Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

.Το πρωί αναχώρησε από την μέσα προβλήτα του Τζελέπη με την γνωστή εντυπωσιακή μανούβρα(η πρύμνη πάνω στο Χανιώτικο που είναι δεμένο απέναντι και η πλώρη γυρίζει δεξιά και μπροστά από την ακτή Τζελέπη.Απαικτος(ο Ιθάκαρος :P )

εκτος απο την μανουβρα μπροστα απο κρητικα εχουμε κ αλλες μανουβρες στο ρεπερτοριο μας :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στπ προηγούμενο post περιέγραψα την 2η μανούβρα που βλέπουμε σε αυτό το βίντεο.Η πλώρη όπως βλέπετε περνα στα 5 περίπου μέτρα από την ακτή τζελέπη αλλά την ίδια στιγμή η πρύμη απέχει από το Χανιώτικο σχεδόν ίδια απόσταση.Μία πολύ εντυπωσιακή μανούβρα που επαναλαμβάνεται σχεδόν κάθε πρωί. B)

Πάντως φίλε margariti θα μπορούσαμε να πηδήξουμε στον βολβό αν βρισκόμασταν στην προβλήτα:P

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για άγνωστο σε μένα λόγο το ΙΘΑΚΗ ξεκίνησε σήμερα από Μύκονο στις 13.30 αντί για 14.15 που καθημερινά φεύγει. Στο σύστημα δεν φαίνεται έκτακτο για Πάρο απόψε. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Το Ιθακι ειχε προγραματισμενο δρομολογιο Πειραια-Ναξος-Παρος-Πειραιας αλλα πριν περιπου 15 ημερες εστειλαν σημα οτι ακυρωνετε το εκτακτο δρομολογιο της Παρασκευης κ Κ.Δευτερας.Το εχτρα δρομολογιο εγινε απο τον Διαγορα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Τελικά έφυγε από Μύκονο στις 15.15 ακριβώς με μία ωρα καθυστερηση.

Με το που τελείωσε το σκηνικό με τη φάρσα και το πλοίο αναχώρησε από τον Πειραιά, η εταιρία άλλαξε αμέσως τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων. Έτσι στο πλοίο έφτασε 14:20 στη Μύκονο αλλά οι περισσότεροι επιβάτες είχαν ήδη ενημερωθεί ότι η νέα του ώρα είναι 15:15. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κλασικοί τύποι που φτάσανε όταν ο καταπέλτης ήταν στο βύρα και φυσικά φάγανε... απόνερα! Στην επιστροφή μάλιστα άνοιξε λίγο παραπάνω πιάνοντας μέχρι 24 κόμβους.

Μιας και μιλήσαμε για ταχύτητες, σε αντίθεση με διάφορες Κασάνδρες που λένε περί βλαβών κτλ να πούμε ότι το πλοίο έχει κόψει περίπου μισό μίλι δρόμο στο δρομολόγιό του με αποτέλεσμα να χάνει μόνο 15 λεπτά στο ταξίδι του μέχρι τη Μύκονο αλλά να εξοικονομεί περίπου 2,5 τόνους σε κάθε κυκλικό δρομολόγιο. Καθόλου άσχημα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Σημερα εκει που επινα το κεφεδακι μου, ηρθαν καποιοι και συζητουσαν διπλα μου για τον Ιθακαρο και την ραφηνα.. B)

Ειπαν οτι μετα τον δεξαμενισμο του που θα πραγματοποιηθει αρχες Νοεμβριου ξεκιναει τα δρομολογια απο Ραφηνα..Ας μας πουν και οι φιλοι απο Ραφηνα αν εχουν ακουσει κατι.

εμενα παντως δε μου φανηκαν αεριτζηδες!!

Edited by NIKOSNAXOS
Link to comment
Share on other sites

Πολυ Σωστα υποθετεις...(ειπαν και τις ωρες αφιξο/αναχωρησεων αλλα δεν τις θυμαμαι)

αναφερθηκαν και στο Δηλος αλλα αυτα στο αλλο τοπικ :P

Link to comment
Share on other sites

το βαπορι ειναι προγραμματισμενο, αν παραμεινει στην κατοχη της εταιρειας, να ξεκινησει απο ραφηνα στις 22/2/2012....αλλα ας μην προτρεχουμε, εχει δρομο μεχρι τοτε....

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια ζηταει αναχωρηση απο ραφηνα στις 0745....καταλαβαινετε οτι προκυπτει μεγαλο θεμα, τουλαχιστον σε σχεση με το σφ 2...κινηση τακτικης ?....

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκει που επινα το κεφεδακι μου, ηρθαν καποιοι και συζητουσαν διπλα μου για τον Ιθακαρο και την ραφηνα.. B)

Ειπαν οτι μετα τον δεξαμενισμο του που θα πραγματοποιηθει αρχες Νοεμβριου ξεκιναει τα δρομολογια απο Ραφηνα..Ας μας πουν και οι φιλοι απο Ραφηνα αν εχουν ακουσει κατι.

