Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για την ΑΝΕΚ είναι καλύτερο να έχει ro-ro σε μία γραμμή γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να είναι άδειο το πλοίο.Τα Χανία είναι και το κέντρο της. Θα μπορούσε και η ΜΙΝΟΑΝ να αγοράσει ένα ro-ro ώστε να υποστηρίξει τη γραμμή Ηρακλείου.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 816
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ένα RO-RO του 1980 για παράδειγμα το πολύ να κοστίζει το 1/3 της τιμής του Δαίδαλου.Δεν είναι και τεράστιο ποσο και δεν θα ξεπλήρωναν και πολλά στις τράπεζες..

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι είναι στις άμεσες προτεραιότητές τους. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι πληρότητες των πλοίων και η υψηλή κερδοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σωστός ο ELBYRO, γιατί δεν είναι και κανένα μεγάλο έξοδο η αγορά ενός Ro-Ro, απλώς αυτή θέλουν να γεμίζουν πρώτα τα Ε/Γ-Ο/Γ, και ότι περισσεύει ας πάνε με το Ro-Ro!!! Δε θυμάστε ότι τα Ro-Ro του Αγαπητού, δούλευαν αρκετά καλά, και μετά τη ναύλωση ταξίδευαν σχεδόν άδεια!!!

Link to comment
Share on other sites

RO/RO δεν χρειάζονται.Τι να κάνουν να ανταγωνίζονται τα δικά τους τα πλοία?

Αν βάλουν ro/ro θα γεμίζει πρώτα αυτό για πολλούς λόγους και μετά τα ΠΑΛΑΣ.Οπότε τέτοιο πράγμα δεν θα ήθελαν ποτέ γιατί δεν τους συμφέρει οικονομικά.Στο μόνο που θα τους ήταν οφέλιμο ένα τέτοιο πλοίο θα ήταν στα απαγορευτικά αλλά από την άλλη δεν πας να πάρεις ένα τέτοιο πλοίο για 15 μέρες το χρόνο που μπορεί να μην κάνεις δρομολόγιο λόγω απαγορευτικού.

Αμα τους συνέφερε να έχουν τέτοιο πλοίο δεν θα πούλαγαν το ΑΓΙΑ ΓΑΛΗΝΗ(αν και παλιό).Δεν ήταν τυχαία η πώλησή του την εποχή των ερχομών των ΠΑΛΑΣ. :)

Link to comment
Share on other sites

Στη Κρήτη πρέπει να πηγαίνει ένα μόνο Ro-Ro, μονάχα (Ηράκλειο & Χανιά)!! Για να μεταφέρει τα επικίνδυνα φορτία αλλά και να έχουν μια καβατζα για τα απαγορευτικά!!! Ανεξαρτήτως εταιρείας!!! Μια κατάσταση όπως είναι τώρα μόνο με το AEGEAN GLORY!!

