Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με το Ροδάνθη δεν έτυχε να ταξιδέψω ποτέ, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Οπότε αναμνήσεις από ταξίδια δεν έχω. Όμως δεν είναι απαραίτητο να έχει ταξιδέψει κανείς με ένα πλοίο για να έχει αναμνήσεις που να το συνδέουν με αυτό. Έτσι κι εγώ θα θυμάμαι πάντα ένα γλυκό καλοκαιρινό απόγευμα στη Ρόδο, την ώρα που έτυχε να περνάει η Ροδάνθη καμαρωτή ανοιχτά από την αμμόγλωσσα στο ενυδρείο. Τότε που ακόμη κάπως άντεχε και με την ολόλευκη φορεσιά της. Νάμαστε λοιπόν καλά να το θυμόμαστε και αυτό το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

είναι το μονάδικο απο τα πλοία της GA που η αναχώρηση του με συγκινεί,ήταν ωραίο καράβι όπως και να έχει..

εύχομαι να μείνει στην ιστορία μόνο ως καλή αναμνήση,και όχι με την απαξίωση και εγκατάλειψη που είχε τα τελευταία χρόνια της ζωής του

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Επισης απ ο,τι βλεπω στον Σουηδο τουλαχιστον το Ροδανθη συνεχισε και μετα το 93 στην Αγκωνα.Φυσικα οι Ελληνες θα θυμουνται καλυτερα.

 

δεν παιζει κατι τετοιο. μονο το καλοκαιρι του 1993 ηταν η GA αδριατικη, με ροδανθη και ρομιλντα .

 

(εχουμε αναφερει και αλλου την κοντρα με τον μητσοτακη που δεν τους εδινε δρομολογια στα 12νησα, την αλλαγη σημαιας του ρομιλντα για κοντρα και μετα τον ανδρεα που τους εδωσε αδειες σκοπιμοτητας για δωδεκανησα).

 

το ροδανθη το 1994 ηταν στα δωδεκανησα. το 1995 ειχε ναυλωθει 5 μηνες στην COTUNAV (τελη Μαϊου με αρχες Σεπτεμβριου) και τον υπολοιπο χρονο ηταν παλι δωδεκανησα.

 

Link to comment
Share on other sites

πατρα ηγουμενιτσα ancona. δεν θυμαμαι αν επιανε και κερκυρα. αρχικα εφευγε δευτερα και πεμπτη απο πατρα κανοντας το κλασσικο δρομολογιο. στα μισα της σαιζον αλλαξε δρομολογια. ειχε μια φορα τη βδομαδα απο πατρα (καθε δευτερα βραδυ αν θυμαμαι καλα ειχε αφιξη και αμεση αναχωρηση) και εκανε και δυο "τοπικα" ancona ηγουμενιτσα (πεμπτη και σαββατο νομιζω απο ηγουμενιτσα).

 

εννοειται με σερι δρομολογια και αμεσες αναχωρησεις, οπως ηταν ο καπτα μακης που ολοι αγαπησαμε :D

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχει περάσει και από Κέρκυρα. Υπάρχει φωτο του πλοίου να προσεγγίζει το νησί στο βιβλίο "Greek Sea Bridges" των Katerina και Stanley Sturmey τραβηγμένη στις 11 Ιουλίου του 1993.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

5 χρόνια μετά το τελευταίο ποστ, βρήκα στο fb το deckplan του πλοίου.Η φωτογραφία δεν είναι δικιά μου,όμως θεωρώ πως είναι πολύτιμη και για αυτό τη παραθέτω εδώ.

Η διαρρύθμιση των χώρων του ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.Εκτός όλων των άλλων το κάθε κατάστρωμα είχε και το δικό του χρώμα.

20201129_091629.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

VEGA                                       VIRGO

Επιβατηγά/οχηματαγωγά

Shin Higashi Nihon Ferry,Tomakomai
1973           Naikai,Setoda            1974

6702 grt  136.7x22.4x5.6 m

                 6710 grt 136.6x22.4x6.0 m

2 Pielstick 14121 Kw  21.5 kts

                               13900 Kw  22.0 kts 

847 επιβάτες  260 ΙΧ

                              712 επιβάτες  330 ΙΧ

Γραμμή Sendai-Tomakomai
1990  Πώληση VEGA ΝΕΛ όνομα ΜΥΤΙΛΗΝΗ

1989 Πώληση VIRGO GA FERRIES όνομα ΡΟΔΑΝΘΗ
Φωτο επίσημες κάρτες,πάνω VEGA  κάτω  VIRGO

 

      

 

 

vega_1973_1.jpg

virgo_1974_1.jpg

Voilà 

Link to comment
Share on other sites

On 11/17/2023 at 7:44 PM, margaritis24 said:

Δεν εκανε για την Ανεκ,για την εποχη τους ηταν επανασταση στο ξενοδοχειακο κομματι αλλα με 40 φορτηγα δε πας πουθενα πια για γκαραζ

Γκαραζαρα είχε, παραπάνω έβαζε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Πολύ σπάνια φωτογραφία με το visor ανοιχτό.

Μόλις έχει βγει από τη μετασκευή και αυτή η καραβάρα αστράφτει.

Για να συγκρίνουμε με το σήμερα το Ροδάνθη τότε ήταν 16 χρονών ο Αγούδημος σαν να έφερνε σήμερα το Νήσος Χίος.

Μακράν το καλύτερο μέσα σε όλο το Πειραιά τότε!!!Και με διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Τι κούκλα! Κατεβαίναμε πιτσιρικάδες στο λιμάνι για πάρτη της να την χαζεψουμε! 

 Πηγαίναμε Παρο σε 4:20, με ανεσεις κρουαζιερόπλοιου, προκαλούσε μεγάλο δέος!

Αξεχαστη!

Link to comment
Share on other sites

Τρομερη η φωτογραφια του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ .

Εκτος απο το ανοιχτο visor μπορουμε να παρατηρησουμε οτι λειπει το μπλε στη βαση της τσιμινιερας.Θεωρω οτι το αρχικο σχεδιο ηταν να βγει με αυτα τα χρωματα και στη συνεχει να βαψανε μπλε και τη βαση της τσιμινιερας

Link to comment
Share on other sites

Όχι απλά άμα παρατηρήσεις δεν έχουν τελειωσει ακόμα την λωρίδα, την έχουν ξεκινήσει ήδη. Προφανώς είναι λίγες μέρες πριν ξεκινήσει τα πρώτα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μπροστά για την εποχή του το πλοίο τότε. Και με πολλές ανέσεις έξω από κάθε τι συνηθισμένο την εποχή εκείνη. Και για να έχουν οι νέοι μια εικόνα, είναι σα να δρομολογούνταν Superfast την σήμερον ημέρα, στην Παροναξία. 

Link to comment
Share on other sites

Ιστορία με χρυσά γράμματα όπως και ο Άρχοντας/Γάτος (όπως θέλετε πείτε τον). Ίσως αν δεν είχε καταργηθεί η 35ετία να είχε σωθεί (θα έκανε απόσβεση και με τα χρήματα από τις πωλήσεις θα αγόραζε νέα πλοία). 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Ενα πλοίο το οποίο ήταν από τα καλύτερα στον Πειραιά όταν ξεκίνησε (αλλά ιεροσυλία να συγκρίνεται με Superfast το οποίο εκτός από "πλοίο" ήταν ένα "concept" το οποίο τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου) και μια εταιρεία η οποία μετά το εντυπωσιακό ξεκίνημα, άφησε το μέσο επιβάτη με μια πολύ πικρή γεύση (και κάποιους με τα φέσια στα μάτια).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...