Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

1_P7260149.JPG
Blue Star Ithaki Main Particulars / Blue Star Ithaki Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Blue Star Ithaki
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Superferry Ithaki (as project)
IMO Number: 9203916
LOA / Μέγιστο Μήκος: 123,80 m
Breadth / Πλάτος: 18,90 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 10438 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Daewoo Shipbuilding & Heavy Machinery, Korea
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wärtsilä NSD 9L32, 16560 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 23.5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

_____________________________________________

(2000, launched as Superferry Ithaki, ex-Blue Star Ithaki)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 629
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

υπενθυμιζω οτι το blue star ithaki ειχε παραγγελθει απο την τοτε strintzis lines για τι γραμμη κυλληνη πορος. για αυτο δεν εχει κρεββατια

σκοπος ηταν να κανει 4 δρομολογια τη μερα. Θα εδενε με την πρυμη κυλληνη και με την πλωρη στον πορο. Γι'αυτο και ειναι το μονο της σειρας με πλωριο καταπελτη. Αυτος ειναι και ο λογος που εχει το ονομα του ιστορικου νησιου :D

κεφαλονια υπηρχε ηδη οποτε αναγκαστηκα επαιρνε το ονομα αυτο.

Υπηρχε σκεψη τοτε ολα τα πλοια της strintzis να γινουν superferry κατι (superferry atlantic, superferry pacific, superferry ithaki superferry mykonos, superferry chios) θαλεγοταν τα 5 νεοτευκτα.

οταν εγινε η εξαγορα και η μετονομασια σε blue star οι νεοι ιδιοκτητες αποφασισαν το κεφαλονια και πολυ σας. οποτε μετα απο μια συντομη σκεψη να παει δυτικες κυκλαδες βρεθηκε ραφηνα για λιγο και εκτοτε απο πειραια. Το τελευταιο 5μηνο πριν παραδοθει εγιναν καποια μερεμετια της τελευταιας στιγμης στα σαλονια για να ανταποκριθει στις αναγκες του αιγαιου.

Edited by proud_ionian
superferry chios. santorini παραλιγο να ονομαστει το ναξος
Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναμε πρωτα απο τα βασικα οπως εξαερισμο για τα σαλονια(συγνωμη το σαλονι, γιατι μονο ενα εχει) που θυμιζουν θαλαμους αεριων στην Τρεμπλινκα οταν γεμιζει το βαπορι, και μετα προχωραμε σε αλλα πραγματα. Αλλα εστω οτι ηθελαν να του προσθεσουν καμπινες, που και πως μπορει να γινει αυτο? Υπαρχει κανενα τετραγωνικο εκατοστο του πλοιου αυτου που να ειναι ανεκμεταλλευτο η να περισσευει για να προστεθουν και περισσοτερες καμπινες??

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω τη συζήτηση άλλου topic για ημερόπλοια. Αυτά τα έκτακτα που θα κάνει το Ithaki κατά την υψηλή περίοδο και κατά το Πάσχα για Πάρο - Νάξο από τις 21,00 'εως τις 06,30 πως θα τα κάνει χωρίς καμπίνες??? Είναι ή δεν είναι ημερόπλοιο??? Η μήπως στα blue star δίνουν κάτι στους επιβάτες και δεν κοιμούνται??? Το ΥΕΝ ακούει??? Τι να ακούσει....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μέσω αυτού του βήματος :Dθα ήθελα να παρακαλέσω την blue star να ανοίξει για τους επιβάτες το πάνω κατάστρωμα του ΙΘΑΚΗ, ο κόσμος πατώνεται μέσα κ έξω ενώ το πάνω ντέκ (στο ύψος της τσιμινιέρας) είναι κενό κ μη προσβάσιμο, ποιος ο λόγος να γίνεται αυτό?

Σιγά μη χαλάσει η μπογιά, πάρτε παράδειγμα απο το Superferry που ακόμα κ με 2000 κόσμο στα ανοιχτά καταστρώματα οι επιβάτες αναπνέουν.

