Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αλλο το μπλε κ αλλο το κοκκινο!αλλο χανια κ αλλο ηρακλειο!οταν θαειναι μεσα στο λιμανι κατακοκκινο με τα φτερα του να γυαλιζουν να δεις ποσος κοσμος θα το χαζευει κ θα θελει να ταξιδεψει μαζι του

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 817
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μην μπερδέυεις τους ανθρώπους που αγαπούν τα καράβια όπως εν πολλοίς εμείς με το απλο καθημερινό επιβάτη...

Αλλωστε η ένστασή μου δεν είναι για τους επιβάτες...Θα τα πάει μια χαρα (αν και ο ανταγωνισμός θα είναι πιο έντονος από ότι στα Χανιά). Εκεί που έχω μεγάλες αμφιβολίες είναι στα φορτηγά. Είμαι σχεδόν βέβαιος οτι εκεί θα τα πάει τουλάχιστον μέτρια. Και χωρίς τα φορτηγα αυτά τα πλοία δεν μπορούν να σταθούν...

Link to comment
Share on other sites

ισα ισα το ηρακλειο δεν ειναι τοπικιστες κ τα φορτηγα περισσευουν!δηλ.αμα θα παρει 400ατομα ανα μ.ο. κ 60φορτηγα δεν θα ειναι καλα νουμερα...(40φορτ.απο ανεκ κ 20 απο μινωικες θα ειναι το κερδος του περιπου πιστευω!)

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοια νούμερα το πλοίο έχει μπει μέσα...

Είναι εντελώς βέβαιο ότι στους επιβάτες θα πάει ακόμα καλύτερα απο 400 επιβάτες...

Τα 60 φορτηγά όμως είναι αισιόδοξο... Και να πάρει 40 απο την ΑΝΕΚ? Γιατί?

Θα πέσει πιο κάτω από τις τιμές της ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Ενα πραγμα ξεχνατε... (που εχασαν το παιχνιδι και η BSF και η HSW στα ΧΑΝΙΑ). Οι μεταφορικες τις Κρητης (που διακινουν το 90% των φορτηγων καθε μερα χρωστανε τα μαριοκεφαλα τους στις ναυτιλιακες και τους κρατανε στο χερι και Χανια και Ηρακλειο, Οποτε ενα 10% που περισευει και πληρωνει τα εισιτηρια μετρητα μπορει να παει οπου θελει.

Οποτε χαμενη θα βγει (απο θεμα φορτηγων) οποια εταιρεια προσπαθησει και παλι να παει Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ δεν νομίζω ότι τα φτερά οποιουδήποτε κόκκινου ή η λέξη SUPERFAST θα συγκινήσει τον απλό επιβάτη της γραμμής που η μόνη του σχέση με τα βαπόρια είναι τα εισιτήρια που πληρώνει και η καμπίνα που κοιμάται. Με αυτή τη λογική όλοι θα έπρεπε να προτειμούν την ΑΝΕΚ επειδή έχει στις τσιμινιέρες την Κρήτη. Υπό συνθήκες συνύπαρξης και των τριών εταιρειών δεν νομίζω ότι τα παλάς έχουν να ζηλέψουν τίποτα από πλευράς service. Επίσης για τον απλό Ηρακλειώτη επιβάτη ή επαγγελματία, οι Μινωικές κυρίως αλλά και η ΑΝΕΚ είναι από τη δεκαετία του 70 στο Ηράκλειο κάθε χρόνο, 365 μέρες. Όσες άλλες εταιρείς πήγαν (και ας μην ήταν Ηράκλειο) φύγανε νύχτα. Και ειδικά στα Χανιά είχαν να ανταγωνιστούν μόνο την ΑΝΕΚ. Στο Ηράκλειο θα έχουν και την ΑΝΕΚ με χαμηλής κατανάλωσης πλοία αλλά και την ασύγκριτη ΜΙΝΟΑΝ που δεν τους άφησε ποτέ παραπονεμένους από μεριάς υπηρεσιών.

