Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ειναι ενα βαπορι που το ταξιδεψαν ολοι στην οικογενεια μου...σε καθε φαση της ζωης του....δεν ξερω σημερα αν με εχει επηρεασει ο χαμος που γινεται στο φβ η οτι αγαπαω τα πλοια λογω της δουλειας...αλλα νιωθω λες και φευγει ενας φιλος μου μεταναστης στο εξωτερικο....οι λαμαρινες ειναι λαμαρινες..αλλα κρυβονται τοσα συναισθηματα απο πισω...ισως για το οτι πηγαινω την εταιρεια για την οργανωση...ισως γιατι θεωρω μεγαλη μαγκια τα 30 εκατομμυρια...εγω το χα ταξιδεψει 2 φορες το 2007 (παντα καλοκαιρι καθοταν να ειναι κυκλαδες τα αδερφα στον Πειραια) Και πως εκατσε και τις 2 φορες πανω στο πλοιο εμαθα κατι δυσαρεστο...Αλλα παντα μ αρεσε επειδη ελειπε το ντεκ το κλειστο απο πανω...Για μενα το πλοιο της καρδιας μου θαειναι παντα ο Πηγασος....αλλα το Ιθακη θα ειναι παντα στο τοπ5....ισως το οτι λεγοταν Ιθακη και ταξιδευε στο Αιγαιο απο μικρος να με εκανε να το νιωθω ξεχωριστο...12 ετων ημουν οταν ηρθε...στο λιμανι τιγκα στην Ελας Φερις...και φευγει τωρα που ειμαι 26 σε ενα λιμανι και μια Ελλαδα αδεια....γραφω αυτα που γραφω και λεω "τι γραφω ο καραβολατρης" ....αλλα το Ιθακη θα ειναι παντα το Ιθακη οπως καποτε ηταν το Ναξος και το Παρος....γιατι ηταν το μοναδικο...

Διαβασα στο φβ οτι φευγει για παντα στις 6.11 ....

Link to comment
Share on other sites

Όσο μεγάλη ήταν η χαρά που είχαμε όταν πρωτόρθε 14 χρόνια πριν, άλλο τόσο μεγάλη ειναι και η στεναχώρια σήμερα που κλείνει το κεφάλαιο "Κυκλάδες" οριστικά...Αν μπορούσε, πιστεύω πως θα κλαιγε κι αυτό σήμερα...

Link to comment
Share on other sites

Σαν την υπόκλιση στο τέλος μιας παράστασης αυτή η περιστροφή.. Οι συριανοί το είχαν σα διάδοχο του ναιας 2. Και εις άλλα με υγεία να ευχηθούμε για την ακτοπλοία μας

Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω τα δικα μου μιας και σημερα ειναι μερα αποχαιρετισμου. Οσο και να διαφωνεις με τις υπερβολες και τις γραφικοτητες που γινονται δε μπορεις να παραβλεψεις οτι αυτο το βαπορι ηταν ξεχωριστο για πολλους λογους. Μπορει να μη σχεδιαστηκε αρχικα για το Αιγαιο αλλα μπορεσε ευκολα να σταθει να καθιερωθει και να δημιουργησει τελικα δικη του σχολη. Ακομα και σημερα κανεις δε λεει οτι οι Κυκλαδες θελουν "συμβατικα γρηγορα βαπορια" Ολοι λενε οτι θελουν στη γραμμη τους ενα Blue Star Ithaki. Ουτε καν Παρος/Ναξος που εχουν και καμπινες και θεωρουνται πιο ολοκληρωμενα. Ολοι το Ιθακη ψαχνουν, αλλοι με καμπινες, αλλοι με γκαραζ, αλλοι λιγο πιο οικονομικο. Ολοι κοιτανε να προσαρμοσουν το Ιθακη στα μετρα τους. Βαπορι με συνεπεια, ελαχιστες ζημιες, ελαχιστα περιστατικα, αψογα συντηρημενο, παντα οπως πρεπει, αγαπηθηκε απο πολλους, κι ας το λεγανε λιγο στριμωγμενο. Νομιζω αν και ξαναλεω τα θεωρω ολα λιγο υπερβολικα οτι η τελευταια του μερα ηταν οπως επρεπε. Μπραβο στον καπετανιο του που ανταπεδωσε εκ μερους του βαποριου την αγαπη του κοσμου με αυτο τον τροπο. Θα ηταν αδικο να φυγει χωρις ουτε μια σφυρια οπως εγινε με αλλα βαπορια στο παρελθον.

