Jump to content
Shipfriends
emanon

Κεντρικές (και όχι μόνο) πρακτορεύσεις επιβατηγών πλοίων

Recommended Posts

Φιλοι μου,ο σχεδιασμος των δρομολογιων απο τους "ειδικους" των εκαστοτε εταιρειων γινεται με κριτηρια που μονο αυτοι γνωριζουν.Δεν εχουν παρει ποτε στατιστικες προηγουμενων χρονων ουτε εχουν υπολογισει τα πλοια που εχουν διπλα τους.Οι διαχειριστες των εταιρειων προκειμενου να εχουν μια καλη εικονα στους μετοχους τους προσλαμβανουν ατομα με παχυλους μισθους για να κανουν μελετη δρομολογιων.Με ποια γνωση ομως κυριοι?Σε ποιες εταιρειες εχετε δουλεψει και εχετε βγαλει δρομολογια?Και στην ΕΘΕΛ να σας βαλουν και εκει χαλια θα τα πατε.
Προκειμενου να κανουν οικονομια σταματουν τις κεντρικες πρακτορευσεις απο πρακτορεια που τοσα χρονια εχουν κανει ενα τεραστιο πελατολογιο,που τοσα χρονια οι Αγαπητοι,οι Βεντουρηδες,οι Μουλοπουλοι,οι Νομικοι και πολλοι αλλοι με τελευταιο παραδειγμα τους Αγουδημους,ειχαν εμπιστευτει την τυχη των πλοιων τους σε αυτους.Ανοιξαν κεντρικα πρακτορεια με υπαλληλους των εταιρειων τους οι οποιοι δουλευουν με 3-5 ευρω την ωρα.Τι να προσφερουν αυτα τα πρωτοπειρα παιδια.Οι στολες που τους φορανε δεν φερνουν κερδος κυριοι.Το λιμανι δεν ειναι σαλονι.Εχει αλητεια,καλη και κακη.Θελει τρεξιμο και πολυ μπλαμπλα.Θελει κραχτες στο λιμανι να τραβηξει τον πελατη στο πρακτορειο και οχι ο πελατης να πηγαινει σε αυτο.Τον πελατη τον εχεις αναγκη κυριε πλοιοκτητη-εφοπλιστη-διαχειρηστη,δεν σε εχει εκεινος.
Πρεπει αυτο να το καταλαβουν καποια στιγμη αυτο γιατι τα πλοια θα φευγουν δυστυχως με πολλες κενες θεσεις και τοτε δεν σε σωνουν ουτε οι στολες ουτε τα matrix που εχεις βαλει στα πλοια σου.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ αλλα στο συνολοω τους.
Με την ευκαιρια θα σας πω περιστατικο πριν πολλα χρονια οταν ημουν με τους γονεις μου και τα καλοκαιρια πηγαιναμε διακοπες εκτος των αλλων και στη Τηνο.Μια χρονια αποφασισαν οι δικοι μου να μη παμε στη Τηνο και να παμε στο εξοχικο στο Λουτρακι.Επειδη ο πρακτορας μας ηξερε ακομη και την περιοδο που ταξιδευαμε πηρε τηλεφωνο στο σπιτι και ρωτησε ποτε θα παμε ταξιδι.Οταν του ειπε ο πατερας μου οτι δεν θα πηγαιναμε ο πρακτορας ειπε οτι κριμα γιατι ειχε μια προσφορα για εμας με τα εισιτηρια της επιστροφης στην μιση τιμη.Τελικα πηγαμε.Οι εταιρειες που ηταν τοτε στη γραμμη της Τηνου ηταν ο Αγαπητος και ο Βεντουρης.Ετσι δουλευανε τοτε κυριοι των δερματινων καθισματων.ΕΤΣΙ........ :rolleyes:

