Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε λιγα χρονια πολλα ΡΟΔΑΝΘΗ θα δεις και στο ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και αλλου !!!!Περιμενες εσυ οτι θα εκανε ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ τη μετα ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΑ εποχη το ΜΑΡΙΝΑ και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ , οταν καποτε το ΜΑΡΙΝΑ το ειχε μονο για το φιλετο της ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

(ΚΩ-ΡΟΔΟ)!!!!!

Εγω επιμενω οτι δεν θυμαμαι κινητοποιησεις , η δεν τις ειπαν αν εγιναν !!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι δρομολογιο φοβερο βγαζει παλι το ΡΟΔΑΝΘΗ ρε παιδια , ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΝΙΣΥΡΟ-ΤΗΛΟ-ΡΟΔΟ δηλαδη ουτε λιγο ουτε πολυ τη ΡΟΔΟ θα τη δει 24 ωρες , για ονομα !!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλυμνε μηπως γινεσαι λιγο γκρινιαρης χωρις λογο.

Απο την μια λεμε οτι τα Δωδεκανησα δεν εξηπηρετουνται επαρκως και απο την αλλη οταν βαζει καποιος πλοιο που περναει απο αυτα να λεμε οτι το δρομολογιο ειναι ασχημο επειδη θα παει στην Ροδο σε 24 ωρες.Λογικο ειναι να κανει τοσο.

Ο σκοπος ενος τετοιου δρομολογιου προφανως δεν ειναι να παρει κοσμο απο Πειραια για Ροδο αλλα απο τα ενδιαμεσα λιμανια.Για απευθειας Ροδο υπαρχουν και τα Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το δρομολόγιο από πότε ισχύει? Ποιες μέρες είναι??

Εμένα μου φαίνεται πολύ λογικό πάντως για G.A...

Για Νίσυρο μέχρι πριν από 3 χρόνια περίπου έτσι ήταν συνήθως τα δρομολόγια.

Μακράν το καλύτερο ήταν καλοκαίρι 2003 με Διαγόρα να κάνει Πειραιά-Νίσυρο-Ρόδο!

(συγνώμη αν βγήκα από το θέμα...)

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα και σε άλλο thread, η ΡΟΔΑΝΘΗ θα φεύγει του καλοκαιρινούς μήνες από Πειραιά την Παρασκευή στις 18:00 για Σύρο - Μύκονο - Πάτμο - Λέρο - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο. Τώρα αν προστέθηκε και η Τήνος δεν το ξέρω αλλά πολύ πιθανό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που απορο ειναι αν θα προλαβενει να ερχετε τη κυριακη στην ωρα του για να φυγει το δρομολογιο για ΣΑΜΟ (Λεει οτι φτανει ροδο το Σαββατο 14.00 περιπου αρα κατα τις 17.00 με 18.00 . Αρα θα αναχωρη στην καλυτερη κατα τις 19.00 ΠΕΙΡΑΙΑ κυριακη κατα 17.00 ???? ) Για Σαμο νομιζω οτι φευγει 16.00 (φορτοσε ξεφορτοσε στο ΠΕΙΡΑΙΑ).........

Το ΥΕΝ σημερα δε δινει ΤΗΝΟ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο χτεσινο δελτιο κινησης, ξεχασα να αναφερω για το Ροδανθη. Στις 1700 υπηρχαν απεξω περιπου 30 ΙΧ και τουλαχιστον 20 νταλικες ενω ο πλακωμος και οι φωνες μεταξυ των φορτηγατζηδων ειχαν ηδη αρχισει. Μου φαινεται πως η φορτωση των πλοιων του Αγουδημου για Δωδεκανησα, πρεπει να γινεται παρουσια διμοιριων των ΜΑΤ. Δεν ειδα τι ωρα εφυγε το πλοιο τελικα, αλλα συμφωνα με εναν εκ των ανταποκριτων του shipfriends στη Μυκονο, το πλοιο εφτασε τελικα στη Μυκονο στις 0140!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ΡΟΔΑΝΘΗ το ειδα στη ΚΑΛΥΜΝΟ την ΤΡΙΤΗ 19-7 να δενει στις 11.55 , αν εφυγε απο ΠΕΙΡΑΙΑ στις 22.00 που λεει το προγραμμα εκανε ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΑΛΥΜΝΟ 14 ωρες .... Οσο κανει το ΑΝΘΗ για ΚΩ :D χωρις τη ΚΑΛΥΜΝΟ ....Αρα παν με την ιδια ταχυτητα :confused::D .....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα απο ολα αυτα συμπεραινω οτι ο καπτα Μακης παει ολα τα βαπορια του με max 17 μιλια ασχετως το ποσα μπορουν να βγαλουν.Εξαιρεση μονο το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ οταν γυριζει απο Μυκονο-Τηνο-Συρο

