Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το παλιο δεν ειναι ακριβης προσδιορισμος. Γι αυτο αποφασισανε να το κανουνε καθε 4 χρονια για ολα τα πλεουμενα κινουμενα και παροπλισμενα (Αβερωφ) ;) Ξεφευγουμε ομως απο το θεμα μας.

Αραγε με ενα δεξαμενισμο δε θα ειχε λιγοτερη καταναλωση? Αυτα δεν τα υπολογιζει κανεις? Εδω ο Θεοφιλος ανεβαινε καθε 5 μηνες δεξαμενη μεχρι να γινει η καλη δουλεια με την αμμοβολη. Εδω με 3 χρονια μεσα στο νερο οσο καλο καθαρισμο και να κανει ο δυτης δε μπορει να πετυχει το τελειο αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Λευτερη φυσικα θα κανει 12/5 ωρες,αμα θελει ενα 15-20λεπτο να μαζεψει αγκυρες απο το πειραια και καθεται 35 λεπτα σε καθε λιμανι(και καλα να καθεται τοσο στην Παρο και στην Ναξο που εχει πολλα φορτηγα αλλα στην Ιο να καθεται τοσο?ΕΛΕΟΣ!).Παντως απο ταχυτητα δεν τα πηγε ασχημα(για τα δεδομενα του Αγουδημου) απο 16 μεχρι 16,5 το πετυχαινα παντα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού δε πήγε για δεξαμενισμό, τουλάχιστον σουλούπωσαν (βάφοντας) τη πλώρη (γύρω από τα οκια) που ήταν γεμάτη με σκουριές έστω και την ύστατη στιγμή.

Το Ροδάνθη λίγες ώρες πριν ξεκινήσει τα δρομολόγια του μετά το ατύχημα με τον Αίολο Κεντερη ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tο ΡΟΔΑΝΘΗ εχει ξανανιωσει για τα καλα, σημερα επιαασε 18,1 και αν ειχε κανει και δεξαμενισμο θα πηγαινε καλυτερα ακομα σιγουρα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Σωστά είδες!! Έδεσε μπροστά από εκεί που δένει πλέον το Corisca Express Three. Έφτασε με δυο ώρες καθυστέρηση. Αντί για τις 18:10 έφτασε στις 20:10.

Για αυτό περίμενε 10 λεπτά το Ροδάνθη (κατά εντολή του πλοιοκτήτη του), να έρθει το πληγωμένο Flying Dolphin 17, επειδή ήταν μέσα δυο επιβάτες, που είχαν εισιτήρια με το Ροδάνθη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε αυτό 4ημερο ρεπό του πλοίου, έγινε ένα βάψιμο σε όλο το γκαράζ και το καταπέλτη του πλοίου. Στη χθεσινή πρώτη αναχώρηση του πλοίου δε μπορούσε να λείψει η οικογένεια του κ. Αγουδημου (καπτα Μάκης, σύζυγος και μια θυγατέρα). Τα δρομολόγια αυτά έχουν ισχύει μέχρι τις 28/02/09, εάν δεν αλλάξει τίποτα. Ελπίζουν να εκτιμήσουν οι κάτοικοι της Κάσου Καρπάθου τα 4 δρομολόγια που θα τους συνδέουν με το Πειραιά.

Γιατί κάποια χρόνια πίσω ούτε καβοδετες δε πήγαιναν στο λιμάνι για να δέσουν τα πλοία.

Υ.Γ: Μετά από καιρό βλέπω ανθρώπους της εταιρείας να είναι ευδιάθετη (μάλλον δείγμα αισιοδοξίας).

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα

ολοι εχουν δικιο καινουρια ,παλια κτλ που λεγονται αλλα γνωμη μου να εκτιμουμε και να βλεπουμε και με αλλη ματια τα πραγματα

καποιοι ισως πραγματικα να εξυπηρετουνται με αυτα τα πλοια(τα οποια το λεω συμπαθω ιδιαιτερα για δικους μου λογους )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το Ροδάνθη ανέβηκε στη δεξαμενή μετά από αίτημα του Νηογνώμονα, παρόλο που τα χαρτιά ήταν ακόμα εν ισχύ.;) Το μόνο που θα κάνει είναι καθαρισμός με υδροβολη και βάψιμο των υφάλων.