Καλα του ταξιδια εκει που παει. Μακαρι να αγαπηθει απο πλοιοκτητες και επιβατες οπως αγαπηθηκε και εδω. Και ισως καποια στιγμη καποιος καλος ανθρωπος το θυμηθει σε μερικα χρονια και μας το ξαναφερει.

Link to comment
Share on other sites

.

Καλα του ταξιδια εκει που παει. Μακαρι να αγαπηθει απο πλοιοκτητες και επιβατες οπως αγαπηθηκε και εδω. Και ισως καποια στιγμη καποιος καλος ανθρωπος το θυμηθει σε μερικα χρονια και μας το ξαναφερει.

 

Ακριβως αυτο..ουτε τα σιροπιαστα που ειπαμε ολοι μας....

 

τελευταια αφιξη λοιπον...ουτε κορνες ουτε τιποτα...απλα μια ομορφη μανουβρα... bon voyage beau navire!!

 

Link to comment
Share on other sites

το εχω ταξιδεψει μονο μια φορα και αυτη πριν αρκετα χρονια, παντοτε ομως το εβλεπα με ιδιαιτερη συμπαθεια.

θες λογω ονοματος ;) , θες γιατι ηταν παιδι του μακη, θες γιατι ειχε σχεδιασθει για το ιονιο, το ενιωθα παντα σαν ενα οικειο πλοιο.

 

περα απο αυτα, μου αρεσε και σαν σουλουπι (περισσοτερο οπως ηλθε αρχικα, χωρις τη φουσκωμενη πρυμη), αλλα και γιατι ηταν μαϊτζεβελο στις μανουβρες. ισως και γιατι, οπως γραφτηκε και παραπανω, ηταν μοναδικο και κατα μια εννοια πρωτοπορο (trendsetter που λεμε και στα χωρια μας ^_^ ), αφου εφερε ολα τα αδελφα και εξαδελφα.

 

ειναι απολυτα κατανοητη η συγκινηση  και ολες οι εκδηλωσεις αποχαιρετισμου στα νησια που εξυπηρετησε τοσα χρονια και ειδικα στη συρο, οπως επισης ειναι σωστη και αυτονοητη η αντιδραση πλοιαρχου και πληρωματος να αποχαιρετισουν τα νησια και ειδικα τη συρο, για ολους του λογους που ανεφερε ο neptune πιο πανω.

 

θα ηθελα ομως να σταθω σε δυο πραγματα:

 

  • περα απο το τελευταιο του πληρωμα, συγχαρητηρια αξιζουν σε ολους οσους υπηρετησαν στο πλοιο ολα αυτα τα χρονια και συντελεσαν στο να καθιερωθει και να αγαπηθει. αν καποιος θυμαται, ας αναφερει επιγραμματικα τουλαχιστον ολους τους διατελεσαντες πλοιαρχους και Α΄ μηχανικους.
  • τις τελευταιες μερες ζουμε στο ελληνοφωνο internet σουρεαλιστικες σκηνες, επιπεδου ταινιας Αλμοδοβαρ. ανθρωποι που ελιωσαν πληκτρολογια "στολιζοντας" το ιθακη (ακαταλληλο, ακαλαισθητο, κονσερβοκουτι, λεωφορειο κτελ, δουρειος ιππος που εβαλε την blue star στις κυκλαδες και συντελεσε ωστε να περασουν στο περιθωριο πλοια και εταιρειες θρυλοι της ακτοπλοΐας κλπ κλπ), κλαινε και οδυρονται που πουληθηκε το πλοιο. δεν λεω, οι στιγμες ειναι συγκινητικες για τους λογους που αναφεραμε, αλλα... ημαρτον.