Link to comment
Share on other sites

Πρωταγωνιστής» και πάλι στην «ανακατωσούρα» της ακτοπλοΐας αλλά και στην απαράδεκτη ταλαιπωρία των χιλιάδων επιβατών, Ελλήνων και ξένων, η ναυτιλιακή εταιρεία «G.A Ferries» του Γεράσιμου Αγούδημου, η οποία ως φαίνεται δεν συνετίστηκε ούτε με την «καμπάνα» των 500.000 που της επέβαλε το Λιμεναρχείο Πειραιά, αφού και χθες δεν ενημέρωσε τους 1.500 επιβάτες που θα ταξίδευαν για τα Δωδεκάνησα με το «Ροδάνθη» ότι το πλοίο τελούσε ακόμα υπό επισκευή και ως εκ τούτου το ταξίδι τους «παιζόταν».

Η αναστάτωση αλλά και η αβεβαιότητα για τους περίπου 1.500 επιβάτες -πολλοί από τους οποίους είχαν προμηθευτεί εισιτήρια χθες- ξεκίνησε όταν χθες το μεσημέρι το πλοίο «Ροδάνθη» δεν ήταν στην προγραμματισμένη θέση του στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά στην Επισκευαστική Ζώνη εκτελώντας την επιδιόρθωση της προχθεσινής βλάβης του.

Η «είδηση» μαθεύτηκε γρήγορα με αποτελέσμα να ξεκινήσει ένας μαραθώνιος του ΥΕΝ Μανώλη Κεφαλογιάννη και των επιτελών του για την εξεύρεση πλοίου-«αντικαταστάτη», έτσι ώστε αν το «Ροδάνθη» δεν εκτελούσε το προγραμματισμένο του δρομολόγιο, οι 1.500 επιβάτες να μετέβαιναν στον προορισμό τους έστω και καθυστερημένα.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΕΝ, και ειδικά το υπουργικό γραφείο, «ζορίστηκε», αφού η «υπόσχεση» της ΑΝΕΚ για το πλοίο της «Απτερα» ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα «αλαλούμ» στο υπουργικό γραφείο, ενώ κανείς δεν ήταν σε θέση να πληροφορήσει τους επιβάτες αν στις 18.00 θα ταξιδέψουν με το «Ροδάνθη» το οποίο στις 14.00 πραγματοποίησε δοκιμαστικό πλου έξω από το λιμάνι.

Τελικά μέχρι αργά χθες οι 1.500 επιβάτες με τα νεύρα «σμπαράλια» ανέμεναν κάτω από τον καυτό ήλιο στις προβλήτες του πειραϊκού λιμανιού ελπίζοντας στην πραγματοποίηση του ταξιδιού τους.

Ομως με την αβεβαιότητα έζησαν και οι περίπου 700 επιβάτες του πλοίου «Νόνα Μαίρη», που αν και είχε δρομολόγιο στις 17.00 από το Λαύριο για τον Αγιο Ευστράτιο δεν είχε επισκευάσει τη βλάβη του, ενώ το ΥΕΝ δεν είχε εγκρίνει ακόμα την αντικατάστασή του με το πλοίο «Ζάκυνθος».

απο την ελευθεροτυπια

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή το Ροδανθή κατά τις 15:30 που πέρασα το βαπόρι μόλις ξεκίνησε να φορτώνει!! Δεν είδα κανάλια και κάμερες που περίμενα να δω απέξω από το πλοίο, μήπως δεν έκανε το δρομολόγιο και είχαν κανένα θέμα για τα δελτία!!

Link to comment
Share on other sites

Καθυστερήσεις θα υπάρξουν επίσης στα δρομολόγια του «Ροδάνθη» το οποίο αντί στις 22:00, αναμένεται να αποπλεύσει στις 02:00 με προορισμό Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο, Κω και Ρόδο.

Πηγη η Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Οπως επληροφορήθην εις τάς "οιδύσεις" (που γράφει και ο Τζιμάκος ο Πανούσης),το πλοίον ΡΟΔΑΝΘΗ τής εταιρείας Α(ρ)γούδημου συνέλεξε μιά ωραιότατη 6ωρη καθυστέρηση σήμερον μέ αποτέλεσμα νά φτάση στον Πειραιά στίς 6 το απόγευμα αντί στίς 12 το μεσημέρι που ήταν προγραμματισμένο.Καί συνεπώς η αναχώρησή του γιά το επόμενο δρομολόγιο μετετέθη γιά τά..μεσάνυχτα (καί άν...).

