Jump to content
Shipfriends

Ρομίλντα (ΙΜΟ 7368499)


Recommended Posts

Ότι δεν ταξιδεύει το πλοίο για μένα πρέπει να υπάρχουν δυο λόγοι. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι ότι οι αναθέσεις για τις άγονες έχουν πάψει από το τέλος Φεβρουαρίου.;) Υπάρχει και ένας δεύτερος λόγος που έχω ακούσει, αλλά ακόμα δεν το έχω διασταυρώσει για να το γράψω δημόσια:confused:

Να και ένας άνθρωπος που είπε και ένα καλό λόγο για το πλοίο.:) Διότι οι περισσότεροι το βρίζουν.:mad: Εγώ όσες φόρες έχω ταξιδέψει (κυρίως χειμώνα) έχω την ιδία εντύπωση με σένα. Πιστεύω ότι είναι αρκετά παρεξηγημένο το πλοίο. Επειδή μια ζωή κάνει δρομολόγια σιδηρόδρομους, όποτε το έχουν σχετίσει με τη ταλαιπωρία των ταξιδιωτών και τη καθυστέρηση

Υ.Γ: Μην πεταχτεί κάνεις και πει ότι θέλω να το κάνω Queen Mary 2;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Ρομιλντάρα η ατελείωτη μια χαρούλα είναι εσωτερικά.Μπορεί να είναι ετεροκλητο το εσωτερικό του (πρύμα που μετασκευάστηκε επί καπτα Μάκη και από την μέση προς τα πλώρα που έχει κρατήσει τον χαρακτήρα του από τότε που ήταν στο κανάλι) αλλά βαστιέται σε καλή κατάσταση ενώ όσες φορές εχω ταξιδέψει κι εγω χειμώνα ήταν αρκετά καθαρό.

Όμως το μεγάλο πλεονέκτημα του βαποριού είναι το ταξίδεμα το οποίο πραγματικά είναι εκπληκτικό και σχεδόν όλα τα πλοία του size του τα βάζει κάτω.

Όπως και να έχει όμως απότελεί ένα σύγχρονο μύθο της άγονης γραμμής.;)

Link to comment
Share on other sites

Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες.

Το βαπόρι είναι δυστυχώς παρεξηγημένο. Ωστόσο, εμάς τους νησιώτες της άγονης μας εξυπηρετεί τα μέγιστα, ειδικά το χειμώνα που όλοι οι υπόλοιποι

μας κουνάνε το μαντήλι. Και ειδικά τον ενάμιση τελευταίο χρόνο είναι πολύ καθαρό και προσεγμένο και το πλήρωμα ευγενέστατο. Και στο κάτω - κάτω να μην ξεχνάμε ότι έχει το ελάχιστο της σύνθεσης. Τι να πρωτοκάνουν λοιπόν οι άνθρωποι. Φαίνεται ότι καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες και μπράβο τους.

Και επιπλέον πρόκειται για ένα βαπόρι με τρεις μηχανές και πολύ μεγάλες ελικτικές ικανότητες που βοηθάνε τον καπετάνιο να το πάει όπου θέλει. Σκεφτείτε να είχαμε κάποιο άλλο χειμώνα καιρό που να έμπαινε στο λιμάνι και να έφευγε λόγω αδυναμίας προσέγγισης, γιατί δυστυχώς υπάρχουν και τέτοια βαπόρια.

Link to comment
Share on other sites

KAI EGO THA ROTHSO KATI!!! GIATI TO ROMILDA EIDIKA TON TELEYTAIO ENAMISH XRONO EINAI TOSO KATHARO KAI EYGENIKO TO PLHROMA??? GIATI DEN EXEI XASEI LIMANI ME OLOUS TOYS KAIROYS??? MALLON O PLOIARXOS FTAIEI!!!!!

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω φίλε μου ότι είναι θέμα πλοιάρχου. Αν Θεός φυλάξει τύχει κάτι στο πλοίο, στο πλήρωμα και στους επιβάτες, αυτρός θα φέρνει το κρίμα στο λαιμό του. Και πάλι θα του επιρρίπτεις ευθύνες γιατί πήγε να δέσει στο λιμάνι. Καλύτερα να μη βιαζόμαστε όταν γράφουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα ικανότητας Πλοιάρχου. Είναι και θέμα καταλληλότητας υποδοχής αυτών των πλοίων που αναφέρεσαι στους συγκεκριμένους ΜΩΛΟΥΣ με ορισμένους καιρούς που κατασκευάστηκαν πριν ........χρόνια για να πέφτουν καϊκια.

