Jump to content
Shipfriends

Ρομίλντα (ΙΜΟ 7368499)


Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

  

30 minutes ago, Nick the Greek said:

5) Δε χρειάζεται να γράψω το όνομα του πλοίου ούτε και τίποτε άλλο σχετικά με το γιατί το επιλέγω, θα πω μόνο τα δρομολόγιά του το καλοκαίρι του 1997 για ένα κυκλικό ταξίδι 56 προσεγγίσεων και 2,000 ναυτικών μιλίων. Αναχώρηση την Παρασκευή στις 1600 από τον Πειραιά, για Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Δονούσα - Πάτμο - Λειψούς - Λέρο - Κώ - Νίσυρο - Τήλο - Σύμη - Ρόδο - Καστελλόριζο - Ρόδο με θεωρητική άφιξη στις 2330 του Σαββάτου. Απόπλους στις 0300 τα ξημερώματα της Κυριακής από τη Ρόδο για Κώ - Κάλυμνο - Λέρο - Πάτμο - Άγιο Κήρυκο - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Αλεξανδρούπολη με άφιξη στον Έβρο -θεωρητικά πάντα- στις 0515 το πρωί της Δευτέρας. Πέντε ολόκληρες ώρες -θεωρητικά πάντα- παραμονής και αναχώρηση στις 1100 το πρωί της Δευτέρας για Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ - Άγιο Κήρυκο - Πάτμο - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Ρόδο - Χάλκη - Διαφάνι - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία με άφιξη στις 1000 το πρωί της Τετάρτης. Θεωρητικά πάντα 47 ώρες ταξίδι. Κι εδώ τα βύσματα έχουν 2 ολόκληρες ώρες παραμονή με αναχώρηση στις 1200 από τη Σητεία για Κάσο - Κάρπαθο - Διαφάνι - Χάλκη - Ρόδο - Σύμη - Τήλο - Νίσυρο - Κώ - Κάλυμνο - Λέρο - Λειψούς - Πάτμο - Μύκονο - Τήνο - Σύρο - Πειραιά και άφιξη στις 1200 το μεσημέρι της Παρασκευής στον Πειραιά. Όλα αυτά που διαβάσατε υπολογισμένα με ταχύτητα 17 κόμβων ενώ στην πράξη το βαπόρι ανάθεμα τότε αν έπιανε τα 15, με συνέπεια επιβάτες και πλήρωμα να μνημονεύουν καθημερινά το όνομα του Άρχοντα εις τους αιώνας:D. Πλοίαρχος του τσούρμου των ηρώων τότε, ο Γιώργος Λιόλιος. 

 

Απο την ψηφοφορια για το "Το αγονόπλοιο που ξεχώρισα.".

Διαβαζοντας το εξαιρετικο ποστ του Nick...

1ον. Εχει απολυτο δικιο που δεν ανεφερε ονομα πλοιου, δεν θα μπορουσε να ειναι αλλο απο την ατελειωτη Ρομιλνταρα με δρομολογια εμπνευσης καπτα Μακη. Δεν περιγραφω αλλο, αδιανοητα...

2ον. Λες δεν γινεται να υπαρχει ακομα καραβολατρης που θυμαται αυτα τα δρομολογια ή εστω τα εχει βασικα στο μυαλο του και αναλυτικα γραμμενα σε καποιο σκονακι. Και ομως υπαρχει !!!

3ον. Εχοντας εικονα των περισσοτερων λιμανιων και προσεγγισεων, ταξιδευω νοητα στο πλωριο μπαλκονι της Ρομιλνταρας και τα απολαμβανω ενα-ενα, λες και το ζω. Ειδικα τωρα που μετα απο τοσο καιρο μεσα, το εχουμε αναγκη ο νους να ξεφυγει.

4ον. Δε γινεται να μη βγαλεις το καπελο, σε πλοιαρχο, Α' μηχανικο, πληρωμα και πλοιο. Η κοπωση, η συνεχης εγρηγορση, το βαρυ βλεφαρο που πεφτει λιγο πριν τη μπουκα του λιμανιου, με την ελπιδα οτι το εσπρεσσακι θα σε πιασει επιτελους με το αρχικο αναποδα.

5ον. Απόπλους στις 0300 τα ξημερώματα της Κυριακής από τη Ρόδο για Κώ - Κάλυμνο - Λέρο - Πάτμο - Άγιο Κήρυκο - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Αλεξανδρούπολη με άφιξη στον Έβρο -θεωρητικά πάντα- στις 0515 το πρωί της Δευτέρας.

Αναχώρηση στις 1100 το πρωί της Δευτέρας για Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ - Άγιο Κήρυκο - Πάτμο - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Ρόδο - Χάλκη - Διαφάνι - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία με άφιξη στις 1000 το πρωί της Τετάρτης. Θεωρητικά πάντα 47 ώρες ταξίδι.

Αν το ανεβασμα Ροδο - Αλεξανδρουπολη ηταν 26+ ωρες, το κατεβασμα Αλεξανδρουπολη - Ροδο θα ηταν αναλογης διαρκειας. Το Ροδος - Σητεια λογικα θα ηταν 12+ ωρες.
Μηπως καθοταν κανα 9ωρο στη Ροδο, ωστε να βγουν οι 47 ωρες;
Θεωρητικα παντα γιατι, με την καθυστερα που θα ειχε μαζεψει, λογικα θα το χρησιμοποιουσε για να ερθει, σχετικα, στα ισια του.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Captain_Nionios said:

1ον. Εχει απολυτο δικιο που δεν ανεφερε ονομα πλοιου, δεν θα μπορουσε να ειναι αλλο απο την ατελειωτη Ρομιλνταρα με δρομολογια εμπνευσης καπτα Μακη.