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτό που λέει ο emanon έχει απόλυτο δίκιο.Το Α και το Ω στην κίνηση ενός βαποριού το οποίο μάχεται σε ανταγωνισμό είναι ο πράκτορας.Οι πράκτορες που είχαν οι Αγαπητοί,ο Μουλόπουλος,οι Βεντούρηδες... ήταν σαίνια τα οποία καθημερινά έριχναν μάχη ακόμα και για το παραμικρό εισιτηριο Γ θέσης.Σκεφτείτε τότε στην Παροναξία με 3 και 4 πρωινές αναχωρήσεις τι γίνοταν.Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν είχαν κάνει το κουμάντο τους ,από τις 4:30 το πρωί άρχιζαν το τρεχαλητό στο λιμάνι,είχαν εξασφαλίσει πελατολόγιο και εξασφάλιζαν μια σταθερή κίνηση σε ένα βαπόρι.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου παρόλο που εδώ και λίγα χρόνια έχει αναλάβει η hsw την πρακτόρευση ,εντούτοις πολύ μεγάλο ποσοστό των τακτικών επιβατών της γραμμής οι οποίοι δεν βγάζουν εισιτήριο τελευταία στιγμή στο κιόσκι,εξασφάλιζουν το εισιτήριο μέσω γνωστού κεντρικού πρακτορείου της ακτής Τζελέπη το οποίο για πολλά χρόνια παρέμενε κεντρικό της Agapitos lines και έπειτα της hsw σε αυτή την γραμμή.

Ο πράκτορας είναι κάτι σαν τον οικογενειακό γιατρό.Αυτόν ξέρεις αυτόν εμπιστεύεσαι ειδικά το καλοκαίρι που αναζητάς εισιτήριο νωρίτερα.

Τώρα με τις ομολογουμένως ευγενέστατες κοπελίτσες ή με τους ευγενέστατους νεαρούς μπορεί να εκφράζεις ένα σύγχρονο και ανανεωμένο προφίλ αλλά κίνηση δεν θα μαζέψεις παραπάνω από αυτή που θα μπει μέσα στο πρακτορείο.

Ο πράκτορας θα τον φέρει μέσα στο πρακτορειο τον επιβάτη ,δεν θα περιμένει να ξεπέσει μονάχος του, υποστηρίζοντας το βαπόρι που πρακτορεύει.

Σε βάθος χρόνου πιστεύω ότι στα μεγάλα νησιά όπως Κρήτη,Ρόδος,Σάμος,Μυτιλήνη...θα αφανιστούν οι πράκτορες και τα πλοία θα τα πρακτορεύουν οι ίδιες οι μεγάλες εταιρίες πάντα με τις ευγένεστατες κοπελίτσες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε βάθος χρόνου πιστεύω ότι στα μεγάλα νησιά όπως Κρήτη,Ρόδος,Σάμος,Μυτιλήνη...θα αφανιστούν οι πράκτορες και τα πλοία θα τα πρακτορεύουν οι ίδιες οι μεγάλες εταιρίες πάντα με τις ευγένεστατες κοπελίτσες.

Δυστυχώς εγώ πιστεύω ότι θα γίνει αργά ή γρήγορα και στη χώρα μας, αυτό που συμβαίνει και στο εξωτερικό με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Δηλαδή, δεν είναι μόνο το γεγονός ότι οι εταιρίες θα φτιάχνουν τα δικά τους πρακτορεία και θα παίρνουν τη δουλειά των ανεξάρτητων, αλλά και η σημερινή πραγματικότητα με το internet, που πιστεύω ότι θα μειώσει πάρα πολύ τη δουλειά των πρακτόρων με αποτέλεσμα να μειωθεί αρκετά ο αριθμός τους.

Κακά τα ψέμματα, τώρα πια τα πρακτορεία στα νησιά δουλεύουν μόνο με την τοπική κίνηση ή με αλλαγές σε ήδη κομμένα εισητήρια από τα κεντρικά και σπανίως φτάνει κάποιος για διακοπές κάπου και δεν έχει το εισητήριο επιστροφής στην τσέπη. Αυτό το έχουμε ξανααναφέρει και σε άλλο topic.

