Jump to content
Shipfriends

Βλάβες Σαντορίνη Παλάς


Recommended Posts

http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=127&news_id=137

22/6/2007 - Τροποποίηση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ HIGHSPEED 5
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ HIGHSPEED 5

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/06/2007



Η εταιρεία ανακοινώνει ότι λόγω βλάβης στη Νο 4 κύρια μηχανή το Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΧΥΠΛΟΟ HIGHSPEED 5 θα εκτελέσει το σημερινό δρομολόγιο από Πειραιά προς Χανιά – Πειραιά ως ακολούθως:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/6/2007

Από ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝΑΧ. 17.15 – ΧΑΝΙΑ ΑΦ. 22.50/ ΑΝΑΧ. 23.05 – ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΦ. 04.30



Η εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.



Πειραιάς, 22 Ιουνίου 2007 ώρα 14.45

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Σε ενα τεταρτο θα ξεφορτωσει και θα φορτωσει??? γινεται....αμα το πληρωμα ειναι σουπερμαν!!!

Μην είσαι τόσο αυστηρός...

Εγώ είδα το HS 4 του Αγ. Πνεύματος να ξεφορτώνει / φορτώνει μέσα σε 20 λεπτά στα Χανιά. Έδεσε Χανιά 9.10 και έφυγε 9.30 ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχίσαμε τα περυσινά, χαλάει μια μηχανή και ταξιδεύουμε με 3 μηχανές.:o:P
Γιατί το λες αυτό? Η ανακοίνωση της εταιρείας δεν αναφέρει πουθενά ότι θα πάει Χανιά με 3 μηχανές.
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι δουλεια του επιβατη με ποσες θα παει.
ειναι και παρα ειναι. οταν ο επιβατης πληρωνει ταχυπλοο για να παει σε Χ ωρες, το σωστο θα ηταν να ενημερωθει οτι θα παει με Χ+ (οπως και εγινε), και για ποιο λογο. οχι τα δικα μας δικα μας και τα δικα σας δικα μας. για να μην πω οτι θα επρεπε να υπαρχει και μερικη επιστροφη ναυλου.
Link to comment
Share on other sites

έχει δίκιο ο Νηρέας , ο επιβάτης πληρώνει παραπάνω για να πάει πιο γρήγορα οπότε αν δεν συμβεί αυτό πρέπει να τοον αποζημιώσουν.

απο την άλλη μεριά αυτή η εταιρεία ΚΑΘΙΈΡΩΣΕ την αποζημίωση στον επιβάτη όταν δεν ηταν συνεπής απέναντί του. περιμένω και τώρα να κάνει το ίδιο , αν δεν το έχει κάνει ήδη. Μακάρι όλες οι εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα της HSW γιατι απο ότι θυμάμαι κάποιες άλλες εταιρείες ουτε ανακοινώσεις δεν κάνουν και φυσικά δεν μιλάμε για αποζημιώσεις .

Link to comment
Share on other sites

έχει δίκιο ο Νηρέας, ο επιβάτης πληρώνει παραπάνω για να πάει πιο γρήγορα οπότε αν δεν συμβεί αυτό πρέπει να τοον αποζημιώσουν...
Αγαπητέ μου μπέρδεψες τα ονόματα...εγώ δεν είπα τίποτε σχετικό.
Link to comment
Share on other sites

ειναι και παρα ειναι. οταν ο επιβατης πληρωνει ταχυπλοο για να παει σε Χ ωρες, το σωστο θα ηταν να ενημερωθει οτι θα παει με Χ+ (οπως και εγινε), και για ποιο λογο. οχι τα δικα μας δικα μας και τα δικα σας δικα μας. για να μην πω οτι θα επρεπε να υπαρχει και μερικη επιστροφη ναυλου.