Link to comment
Share on other sites

Η προσέγγιση σε ένα λιμάνι είναι ολόκληρος συνδυασμός. Τα λιμάνια μας είναι αυτά που είναι, τα περισσότερα ιδιαίτερα δύσκολα και εκτεθειμένα στους καιρούς. Ένα καλό, με δυνατές μηχανές και ελικτικές ικανότητες βαπόρι σίγουρα βοηθάει τον Πλοίαρχο να το μανουβράρει. Όταν όμως το βαπόρι είναι δύσκολο, με ασθενικές μηχανές , χωρίς προπελάκι και το παίρνει και ο αέρας είναι καθαρά θέμα ικανότητας του Πλοιάρχου να υπολογίσει πως θα το φέρει στον καιρό για να πιάσει το λιμάνι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μπορέσει να πιάσει οπωσδήποτε. Όταν εκείνος παρά τις προσπάθειες κρίνει ότι είναι επικίνδυνη η προσέγγιση ή αδύνατη απλά φεύγει. Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις που ιδιαίτερα αξιόλογα βαπόρια δυσκολεύονται λόγω "αδυναμίας" του Πλοιάρχου να υπολογίσει σωστά, οπότε τα βλέπεις παρά τις τεράστιες μηχανές τους να φτάνουν στους μώλους και να κάνουν μπρος - πίσω μέχρι να πετύχει ο υπολογισμός.

Επειδή εδώ μιλάμε για το ΡΟΜΙΛΝΤΑ , ναι! είναι βαπόρι καλοθάλασσο, με τρεις μεγάλες μηχανές , προπελάκι που ζωγραφίζει και δεν το παιρνει ο αέρας. Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε και την αξιόλογη προσπάθεια του Πλοιάρχου του ιδιαίτερα όταν προσεγγίζει λιμάνια όπως η Ανάφη και η Φολέγανδρος π.χ.

Όσο για την καθαριότητα στους χώρους του , σ' αυτή την περίπτωση τρεις "φταίνε" , ο Καπετάνιος, ο Ύπαρχος και ο Αρχικαμαρώτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

αφου πιασαμε τις κορες του αρχοντα:rolleyes:, ας δουμε και το καμαρι της Μαγχης.

οπως εχουμε πει και σε αυτο το thread παλιοτερα, ηρθε το 1993 και μετα τη μετασκευη του, δρομολογηθηκε πατρα ηγουμενιτσα ancona. στα μεσα του καλοκαιριου και μετα τη γνωστη αρνηση της κυβερνησης μητσοτακη να εγκρινει τη μεταδρομολογηση του στα 12νησα, υψωσε μαλτεζικη σημαια και συνεχισε να ταξιδευει στην αδριατικη. απο το νοεμβριο του 1993 ηρθε στο αιγαιο. πρωτα δωδεκανησα και στο διαβα του χρονου, περασε απο ολες σχεδον τις γραμμες (αγονες και... γονιμες) των κυκλαδων και της δωδεκανησου. για διομισυ μηνες το χειμωνα 2000-2001 εκανε πατρα σαμη , με 3 προσεγγισεις την εβδομαδα στο Θιακι.

να το θυμηθουμε ζωντανο και λευκο: την ανοιξη του 2000 στον πειραια, να μανουβραρει (προσεξτε τα απονερα) με φοντο το Ocean Explorer I και καλοκαιρι του 2005, να φορτωνει στο Mykonos, με φοντο το superferry ΙI.

οι συχνοι ταξιδιωτες του συνηθως το αποκαλουσαν βΡομιλντα:D

Edited by proud_ionian
superferry II, oχι superferry I
Link to comment
Share on other sites

Και σε ένα σωσίβιο του μου είχε κάνει ενύπωση πως μπροστά από το R στο ROMILDA είχαν προσθέσει V δηλαδή VROMILDA:p.Πάντως σε αρκετά ταξίδια που έκανα με το πλοίο το 2006 και 2007 εσωτερικα ήταν αρκετά καθαρο και ο όρος VROMILDA αδικούσε το πλοίο.Το ιδανικότερο μέρος και αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν ο χώρος των αεροπορικών καθισμάτων πλώρα που ήταν ιδιαίτερα φωτεινός και από εκεί σε χρόνο dt μπορούσες να βγεις στο μπαλκόνι της πλωρης αφού ήταν ακριβώς μπροστά. Αξίζει να επισημάνω πως το πλήρωμα ήταν ευγενέστατο και ευπρόσδεκτο να σε βοηθήσει.

Πάντως νομίζω πως η Ρομιλντάρα προσέφερε παρα πολλά στα μικρά και απομακρυσμένα νησιά του Αιγαίου και οι αρνητικές φήμες που κυκλοφορούσαν κάθε καλοκαίρι για αυτήν και το πλήρωμα της ήταν άδικες.

Link to comment
Share on other sites

τό αποκαλούσα κι'εγώ,όχι όμως γιά τό καθαρόν ή όχι τού εσωτερικού του-που δέν το ξέρω-αλλά γιά τό "οικολογικόν" τής τσιμινιέρας του.Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι τόν Αύγουστο τού 2005,περιμένοντας επί τού Ροδάνθη νά αναχωρήσουμε γιά την Κώ,η VROMILDA είχε αναχώρηση γύρω στην μισή ώρα νωρίτερα.Βγήκε λοιπόν από το λιμάνι,έβαλε πλώρη γιά τόν προορισμό της και γιά πολλή ώρα ο καπνός της σκέπαζε τόν ορίζοντα περίπου στό ύψος τής Σουβάλας...