Πάντως απ'ότι ξέρω, οι εταιρίες θέλοντας να βελτιώσουν το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους κεντρικούς πράκτορές τους στα νησιά, τους βοηθούν (οικονομικά φαντάζομαι) να ανακαινίσουν τα πρακτορεία τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Earl καίτοι πράκτορας επί 18 συναπτά έτη θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω.Εκείνες οι εποχές που ξερες και που ξερα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.Οι εταιρείες δεν είναι χαζές και γνωρίζουν πως ο κόσμος είναι ελεγχόμενος πλέον.Πόσο μπορεί να επηρεάσει ο πράκτορας ενός νησιού την κίνηση όταν τα πλοία είναι ήδη γεμάτα για τον Αύγουστο.Και πόσο μπορεί να επηρεάσει την κίνηση των φορτηγών όταν δεν έχει πλέον την δυνατότητανα "παίξει " με τα μέτρα?Θα με β'ολευε πολύ σαν επαγγελματία να πω ότι είμαστε αυτοί που διαφεντεύουμαι την κίνηση αλλά ως ιδιοκτήτης πρακτορείου έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να επηρεάζω τους πελάτες μου για το τι θα διαλλέξουν αφού η διαφήμιση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.Εχεις την αίσθηση ότι επειδή πέρνω καλύτερη προμήθεια από τον Αγούδημο μπορώ να πω σε έναν Έλληνα να πάρει το Μιλένα αντί του Blue Star.O πράκτορας μορεί να επηρεάσει λιγότερο από 5% την κίνηση ενός πλοίου πλέον.Η φαντάζεσαι ότι το πρακτορείο μου στο νησί μου μπορεί να κόψει περισότερα εισιτήρια από ΄΄ολα τα υπόλοιπα πρακτορεία της Ελλα΄δος μαζί.Για να στο δώσω πιο λιανά , πόσους individual μπορώ να βρω στο νησί μου για κάθε δρομολόγιο του πλοίου που πρακτορεύω και να τους "πείσω" να πάρουν το δικό μου βαπόρι και όχι το ανταγωνιστικό? 50 την ημέρα και πολλούς λέω και τι είναι αυτό το νούνερο μπροστά στο πρωτόκολλο των 1500?Και πως εγώ θα επηρεάσω την κίνηση όταν το 80% των επιβατών έχουν ήδη εισιτήριο επιστροφής και τον Αύγουστο αυτό φτάνει στο 95%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαίρομαι που γίνεται μια συζήτηση πολύ επικοδομητική σε αυτο το τόπικ.B)

Για τους πράκτορες των νησιών δεν μπορώ να πω κάτι από την στιγμή που βγήκαν τα allez retour εισιτήρια ή τα online με χρήση πιστωτικής γονάτισαν και έφτασαν σε σημείο να λες αξίζει?Όταν φτάνεις σε σημείο που κατακαλόκαιρο αντί να κόβεις συνέχεια εισιτήρια να κάνεις την αγγαρεία της αλλαγής ειστηρίων.

Όμως τα παραπάνω τα είπα για τους κεντρικούς πράκτορες του Πειραιά.

Ο αφανισμός των πρακτόρων πιστεύω έχει να κάνει κατά πολύ και με τον ανταγωνισμό και την έλειψή του.

Όπου όμως υπάρχει ανταγωνισμός είναι κι ο πράκτορας στην μέση.Για παράδειγμα στο δεύτερο λιμάνι της Αττικής την Ραφήνα σε μια γραμμή άκρως ανταγωνιστική ενώ εύκολα θα μπορούσαν τις πρακτορεύσεις να τις διαχειρίζονται οι εταιρίες εν τούτοις υπάρχουν οι παραδοσιακοί πράκτορες.Γιατί ξέρουν ότι ο Τόγιας για παράδειγμα η ο Πρίαμος θα είναι στον καταπέλτη του βαποριού από την αρχή μέχρι το τέλος της φόρτωσης,θα ελέξουν την κίνηση του βαποριού τους,θα καρπωθει η εταιρία το πελατολόγιο τους,θα μεριμνήσουν για τα πάντα (όχι μόνο σε ότι άφορά τον επιβάτη αλλά και σε άλλα θέματα όπως οι θέσεις πρόσδεσης του πλοίου...).Πέραν όλων των άλλων είναι ένας χρήσιμος και πρακτικός σύμβουλος μιας εταιρίας

