Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μαυρα σαν την τσιλα ειναι ολα (θυμησου και τα αποτελεσματα στο τοπικ της οικονομικης καταστασης).

τωρα για την εξαιρετικη εξισωση του ροδανθη που εκανε ο neptune, αν βαλει το γκαραζ;) , θα πρεπει να βαλει και το κοστος εναρμονισης και επανεκδοσης των πιστοποιητικων (αληθεια ποιος νηογνωμωνας θα το παρει τωρα που δεν υπαρχει ο ελληνικος να δειχνει κατανοηση; ), θα πρεπει να βαλει και το κοστος μιας γενναιας μηχανολογικης επισκευης και οσα αλλα ειπαμε παραπανω.

οι πιθανοι υποψηφιοι αγοραστες ειναι λιγοι και το παρελθον τους στο χωρο δεν εγγυαται οτι θα τρεξουν οι φορτηγατζηδες να αφησουν την bs ή την HSW για να πανε σε αυτους. χωρια βεβαι πως οι συγκεκριμενοι ουτε 5 ευρω, οχι 5εκ δε θα χαλαγαν.

ΥΓ: παντως neptune το δικο μου κομπιουτερακι βγαζει 200.000 για πληρωμα και οχι 90 ;)

Edited by proud_ionian
ΥΓ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με το κομπιουτεράκι του proud και επαυξάνω! Δεν υπάρχει ακτοπλοϊκό με λιγότερα από 70-80 άτομα πλήρωμα (εκτός από τα ταχύπλοα) και δεν υπάρχει ειδικότητα με κάτω από 3.000 μηνιαίο κόστος. Όλα αυτά χωρίς να υπολογισθούν έξτρα και υπερωρίες συν τον επιμερισμό των δώρων (13,5 μισθοί το χρόνο).

Επίσης στα 35 ευρώ μέσο όρο ανά επιβάτη, περιλαμβάνεται και η αναλογία των εσόδων του garage καθώς δεν είναι μόνο οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και οι προμήθειες πρακτορείων, αλλά και ένα σωρό εκπτωτικά εισιτήρια (παιδικά, φοιτητικά, πολύτεκνοι, ΝΑΤ συν τις εμπορικές εκπτώσεις), που ρίχνουν πολύ το μέσο όρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην γελιόμαστε κανείς από την ακτοπλοία την τελευταία 5ετία για να μην πω και παραπάνω δεν έχει βγάλει λεφτά. Όλοι μέσα μπαίνουν αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο πολύ θέλουν να ασχολούνται για διάφορους λόγους.

Στα κόστη που αναφέρατε όλοι για το ΡΟΔΑΝΘΗ συμφωνώ κι επαυξάνω. Όπως πήρε η Νελ το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και πήγε ο κούκος αηδόνι μέχρι να καταφέρει να του βγάλει χαρτιά και να το ξαναταξιδέψει έτσι θα χρειαστεί και το ΡΟΔΑΝΘΗ μέχρι να το δούμε να ξαναταξιδέψει.

Βαπόραρος είναι αλλά κακά τα ψέματα ο καπτα Μάκης του ήπιε το αίμα , τρύπωσε σε ότι λιμάνια βρήκε , λεφτά τα τελευταία χρόνια δεν έπεσαν οπότε...

Παρόλα αυτά για τους λόγους που ανέφερε στην αρχή του ποστ μου δεν αποκλείω για κάποιο ανεξήγητο λόγο να βρεθεί στα χέρια κάποιου ή κάποιας εταιρείας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εδώ μπορείτε να δείτε μια φωτο με ευρυγώνιο φακό της πισίνας με τις φοινικο-ομπρέλες αλά beach bar.:D

Εν αναμονή της επαναδρομολόγησης :rolleyes: του πλοίου ας το δούμε λοιπόν , στη Ρόδο το 2005, όταν είχε ήδη αρχίσει να τα βρίσκει σκούρα από την Blue Star. Ήρθε και η βλάβη που το καθήλωσε μια βδομάδα αρχές Αυγούστου 2005 και το αποτελείωσε. Εκείνες τις μέρες έμεινε και από ρεύμα η Ρόδος και περίμεναν να φέρει η Ροδάνθη εφεδρικές γεννήτριες, ωραία πράματα. Από το πρόσφατο -και ολόλευκο ακόμα- παρελθόν… «νταλίκα, ντάτσουν και beach bar» ή άλλως «The art of transporting», που γράφει στο μουσαμά του φορτηγού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν υπάρχει ειδικότητα με κάτω από 3.000 μηνιαίο κόστος.

Χωρίς να θέλω να κάνω τον πολύξερο, το ποσο αυτό μού φαίνεται υπερβολικό.

Οκ, κατανοώ τη λέξη "κόστος" σαν μισθοδοσία συν έξοδα προς ΝΑΤ κλπ, αλλά, πόσα πια να παίρνει ένας παντελώς ανειδίκευτος?

Ή έστω ένας ναύτης?

Δρομολογήστε το εσείς και δηλώνω πρόθυμος για πλήρωμα -μιας και πτυχίο δε βλέπω να παίρνω- με 500 ευρώ συν φαγητό, τιμή συζητήσιμη προς τα κάτω.