εμενα παντως δε μου φανηκαν αεριτζηδες!!

για την blue star να υποθεσω; B)

Πολυ Σωστα υποθετεις...(ειπαν και τις ωρες αφιξο/αναχωρησεων αλλα δεν τις θυμαμαι)

αναφερθηκαν και στο Δηλος αλλα αυτα στο αλλο τοπικ :P

το βαπορι ειναι προγραμματισμενο, αν παραμεινει στην κατοχη της εταιρειας, να ξεκινησει απο ραφηνα στις 22/2/2012....αλλα ας μην προτρεχουμε, εχει δρομο μεχρι τοτε....

Επειδη ο φιλος valencay με εβαλε σε ιδεες οτι αυτα που ακουσα μπορει να ηταν ραδιο αρβυλα εκατσα και το εψαξα το θεμα..Εχει δικιο!

Το προγραμμα του πλοιου εχει ως εξης:

Ακινησια πλοιου για ετησιο δεξαμενισμο 01/11/2011-20/11/2011

21/11/2011-23/02/2012 Πειραια-Συρο-Τηνο-Μυκονο

24/02/2012-26/07/2012, 03/09/2012-31/10/2012 , 07.45 αναχωρηση Ραφηνα-Α-Τ-Μ

27/07/2012-02/09/2012 Ραφηνα-Α-Τ-Μ και αναχωρηση 18.45 για Συρο-Παρο-Ναξο..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις δύσκολες μέρες που περνάμε, σίγουρα απαιτείται μεγαλύτερη ψυχραιμία από όλους για να αποφεύγονται δυσάρεστες καταστάσεις, τουλάχιστον όσες μπορούν να αποφευχθούν. Ευτυχώς που στο τέλος ο πλοίαρχος κατάφερε με τη στάση του να εκτονώσει κάπως την κατάσταση, όπως φαίνεται και στο βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Blue Star Ithaki είναι δεμένο στη γωνία στα Λεμονάδικα με κλειστό το καταπέλτη των οχημάτων (εκεί που ήταν δεμένο το Jet Ferry 1) εγκαινιάζοντας αυτή τη θέση, που παλιότερα δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο για φορτοεκφόρτωση.

Link to comment
Share on other sites

Η κάθοδος του πλοιάρχου στην προβλήτα κι η όλη του στάση με το να εξηγήσει ορισμένα πράγματα σε χαμηλούς τόνους δείχνει αναμφίβολα το ήθος πο διέπει τον Cpt Hλία Βερβενιώτη. Δεν είναι όμως τιμητικό για τους παρευρισκομένων το γεγονός ότι με την αστεία πρόφαση της ενημέρωσης προσπάθησαν να εμποδίσουν την απρόσκοπτη εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου ενός πλοίου. Ούτε είναι προς τιμήν τους να κάνουν τους ξερόλες , τους εμπειρογνώμονες και τους γνώστες επί ναυτιλιακών κανονισμών, ούτε μετά την αποχώρηση του πλοιάρχου να βγαίνει ένας γνωστός-άγνωστος συνδικαλιστής με νοοτροπία και νοημοσύνη ευθυγραμμισμένη με την κομματική γραμμή του Περισσού και να τον κατηγορεί ότι δεν είπε για άλλα δεκάδες θέματα που δεν αφορούν την δικαιοδοσία του-πόσο μάλλον να ανοίξει έναν ατελή διάλογο (όπως περίμενε ο συνδικαλιστής) στην προβλήτα καθυστερώντας την αναχώρηση του πλοίου και βάζοντας σε κίνδυνο την ασφάλειά του.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Το Ιθάκη έχει και ωραίο πάγιο καταπελτάκι στην πλώρη.

γιατι ηταν σχεδιασμενο να δενει με την πλωρη σε γωνια. νομιζω πως απο αυτα τα μπαρκαριζα θα γινοταν το embarkation των foot passengers.

Link to comment
Share on other sites

υπενθυμιζω οτι το blue star ithaki ειχε παραγγελθει απο την τοτε strintzis lines για τι γραμμη κυλληνη πορος. Θα εδενε με την πρυμη κυλληνη και με την πλωρη στον πορο. Γι'αυτο και ειναι το μονο της σειρας με πλωριο καταπελτη. Όταν εγινε η εξαγορα και η μετονομασια σε blue star οι νεοι ιδιοκτητες αποφασισαν το κεφαλονια και πολυ σας.

Nόμισα ότι έπαιζε και η Πάτρα πριν τον Πειραιά. Thx, Proud!

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως απο αυτα τα μπαρκαριζα θα γινοταν το embarkation των foot passengers.

Μόνο που το συγκεκριμένο καταπελτακι δεν φτάνει για να ακουμπήσει στο ντοκο, όπως συμβαίνει και με αλλά πλοία (Νήσος Χίος & Νήσος Μύκονος, Blue Star 1 & 2 που είχαν πλαϊνά καταπελτακια αλλά πρυμα). Εκτός εάν έβαζαν κάποια προέκταση από το ντοκο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...