Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από 20/11 εως 5/12 οι αναχωρήσεις των Μινωικών θα γίνονται κάθε μέρα στις 14:00 από Πειραιά και στις 23:00 από Ηράκλειο.

 

εχουμε και την επισημη ανακοινωση απο την εταιρεια. στις αναχωρησεις απο πειραια θα ισχυουν ολες οι προσφορες των ημερησιων δρομολογιων.

 

post-1817-0-82166300-1415971058_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 818
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το πλοιο ειναι στο νεο μωλο.

θα προλαβει να φυγει αποψε;

Ακομα εκει.Δε νομιζω οτι θα φυγει.

Να δουμε αν θα βγει εντελως ανεκτελεστο το αποψινο δρομολογιο για την κ/ξ η' αν θα κανει το Ελυρος Χανια-Ηρακλειο οπως γινοταν''τω καιρω εκεινω''

Τον Ελυρο βλεπω να βγαζει και σημερα τα καστανα απο τη φωτια...

Θα μπορούσαν έστω να έστελναν το ΠΑΡΟΣ Ηράκλειο απόψε (και αναχώρηση στις 7 το πρωί από κάτω για να κάνει κατα τις 16.00 το Σ-Τ-Μ) από το να φορτώσουν πάλι τον ΕΛΥΡΟ και για τα δύο Κρητικά λιμάνια... Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Απ οσο βλεπω στο συστημα κρατησεων της Ανεκ ανεκτελεστο περα απο το αποψινο για Ηρακλειο θα ειναι,οπως ηταν αναμενομενο,και το αυριανο απο Ηρακλειο για Πειραια.Κριμα γιατι χασανε την οποια κινηση θα ειχε το τριημερο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και ήρεμα όσοι συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Πολυτεχνείου  :)

Διαφωνώ με την πρόταση του speedrunner, δεν νομίζω ότι είναι τόσο εφικτή ή/και δίκαιη για τα 2 συγκεκριμένα πλοία/

Πιο εύκολα θα γινόταν από το Πάρος παρά από τον Έλυρο, γιατί η γραμμή στα Χανιά έχει πάντα πολύ κόσμο συγκριτικά και τραβάνε την φοιτητική κίνηση από το Ρέθυμνο.

Εξάλλου, η κοινοπραξία δεν αποτελεί και τέντωμα παντού. Ή μήπως όχι? <_<  :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη περίοδος δεν είναι περίοδος μετακίνησης φοιτητών, μην μπερδευόμαστε, αυτό τον καιρό όλοι οι φοιτητές βρίσκονται στις αίθουσες μαθημάτων (καλά, καλά και στις καφετέριες των φοιτητουπόλεων, μη βαράτε  :D αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης). Μια μέρα αργίας παραπάνω δεν μπορεί να επηρεάσει τόσο τρομερά την κίνηση. Πιστεύω ότι όλη η κίνηση της εποχής, μπορεί να καλυφθεί άνετα από τις Μινωικές*, (ταξίδεψα προχθες μετ επιστοφή και ήταν σχεδόν άδειο). Όσον αφορά την κουβέντα μας θα συμφωνήσω με τους Παν. Εκ. και Μινόαν με έμφαση ειδικά στον δεύτερο. Κάποτε θυμάμαι υπήρχε κάποια συννενόηση και προειδοποίηση (του τύπου "εμείς σήμερα δεν πάμε για τον α-β λόγο, εξυπηρετηθείτε με τον άλλο"). Ελπίζω πάντως αν δεν υπήρξε προειδοποίηση να ήταν μια τυχαία παράλειψη και να μην είναι ακόμα ένα επεισόδιο της "ελληνοϊταλικής μάχης" (με παράπλευρες απώλειες τους επιβάτες).    

 

*Γι αυτό προφανώς ήταν ασύμφορη και η αναπλήρωση του κενού απ' οποιοδήποτε άλλο πλοίο.

Edited by Global_Creta
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η MINOAN LINES γνωστοποιεί στο επιβατικό κοινό ότι, λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, το πλοίο της εταιρείας δεν θα πραγματοποιήσει κανένα από τα προγραμματισμένα δρομολόγιά του, την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014 από τα λιμάνια του Ηρακλείου και του Πειραιά αντίστοιχα.

 

Από την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, το πλοίο της εταιρείας στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο, θα επανέλθει στα δρομολόγιά του που θα ισχύσουν έως 30 Νοεμβρίου 2014.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες να απευθύνονται πριν την αναχώρησή τους στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα, στα Κεντρικά Γραφεία της MINOAN LINES, μέσω των Πανελλαδικών αριθμών 801-11-75000 (από σταθερό τηλέφωνο) & 18175 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), στα λιμενικά γραφεία της εταιρείας (Ηράκλειο: 2810 229602, Πειραιάς: 210 4145744, Αθήνα: 210 3376910, Πάτρα: 2610 426000, Ηγουμενίτσα:26650 24404, Αγκώνα: +39 071 201708, Τεργέστη: +39 040 9896556 & +39 040 360333) και στα κατά τόπους λιμεναρχεία.