Link to comment
Share on other sites

Γενικός Γραμματέας του ΥΕΝ καθηγητής Τζωάννος Ιωάννης, ταξίδεψε με το τακτικό δρομολόγιο του πλοίου "BLUE STAR ΙΘΑΚΗ" από Πειραιά για Σύρο, για το συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.), το οποίο πραγματοποιήθηκε στο νησί της Σύρου το τριήμερο.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, δόθηκε εντολή του κ. Γενικού Γραμματέα για άσκηση ετοιμότητας και αντιμετώπισης πυρκαγιάς εν πλω, για να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα και ο βαθμός ασφαλείας του πλοίου και του πληρώματος.

Την άσκηση επέβλεψε Κλιμάκιο της Επιθεώρησης Πλοίων του Λιμενικού Σώματος, το οποίο συνόδευε με απόλυτη μυστικότητα τον κ. Γενικό Γραμματέα.

Οι επιβάτες κατά τη διάρκεια του πλου ειδοποιήθηκαν ότι πρόκειται για έκτακτη επιθεώρηση και ακολούθησαν τις οδηγίες του πληρώματος.

Με το πέρας της επιθεώρησης διαπιστώθηκε η καλή λειτουργία όλων των συστημάτων και των μέσων ασφαλείας του πλοίου, η ετοιμότητα και η άριστη επαγγελματική κατάρτιση του πληρώματος καθώς επίσης και η πολύ καλή συνεργασία των επιβατών.

Η όλη επιχείρηση εντάσσεται στον γενικότερο προγραμματισμό αυστηρών προληπτικών ελέγχων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για την ασφάλεια του επιβατηγού κοινού και ενόψει της μεγάλης κίνησης της θερινής περιόδου.

Ο καθηγητής Ιωάννης Τζωάννος στην ομιλία του στο συνέδριο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. μετέφερε το θερμό χαιρετισμό του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κ. Κεφαλογιάννη και αναφέρθηκε στην εκτίμηση και εμπιστοσύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ προς το Λιμενικό Σώμα, υπενθυμίζοντας την καθοριστική συμβολή του στην ασφαλή τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και κρίμα που είναι προσωρινή λύση. Εντάξει και οι καμπίνες δεν είναι τρομερό πρόβληαμ , δεν είναι τεράστια και η απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ χρειαζεται καμπίνες και ειδικά σε βραδυνό δρομολόγιο.

Ευτυχώς να λέμε που θα είναι προσωρινή λύση γιατί με τα ωράρια που δουλεύει και το πλήρωμα θα ξεπατωθεί και το καράβι. :eek:

Εδω κι αν επιβάλεται το διπλό πλήρωμα :eek:

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα κουραστούν τα πληρώματα αλλά έχουν υπάρξει και χειρότερα δρομολόγια σε κάποιο βαπόρι πριν 4 χρόνια!!! Και την ημέρα που είχαν διανυκτέρευση (μια την εβδομάδα) τους έβαζαν να κάνουν έκτακτα δρομολόγια Πάρο –Νάξο!!! Για να μεταφέρουν κυρίως φορτηγά!!! Και μη μου πείτε ότι έχουν κουβαλάει πολύ κόσμο το Ιθάκη με τα 1300 άτομα πρωτόκολλο!! Γιατί το βαπόρι αυτό κουβάλαγε 2000 στο κατέβασμα, 2000 στο ανέβασμα και άλλους 2000 στα ενδιάμεσα λιμάνια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πρώτα από όλα δε φεύγει στην ώρα του από το Πειραιά!! Αντί για 20:45, τις τελευταίες Παρασκευές έφυγε στις 21:20-21:30!! Αυτά τα δεκάλεπτα στα λιμάνι είναι εντελώς εικονικά!! Μόνο για να ξεφορτώσει τα φορτηγά που μεταφέρει συνήθως, θέλει 25-30 λεπτά, γιατί πολλά από αυτά είναι ξεκοτσαριστα!! Συν το κόσμο με τα ΙΧ!! Εγώ υπολογίζω στη ξεφτίλα να φεύγει 01:00 με 01:30!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μέχρι της 08:00 δεν είχε φύγει!! Και εκείνη των ώρα έμπαινε ένα κρουαζιερόπλοιο της Celebrity, όποτε μέχρι να γυρίσει και να φύγουν τα πλοία των 08:00 δηλαδή Εξπρές Σαντορίνη, Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, Άρτεμις, θα έπρεπε να έφυγε κατά τις 08:15