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα αγαπημένα μου πλοία ήταν και το Ρομίλντα αν και ποτέ δεν κατάφερα να ταξιδέψω με αυτό.Εντύπωση μου έκανε οτί ήταν από τα ποιό μουντζούρικα πλοία λόγω υπερβολικής κάπνας που έβγαζε αλλά και ότι ήταν ένα πολύ όμορφο σκαρί.Εδώ μια φωτό που είχα τραβήξει το καλοκαίρι του 2004 στο λιμανι του Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στα πλαίσια της γενικότερης νοσταλγίας που βλέπω τελευταίως στο φόρουμ ας δούμε πώς έχει εντυπωθεί στη μνήμη κάποιων το Ρομίλντα. Συγκεκριμένα ξεφύλλιζα το ένθετο της Καθημερινής 'Ταξίδια' το οποίο ανάμεσα στα άλλα αναφέρεται και στην Ανάφη. Στην παράγραφο 'ΠΩΣ ΠΑΜΕ' λέει: 'Για το καλό όλων η Ρομίλντα που μεχρι πρότινος ξέβραζε τους ταξιδιώτες στην Ανάφη μετά 17 ώρες θαλασσοπνιγμού, σήμερα αποτελεί ανάμνηση.'... :P

Link to comment
Share on other sites

Όχι κάποιων φίλε αλλά σε όλους τους νησιώτες που είχαν την "ατυχία" να τους εξυπηρετεί μόνο το Ρομίλντα!!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ήμουν κι εγώ από εκείνους που είχαν την "ευτυχή ατυχία" να με κουβαλάει η Ρομίλντα (ή Ρόμι αν προτιμάτε ορισμένοι;) ) και μάλιστα ένας από τους φαν της μέχρι το τέλος, έχω να πω τα εξής. Μπορεί να κουβαλούσε όλα τα στραβά και ανάποδα της εταιρειας του. Σ'αυτό δεν θα διαφωνήσω. Την ώρα όμως που κάποιοι μετά από τέσσερις ώρες και κάτι ταξίδι για την Πάρο, έβγαιναν σκυφτοί ή κουτσαίνοντας από την ορθοστασία της πολυκοσμίας, κάποιοι άλλοι που τους ξέβραζε η Ρόμι μετά από 6 ώρες ήταν πολύ πιο ξεκούραστοι και άνετοι γενικώς...

Αγαπημένο σημείο μου το σαλονάκι του "Johnie Walker":D εκείνο δηλαδή με τα κεραμιδοκόκκινα καναπεδάκια που ιδίως το βράδυ ήταν ότι πρέπει για ταξίδι ακόμα και για κάναν υπνάκο. Όσο για ταξίδεμα, δεν ξέρω γενικώς τι λέγεται, εγώ πάντως και με 8αράκι μια χαρά την έβγαλα χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία.

Πάντως και μια και από ότι φαίνεται η συζήτηση που έχει ανοίξει είναι κάτι σαν "αποχαιρετισμός στα όπλα" ομολογώ ότι μου λείπει η "βρωμιάρα" μου και κρίμα που δεν έπεσε σε καποια άλλα χέρια όσο ήταν νωρίς. Μπορεί να ήταν ακόμα εν ενεργεία, μπορεί και όχι, αλλά σίγουρα θα είχε την αξιοπρέπεια που της άξιζε (κατά τη γνώμη μου πάντα..)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αυτό το πλοίο έπρεπε να αποσυρθεί πία.Κακά τα ΄ψεμματα τα είχε φάει τα ψωμιά του ,τόσες άγονες τόσα κύματα τόση αλμύρα με το κουτάλι ,είναι ένα πλοία που έχουν καταπιεί απίστευτα μίλια σε όλη την διάρκεια της ζωής τους .Από το να σέρνεται στο δρόμο καλύτεραα να ξεκουράζεται ,τί να κάνουμε κάθε πράγμα στο καιρό του.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο ΡΟΜΙΛΝΤάκι ΄περνόντας απέξω είδα να έχουν κρεμάσει ένα λαστιχένιο σωλήνα από το πρυμνιό ρεμέτζο ο οποίος συνδεόταν απέξω με αγωγό νερού.Πιθανότατα να έχουν αρχίσει οι ετοιμασίες σιγά σιγά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επί 16 χρόνια αλώνιζε ακούραστα το Αιγαίο, γαλατάδικο του αρχιπελάγους το ονόμασαν μιας και έχει μπει σχεδόν σε κάθε λιμάνι που υπάρχει. Βαπόρι θρύλος των άγονων νησιών που ασφαλώς είχε φάει προ πολλού τα ψωμιά του.

Link to comment
Share on other sites

Nα θυμηθούμε από την gallery του φόρουμ, μία παλαιότερη φωτογραφία του ΡΟΜΙΛΝΤΑ στα διακοσάρια του Πειραιά, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε σήμερα για το τελευταίο του ταξίδι.

1_ROMILDA_SAMOTHRAKI.jpg

5 Απριλίου του 2008, και δίπλα του βρίσκεται το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, που πριν λίγες ημέρες οδηγήθηκε επίσης στο Aliaga και μάλιστα από το ίδιο ρυμουλκό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...