Ο Αγούδημος ένα άλλο παράδειγμα στα φορτηγά στην Παροναξία τον χειμώνα ήταν ο πιο ακριβός αλλά παρόλα αυτά γεμάτος ανεβοκατέβαινε.

Θα μου πείτε ότι εδώ ίσως επισέρχονται άλλοι παράγοντες όπως η ελαστικότητα ,το παίξιμο των μέτρων που λέει ο φίλος ο Λευτέρης ή το αν δέχεται επιταγές μακράς χρονικής αποπληρωμής.

Δεκτό αλλά να πω ότι και η HSW(μία εταιρία χωρίς ελαστικότητα στα μέτρα) σε σύγκριση με την Blue star ή είναι πιο ακριβή στα φορτηγά ή έχουν την ίδια τιμή στην Σύρο.Εν τούτοις ο Βασιλικός στη Σύρο ο οποίος είναι ένας δυναμικός πράκτορας τα Σαββάτα που ο ΠΗΓΑΣΟΣ επιστρέφει από Ικαροσαμία με λιγοστό γκαράζ φρόντιζε κι έβαζε τα συλοφόρα ή του ΤΙΤΑΝ ή του ΗΡΑΚΛΗ δεν θυμάμαι την επωνυμία.

Η γραμμή της Παροναξίας πλέον δεν είναι ανταγωνιστική.Και δεν μιλάω για το καλοκαίρι που ότι βάλεις θα φύγει γεμάτο αλλά για το χειμώνα.Δεν μπορώ να φανταστώ ένα πλοίο σαν το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (παρόλο που είναι πιο αργό από τα Μπλού-για άνεση συμβαίνει το αντίθετο) με έναν κραταιό και έμπειρο πράκτορα στον Πειραιά δεν θα είναι κερδοφόρο ή έστω βιώσιμο στο σύνολο μιας δρομολογιακής περιόδου.Ενας λόγος δηλαδή που πιστεύω ότι αποχώρησαν τα συμβατικά της hsw σταδιακά από την Παροναξία ή που ο Αγούδημος ανεβοκατεβαίνει τίγκα στην νταλίκα είναι ΚΑΙ η πρακτόρευση.Όχι μόνο αυτή αλλά και αυτή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφορμή για το σχόλιό μου (έστω κι αν δεν ταιριάζει απόλυτα στο θέμα) στάθηκε ή ολοένα και αυξανόμενη παλαβομάρα ή υπεροψία διακατέχει τους εν ταις Αθήνας ορμόμενους παραθεριστές του Αυγούστου που κοντεύουν να με παλαβώσουν κυριολεκτικά.Κάθε χρόνο το φαινόμενο του "ξέρεις ποιός είμαι γω" αυξάνει.Χαριτόβρυτος δεσποινίς (εκπάγλου καλλονής ομολογώ) διαβαίνει το κατώφλι του πρακτορείου μου στον Αθηνιό.

-Πότε φεύγει το τάδε πλοίο?

-Στην ώρα του κυρία μου

-Πόσες ώρες κάνει?

-Έξη και κάτι κυρία μου.

-Στο φυλλάδιο της εταιρείας γράφει πέντε.

-Σας λέω την πραγματική ώρα κυρία μου.

-Και γιατί πέρνετε τόσα χρήματα?

-Αυτή είναι η τιμή κυρία μου.

-Πώς λέγεστε ?

-Λευτέρης

-Το επίθετό σας θέλω δεν θα πιάσουμε φιλίες

-Με απογοητεύετε αλλά είναι τάδε.