Τέλος, η παραπάνω λογιστική του neptune εμένα μου φάνηκε αισιόδοξη!

Και νομίζω πως τα 2.500.000 που υπολογίστηκαν ως αγορά λίγο πάνω από το σκραπ, είναι υπερβολικά.

Ρε σα να μου μπαίνουν ιδέες βραδιάτικα!!!

*Polmyt και Νηρεα, εγώ πάντως ψάρωσα έστω στιγμιαία!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως ήρθε η ώρα για την μετακίνηση του ΡΟΔΑΝΘΗ ??? Από νωρίς σήμερα το πρωί βλέπω κινήσεις των ρυμουλκών ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Μ. και ΜΙΧΑΛΗΣ Σ (το δεύτερο του ομίλου Σπανόπουλου) στα "πέριξ" του πλοίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τίς είδα κι'εγώ τίς κινήσεις αλλά δέν....

Τα ρυμουλκά εξήλθαν τού λιμένος και πήγαν να συνοδέψουν ένα μεγάλο κοντεϊνεράδικο

Στίς 4 το μεσημέρι που επέστρεψα από την Σαλαμίνα,το πλοίο ήταν ακόμα εκεί,έρημο και μόνο του.Το φωτογράφισα μάλιστα,σκεπτόμενος πως ίσως είναι η τελευταία του φωτογραφία στα Ελληνικά ύδατα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και η αποχώρηση της συζύγου από το κεντρικό λιμάνι, όπως φαίνεται από το AidaDiva. Να δούμε τόσους χώρους που έχουν τώρα ελεύθερους τι θα τους κάνουν εκεί στον ΟΛΠ.

post-1827-0-83197100-1315405766_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή την στιγμή με την βοήθεια 2 ρυμουλκών βιράρει τις άγκυρες κι ετοιμάζεται να εξέλθει για τελευταία φορά από το λιμάνι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και η αποχώρηση της συζύγου από το κεντρικό λιμάνι, όπως φαίνεται από το AidaDiva. Να δούμε τόσους χώρους που έχουν τώρα ελεύθερους τι θα τους κάνουν εκεί στον ΟΛΠ.

Σίγουρα μας στεναχωρεί όλους που βλέπουμε τέτοια πλοία να φεύγουν και να μας αφήνουν όμως δεν θεωρώ πως ο Πειραιάς είναι parking ακινήτων...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά απόψε μάλλον δεν θα πάει πουθενά. Το πλοίο φαίνεται πλαγιοδετημένο μπροστά από το λιμεναρχείο, με την πλώρη προς τα μέσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο ήταν να πάει στην Ελευσίνα, αλλά δε μπορούσε να πάρει τις άγκυρες πάνω, παρά τη παρουσία μίας μπαριζας με μια γεννήτρια πάνω σε αυτήν (στην αριστερή πλευρά του πλοίου). Αφού δεν μπορούσε να πάρει τις άγκυρες πάνω αποφασίστηκε να πλάγιοδετησει δίπλα από το λιμεναρχείο με τη πλώρη προς τα μέσα!

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά έφυγε πριν από λίγα λεπτά το Ροδάνθη από το λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο με τη συνοδεία δυο ρυμουλκών του Σπανοπουλου, πέρασε πριν από λίγα λεπτά το στενό της Ψυτάλλειας-Δραπετσώνας. Όπως βλέπετε έχουν κρεμάσει κάποια λάστιχα στις μπάντες του πλοίου, δείγμα ότι θα πάει σε μια ντάνα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι φάνηκε στο ais πρέπει να πήγε στη ντάνα της γνωστή μας πλέον δεξαμενής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την στιγμή που θα πάνε και τα άλλα δύο πλοία στην Ελευσίνα, πιό λογικό ακούγεται το να σχηματίσουν δική τους ντάνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με διέρχομενο shipfriend από την Ελευσίνα, τα Αγουδημοπλοία πρέπει να έχουν δέσει αριστερά από το Duchess M, στη ντανα της δεξαμενής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΡΟΔΑΝΘΗ στην Κω εν έτει 2005 (σύμφωνα με τον φωτογράφο). Η λεζάντα αναγράφει "Volvo Truck leaving ferry at Kos Island", και προφανώς βρισκόμαστε στην εποχή που ακόμα και η Blue Star Ferries προτιμούσε την GA Ferries για την μετακίνηση των φορτηγών της. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο AIS δεν φαινεται ακομα αλλα θα το ρυμουλκησει το CHRISTOS XVIII.Ακομα ειναι στα περιξ του Πειραια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάπου κοντά στη Τζιά θα συναντηθει τελευταια φορα με την αδερφη της ΜΥΤΙΛΗΝΗ που επιστρεφει προς Πειραιά απόψε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριμα,ενα βαπορι που εκαψε καρδιες και ''γεννησε'' πολλους καραβολατρες.Πολλες αναμνησεις απο εσενα ΡΟΔΑΝΘΗ,να σαι καλα αντιο.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...