Link to comment
Share on other sites

Το Ιθάκη έφυγε κατά τις 21.45 για Νάξο, ενώ είχε προγραμματισμένη αναχώρηση 20.45.Έφυγε γεμάτο και άφησε καποια φορτηγά έξω, όπως επισης και ο Απώλλωνας που εφυγε τις 23.00 για Πάρο Ναξο Ιο Θήρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μόνο την Πάρο προσεγγίζει στα έκτακτα και απ' ότι μου είπαν φίλοι που ταξίδεψαν σε 2 δρομολόγια προς Πάρο, το πλοίο είχε πρωτόκολλο σε επιβάτες και garage.

Link to comment
Share on other sites

Στίς 31/7 που ταξίδεψα γιά Μύκονο το πλοίο έφυγε κανονικα (07.35).Εφτασε Σύρο (στά φανάρια) στίς 11.38.

Στήν Τήνο μάς άφησαν έξω από το (νέο) λιμάνι περίπου ένα μισάωρο μέχρι νά ξεφορτώση ο Δαιδαλάκος,παρ'όλο που μετά μόλις μπήκαμε,σε δυό λεπτά ήμασταν έτοιμοι...(άλλος ένας άθλος τού Tinos Traffic Control...)

Σήμερα το είδα νά πιάνη κατά τίς 1 καί κάτι το μεσημέρι πρώτα στο νέο λιμάνι καί (αφού ξεφόρτωσε τά φορτηγά προφανώς) μετά πήγε στο παλιό γιά να πάρη τους επιβάτες τής επιστροφής.

Χαιρετισμούς σε όλους από την ηλιόλουστη πλήν μπωφοριασμένη Μύκονο...

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΕΟΣ!!! :mad::mad::mad:

Θεωρώ απαράδεκτο εκ μέρους της Blue Star να δίνει τέτοια παραπλανιτικά ωράρια για τα δρομολόγια Παρασκευής και Κυριακής προς Πάρο. Το πλοίο δίνει αναχώρηση από Πειραιά στις 20:45 αλλά ποτέ δεν φεύγει πριν τις 21:15 λόγω αυξημένης κίνησης, πετρέλευσης αλλά και καθυστέρησης από τη Συροτηνομυκονία. Επίσης το τραγελαφικό είναι ότι δίνεται παραμονή στην Πάρο μόνο 10 λέπτα (00:45 έως 00:55) η οποία φυσικά πάει περίπατο για τους παραπάνω λόγους. Ταξίδεψα χθες με το πλοίο και αναχωρήσαμε από Πάρο στις 02:35 :P:) γιατι αφενός το πλοίο ήρθε στην Παροικιά στις 01:35 κι αφεταίρου ήταν γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη με φορτηγά τα οποία πήρε πάνω από 45 λεπτά για να ξεφορτωθούν. Επίσης περίπμεναν περίπου 1200 άτομα να επιβιβαστούν και όπως καταλαβαίνετε η μία ώρα που παρέμεινε στην Πάρο είναι απόλυτα φυσιολογική. Στο Πειραιά ρίξαμε καταπέλτη στις 07:05 και ο κόσμος που περίμενε να επιβιβαστεί ήταν απίστευτα πολλής.

Από κει και πέρα σε αντίθεση για μια ακόμα φορά με όσα λέγονται για το πλοίο εγώ το βρήκα άψογο. Ήταν πεντακάθαρο (μέχρι και οι τουαλέτες άστραφταν) και το ταξίδεμά του (καιρός γύρο στα 5 μποφόρ) ήταν καταπληκτικό. Η ταχύτητά του ήταν σταθερή στους 23,7 :P κόμβους πράγμα που επιβεβαιώνει ότι το πλοίο είναι πιο γρήγορο από τα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ (τα οποία στα καλύτερά τους πάνε με 23,3). Βέβαια το ότι το άνοιξαν έγινε αισθητό αφού το πλοίο έτριζε σε ορισμένες φάσεις. Αυτό δε συμβαίνει βέβαια στη Συροτηνομυκονία που πάει λίγο πιο χαλαρά (23,4 κόμβοι).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...