-Τη Δευτέρα που θα σας πάρουν από το τάδε Υπουργείο θα δώσετε εξηγήσεις και για τις τιμές που έχετε και για τις ώρες που κανετε.

-Θα με πάρει ο Υπουργός ?Τιμή μου.Από μικρός τον είχα ίνδαλμα .Κάτι σαν τον Superman στο πιο άσχημο.

-Κοροιδεύετε?Ξέρεις που θα είσαι την άλλη βδομάδα?(παρατηρήστε ότι εγκατέλειψε τον πληθυντικό).

-Αλήθεια που?

-Στο Καστελόριζο.

-Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά πριν δυο μέρες ένας άλλος κύριος μου έταξε πως θα με στείλει στην Γερμανία. (δεν κατάλαβα αλήθεια γιατί εκεί ,ίσως για οικονομικό μετανάστη , όμως πραγματικά εκεί μου είπε).

-Συνεχίζεις να με ειρωνεύεσε?

-Όχι αλλά σας παρακαλώ μπορείτε να φέρετε και το Αρσινόη στο Καστελόριζο γιατί κάνω κέφι να το πρακτορεύω?

Έτσι έλειξε άδοξα η συνομιλία μου με την δεσπινίδα αφού αποχώρησε στολίζοντάς με με διάφορα κοσμητικά που οι λιμενεργάτες του Πειραιά θα κοκίνιζαν.Το μόνο που πρόλαβα να της φωνάξω ήταν αν το ξέρει η μαμά της ότι λέει κακά λόγια αλλά δεν μου έδωσε άλλη σημασία προς απογοήτευσή μου.

Το "ξέρεις ποιός είμαι εγώ" έχει και πιό τρελλές περιπτώσεις.

Πριν από μια βδομάδα και αφού το τελευταίο μου πλοίο είχε φύγει στις πέντε το απόγευμα και καθώς μάζευα τα πράγματά μου για να εγκαταλείψω τον Αθηνιό, ζευγάρι προχωρημένης ηλικίας μπαίνει στο γραφείο εν εξάλλω καταστάση.

-Είσαι άθλιος και αχρείος μου φωνάζουν εν χορώ.

Πιστεύοντας πως πρόκειτε περί παρεξηγήσεως προσπαθω να τους ηρεμήσω και να καταλάβω περι τίνος πρόκειτε.

Αυτοί όμως απτόητοι με ακόμα πιο δυνατές φωνές συνέχιζαν να φωνάζουν ενώ σταγονίδια σιέλου με έλουζαν (μπλιαχ!!!) από το στόμα του κυρίου (να φόραγε μασέλα άραγε).

-Τι έγινε ακριβώς κύριε?

-Είχαμε εισιτήρια με το τάδε πλοίο σας που έφυγε

-Συγνώμη αλλά οφείλατε να είσαστε εδώ προ του απόπλου του πλοίου.

-Τι λες βρε αλήτη,εμείς ερχόμαστε με το τάδε πλοίο από την Σίκινο και είχαμε connection.

-Συγνώμη αλλά δεν ευθυνόμαστε για το ότι είχε καθυστέρηση το προηγούμενο πλοίο σας.

-Είσαι αλήτης .Εξεπίτηδες έδιωξες το πλοίο σου.

-Γιατί κύριε έχουμε προηγούμενα?

-Το ξερες ότι ερχόμασταν και συ το έδιωξες.

-Κύριε ενημερώσατε με το πλοίο που ερχόσασταν ότι έχετε connection για να ειδοποιηθεί ο πλοίαρχος του δικού μας αν γίνετε να σας περιμένει?

-Δεν χρειαζόταν το ξερες εσύ αλήτη

-Δεν μπορούσα να το ξέρω κύριε.Πήγατε μήπως στο πρακτορείου του πλοίου που καθυστέρησε μήπως και μπορέσουν να σας βοηθήσουν ως πιο υπεύθυνοι?