Αγαπητε μου στην ανακοινωση αναφερεται η καθυστερηση που θα εχει το πλοιο.Τα τεχικα επαναλαμβανω δεν αφορουν τον επιβατη,περισσοτερο δημιουργουν ψυχολογικο προβλημα παρα εξυπηρετουν κατι,γιατι ως γνωστος ο επιβατης δεν εχει και γνωση επι του θεματος τι μπορει να σημαινει με τρεις αντι τεσσερης.Για φαντασου να στο πεταξουν εσενα στο αεροπλανο αυτο...πως θα αντιδρασεις;

Και κατι ακομα η συγκεκριμενη εταιρια ειναι συνεπεις ,δεν νομιζω να μην κανει΄"κατι" για τους επιβατες,εστω και σε επόμενο ταξιδι...δηλαδη εσυ τι θελεις να παει ο λογιστης και να δεινει 5 ευρω πισω στον καθένα;;

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν ειπα κατι τετοιο. απλα το επιχειρημα "δεν ειναι δουλεια του επιβατη/πελατη να ξερει" το ακουω παρα πολλες φορες, οχι τοσο εδω, αλλα και σε αλλους τομεις (εταιρειες κινητης τηλεφωνιας, εστιατορια, τραπεζες κλπ) και ειναι λιγο αλαζονικο. ο πελατης δεν ειναι μονο για αρμεγμα.

αυτα γενικως και ανεξαρτητα απο τη συγκεκριμενη περιπτωση. ασφαλως και δεν κινδυνευουν με 3 μηχανες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίστατε αφού η πρωινή άφιξη στην Σαντορίνη είναι κατά 1 ώρα καθυστερημένη , οπότε και το όλο δρομολόγιο μετατίθετε πιο πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αν μου το έλεγαν στο αεροπλάνο, σιγά μην έμπαινα :confused:

Ακούσατε τπτ στις ειδήσεις?? Χμ, μάλλον όχι γιατί τώρα δεν πάνε διακοπές οπότε δεν μπα να "πνιγούν" οι νησιώτες... Ευτυχώς που το πλοίο το έπαθε τώρα και όχι το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Mε τρεις ομως πηγαινει!Η εταιρια φυσικα και δεν θα το αναφερει,δεν ειναι δουλεια του επιβατη με ποσες θα παει.
Τα τεχικα επαναλαμβανω δεν αφορουν τον επιβατη,περισσοτερο δημιουργουν ψυχολογικο προβλημα παρα εξυπηρετουν κατι,γιατι ως γνωστος ο επιβατης δεν εχει και γνωση επι του θεματος τι μπορει να σημαινει με τρεις αντι τεσσερης.
Αγαπητέ μου, τις -κατά τα άλλα σεβαστές- απόψεις σου δεν τις συμμερίζεται ούτε η ίδια η εταιρεία. Η Hellenic Seaways πιστεύει ότι είναι ουσιώδης πληροφορία για τον επιβάτη με πόσες μηχανές θα πηγαίνει το πλοίο και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και το ανακοινώνει...αυτό τουλάχιστον ίσχυε πέρυσι τέτοια εποχή.
31/7/2006 - Τροποποίηση Δρομολογίου HIGHSPEED 2

Η εταιρεία ανακοινώνει ότι λόγω τεχνικού προβλήματος σε μια από τις 4 κύριες μηχανές του πλοίου και μέχρι την αποκατάσταση του, τα δρομολόγια θα εκτελούνται με 3 κύριες μηχανές ως ακολούθως...

http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=127&news_id=74

Τα ίδια ίσχυαν πέρυσι και με το Speedrunner I:

Η AEGEAN SPEED LINES αντιλαμβανόμενη την ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση του Σαββάτου 29/7 & Κυριακής 30/7/06 και έχοντας ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού αποφάσισε να διακόψει τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης της μίας εκ των τεσσάρων μηχανών του SPEEDRUNNER I και να εκτελέσει ένα δρομολόγιο την Κυριακή 30/7 από Πειραιά στις 07:05 προς Σέριφο - Σίφνο - Φολέγανδρο και επιστροφή. Σημειώνεται ότι το δρομολόγιο θα εκτελεσθεί με τρείς μηχανές του πλοίου σε λειτουργία.