Πολλοί περίμεναν ότι το πλοίο θα ήταν πλούσιο από οστρακοειδή και πλαγκτόν.:D Οι κακεντρεχείς απογοητευτήκανB), μιας και πέρυσι είχε πέσει δυο φορές δύτης (μια στην ετήσια και μια μετά το ατύχημα με τον Αίολο Κεντερη ΙΙ) και καθάρισε τις προπέλες και τα ύφαλα (είχα δει το βίντεο από τα ύφαλα μετά το δεύτερο καθαρισμό και φαινόταν αρκετά καθαρό).;)

Link to comment
Share on other sites

με τόση σκουριά εγώ περίμενα και εκτεταμένες ελασματουργικές εργασίες,είναι φανερό πως πολλά κομμάτια λαμαρίνας πρέπει να έχουν φτάσει στα όρια τους

Link to comment
Share on other sites

Μα τι λέμε ρε παιδιά τώρα; Το βαπόρι είναι σε άθλια κατάσταση οπτικά. Και κάτω από την ίσαλο και πάνω από αυτήν και σκέψου ότι οι φωτο αυτές που βλέπω είναι μετά την υδροβολή. Ποιος ξέρει σε τι κατάσταση θα είναι και οι λαμαρίνες του. Και μιλάω εγώ που το συγκεκριμένο βαπόρι το λατρεύω.

Επειδή δηλαδή έπεσε δύτης πέρσι τι θα πει; Μόνο τα όστρακα κάνουν ζημιά; Το νερό επί 3-4 χρόνια δεν του κάνει; Για να ανέβει ξανά δεξαμενή δηλαδή θα πρέπει να σαπίσει από κάτω και να μπάσει ή να χτυπήσει καμιά αξονοπροπέλα (χτύπα ξύλο). Με αυτή τη λογική να μην ξανανέβει κανένα δεξαμενή. Να καταργήσουμε και τις δεξαμενές και να ρίχνουμε έναν δύτη από κάτω που και που να κάνει ένα σκούπισμα και it's ok.

Και φίλε Π100 αυτό που λες ότι επέμεινε ο νηογνώμονας, πολύ με προβληματίζει για το τι βρήκε.:(

Και μια ερώτηση ακόμα: Δηλαδή αν δεν επέμενε ο νηογνώμονας ούτε φέτος θα είχαμε δεξαμενισμό;:confused:

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Λετε να του δωσει κανα μιλακι ο δεξαμενισμος η μπα?Παντως επρεπε να ανεβει το βαπορι γιατι πραγματικα ηταν σε κακη κατασταση και θα συμφωνησω οτι πρεπει να γινουν και λαμαρινοεργασιες κοινως ελασματουργικες γιατι απο τις φωτο φαινεται οτι το εχει αναγκη.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει αλλα επειδη τα πραματα δεν ειναι παντα οπως φαινονται γι αυτο θα αποφασισουν οι αρμοδιοι. Αν μετρηθουν και χρειαζεται θα αλλαχτουν οπως εγινε περυσι σε ενα απο τα Μιλενα Νταλιανα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Λετε να του δωσει κανα μιλακι ο δεξαμενισμος η μπα?

Δεν το νομίζω, από την στιγμή μάλιστα που όπως μας είπε και ο φίλος Π100 :

...Πολλοί περίμεναν ότι το πλοίο θα ήταν πλούσιο από οστρακοειδή και πλαγκτόν.:D Οι κακεντρεχείς απογοητευτήκανB), μιας και πέρυσι είχε πέσει δυο φορές δύτης (μια στην ετήσια και μια μετά το ατύχημα με τον Αίολο Κεντερη ΙΙ) και καθάρισε τις προπέλες και τα ύφαλα

Eξάλλου και να του έδινε κανένα "μιλάκι" παραπάνω ο δεξαμενισμός, δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν ο άρχοντας Μάκης θα το ...επέτρεπε. ;):D

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

"Κούκλα η κυρία", όσον αφορά βέβαια τα ...απόκρυφα σημεία της.

Δεν άντεξα στον πειρασμό και μιας και το παρελθόν δείχνει ότι θα την ξαναδούμε σε δεξαμενισμό σε 4-5 χρόνια :eek:, σας ανέβασα 6 φωτογραφίες για να διαπιστώσετε τα λεγόμενα μου "ιδίοις όμμασι".

Το πλοίο από ότι μου είπαν στη δεξαμενή, θα "κατέβει" την Δευτέρα και θα δέσει στον Πειραιά στην Ε9.

