας, ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να το αντικαταστήσει με άλλο ανάλογων προσόντων. Το ΥΕΝ διατηρεί το δικαίωμα να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες με άλλα πλοία εφόσον κάποιο πλοίο δεν εκτελεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, για οποιονδήποτε λόγο, και ο πλοιοκτήτης του δεν το αντικαταστήσει με άλλο πλοίο.

Ο ναύλος επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων πρέπει να μην υπερβαίνει τα εκάστοτε ισχύοντα ανώτατα όρια τιμολόγησης που καθορίζονται από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Επίσης εφαρμόζονται οι εκάστοτε ισχύουσες αποφάσεις του ΥΕΝ για τις υποχρεωτικές εκπτώσεις σε ομάδες πολιτών ή/και άλλων μεταφορών. Τέλος, καθορίζεται ότι μπορούν να δρομολογούνται επιπλέον πλοία σε γραμμή που οι συμβάσεις αφορούν, εφόσον κρίνεται ότι οι συγκοινωνιακές ανάγκες της γραμμής δεν καλύπτονται επαρκώς από τα ήδη δρομολογημένα πλοία.

Στάση αναμονής από τις "Μινωικές"

Η δημοσιοποίηση της πρόσκλησης του ΥΕΝ έγινε με διαφορετικό τρόπο δεκτή στις δυο κρητικές ναυτιλιακές εταιρείες, αν και από την πρώτη στιγμή φάνηκε ότι η σκοπιμότητα και το περιεχόμενό της προκαλούν έντονο προβληματισμό.

Από πλευράς "Μινωικών Γραμμών" δεν έγιναν δηλώσεις, αλλά αντίθετα έγινε προσπάθεια να υποβαθμιστεί το θέμα. Πάντως, χθες το βράδυ συνεδρίασε το Δ.Σ. της εταιρείας και ασχολήθηκε με το περιεχόμενο και τη σκοπιμότητα της προκήρυξης.

Μετά τη συνεδρίαση η "Ν. Κρήτη" επικοινώνησε με το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Αντώνη Μανιαδάκη, ο οποίος αρνήθηκε να σχολιάσει την απόφαση του ΥΕΝ. Το μόνο που μας είπε ο κ. Μανιαδάκης είναι ότι «οι "Μινωικές Γραμμές" περιμένουν την εξαγγελία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας, είναι υπέρ της συναίνεσης και δεν επιθυμούν καμία διαμάχη με την κυβέρνηση».

"Βράζουν" στην ΑΝΕΚ

«Πρώτη φορά βλέπω υπουργό να αυτοκτονεί και να παίρνει μαζί του και το κόμμα του»

Εντελώς αντίθετη ήταν η αντιμετώπιση της πρόσκλησης από την ΑΝΕΚ. «Προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τις προτάσεις του υπουργείου, οι οποίες σε επίπεδο των ναυτιλιακών εταιρειών της Κρήτης δεν είναι και τόσο εποικοδομητικές», δήλωσε στην εφημερίδα μας το μέλος του Δ.Σ. και Α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας Εμμ. Γαλανάκης, και πρόσθεσε: «Γιατί να προχωρήσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας σ' αυτή την πρόσκληση, όταν οποιοσδήποτε Ευρωπαίος ακτοπλόος μπορεί να έρθει στην Κρήτη και να ξεκινήσει δρομολόγια; Δεν μπορεί να μιλάει ο υπουργός τη μια για απελευθέρωση και την άλλη για αποκλειστικές εξυπηρετήσεις, γιατί θα τον καρφώσει στον τοίχο η Ε.Ε.

Ο κ. Γαλανάκης προσθέτει: «Το ΥΕΝ καλεί σε πρόσκληση ενδιαφέροντος, ενώ στην ίδια προκήρυξη αναιρεί αυτά που λέει. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τι σημαίνει αυτό το πράγμα. Κι όλα αυτά επειδή η Ένωση Ελλήνων Ακτοπλόων δεν έχει καταθέσει δρομολόγια για το 2006-07. Αυτό έχει γίνει επειδή ακόμη και το υπουργείο δεν έχει ξεκαθαρίσει τι ισχύει με την ηλικία των πλοίων. Ισχύει η συνθήκη της Στοκχόλμης που εφαρμόζεται στην Ε.Ε. και λέει ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας των πλοίων αν αυτά πληρούν τους όρους ασφαλείας, ή ισχύει ο νόμος Παπουτσή που θέτει όριο ηλικίας την 35ετία. Πρέπει λοιπόν να ξεκαθαρίσει αυτό, για να μπορέσει και η Ένωση Ακτοπλόων να καταθέσει τα δρομολόγια».