Και, εάν τα θυμάμαι καλά από πέρυσι, νομίζω ότι χρειάζεται ειδική άδεια του ΥΕΝ για να εκτελεσθεί ένα δρομολόγιο με 3 μηχανές. Την οποία βεβαίως και θα την έχει πάρει η εταιρεία. Και βεβαίως δεν τίθεται ζήτημα αξιοπλοϊας. Τέλος –εάν πάλι θυμάμαι καλά- μόνο εάν μείνει με τις μισές μηχανές (στην συγκεκριμένη περίπτωση με 2) υπάρχει πρόβλημα.

Όπως και νάχει, από την στιγμή που θέλει ειδική άδεια από το ΥΕΝ, δεν θεωρείται απόλυτα κανονική η κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση, εγώ (ως επιβάτης) θα ήθελα να το γνωρίζω…και πιστεύω ότι δικαιούμαι να το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου αυτό που πρέπει να εξηγήσεις στον επιβάτη είναι ότι αντι για 3 ώρες πχ θα κάνει 3.30

Το να μπείς στη διαδικασία να εξηγήσεις ότι αυτό πάει με τρείς μηχανές αντί για τέσσερις μόνο μεγαλύτερο πρόβλημα θα προκαλέσεις και κρίσεις υστερίας τύπου :confused: Παναγία μου θα μας πνίξουν.:confused: Ξέρουμε όλοι πως λειτουργεί ο απλός επιβάτης που δεν είναι υποψιασμένος σχετικά με τα ναυτικά θέματα

Link to comment
Share on other sites

Τέλος –εάν πάλι θυμάμαι καλά- μόνο εάν μείνει με τις μισές μηχανές (στην συγκεκριμένη περίπτωση με 2) υπάρχει πρόβλημα.

Μα αν δεν κάνω λάθος πληρώνουν το ίδιο εισητήριο, ή μήπως όχι.

Εγω σαν επιβάτης, όχι απλά θέλω, αλλά απαιτώ να είμαι

ενημερωμένος για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη υπάρχει στο πλοίο με το

οποίο προκειται να ταξιδέψω, και από εκεί και πέρα να αποφασίσω αν

θα επιβιβαστώ, η θα περιμένω κάποιο άλλο πλοίο. Γιατί 1ον : Το πλοίο

κατασκευάστηκε να πηγαίνει με τέσσερις μηχανές (φαντάζομαι ότι δεν

περρίσσευαν χρήματα και κάποιος είπε ''έλα μωρέ δεν βάζουμε 4 αντί για

3;'') και 2ον, από την στιγμή που μία μηχανή για οποιοδήποτε λόγω

έχει χαλάσει και σύμφωνα με τον Νηρεά αν μείνει με δύο μηχανές

υπάρχει πρόβλημα, υπάρχει κανείς που μπορεί να μου εγγυηθεί ότι

δεν θα υποστεί και η τρίτη μηχανή την ίδια βλάβη μεσοπέλαγα;

Υπάρχει λόγος να το ρισκάρω την στιγμή που (δόξα τω θεώ) για

τον ίδιο προορισμό υπάρχουν συνεχή δρομολόγια;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειδα καποια ανακοινωση παντως η βλαβη πρεπει να εχει αποκατασταθει. Απο τους 32,5 κομβους σημερα και παλι με 39,1 :D

Link to comment
Share on other sites

Όπως σωστά ο Νηρέας ανέφερε πέρυσι η Aegean Speedlines εκτός που ανακοινώσε ότι το πλοίο θα ταξίδευε με 3 μηχανές έκανε και επιστροφή χρημάτων (20% επειδή θα έκαναν περισσότερες ώρες).

Η βλάβη πρέπει να ήταν στην μια απο τις δυο μηχανες στην αριστερη πλευρα του πλοιου. Να μια φωτογραφία για να δείτε οτι δε δούλευε η μια μηχανή.:D:mad:

post-54-128326965968_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, τις -κατά τα άλλα σεβαστές- απόψεις σου δεν τις συμμερίζεται ούτε η ίδια η εταιρεία. Η Hellenic Seaways πιστεύει ότι είναι ουσιώδης πληροφορία για τον επιβάτη με πόσες μηχανές θα πηγαίνει το πλοίο και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και το ανακοινώνει...αυτό τουλάχιστον ίσχυε πέρυσι τέτοια εποχή.

