ΓιάννηςΑ340 Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 (edited) Ποιος θυμάται ένα πλοίο με το όνομα ΜΑΡΙΑ ΠΑ που είχε μπει Μαρμάρι μετά το τέλος του ΚΑΡΥΣΤΟΣ για κανά 2 φεγγάρια; Edited February 12, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Το Μαρια Πα. δεν το θυμάμαι να ταξιδεψε προς Κάρυστο. Είχε έρθει στην Ελλάδα για ημερήσιες κρουαζιέρες αλλά αργότερα ταξίδεψε και στην ακτοπλοϊα στη γραμμή Γύθειο-Κύθηρα-Καστέλι. Περισσότερα στο: http://www.faktaomfartyg.se/la_valletta_1971.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Λίγοι το θυμούνται ως Mistral 2 όταν ανήκε στον Ποταμιάνο και έκανε ημερήσιες κρουαζιέρες Ηράκλειο-Σαντορίνη και άλλη χρονιά από Ρόδο για Τήλο και Νίσυρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιάννηςΑ340 Posted July 1, 2007 Author Share Posted July 1, 2007 Δεν πήγε Κάρυστο. Μαρμάρι πήγε για κανά μήνα. Ήταν η άμεση αντικατάσταση του ΚΑΡΥΣΤΟΣ όταν έδεσε για πάντα και έγραφαν οι εφημερίδες ότι ήταν μπαχαντέλα. Έφυγε λέγαν η μία μπαχαντέλα και ήρθε η άλλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Δεν ήταν και τόσο μπαχατέλα όσο ήταν το Κάρυστος.Άλλωστε είχε καλύτερο εσωτέρικο καθώς ήταν κρουαζιερόπλοιο.Πάντως να πω ότι είχε προπέλες οι οποίες είχαν την ιδιότητα να το <<γυρίζουν>> αρκετά γρήγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 voith schneider ειναι ο τυπος και χρησιμοποιουνται κυριως σε ρυμουλκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Καλά το θυμόμουν αλλά λεω άσε μην πετάξω καμία πατάτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Αν και το μέγεθος του και οι ελικτικές του ικανότητες το κάνανε ιδανικό για τα μικρά μας λιμάνια, δεν μπόρεσε να στεριώσει σε καμία γραμμή. Απο το 1997που μπήκε στην ακτοπλοϊα κάθε χρόνο δοκιμαζόταν και κάπου αλλού: 1997: Γύθειο-Κύθηρα-Κρήτη 1998: Ηρακλειο-Κυκλάδες 1999: Γύθειο-Κύθηρα-Κρήτη 2000: Κρουαζιέρες Ηράκλειο-Θήρα, για λίγο Ραφήνα-Μαρμάρι 2001: μάλλον κρουαζιέρες, το φθινόπωρο έδεσε. 7/02: Ελάχιστα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, έδεσε στις 18/7. 2004: Ανακαινήστηκε για κρουαζιέρες Κως-Τουρκία αλλά παρέμεινε δεμένο 2005: Κατέληξε στην Αλιάγα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Μην ξεχνάμε ότι οι voith-schneider υστερούν σε ταχύτητα....Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος που δε μπόρεσε να στεριώσει στην ακτοπλοϊα, τότε. Τώρα ίσως και κάτι να γινόταν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Πάντως δεν θα ξεχάσω την μανούβρα που έκανε ανάμεσα στην σημαδούρα 1 και 2 στη Σαντορίνη στην οποία έδενε που γύριζε επι τόπου 180 μοίρες πάρα πολύ γρήγορα και έφευγε προς Ηράκλειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cortomaltese Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Για να το θυμόμαστε και αυτό από φωτογραφίες. Τον Ιούνιο του 2000 στο Ηράκλειο της Κρήτης ενώ προετοιμάζεται για να αναλάβει δράση για κρουαζιέρες από το Ηράκλειο για τη Σαντορίνη. Ένα όμορφο και συνάμα αδικημένο πλοίο για ποικίλους λόγους. Συνήθως, όλο ετοιμαζόταν να αναλάβει κάπου δράση, την αναλάμβανε, αλλά δεν στέριωνε. Το θυμάμαι να έρχεται από το Μαρμάρι στη Ραφήνα, αλλά και αυτό για πολύ λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Santorini Sky (1971, ex-Μαρία Πα, Mistral II, La Valletta, IMO 7042447, scrapped as Αnt) Το θυμάμαι αμυδρά δεμένο στο Μαρμάρι, αλλά δεν είχα ταξιδέψει μαζί του αφού -αν θυμάμαι καλά- τότε είχα πάει Κάρυστο και επιστρέψει μέσω Αγίας Μαρίνας. Στο naviearmatori μπορούμε να βρούμε κάποιες καλές φωτογραφίες του πλοίου, όπως από την ημέρα της καθέλκυσης του, σε εξώφυλλο από το Cronache Finnmare λίγες μόνο ημέρες μετά από την καθέλκυση (Οκτώβριος 1971), στο λιμάνι του Reggio Di Callabria, και τέλος μία φωτό με ανοιχτό το visor, φωτογραφία αρκετά σπάνια υποθέτω μιας και στην συζήτηση στο navi αναφέρεται ότι μία ή δύο το πολύ φορές το πλοίο είχε χρησιμοποιήσει τον πλωριό του καταπέλτη. Ακόμα μία πολύ όμορφη φωτό που σίγουρα θα την έχετε ήδη δει στον Σουηδό, με το πλοίο δεμένο στου Σάββα δίπλα στο Γεώργιος Εξπρές, και ακόμη μία τέλος και πάλι από τον Σουηδό με το πλοίο να φτάνει στο Aliaga, φωτογραφία στην οποία κατά την ταπεινή μου άποψη φαίνεται έντονα η πολύ μεγάλη ομοιότητα που είχε με το ΠΡΩΤΕΥΣ (κατά σύμπτωση είχαν σχεδόν και τα ίδια μέτρα - διαστάσεις). Link to comment Share on other sites More sharing options...