 

Από το Γραφείο Τύπου

της MINOAN LINES

Ηράκλειο, 26 Νοεμβρίου 2014

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μηπως εχει σχεση με την πεσμενη κινηση σε συναρτηση με τα οικονομικα προβληματα που αντιμετωπισει η μια εκ των δυο της κοινοπραξιας??

Edited by karavolatris
Link to comment
Share on other sites

Η κοινοπραξια για το διαστημα απο 20/04/15 εως 31/05/15 δεν θα εκτελει δρομολογια καθε Σαββατο!!

 

To ίδιο βιολί θα ξεκινήσει και απ' την 1η Οκτωβρίου 2015.

Link to comment
Share on other sites

αφου το παλατι κουβαλαει 20 φορτηγα κ 200 ατομα κ οι κοινοπραξια 15φορτηγα κ 150 ατομα τα σαββατο περιπου ας τα δωσουν στις μινωικες να κανουν παραπανω τζιρο ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ετσι τα μεριδια κινησης σε απολυτους αριθμους οταν ο ενας εχει το 70 και οι αλλοι 2 μοιραζονται το υπολοιπο 30% της γραμμης και το ξερεις..Κακα τα ψεματα η Αττικα εχει αποτυχει στη γραμμη του Ηρακλειου γι αυτο και τα τελευταια 5 χρονια εχει αλλαξει 5 πλοια.Ξεκινησε με το καλυτερο της και πλεον εχει το χειροτερο της μαζι με το χειροτερο του συνεταιρου.

Link to comment
Share on other sites

τα ποσοστα, οπως εχουμε ξαναπει, λιγο πολυ εχουν παραμεινει αμεταβλητα και ειναι οπως τα λεει ο milfiadis
 

παροτι η κοινοπραξια εχει καλυτερα πλοια στο ηρακλειο απ'οτι η ανεκ μονη της στο παρελθον, τα ποσοστα εχουν μεταβληθει ελαχιστα (50-50 περιπου τα φοτηγα και 70-30 υπερ της minoan οι επιβατες) οποτε θεωρουν οτι δεν υπαρχει λογος να παραμενουν νεα και ακριβα πλοια στη γραμμη.


με οριακες μεταβολες, ολα αυτα τα χρονια τα ποσοστα των μινωικων σε επιβατες και φορτηγα δεν αλλαξαν.  αυτος ειναι και ο λογος που υποβαθμισε τελικα η κοινοπραξια την παρουσια της, διοτι παρα τα καλα και ακριβα πλοια (superfastXII/bs1 και olympic champion)  δεν καταφεραν να τσιμπησουν κατι περισσοτερο, απο αυτα που ειχε η ΑΝΕΚ μονη της πριν το 2009.

 

τωρα γιατι κοβουν το σαββατο; ε φανταστειτε τι θα μεταφερουν ;)

Link to comment
Share on other sites

Κατ' εμέ η άττικα κρατάει ένα επίπεδο στην γραμμή όμως, καθώς το χειρότερό της ειναι 5 επίπεδα ανώτερο απο το χειρότερο του συνεταίρου που είναι σε κατάσταση αποσύνθεσης και χαλάει την όποια φήμη είχαν χτίσει τα 2 καλά της κοινοπραξίας. Γενικά αν η ΑΝΕΚαρα δεν αλλάξει στάση και έχει την σαυρα Ι/ΙΙ γιατί να υπάρχει την άλλη μέρα το BS1 π.χ. και 20/30 μέρες να μπαίνει μέσα?

 

Γενικά επειδή πέραν του στεγνού λογιστικού και οικονομικού υπάρχει και η συνήθεια καλώς η κακώς! Όταν ο επιβάτης ξέρει οτι απ' την μια υπάρχουν πάντα 2 πλοία που είναι ίδια απόλυτα και σχεδόν πάντα on time και απο την άλλη είναι μια κατάσταση ρωσσικη ρουλέτα με ποια εταιρεία θα πας, αν το accomodation σηκώνει την κίνηση της μέρας και πάνω απ' ολα αν θα φτάσεις 7 ή 11 στον Πειραιά. Όταν το εισητήριο είχε 10 ευρω διαφορά λόγω σαυρας είχε κάποιο νόημα για κάποιους που κάναν οικονομία. Όμως να δίνεις σχεδόν τον ίδιο ναύλο και όλη η κατάσταση να ειναι η παραπάνω... εεε δεν λέει ... 

 

Κακώς λοιπόν αλλά δείχνουν ξεκάθαρα ότι τους ενδιαφέρουν μόνο οι νταλίκες (που ειναι και βερεσε...) και ο επιβάτης μόνο αρπαχτή όταν χτυπάει πρωτόκολλο το παλάτι και αυτό το ~5% επιβατών που είχαν πάρει κάποια στιγμή με το δίδυμο κόκκινου/fossen το πέταξαν εν μια νυκτί...

Edited by Sf_X
Link to comment
Share on other sites

τα ξερω τα ποσοστα της γραμμης!εννοουσα για τα σαββατα που ανεβοκατεβαινουν κ οι 2 ασκοπα για 300ατομα στην καλυτερη κ 30 φορτηγα μαζι...κανονικα επρεπε να τα βρουν το χειμωνα κ να κανουν τα σαββατα ενναλαξ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...