-δεν χρειάζετε να πάω εσύ είσαι ο υπεύθυνος.

-Ξέρετε κύριε δεν φωνάζετε για το πλοίο που καθυστέρησε αλλά για το δικό μας που έφυγε στην ώρα του?Σα να μην μου τα λέτε καλά.

-Ναι και απαιτώ άμεση αποζημίωση ηθική και υλική

Εκει ομολογώ πως η ψυχραιμία μου άρχισε να με εγκαταλείπει.Για να αποφύγω να βάλω της φωνές άναψα ένα τσιγάρο.

-Τι???Καπνίζεις?

-Είναι κακό κύριε?

-Θα σου κάνω μήνυση γιατι καπνίζεις σε δημόσιο χώρο(!!!).

-Κύριε εδώ είναι το γραφείο μου και θα ανάβω όσα τσιγάρα θέλω, αν δεν σας αρέσει περάστε έξω.

-Από που με διώχνεις ρε?

-Απ' το γραφείο μου.

-Δεν πάω πουθενά αν δεν με αποζημιώσεις.

-Το κακό κύριε είναι ότι δεν έχουμε ψυχιατρική κλινική για να σας μαζέψουμε του είπα και αποχώρησα αφήνοντάς τον στο νεαρό που δουλεύει για μένα στον Αθηνιό να ον ακούει για μια ωρίτσα ακόμη.

Συμπερασμα πρώτο: Λυπηθείτε μας δεν είμεθα οι σάκοι του μποξ να βγάζετε όλα τα αποθυμένα σας.

Συμπερασμα δεύτερο:Αποφασιστε που θα με στείλετε και ποιοι θα με πάρουν τηλέφωνο.Επιπλήξεις δέχομε από Υπουργο και πάνω (έστω και τέως).Υφυπουργοί και Γενικοί Γραμματείς παρακαλώ μην ενοχλείτε.Δε θα ξεπέσουμε κι όλας.

Συμπέρασμα τρίτο: Αν είναι να τα ακούω και για τα πλοία που δεν πρακτορεύω παρακαλώ και τις άλλες εταιρείες να δώσουν κάτι στο φτωχό πράκτορα.

Συμπερασμα τέταρτο:Επειδή καθώς καταλάβατε ικανοποιώ όλα τα γούστα θα εφαρμώσω διάφορα προγράμματα όπου αγανακτισμένοι τουρίστες θα διαλέγουν αυτό που τους ταιριάζει για να εκτονώσουν όποιο ψυχοσωματικό πρόβλημα έχουν.Δεκτές και πιστωτικές κάρτες.

Συμπέρασμα πέμπτο:Ρε μπας και το έχω χάσει εγώ?

-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ερωτηση -ως νεο μελος στο φορουμ-, γνωριζει καποιος αν οι κεντρικη πρακτορευση μεγαλων εταιριων αφηνει κερδη στις μερες μας?

Η πρϋποθεση ειναι πως υπαρχουν πολλες και καλες γνωριμιες με "μεγαλες" μεταφορικες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και ο φίλος μας επανέφερε το thread, να προσθέσω δύο πράγματα. :)

Είμαι 100% σύμφωνος με τα γραφόμενα του Earl και του emanon και θα ήθελα να προσθέσω την εξής παρατήρηση:

Τα τελευταία χρόνια η BS αλλά και η ASL επένδυσαν σε κεντρικούς πράκτορες στο λιμάνι του Πειραιά καθώς εμπιστεύτηκαν τη "φόρτωση" των πλοίων τους σε παραδοσιακά γραφεία του Πειραιά. Αντίθετα η HSW επένδυσε σε αυτόματα μηχανήματα παραλαβής εισιτηρίων και στη φόρτωση των πλοίων της από το ίδιο το προσωπικό της εταιρίας.

Αλήθεια ποια η πορεία της BS, της ASL και τέλος της HSW τα τελευταία χρόνια ;

Σαφέστατα δεν υπονοώ ότι η πορεία μιας εταιρίας κρίνεται από αυτή την επιλογή, προς θεού, αλλά και αυτή παίζει ρόλο στο συνολικό πακέτο επιλογών που κάνει μία εταιρία.