Κάτι άλλο που δεν βλέπω να θίγεται καθόλου, είναι τα ωράρια. Αν οποιοδήποτε πλοίο θελήσει να έχει καθημερινές αναχωρήσεις, θα πρέπει να πάρει δρομολόγια αλα ΑΡΙΑΔΝΗ. Κάτι που όπως αποδείχτηκε περίτρανα δεν βολεύει τις μεταφορικές που θέλουν να φτάνουν το πρωί, να πηγαίνουν να ξεφορτώνουν/φορτώνουν και να γυρίζουν το βράδυ να ξαναπαίρνουν το πλοίο. Επίσης θα πρέπει το πλοίο να ανοίγει πάρα πολύ σε δρόμο (Ηράκλειο Πειραιάς είναι 18 μίλια παραπάνω από τα Χανιά) που αυτόματα σημαίνει μεγάλη κατανάλωση σε αντίθεση με τα παλάς που πάνε με τις δύο μηχανές και τη ρίχνουν πολύ. Και με 30 φορτηγά δεν ξέρω αν και κατά πόσο θα βγαίνει.

Και τέλος η ΑΤΤΙCA έχει αποδείξει ότι οι κινήσεις της είναι μελετημένες και πάει εκ του ασφαλούς.Δεν ξέρω αν και κατα πόσο θα ρίσκαρε να φάει τα μούτρα της στο Ηράκλειο ειδικά τώρα που το επενδυτικό της πρόγραμμα τρέχει.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σήμερα η ΜΙΝΟΑΝ LINES είχε ημερήσιο δρομολόγιο για το Ηράκλειο.

Τα Χριστούγεννα και τη παραμονή Πρωτοχρονιάς δεν έχει καμία εταιρεία δρομολόγιο για Ηράκλειο, ενώ στις 26/12 έχει μόνο η ΜΙΝΟΑΝ LINES. Άλλες χρονιές συνήθως η ΑΝΕΚ έκανε δρομολόγιο τη παραμονή Πρωτοχρονιάς αλλα νωρίς το μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

...Όσον αφορά τις παροχές στη καμπίνα, ναι τα πλοία της ΑΝΕΚ στις δίκλινες έχουν και τηλεόραση και ψυγείο σχεδόν παντού.

Και στο φινάλε όπως και τόγραψα με 200 ευρουλάκια τα αγοράζεις και τα δυό και τα βάζεις στα πάγια. Εγώ έδωσα 600 για τη καμπίνα (πήγαινε-έλα) για μια φορά! Τι συζητάμε λοιπόν?[...]Άσκησα σαν δημοσιογράφος κριτική στα μεμπτά προσπερνώντας με την «ως είθισται λογική» τα καλά κάνοντας απλή μνεία σε αυτά.

Σε γενικές γραμμές η εταιρία είναι πάρα πολύ καλή αλλά τέτοιες επεμβάσεις από εμάς τους δημοσιογράφους σε μεμονομένα γεγονότα βοηθούν και εσάς σαν επιβάτες και την ίδια την εταιρία να λάβει τα μέτρα της εάν έχει κάτι στραβώσει. Ουδείς αλάνθαστος!

Edited by c3po
Eξ αντιγραφής από το Θέμα του "Φαιστός Παλάς"
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτε στα όσα είπαν επί του θέματος οι προηγούμενοι. Με κάλυψαν απόλυτα όλοι (πλην δύο) και κυρίως ο proud ionian :P.

Απλώς θα ήθελα να σχολιάσω το ίδιο το δημοσίευμα, γιατί έχει σημασία και ο τρόπος που λέγονται ορισμένα πράγματα.