Link to comment
Share on other sites

με τόση σκουριά εγώ περίμενα και εκτεταμένες ελασματουργικές εργασίες,είναι φανερό πως πολλά κομμάτια λαμαρίνας πρέπει να έχουν φτάσει στα όρια τους
Το βαπόρι είναι σε άθλια κατάσταση οπτικά. Και κάτω από την ίσαλο και πάνω από αυτήν και σκέψου ότι οι φωτο αυτές που βλέπω είναι μετά την υδροβολή. Ποιος ξέρει σε τι κατάσταση θα είναι και οι λαμαρίνες του.
Πάντως έπρεπε να ανεβεί το βαπόρι γιατί πραγματικά ήταν σε κακή κατάσταση και θα συμφωνήσω ότι πρέπει να γίνουν και λαμαρινοεργασιες κοινώς ελασματουργικες γιατί από τις φωτο φαίνεται ότι το έχει ανάγκη.

Εάν θυμάστε πριν κάποια χρονιά ο πλοιοκτήτης του είχε δηλώσει σε μια συνέντευξη ότι έτσι και κοπανήσει ένα καινούργιο πλοίο στο ντοκο οι λαμαρίνες του θα μπουν όλες μέσα, ενώ άμα κοπανήσει το Ροδανθη θα σπάσει η προβλήτα.:P

Eξάλλου και να του έδινε κανένα "μιλάκι" παραπάνω ο δεξαμενισμός, δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν ο άρχοντας Μάκης θα το ...επέτρεπε. ;):D

Όπως σωστά αναφέρεις ο δεξαμενισμος λογικά θα του δώσει λίγο παραπάνω δρόμο, οπού πιστεύω ότι δε θα φανεί στη ταχύτητα παρά μονό στην οικονομία του πλοίου (καύσιμα & φθορές στη μηχανή). Γιατί πιστεύω ότι θα μειώσουν την ιπποδύναμη των μηχανών και θα ταξιδεύουν με την ίδια ταχύτητα. Μακάρι να βγω ψεύτης.

Και φίλε Π100 αυτό που λες ότι επέμεινε ο νηογνώμονας, πολύ με προβληματίζει για το τι βρήκε.:(

Δε βρήκε απολύτως τίποτα ούτε στα τανκια που ήταν πεντακάθαρα, (πολλά νεότερα πλοία θα ζήλευαν τη κατάσταση των τανκιων του Ροδανθη), αλλά μήπως επειδή ο Ελληνικός Νηογνώμονας πάει για κλείσιμο και θα πρέπει να αλλάξουν Νηογνώμονα να είναι η αιτία??

Βλεπωντας τις φωτογραφίες του Σείριου, κάποιο σχόλιο για τη κατάσταση του Ροδάνθη μετά τις εργασίες στη δεξαμενή??

Υ.Γ: Neptune, το Νταλιανα ήταν πέρυσι που άλλαζε λαμαρίνες στη πρύμη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μήπως σε λένε καπτα Μάκη;:D Τέτοιο κόλλημα με το πλοίο ούτε εγώ δεν έχω και δεν ξέρω αν έχει και ο ίδιος του ο πλοιοκτήτης. Ούτε ο stefanos με ΜΥΤΙΛΗΝΗ :P oύτε καν ο ΜΥΚΗΝΑΙ με το VERA:D

Βασικά άσε και καμια κουβέντα να πέσει κάτω. Δεν θα γίνει και τίποτα. Πάλι με 16 θα ταξιδέυει.

Από κει και πέρα μετά τον δεξαμενισμό κούκλα είναι δεν το συζητώ αλλά όχι ότι διαφέρει σε κάτι από οποιοδήποτε άλλο πλοίο που κατεβαίνει από τη δεξαμενή...B)

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο (απαραίτητος) δεξαμενισμός άφησε τα σημάδια του στο πλοίο, μιάς και ναι μεν η Ροδάνθη έγινε κούκλα όσον αφορά τα ...απόκρυφα σημεία της :D, αλλά είναι πασιφανές ότι χρειάζεται ένα γενικό φρεσκάρισμα στα χρώματα της.

Link to comment
Share on other sites

Ο (απαραίτητος) δεξαμενισμός άφησε τα σημάδια του στο πλοίο, μιάς και ναι μεν η Ροδάνθη έγινε κούκλα όσον αφορά τα ...απόκρυφα σημεία της :D, αλλά είναι πασιφανές ότι χρειάζεται ένα γενικό φρεσκάρισμα στα χρώματα της.

Κάτσε μωρέ σύντεκνε να τελειώσουν τα βαψίματα, που έχουν αρχίσει γύρω από τα παράθυρα και αυτά θα γίνουν στο τέλος (ελπίζω δηλαδή:confused:)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανε ενα δοκιμαστικο και επεστρεψε στον Πειραια στην ιδια θεση που ηταν και πριν. Στο φευγα του την ειχαν φυλαγμενες οι αγκυρες κατι που ειχε σαν συνεπεια να καθυστερησει μερικα λεπτα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...