Ως προς τα γραφόμενα του φίλου Lefteris68:

Λόγω περισσότερης πληροφόρησης και διαφήμισης ο μέσος επιβάτης εν έτη 2010, σαφέστατα, μπορεί να επηρεαστεί λιγότερο απ'ότι στο παρελθόν από τους πράκτορες, κεντρικούς και μή.

Όμως ... σε μία υποτιθέμενη επιλογή ανάμεσα σε δύο εταιρίες υπάρχει το Χ ποσοστό επιβατών που θέλει την Α εταιρία, το Ψ ποσοστό επιβατών που θέλει τη Β εταιρία και ... το Ζ ποσοστό επιβατών που είναι αναποφάσιστο ή απληροφόρητο. Δεν ξέρω τι γίνεται στα νησιά καθώς οι περισσότεροι έρχονται με εισιτήριο στα χέρια αλλά στον Πειραιά αυτό το Ζ ποσοστό ο πράκτορας το επηρεάζει ...

Και όπως λένε και οι ειδικοί της στατιστικής το ποσοσστό των αναποφάσιστων βγάζει κυβέρνηση ... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα που πρέπει να προσέξει είναι ότι αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να έχει διάρκεια και να μην αφήσει με την πάροδο του χρόνου να αλοιωθεί.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι αποτελεί λάθος η κίνηση να δοθεί η κεντρική πρακτόρευση στους πράκτορες της Blue Star. Με δύο ανταγωνιστικά καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν μπορεί να αντέξουν και ενδεχομένως να στραφούν περισσότερο υπέρ μιας εταιρείας.

Όσο δεν υπάρχει στη γραμμή της Ραφήνας, η Blue Star Ferries δε είναι κακό που έχει τους ίδιους πράκτορες η Golden Star Ferries με την Blue Star Ferries, γιατί θα καρπωθεί το πελατολόγιο αυτής για αυτό το διάστημα!! Όταν θα πάει το Blue Star Ithaki στη γραμμή της Ραφήνας, τότε θα υπάρχει θέμα με τους πράκτορες!!! Δηλαδή οι πράκτορες που θα προωθούν τους πελάτες στο Blue Star Ithaki ή στο Superferry II??? Θα προτιμήσουν την Blue Star Ferries που ως μεγαλύτερη εταιρεία θα έχουν μεγαλύτερη ωφέλεια (που πιθανόν να τους θέση το δίλλημα, ότι εάν δεν προτιμάτε εμάς δε θα σας δίνουμε εισιτήρια για τα αλλά πλοία μας) ή θα προτιμήσουν την Golden Star Ferries που θα έχει παρουσία όλη τη χρονιά στη γραμμή??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί η BSF να μην έχει αυτή τη στιγμή πλοίο στη Ραφήνα και στην Άνδρο, έχει όμως πλοίο στη Τήνο και στη Μύκονο, έστω και από Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο αυτή που θέλουν να ταξιδέψουν από Τήνο και Μύκονο για Ραφήνα, δεν το σκέφτονται να πάνε στο Πειραιά, επειδή είναι η Blue Star Ferries εκεί

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας υποθέσουμε ότι πέρυσι (που η BSF είχε και SFII και το Ιθάκη) το μοίρασμα της κίνησης της Τήνου και της Μυκόνου ήταν 50% προς Ιθάκη/Πειραιά και 50% προς SFII/Ραφήνα. Πιστεύεις ότι παρέμεινε και φέτος αυτό το υποθετικό 50-50 ή μήπως έγινε 60-40, 70-30, 80-20? Δεν ξέρω, απλώς αναρωτιέμαι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παραμένει ως κεντρικός πράκτορας της Blue Star αλλά ως αυτόνομο πρακτορείο και όχι κάτω από την ομπρέλα του Φαέθων/Βεντούρη που λειτουργούσε μέχρι τώρα (το Φαέθων ηταν ο κεντρικός πράκτορας της εταιρείας και στα 3 λιμάνια).