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο 23 Απριλίου οι Μινωικές για το δρομολόγιο Πειραιάς - Ηράκλειο έχουν 3 δρομολόγια: 08.00 Deadalus, 12.00 και 22.00 Palace. Μάλλον εκείνη την ημέρα το Daedalus θα γυρίσει στον Πειραιά από κάποια μαθητική εκδρομή. Ξέρετε κάτι ακριβέστερο απ' αυτό????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο κ. Μανιαδακης είπε ότι η μέση επιβατική κίνηση στη γραμμή με τα πλοία της εταιρείας είναι 1500 επιβάτες σε κυκλικό δρομολόγιο, δηλαδή γύρω στους 750 επιβάτες ανά βαπόρι που ανεβαίνει και κατεβαίνει!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το βραδακι το Απτερα ειχε αναχωρηση στις 2030 για Ηρακλειο, συνεπεια του γεγονοτος οτι το Λισσος εγινε για λιγο πλοιο της αγαπης. Το να πω οτι ηταν γεματο ειναι σαν να υποτιμω τη νοημοσυνη σας, αυτο που μπορω να πω ειναι οτι πραγματικα εχασα το λογαριασμο των ποσων φορτηγων αφησε εξω. Σημερα επισης υπηρχε αναχωρηση του Aegean Star στις 2100, οπου και προσετρεξαν οσα φορτηγα εμειναν εξω απο το Απτερα. Η κατασταση εγινε χειροτερη και απο το γεγονος οτι δεν ειχε και το Πρεβελης δρομολογιο για Ρεθυμνο. Για αυριο υπαρχει το πρωι το Λατω στις 0800 που κανει και αυτο εκτακτο δρομολογιο για Ηρακλειο προκειμενου να ικανοποιηθει η ζητηση και να εξυπηρετηθουν τα φορτηγα. Το φαινομενο του ντομινο συνεχιζεται μια και αυριο το βραδι το Πρεβελης θα κανει Χανια. Η ναυλωση του Λισσος εκανε πραγματικα ανω-κατω τα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επισήμως πλέον, οι Μινωικές Γραμμές δίνουν το ημερήσιο δρομολόγιο Πειραιάς - Ηράκλειο - Πειραιάς με χρόνο διάρκειας ταξιδιού στις 7 ώρες αντί των 6... Δηλαδή η διάρκεια ταξιδιού θα είναι όσο και του βραδυνού δρομολογίου... Αλλη μία επίπτωση της ανόδου της τιμής του πετρελαίου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ την βρίσκω λογική κίνησηαπό το να αρχίσουν να βάζουν καπέλα στα εισιτήρια όπως στα αεροπλάνα ή στις ΕΠ.ΑΤΤ στην αδριατική.

Για μια ώρα δεν χάθηκε κι ο κόσμος εδώ παλιά έκαναν 10 και 11 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Ανταγωνισμό με βάση την διάρκεια του ταξιδιού που θέτεις δεν είχαν ούτε πέρυσι ούτε πρόπερσυ και γενικά δεν είχαν από τότε που ήρθαν τα παλάτια. :rolleyes:

Είναι λογική εξέλιξη της εξωφρενικής τιμής του πετρελαίου. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Επιβεβαιώνω τον Π100. Το ΛΑΤΩ φόρτωνε κανονικά χθες αλλά λόγω βροχής δεν μπόρεσα να δω αν πήγαινε Ηράκλειο ή Χανιά γιατί πίσω ήταν και ο Βενιζέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και η ώρα άφιξης παραμένει η ίδια, 06:00 το πρωί όπως και τον χειμώνα. Ισα ισα θα ανεβάσουν στροφές για να κόψουν ένα μισάωρο σε χρόνο.

Τα αλογα στις μηχανές των παλατιών δεν γουστάρουν να δουλεύουν τα βράδια, προτιμούν να κοιμούνται.

Link to comment
Share on other sites

Nαι γιατί αν έρχονταν 5:30 θα πέφτανε πάνω στα θηρία της ΑΝΕΚ που θέλουν κανα μισώρο να δέσουν οπότε μπορεί και να περιμένανε ράδα 1 ώρα όπως της Ικαρίας Σάμου.

Και τώρα 5 το πολύ δένουν.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη στον Πειραιά ανακοινώνουν για την ακρίβεια 05:20 τα παλάτια...και 05:45 ανοίγουν οι πόρτες για το κόσμο..Y.Γ.Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μείωσαν και τα ημερήσια για φέτος οι Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώνουν 5:20 αλλά εγώ όσες φορές έχω γυρίσει από Ικαρία που μπαίνουμε στο λιμάνι του Πειραιά κατά τις 5:20 με 5:30 αυτά είναι ήδη δεμένα κανα 20άλεπτο με μισάωρο.

Αυτά κατά τις 5 το πρωί ή έχουν δέσει ή μανουβράρουν στο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Πριν κανα 2 βδομάδες που ταξίδεψα εγω,ίσχυε το παραπάνω που γράφω...τώρα για τον υπόλοιπο καιρό δεν ξέρω!Τότε είχε δέσει το 'Πρέβελης' πρώτο,μετά το παλάτι..μετά ο 'Βενιζέλος' και τελευταίο το 'Λισσός'

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...