Τα ίδια ίσχυαν πέρυσι και με το Speedrunner I:

Και, εάν τα θυμάμαι καλά από πέρυσι, νομίζω ότι χρειάζεται ειδική άδεια του ΥΕΝ για να εκτελεσθεί ένα δρομολόγιο με 3 μηχανές. Την οποία βεβαίως και θα την έχει πάρει η εταιρεία. Και βεβαίως δεν τίθεται ζήτημα αξιοπλοϊας. Τέλος –εάν πάλι θυμάμαι καλά- μόνο εάν μείνει με τις μισές μηχανές (στην συγκεκριμένη περίπτωση με 2) υπάρχει πρόβλημα.

Όπως και νάχει, από την στιγμή που θέλει ειδική άδεια από το ΥΕΝ, δεν θεωρείται απόλυτα κανονική η κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση, εγώ (ως επιβάτης) θα ήθελα να το γνωρίζω…και πιστεύω ότι δικαιούμαι να το γνωρίζω.

Δικιο εχεις αγαπητε μου φιλε περυσι τετοια εποχη.Οχι φετος:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Βλαβη στον καταπελτη του HIGHSPEED 5 ειχαμε σημερα το πρωι στην Παρο με αποτελεσμα να μην μπορει να αποβιβασει οχηματα και επιβατες.Το πλοιο μεχρι αυτη την ωρα ειναι στη Παρο

Εγκλωβισμένοι μέσα στο Highspeed 5 βρίσκονται οι οδηγοί που επιβαίνουν στο πλοίο, καθώς λόγω βλάβης δεν μπορεί να κατέβει ο καταπέλτης για να αποβιβαστούν τα οχήματα.

Το Highspeed 5 έδεσε στο λιμάνι της Πάρου στις 10:30 το πρωί, με 181 επιβάτες, οι 56 από τους οποίους αποβιβάστηκαν ήδη στο νησί. Πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξο-Οία.

Το λιμεναρχείο απαγόρευσε τον απόπλου έως ότου αποκατασταθεί η βλάβη

Απο το newsbeast

Link to comment
Share on other sites

Βλάβη στον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ «HIGHSPEED 5» στην Πάρο

Πηγη: ΥΕΝ

Χθες στις 10:10, κατά τον κατάπλου στο λιμάνι της Πάρου του Ε/Γ-Ο/Γ-CAT «HIGHSPEED 5» Ν.Π. 11419, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα με 181 επιβάτες, παρουσιάστηκε βλάβη στο εφεδρικό σύστημα λειτουργίας καταπέλτη οχημάτων.

Από την Λιμενική Αρχή Πάρου απαγορεύτηκε ο απόπλους του και άμεσα ακολούθησε έλεγχος από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης κατά τον οποίο διαπιστώθηκε ζημιά στην υδραυλική αντλία του καταπέλτη, ο οποίος τελικά κατέβηκε χειροκίνητα και αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες και τα οχήματα.

Οι επιβάτες με προορισμό την Νάξο και την Θήρα προωθήθηκαν με το Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR ΝΑΞΟΣ» που απέπλευσε στις 12:10 αντί της 11:55.

Μετά από πραγματοποίηση δοκιμών κανονικής λειτουργίας του καταπέλτη με ικανοποιητικά αποτελέσματα καθώς και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, επετράπη ο απόπλους του «HIGHSPEED 5» στις 13:00 για την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου του δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
...Εξαιρετικός ο κάπτεν!...

Εξαιρετικότατος, αρκεί να μην ισχύουν αυτά που του καταμαρτυρεί ο πλοίαρχος του HS5 εδώ. ("Έχω άνθρωπο-του HS5- στην θάλασσα" "Και τι θέλεις, να πέσω εγώ να τον βγάλω;")

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...