 

ΥΓ: μια συνοψη των αποχαιρετισμων στο πρωτο θεμα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καπτα Γιαννης Πασχαλης ο πρωτος του πλοιαρχος, στο ντεμπουτο του πλοιου στην Ελλαδα στην γραμμη Ραφηνας Συρου Παρου Ναξου Σαντορινης το 2000, με Α μηχανικο τον Βασιλη Τουμαζατο, και -Φυσικα-,  Α λογιστη τον κ. Τασο Κορφιατη. Μετα, απο οσο θυμαμαι, διετελεσαν ο καπτα Σπυρος Ματζουρατος,ο καπτα Δημητρης Διονυσατος, ο καπτα Σπυρος Πεφανης,ο καπτα Αγαπιος Παριανος, και φυσικα ο καπτα Ηλιας Βερβενιωτης...Ισως μου διαφευγει καποιος η καποιοι. Απο μηχανικους ο μαστρο Κοκκαλης νομιζω πως ηταν ο μακροβιοτερος ...Αλλους δεν γνωριζω δυστηχως...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω κι εγώ 2 λόγια για το πλοίο, αφού δεν πρόλαβα να γράψω χτες.. Το οποίο δεν το είχα ταξιδέψει. Τα τελευταία 3 όμως χρόνια που ασχολούμαι πιο <<ενεργά>> με την καραβολατρεία το είχα όντως λατρέψει! Θεωρώ πως ο πιο βασικός λόγος για τον οποίο γίνεται ένα καράβι αγαπητό δεν είναι ούτε η εμφάνισή του, ούτε η τεχνολογία του ούτε η ταχύτητά του, αλλά η συνέπεια του και αν μη τι άλλο το Ιθάκη ήταν συνεπές μαζί με όλα τα παραπάνω. Όσες φορές και αν έβλεπα τη μανούβρα στα λεμονάδικα, τόσο περισσότερο καταλάβαινα γιατί είχε πετύχει τόσο πολύ ως πλοίο. Είναι ένα σκαρί ιδανικό για τα νερά μας και για τα... λιμάνια των νησιών μας.

Το βαπόρι αυτό, κατά την άποψή μου, κατάφερε να χτίσει έναν <<θρύλο>> γύρω απ το όνομά του. Πιστό στη γραμμή του και στα ωράριά του, ακόμα κι αν μείωσε ταχύτητα τα τελευταία χρόνια δεν έπαψε να τη διατηρεί σε αξιοπρεπή επίπεδα. Σίγουρα τις τελευταίες μέρες παραέγινε μελό το όλο θέμα με την αποχώρησή του. Όμως, θεωρώ πως είναι ένα σημαντικότατο γεγονός γιατί φεύγει ένα πλοίο που έχει ακόμα πολλά να δώσει. Δε μπορώ να στεναχωρηθώ όταν φεύγει κάποιο που έχει φάει τα ψωμιά του. Φεύγει το πλοίο που <<έφερε>> τόσα άλλα!

Τελευταίο και σημαντικότερο, τη συνέπεια που έγραψα πιο πάνω σαφώς και την οφείλει στα πληρώματά του και αυτό είναι που πρέπει να θυμόμαστε όλοι νομίζω.

 

Το σποτάκι το θυμάμαι ακόμα και ας ήμουν μόλις 10 χρονών..

Link to comment
Share on other sites

5 ατομα θα πανε απο δω!πλοιαρχος υπααρχος υποπλοιαρχος Α μηχανικος κ ηλεκτρολογος.6/11 παραδιδεται αλλαζει ονομα κ σημαια.δεξαμενη δεν θα ανεβει θα πεσει δυτης απο κατω.κ μολις τελειωσουν οι καναδοι με τα χαρτια φευγει.18 ατομα θα ειναι οι καναδοι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...