Ας δούμε λοιπόν αυτούσια κάποια αποσπάσματα από το δημοσίευμα:

Στην αρχή έχουμε με χτυπητά γράμματα "Ένα ζευγάρι σε δίκλινη εσωτερική καμπίνα" και με ψιλά (προφανώς άνευ ουσίας) "με ένα Ι.Χ. και μία μοτό" και πάλι με ψιλά "φαγητά, καφέδες και τα τοιαύτα". Σύνολο με χτυπητά γράμματα "600 ευρώ!!!"

Με μια πρόχειρη αναγωγή το κόστος μόνο της δίκλινης εσωτερικής καμπίνας με επιστροφή είναι περίπου 300 ευρώ.

Εδώ όμως ως δια μαγείας εξαφανίσθηκαν το ΙΧ, η μοτό, τα φαγητά, οι καφέδες και τα τοιαύτα...

και παρουσιάζονται τα 600 ευρώ σαν κόστος μόνο της καμπίνας.

Ας το δει ο καθένας και ας αναρωτηθεί...εάν αυτό αποτελεί σωστή πληροφόρηση ή παραπληροφόρηση.

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω, αλλά πιστεύω (ανεξάρτητα από το παραπάνω δημοσίευμα) ότι όποιος λέει ότι "η δίκλινη εσωτερική καμπίνα μετ' επιστροφής κάνει 600 ευρώ"...λέει ψέμματα.

post-31-128326977727_thumb.jpg

post-31-128326977729_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Νηρεύ μου σε τι δουλειές με έβαλες Χριστουγεννιάτικα?

Κάθησα μετά την Χοληστερινούχο και Αλκοολούχο μεσημβρινή κατάχρηση και έκανα μιά fake κράτηση στο Minoan Online e-booking και τι μου έβγαλε?

"You have selected

Route Departure Arrival Vessel Passengers Vehicles

1. PIRAEUS - HERAKLIO 13-01-2009, 21:00 14-01-2009, 06:00 FESTOS PALACE 2 0

2. HERAKLIO - PIRAEUS 15-01-2009, 21:00 16-01-2009, 05:20 EUROPA PALACE. 2 0

Price Quotation

First trip (PIRAEUS - HERAKLIO)

Passengers Accommodation Price

Male Adult 2-Bed outside / Shared E 92.00

Female Adult 2-Bed outside / Shared E 92.00

Sub Total: E 184.00

Second trip (HERAKLIO - PIRAEUS)

Passengers Accommodation Price

Male Adult 2-Bed outside / Shared E 74.00

Female Adult 2-Bed outside / Shared E 74.00

Sub Total: E 148.00

Total Price: E 332.00"

Ποιός θα μου εξηγήσει τη διαφορά E(600-332)=E268 για να ξέρω και να μην με κλέβουν οι Μινωϊκές από τούδε και στο εξής και αναγκασθώ να καταφεύγω στα Forums και τα Internet για να προστατευθώ :P?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στα "600" λέει και για ΙΧ και για ΜΟΤΟ...!!!(μαζί με τα φαγητά...:P)

Ξέφυγε πάντως από το τόπικ του πλοίου....!

Πάντως το μοναδικό αρνητικό αν θυμάμαι καλά από ταξίδι μου με το αδελφό Europa ήταν ότι στα deck1-2, δηλαδή το γκαράζ των αυτοκινήτων, δεν υπήρχε ασανσέρ...ξεκινούσε από το 3. Μπορεί και να θυμάμαι λάθος..αν μπορεί κάποιος συμφορουμίτης να επιβαιώσει ή να με διαψεύσει!

Link to comment
Share on other sites

...Πάντως στα "600" λέει και για ΙΧ και για ΜΟΤΟ...!!!(μαζί με τα φαγητά...:P)...

Pie μου, καλέ μου άνθρωπε, διάβασε τι γράφει το ρεπορτάζ:

"....Όταν πληρώνεις 600 ευρώ για "πήγαινε-έλα" με 2κλινη καμπίνα μήπως όμως θα έπρεπε να ήταν υπερ-LUX ?....".