Κατόπιν τούτου καί επειδή πρόκειται νά ταξιδέψω μέ το εν λόγω υπερωκεάνειον την Παρασκευή το βράδυ,έχουν αρχίσει νά μέ ζώνουν οι όφεις ώς πρός το κατά πόσον το πλοίον θά προλάβη νά είναι πίσω στον Πειραιά από το σημερινό του δρομολόγιο ώστε νά μπορέση νά ξεκινήση το επόμενο έγκαιρα.....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η αλλαγη εγινε με το ΡΟΔΑΝΘΗ (της αγονης που λεγαμε και στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ το πρωι) θα φευγει για τα ρεστα ;) που δεν θα κανει το ΡΟΜΙΛΝΤΑ το ΡΟΔΑΝΘΗ τεταρτη για ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΝΙΣΥΡΟ-ΤΗΛΟ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟ ....

Ενω το ΡΟΜΙΛΝΤΑ θα κανει ως ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ .....

Αντε για να μπερδευουμε το κοσμο :confused:

Ειναι για :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάποιος γνωστός που πήγε στην Ικαρία με το Ροδανθή , πριν δυο Κυριακές, μου είπε ότι βαπόρι ήταν ακριβές στο ωράριο του!! Δηλαδή έφτασε με 5 λεπτά καθυστέρηση!! Που δεν είναι καθόλου άσχημα!!

Link to comment
Share on other sites

Κάπως καθυστερημένο το trip-report μου,αλλά άς όψονται οι υποχρεώσεις που δέν σταματούν ουδέ κατά την άδειαν την θερινήν.

Τελικώς πραγματοποίησα το ταξίδιον μέ το ΡΟΔΑΝΘΗ,το οποίον απέπλευσε από Πειραιά στην ώρα του (δηλαδή μέ 7 λεπτά καθυστέρηση).Εξωθι τού Λαγονησίου μάς προσπέρασε το Blue Star 2 σάν σταματημένους καί εχάθη στόν ορίζοντα.

Στην Σύρον φτάσαμε κατά τίς 12 τά μεσάνυχτα καί περιμέναμε απ'όξω μέχρι νά ξεκουμπιστή η ΜΗΤΣΟΥΛΑ (κάπου την έχω ξαναδεί αυτή την πρόταση χεχε).Πλήν όμως τελικώς μπήκαμε καί εμείς μέσα,ο δέ πλοίαρχος κατά την διάρκειαν τής μανούβρας εσχολίασε "είναι που θά έκανε πέντε λεπτά ο μ/κς",προφανώς αναφερόμενος στον συνάδελφόν του τού ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που ήτο εισέτι εντός τού λιμένος (απέπλευσε όμως σχεδόν μόλις δέσαμε εμείς).

Ηκολούθησε η Τήνος (στό νέο λιμάνι),από την οποία δέν είδα καί ιδιαίτερα πράγματα αφού ήταν νύχτα βαθειά.Εκεί δέν μείναμε καί πολύ,δυό-τρία ΙΧ καί καμμιά τριανταριά άτομα πρέπει να κατέβηκαν,διότι ελύσαμεν τά πρυμνήσια σχεδόν αμέσως...

Επόμενον λιμάνι ήτο τής Μυκόνου (καί έτσι ξαναβρέθηκα στο ίδιο νησί που ήμουν λίγες μέρες πρίν...).Ακολούθησαν η Πάτμος (νωρίς το πρωϊ τού Σαββάτου),η Λέρος (που τελικώς είναι ωραίο νησί αλλά μέ όλα τά φρικτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς γιά το εκεί ευρισκόμενο ψυχιατρικό ίδρυμα είχα διαφορετική εντύπωση),η Κάλυμνος καί τελικώς κατεπλεύσαμεν εις την Κω κατά τίς 12 το μεσημέρι,μετά από 17ωρον ταξίδιον...