magwa Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Here is a picture I took in 2004 with a bit of the blue hull painted, and another with ACHILLEAS under conversion minus her bow Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Μιας που εχω αρχισει και βρισκω καποιες παλιες φωτο ας δουμε και λιγο το πλοιο σαν SANTORINI SKY. Χωρις να περνω ορκο για τις ημερομηνιες στο νεο μωλο πρεπει να πηγε το 2003.Ξεκινησε να βαφεται μπλε το καλοκαιρι του 2004.Στη συνεχεια παρεμεινε δεμενο στην ιδια θεση μεχρι που πηγε για σκραπ Υ.Γ.Το πλοιο που φαινεται διπλα του στην πρωτη φωτο η οποια δυστυχως δεν ειναι και οτι καλυτερο ειναι το ΑΧΙΛΛΕΑΣ που μολις εχει ξεκινησει την μετασκευη του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2019 Share Posted December 23, 2019 Το Santorini Sky όταν έφτασε στη παραλία του Αλιαγα ως Ant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted February 13, 2021 Share Posted February 13, 2021 (edited) Και ένα βίντεο του πλοιου από τα Κύθηρα το 1997,με πλανα μέσα εξω.Θησαυρός το συγκεκριμένο καναλακι Edited February 13, 2021 by Shippihs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 13, 2021 Share Posted February 13, 2021 Δεν ξέρω τι λέτε για την Voith-Schneider παραπάνω στο topic, αλλά αυτό που είδα στο βίντεο πρέπει να είναι από τα χειρότερα ρεμέτζα που έχω δεί ποτέ. Με το ρολόι της κάμερας, 15 λεπτά από την ώρα που ξεκίνησε να γυρίζει μέχρι να βγούν οι πρώτοι επιβάτες, σα να μην είχε καθόλου κινήσεις το πλοίο. Το καλύτερο εκεί στο τέλος είναι που ο καβοδέτης δίνει τις οδηγίες και η πρύμη εκτελεί. Το γκαράζ όπως το θυμάμαι, με χαμηλό ύψος στα πλάγια, έπρεπε να χωρά ελάχιστα φορτηγά. Μέσα το πλοίο πρέπει να είχε 2 σαλόνια, ένα της πρύμης που γίνεται το αζμπέτε και ένα στην πλώρη που είναι με τραπέζια σαν μια τεράστια τραπεζαρία. Ο Κάπτεν υποδέχεται τον κόσμο με το τσιγάρο στο χέρι, οι γυναίκες γυρνούν το σαλόνι κερνώντας μουστοκούλουρα και περγαμόντο, ωραίες cult σκηνές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Τιμή και δόξα στην τοπική τηλεόραση των Κυθήρων, εκτός από εκφόρτωση Μαρία Πά, έχουμε και άφιξη αμούστακου Ανδρέα Φούρα στο νησί. Πάντα πηγή δημοκρατικής έμπνευσης ο Ανδρέας, λείπει πολύ από το προσκήνιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Ειχε κανει Νομαρχης Πειραια και Νησων την δεκαετια του 80 (83-87). Παραμενει αμισθος συμβουλος του Δημου Καλαβρυτων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 (edited) Τις καλές εποχές που δεν χρειαζόταν να εκλεγείς απο τον λαό αλλά να «διοριστείς» . 😛 Edited February 27, 2021 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now