...δηλαδή το γκαράζ των αυτοκινήτων, δεν υπήρχε ασανσέρ...ξεκινούσε από το 3. Μπορεί και να θυμάμαι λάθος..αν μπορεί κάποιος συμφορουμίτης να επιβαιώσει ή να με διαψεύσει!

Πράγματι, το παρατήρησα και εγώ στο τελευταίο μου ταξίδι (άμα πιά δεν έχεις τι άλλο να δεις ασχολείσαι με τα ασανσέρ :P) και επίπεδα (καταστρώματα) 1 & 2 δεν είδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σημερα κατεθεσε τελικα την προταση η Αττικα στο υπουργειο για τη γραμμη Πειραιας Ηρακλειο με το Σουπερφαστ 12. Κατι που οποιος διαβαζε shipfriends ηξερε απο τις 11 Νοεμβριου ;)

Κριμα που η ειδηση σχετικα με την απαγωγη του ΠΠ που ειχε οραματιστει ενα Σουπερφαστ στην Κρητη επισκιαζει αυτο το σημαντικο γεγονος που θα επισπευσει τις εξελιξεις στην ακτοπλοια.

Link to comment
Share on other sites

Μεσημεριανή αναχώρηση από Πειραιά και βραδινή από Ηράκλειο. Άνθρωποι της εταιρείας βρίσκονται ήδη στο νησί και προετοιμάζουν το έδαφος.

Link to comment
Share on other sites

Λογικο το ωραριο αλλα παλι θα φωναζουν οι μεταφορικες πως ειναι πολυ νωρις απο Πειραια.(εδω ειχαν αλλαξει το ωραριο του CHAMPION να το προλαβαινουν...και αυτο ηταν ΑΝΕΚ κιολας,διαφορετικα...).Βεβαια να δουμε και ποσα φορτηγα μπορει να περισεψουν για την ΑΤΤΙΚΑ...:rolleyes:

Δυσκολα βλεπω το ολο εγχειρημα να πετυχαινει(εκτος αν φυγει ΑΝΕΚ η ΜΙΝΟΝΑΝ οπως εχουμε πει αλλου)αλλα απο καραβολατρικης αποψης αξιζει.Οποιοι επιβατες μπουν στο SUPERFAST,σε σχεση με τα αλλα πλοια της γραμμης(ακομα κ τα palace),θα καταλαβουν την χαοτικη διαφορα που υπαρχει σε ποιοτητα και υπηρεσιες;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα κατεθεσε τελικα την προταση η Αττικα στο υπουργειο για τη γραμμη Πειραιας Ηρακλειο με το Σουπερφαστ 12. Κατι που οποιος διαβαζε shipfriends ηξερε απο τις 11 Νοεμβριου ;)

Κριμα που η ειδηση σχετικα με την απαγωγη του ΠΠ που ειχε οραματιστει ενα Σουπερφαστ στην Κρητη επισκιαζει αυτο το σημαντικο γεγονος που θα επισπευσει τις εξελιξεις στην ακτοπλοια.

Δεν περισσεύει τελικά κανένα SUPERFAST και για τα Χανιά? :D:D:D

Ή μήπως τα Χανιά είναι εκτός "συμφωνίας"?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι εάν η Superfast βάλλει πλοίο στο Ηράκλειο... στο τέλος πάλι 2 εταιρείες θα μείνουν. Και πιστεύω ότι αυτές θα είναι η Attica και η ΑΝΕΚ/Sea Star. Έχω την αίσθηση ότι εάν μπει Superfast, ο Grimaldi δεν θα υπερασπισθεί την γραμμή (όπως έκανε η ΑΝΕΚ στα Χανιά με την Αριάδνη), αλλά θα την διαπραγματευθεί. Είτε αποχωρώντας από την γραμμή με ανταλλάγματα στην Αδριατική...είτε πουλώντας την γραμμή με τα 2 Παλάτια πακέτο...και "δώρο" το ποσοστό των Μινωικών στην HSW.