Στον Πειριαά ποιος είναι κεντρικός ; Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

τη παροναξία δεν την έχει το άλλο πρακτορείο,δλδ αυτο του γελασάκη??

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Δωδεκανησα και Συρο Τηνο Μυκονο την κεντρικη πρακτορευση εχει το Giovanti και την κεντρικη πρακτορευση στο Ηρακλειο και την Παροναξια την εχει ο Gelasakis. Την Παροναξια την ειχε παλιοτερα το Giovanti αλλα μετα αλλαξε ετσι ωστε να μοιρασμενες οι γραμμες στα δυο κεντρικα πρακτορεια τους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω άν γράφω στο σωστό θέμα αλλά θα ήθελα να πώ ένα ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΛΟ μπράβο :mad:  και στις 2(???) εταιρείες που εξυπηρετούν την γραμμή Χίου Μυτιλήνης, γιατί με την κίνηση που κάνανε (ΠΡΩΤΗ η BSF και μετά και η HSW-πως γίνετε οτι αποφάσεις παίρνει η BSF μετά από λίγο ως δια μαγείας να κάνει το ίδιο και η HSW δεν μπορώ να το καταλάβω :ph34r:   :P !!!! ) να κατεβάσουν τις προμήθειες στα πρακτορεία από 7% σε 5 % ....βοηθάνε και αυτές με την σειρά τους στο κλείσιμο των γραφείων και οφείλουμε να τους συγχαρούμε,εύχομαι να έρθει η σωτηρία τους τώρα με αυτό το 2% ;) !!!

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις άλλες γραμμές του Αιγαίου τι ισχύει? Μήπως όπου δεν υπάρχει η πίεση του ανταγωνισμού είναι "λογική" η συμπίεση των προμηθειών.

Δε γνωρίζω πως λειτουργεί ο κλάδος, οπότε ίσως φαίνονται αφελείς οι ερωτήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω η μείωση της προμήθειας ισχύει σε όλα τα πρακτορεία είτε είναι κεντρικά είτε όχι.Αφορά σίγουρα την BSF και HSW και έγινε λόγω άσκησης πίεσης από δανειστές κλπ (βλέπε Πειραιώς).Αν συνυπολογίσουμε την τεράστια αύξηση σε κρατήσεις μέσω ιστοσελίδων κλπ τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα για τους τοπικούς πράκτορες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως έχει βγάλει ανακοίνωση ο πράκτορας της HSW στη Σκόπελο για το διάστημα της απουσίας των πλοίων της HSW από τις Σποράδες, όποτε το πρακτορείο του θα παραμείνει κλειστό. Μιας και το πρακτορείο της HSW έκοβε μόνο για αυτή την εταιρεία. Ενώ τα αλλά πρακτορεία στις Σποράδες έκοβαν για τις άλλες εταιρείες εκτός από HSW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mία νέα συνεργασία ξεκινάει η ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΣ με το ναυτιλιακό πράκτορα της Σκοπέλου, κ.Νίκο Τριανταφύλλου (έδρα Λουτράκι Σκοπέλου) από την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017. Μέχρι τώρα το πρακτορείο του κ. Τριανταφύλλου έκδιδε εισιτήρια της HELLENIC SEAWAYS, με την οποία θα συνεχιστεί η συνεργασία. 

Θα είναι η πρώτη φορά νομίζω που κεντρικό πρακτορείο της HSW στη Σκόπελο θα κόβει και με αλλά πλοία εισιτήρια στη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλέον το κεντρικό πρακτορείο (Σκιάθος Ο.Ε) της HSW στη Σκιάθο, θα έχει τη δυνατότητα να κόβει εισιτήρια με το Πρωτευς και το Flying Dolphin Erato από τη Δευτέρα 30/1/17.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×