Τό πλοίο εσωτερικά μέν ήταν σχετικά "εμφανίσιμο" (εντύπωση μού έκανε το self service που έμοιαζε σάν να ήταν κάποτε υπερκατασκευή σέ κατάστρωμα το οποίο χτίστηκε και έγινε εσωτερικός διάδρομος).Υπήρχε κι'ένα μπάρ-ντισκοτέκ μέ αρκετά καλής ποιότητος ηχητικό εξοπλισμό που μέχρι κάποια στιγμή γυρω στήν 1 το πρωϊ έβαζε καλούτσικη μουσική αλλά μετά εσιώπησε-ευτυχώς,γιατί δέν θά άντεχα νά ακούω γαβγάδικα μεταμεσονυκτίως...Εξαίρεση οι τουαλέττες,που ήταν χειρότερες και από αυτές τής Ομόνοιας πρίν την ανακατασκευή τού σταθμού ΗΣΑΠ (μάλιστα μετά την επιστροφή μου,ένας φίλος μου που είχε ταξιδέψει τον Ιούλιο μέ το ίδιο πλοίο μού είπε οτι στην Πάτμο εξηγριωμένοι επιβάτες απείλησαν νά καλέσουν την υγειονομική υπηρεσία διότι οι τουαλέττες είχαν πλημμυρίσει!).

Εξωτερικά δέ διακρινόταν μιά σχετική "παραμέληση",παρ'όλο που μετά τον απόπλου από την Μύκονο καί καθ'όλη την μετέπειτα διαδρομή εμφανιζόντουσαν κάθε τόσο φορμοφόροι ναύτες μέ σάρωθρα (κοινώς σκούπες) καί μάζευαν τά "χοντρά".Ωστόσο σέ αρκετά σημεία τών καταστρωμάτων υπήρχαν σκουριές καί "τρεξίματα" τής μπογιάς καί λεκέδες από χυμένες κοκακόλες και λοιπά αναψυκτικά.Ωραία ήταν όμως η διαρρύθμιση τού πρυμναίου καταστρώματος μέ τίς καλαμένιες ομπρέλλες καί τά ξύλινα παγκάκια (τά οποία όμως κατέλαβαν διάφοροι επιβάται διά να κατακλιθώσιν επ'αυτών).Η πισίνα (πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα σέ ακτοπλοϊκό μετά από πολλές δεκαετίες) ήταν σκεπασμένη μέ κάτι άθλια δίχτυα (όταν ήμουν μικρός είχα ταξιδέψει μέ το ΑΔΩΝΙΣ τού Καβουνίδη από Χίο γιά Πειραιά,το οποίο διέθετε και αυτό πισίνα,την οποία όμως είχαν κλείσει μέ "καπάκι" από κόντρα πλακέ).Επίσης και το design τής βαρδιόλας τής γέφυρας δέν μού άρεσε-θύμιζε γιαπωνέζικο φορτηγό τού Β'Παγκοσμίου Πολέμου.Επί τής βαρδιόλας είδα καί το καραβόσκυλον τού πλοίου,ένα συμπαθητικώτατο griffon.Η μανούβρα ήταν αργή καί ηκολουθείτο μιά διαδικασία που δέν έχω ξαναδεί,ήτοι ο πλοίαρχος ήταν στη βαρδιόλα καί έδινε τίς εντολές (κοιτάζοντας μάλιστα μέσα σέ ένα φωτιζόμενο κουτί που υποθέτω οτι ήταν οθόνη κλειστού κυκλώματος που προέβαλλε τά τεκταινόμενα στην πρύμνηη),ο δέ ύπαρχος μισός έξω μισός μέσα στην τιμονιέρα τίς διεβίβαζε στους ναύτες τού τιμονιού καί τού "τηλέγραφου" τών μηχανών..

Τό φαγητό στό self service ήταν καλό,παρ'ότι έχω ακούσει οτι σέ κάποια από τα πλοία τού καπτά-πούρου βρέθηκαν κάτι κρέατα που θά μπορούσαν νά προέρχωνται καί από μαμμούθ...

Γενικώς ήταν ένα μέτριο πρός καλό ταξίδι,άν και θά προτιμούσα νά μήν είχε τόόοοοοσο μεγάλη διάρκεια......

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κάτι στην αναφορά του hastaroth. Γενικά το πλοίο χρόνο με τον χρόνο το βρίσκω όλο και πιο παραμελημένο ;) ...

Στο σαλόνι της "πρώτης θέσης" πολλοί καναπέδες είναι σπασμένοι με αποτέλεσμα να βουλιάζεις μέσα τους και να μην μπορείς να κάτσεις για πολλή ώρα. Μόνη διαφορά που είδα ήταν οι τηλεοράσεις plasma που έχουν τοποθετηθεί εκεί. Ένα ακόμα πράγμα που θα ήθελα να αναφέρω είναι ότι υπάρχει εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια ένα σάπιο σκαλί στην δεξιά σκάλα που κατεβαίνει από το ανώτερο, νομίζω, κατάστρωμα στο κατάστρωμα με τις "εξωτικές" ομπρέλες :rolleyes: , το οποίο είναι άκρως επικίνδυνο και δεν έχει επισκευαστεί τόσο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...