Σήμερα έρχονται και άλλοι να συμφωνήσουν μαζί σου....;)

Η χρηματιστηριακή εκτιμά πως η Attica εισέρχεται σε μια ανταγωνιστική αγορά, ενώ θα προσπαθήσει να ενισχύσει τη θέση της στην περίπτωση που υπάρξουν αλλαγές στον κλάδο μετά την απόκτηση των Μινωικών Γραμμών από τον Grimaldi

euro2day

Link to comment
Share on other sites

οποιος εχει τελειωσει νωρις τις δουλειες του μπαινει στο καραβι κ φευγει!γιατι να περιμενει μεχρι το βραδυ για να παει την αλλη μερα σπιτι του..κ οσα φορτηγα ειναι ετοιμα να μπαινουν κ αυτα κ να φευγουν απο το να γινετε ενα χαμος το βραδυ στο λιμανι.εξαλλου η αττικα θα δουλεψει κ με τις μεταφορικες που δουλευει κ στην ιταλια!θα φευγει φορτηγο απο την κρητη με το κοκκινο στην ιταλια θα πηγαινει παλι με κοκκινο αρα μπορει και να συνδιασει κ καλυτερες τιμες!!!

Link to comment
Share on other sites

εξαλλου η αττικα θα δουλεψει κ με τις μεταφορικες που δουλευει κ στην ιταλια!θα φευγει φορτηγο απο την κρητη με το κοκκινο στην ιταλια θα πηγαινει παλι με κοκκινο αρα μπορει και να συνδιασει κ καλυτερες τιμες!!!

Αυτή πάντως τη δυνατότητα την έχουν (και φαντάζομαι πως την εφαρμόζουν) και οι δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται ήδη στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι ο λόγος άφιξης όλων τον πλοίων νωρίς το πρωί στον Πειραιά είναι τα φορτηγά (μόνιμος πελάτης) . αρκετά από τα φορτηγά δεν έχουν τελικό προορισμό την Αθήνα αλλά όλη την Ελλάδα και Ευρώπη. Ενώ ένα φορτηγό που πάει Ηράκλειο έχει προορισμό Ηράκλειο , Λασίθι η Ρέθυμνο και πολύ σπάνια ίσος και Χανιά (αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στα χανιώτικα η άλλους λόγους) άρα μιλάμε για αποστάσεις το πολύ 2 βία 3 ώρες .όποτε το βλέπω πολύ δύσκολο το να ξεκινάει από Ηράκλειο 2και 30 .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κάτι στις 14:00-14:30 από Πειραιά και στις 23:00 το βράδυ από Ηράκλειο, μου ακούγεται αρκετά λογικό ωράριο??

Δεν έπεσα πολύ έξω στα ωράρια.

Δύο δρομολόγια ημερησίως στο Ηράκλειο για το Superfast XII

Δύο δρομολόγια ημερησίως έχουν προγραμματιστεί από τις 12 Μαρτίου για το Superfast 12 στη γραμμή Πειραιά – Ηράκλειο, προκειμένου ο Όμιλος Attica να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό.

Το ένα δρομολόγιο έχει προγραμματιστεί για τις 3μ.μ. και το δεύτερο τα μεσάνυχτα, ενώ η διάρκεια ταξιδιού θα είναι έξι ώρες.

Οι τιμές αναμένονται ελκυστικές για τους επιβάτες, παρότι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επίσημα από την εταιρία.

Ετοιμοπόλεμες είναι όμως και ο Μινωικές, που κατέχουν μέχρι στιγμής κυρίαρχη θέση στις μετακινήσεις των επιβατών στην αγορά του Ηρακλείου.

Πηγή: THE SEANATION

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...