Το μέλος του Δ.Σ. της ΑΝΕΚ αναφέρει ακόμη ότι «είμαστε στον αέρα γιατί στις 24 Μαρτίου βγαίνει ο ίδιος υπουργός και μας λέει ότι θα "πνιγεί" το Αιγαίο από πλοία και έρχεται σήμερα και κάνει μια άσκοπη πρόσκληση ενδιαφέροντος. Εκτός και αν θέλει να αποχωρήσουν οι κρητικές ναυτιλιακές εταιρείες από την ακτοπλοΐα και να φέρει τον Γκριμάλντι ή τον οποιονδήποτε, πιστεύοντας ότι αυτός θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα των μετόχων της ΑΝΕΚ ή των "Μινωικών Γραμμών". Ήθελα και να ήξερα πού εκλέγεται ο υπουργός. Στην Αλεξανδρούπολη;

Πρώτη φορά βλέπω υπουργό να αυτοκτονεί και να παίρνει μαζί του και το κόμμα του! Εμείς αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι πώς παίρνει μια τέτοια απόφαση από τη στιγμή που με την άρση του καμποτάζ ο οποιοσδήποτε μπαίνει σε όποια γραμμή θέλει. Χθες ανακοίνωσε απελευθέρωση, σήμερα βγάζει εξάρτηση. Εμείς θα περιμένουμε να μας ξεκαθαρίσει τις ηλικίες των πλοίων. Ας μας πει τους κανόνες του παιχνιδιού για να καταθέσουμε τα δρομολόγια».

Και ο κ. Γαλανάκης καταλήγει αναφέροντας: «Στο πίσω μέρος του μυαλού μου βλέπω ότι θέλει να δεσμεύσει τους ναύλους για μια πενταετία, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει. Γιατί αν πέσει η τιμή του πετρελαίου, δηλαδή μειωθούν τα λειτουργικά έξοδα, τότε τι θα πούμε στο επιβατικό κοινό; Είναι αψυχολόγητη η ενέργειά του και εμείς ως ΑΝΕΚ δεν μπορούμε ακόμα να αποκρυπτογραφήσουμε αυτήν την προκήρυξη. Εμείς αυτό που ξέρουμε είναι ότι καμία εταιρεία δεν έχει στο parking τρία-τέσσερα βαπόρια για να τα πάρει και να τα φέρει στην Κρήτη».

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τις προτάσεις του υπουργείου

Οπως βλεπεις Νηρεα, ουτε και οι εταιρειες δεν εχουν καταλαβει τι αναθεμα θελει να κανει το ΥΕΝ. Εγω αναρωτιεμαι -η μαλλον ειμαι σιγουρος- οτι ουτε ο ιδιος ο ΥΕΝ δεν εχει καταλαβει.

Ήθελα και να ήξερα πού εκλέγεται ο υπουργός. Στην Αλεξανδρούπολη;

Πρώτη φορά βλέπω υπουργό να αυτοκτονεί και να παίρνει μαζί του και το κόμμα του

Γιγαντα κρητικε λαε:D ! Αυτο κολλαει στο προηγουμενο σχολιο μου σχετικα με το ποτε θα πεσει η κυβερνηση ετσι και παει να γινει κανενα τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ο Υπ.ΕΝ, ο οποίος λέγεται Κεφαλογιάννης...κατάγεται από τα Ανώγεια...και εκλέγεται στο Ηράκλειο, καταφέρνει να δυσαρεστήσει ταυτοχρόνως ΑΝΕΚ και ΜΙΝΩΪΚΕΣ (και λοιπές ακτοπλοϊκές δυνάμεις), τότε σε ένα συμπέρασμα μπορώ να οδηγηθώ:

ο Κεφαλογιάννης προσπαθεί (με οποιονδήποτε τρόπο) να μετριάσει τα δυσάρεστα αποτελέσματα της απελευθέρωσης, γιατί φοβάται ότι θα γίνουν πράγματα και θάματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τη τοπική εφημερίδα του Ηρακλείου Πατρίς www.patris.gr

...Σημαντικά αυξημένη εμφανίζεται η κίνηση των επιβατών στην γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο κατά τον μήνα Μάρτιο...

...Oι επιβάτες που μετακινήθηκαν με τα πλοία των Μινωικών Γραμμών και της ΑΝΕΚ από και προς το Λιμάνι του Ηρακλείου έφθασαν στους 81.856 έναντι των 48.286 του μήνα Φεβρουαρίου (αύξηση 69.52%) και των 76.148 του μήνα Ιανουαρίου (αύξηση 7.49%)...

...Tα φορτηγά οχήματα που μετακινήθηκαν ήταν 11.799, 8.402 (αύξηση 40.43%) και 9.223 (αύξηση 27.93%)...

...Tα επιβατικά αυτοκίνητα ήταν 9.945, 6.568 (αύξηση 51.42%) και 11.511 (μείωση 13.60%)...

...Tα Δ/Χ ήταν 1.318, 441 (198.87%) και 620.(αύξηση 112.58%)...

Επίσης για τα νέα δρομολόγια αναφέρει:

...Στις 14 Απριλίου ξεκινούν τα δρομολόγια και του Flying Cat 4 προς τα νησιά Σαντορίνη, Ίο, Πάρο και Μύκονο, με ώρα αναχώρησης στις 9.45πμ και επιστροφής στις 19.10μμ.