Μόνο η Ρομιλντα και ίσως θα συμπληρωνα εγώ το "Κυκλάδες" σε κάποιες παλιότερες εποχές. Και εκείνο θυμάμαι αρχες δεκαετίας του 80 έφευγε μια φορά την εβδομάδα από Πειραιά και κυριολεκτικά γυρνούσε όλο το Αιγαίο (κάνοντας ουσιαστικά 3 άγονες σε 1) επιστρέφοντας στο μεγάλο λιμάνι μετά από 6 ημέρες. Εδώ το copyright της έμπνευσης δεν ανήκει στον καπτα- Μάκη

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2021 at 6:49 PM, Captain_Nionios said:

  5ον. Απόπλους στις 0300 τα ξημερώματα της Κυριακής από τη Ρόδο για Κώ - Κάλυμνο - Λέρο - Πάτμο - Άγιο Κήρυκο - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Αλεξανδρούπολη με άφιξη στον Έβρο -θεωρητικά πάντα- στις 0515 το πρωί της Δευτέρας.

Αναχώρηση στις 1100 το πρωί της Δευτέρας για Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ - Άγιο Κήρυκο - Πάτμο - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Ρόδο - Χάλκη - Διαφάνι - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία με άφιξη στις 1000 το πρωί της Τετάρτης. Θεωρητικά πάντα 47 ώρες ταξίδι.

Αν το ανεβασμα Ροδο - Αλεξανδρουπολη ηταν 26+ ωρες, το κατεβασμα Αλεξανδρουπολη - Ροδο θα ηταν αναλογης διαρκειας. Το Ροδος - Σητεια λογικα θα ηταν 12+ ωρες.
Μηπως καθοταν κανα 9ωρο στη Ροδο, ωστε να βγουν οι 47 ωρες;
Θεωρητικα παντα γιατι, με την καθυστερα που θα ειχε μαζεψει, λογικα θα το χρησιμοποιουσε για να ερθει, σχετικα, στα ισια του.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο, πρέπει να προβλεπόταν παραμονή στη Ρόδο. Στην πράξη βέβαια είτε λόγω ταχύτητας της Ρομιλντάρας, είτε λόγω των καθυστερήσεων σε λιμάνια, αυτό πήγαινε περίπατο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει κάποιος φίλος στη διάθεσή του , διαφημιστικό από το παρελθόν με ωράρια και δρομολόγια του θρυλικού αγονόπλοιου ?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Με τη Ρομιλντάρα, το μακρινό καλοκαίρι του 1995, είχα κάνει 17,5 ώρες από Πειραιά για Βαθύ!

Τι ταξίδι ήταν και αυτό! Από τα καλύτερα στη ζωή μου. Με μπουνάτσα μέχρι τη Σύρο, να πιάνει να φρεσκάρει ο καιρός μέχρι να πάμε Μύκονο, να γίνεται "καμπανάτος" προς τον Αγ. Κήρυκο και να κάνουμε μια ώρα να δέσουμε στους Φούρνους, μιλάμε τέτοιο χαλασμό σε αυτό το ακριτικό νησάκι δεν έχω ξαναδεί έκτοτε.

Και μετά, αναχώρηση από Φούρνους και ο καιρός να καλμάρει τόσο πολύ, που μέχρι να πιάσουμε Καρλόβασι είχε πέσει τελείως. Τελικά, φτάσαμε στο Βαθύ με θάλασσα λάδι. 

Αναχώρηση από Πειραιά απόγευμα στις 5 και άφιξη στο Βαθύ στις 10.30 το πρωί.

Αξέχαστο βαπόρι...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σχετικό αυτό. Στα τέλη του '90 που έκανε Κασοκαρπαθία πάντα έτρωγε την σκόνη του Κορνάρου τόσο στο ταξίδεμα όσο και στην μανούβρα. Καλό, φτηνό, οικονομικό αλλά μέχρι ενός σημείου. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν είχαν μεγάλες διαφορές με το Κορνάρο.Ο τελευταίος είχε τη μεσαία μηχανή λίγο ισχυρότερη,οι άλλες ήταν ολόιδιες.Το Ρομίλντα δεν είχε το χαβαλέ του Κορνάρου ενώ πιστεύω πως ήταν το ίδιο καλοτάξιδο.

Εσωτερικά η Ρομίλντα είχε ανακαινιστεί σε ορισμένα σημεία όπως στο πλωριό σαλόνι,ο Κορνάρος είχε μείνει σχεδόν ανέπαφος αν εξαιρέσεις τις καμπίνες και τα αεροπορικά.

 

Link to comment
Share on other sites

Τη Ρομιλνταρα την θυμάμαι και στις δυτικές Κυκλάδες,μια χαρά ταξίδια είχα κάνει μαζί της.Ηταν σε σχετικά καλή κατάσταση.Βέβαια πολύς κόσμος  δεν το προτιμούσε ειδικά μετά την ιστορία με τους κοριούς  το πλοίο έβγαλε κακό όνομα και αρκετοί το αποκαλούσαν βρομιλντα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...