Επίσης για πρώτη φορά ξεκινάει δρομολόγια την ίδια ημερομηνία και το Super Jet για τα νησιά Σαντορίνη, Ίο, Νάξο, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Ίο, Σαντορίνη και Ηράκλειο, με ώρα αναχώρησης στις 8.55πμ και επιστροφή στις 19.30μμ (Δευτέρα – Τετάρτη – Πέμπτη).

Τέλος στις 21 Απριλίου ξεκινάει τις μονοήμερες κρουαζιέρες για την Σαντορίνη το πλοίο Golden Prince (Δευτέρα – Τετάρτη Παρασκευή) με ώρα αναχώρησης στις 7.15πμ και ώρα επιστροφής στις 21.00μμ...

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το τελικό Κύπελλο ποδοσφαίρου στο Ηράκλειο Κρήτης, ο πρόεδρος κ. Γκαγκατσης είχε δηλώσει ότι εάν περνάγανε στο τελικό η ΑΕΚ & ο Ολυμπιακός, είχε ζητήσει από τον κ. Κεφαλλογιανη τα εξής:

Οι φίλαθλοι να μεταβούν στο Ηράκλειο από το λιμάνι του Πειραιά, ενώ οι φίλαθλοι της ΑΕΚ με κάποιο πλοίο από τη Ραφήνα:confused: :confused: , για να αποφευχθούν επεισόδια στο λιμάνι του Πειραιά!!

Και είχε δώσει τη σχετική βεβαίωση ο ΥΕΝ, ότι θα ικανοποιηθεί το αίτημα του!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα, παλι φεστιβαλ νεοελληνικου πολιτισμου θα γινει με αυτην την ιστορια του τελικου.

Αλλο θελω να πω ομως, και το γραφω στο Πειραιας - Ηρακλειο που ειναι η μεγαλυτερη σε κινηση φορτηγων γραμμη στην Κρητη, αν και το θεμα απτεται και των Χανιων, και του Ρεθυμνου. Σε συγκριση με περυσι λοιπον εχουμε μειον ενα πλοιο για το Ρεθυμνο(αρα δηλαδη μειον 4 δρομολογια την εβδομαδα) και μειον ενα ρο-ρο(περυσι υπηρχει και το Ετζιαν Σταρ που τωρα πηγαινει Κυπρο και Ισραηλ) με συνεπεια να εχει μεινει μονο το Ετζιαν Γκλορυ, τουτεστιν μειον αλλα τρια τουλαχιστον δρομολογια την εβδομαδα. Αν οι παραπανω υπολογισμοι μου ειναι σωστοι, ποιος θα πρωτομπαινει στα πλοια με μειον 7 δρομολογια την εβδομαδα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στη τοπική τηλεόραση στο Ηράκλειο είχε αναφερθεί οτι τη μεγάλη Βδομάδα (Μ Δευτέρα έως Μ Σαββατο) είχε περίπου 10% αύξηση στους επιβάτες και πολύ σημαντικότερη στα φορτηγά. Δεν θυμάμαι τα ακριβή νούμερα αλλά έλεγε οτι από Πειραιά για Ηράκλειο αυτές τις 5 μέρες ουσιαστικά (τι Μ Σαββατο Μινωικές δεν είχαν Δρομολογιο), ταξίδεψαν περίπου 18500 επιβάτες και από Ηράκλειο για Πειραιά 10500.

Από προσωπική εμπειρία την Πέμπτη, ημερήσιο ΑΝΕΚ ήταν πλήρως γεμάτο το γκαράζ (μιαμιση ώρα καθυστέρηση μέχρι να μπει και η τελευταία νταλίκα) και εντύπωση μου έκανε το γκαραζ του ΚΡΗΤΗ Ι.Πρωτη φορά είδα τόσα πολλά αυτοκίνητα μαζεμένα... Περιττό δε να πω οτι Δευτέρα και Τρίτη μετά το Πάχα δεν υπήρχε διαθέσιμο εισητήριο ΑΝΕΚ Μινωικές για επιστροφή... Η εμπειρία για άλλη μια φορά με Μινωικές καταπλητική και πραγματικά αξίζει το ταξίδι με αυτά τα πλοία, έστω και με τον σημαντικά ακριβότερο ναύλο

Link to comment
Share on other sites

Ενα μικρό προβληματάκι του Λατω (πληρες αρθρο στις βλαβες) αλλα επ ευκαιρία και λιγα στοιχεία για τη κίνηση... Καθόλου ασχημα

...γύρω στις 3 χθες τα ξημερώματα και ενώ το πλοίο αναμενόταν να φτάσει στο λιμάνι του Ηρακλείου στις 6 το πρωί, "φορτωμένο" με 810 επιβάτες, 98 φορτηγά αυτοκίνητα, 141 επιβατικά οχήματα και 18 δίκυκλα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...