Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εδωσε εντολη τιμονι δεξια, για να παει το πλοιο αριστερα, οπως τα ιστιοφορα.

Αυτό σίγουρα δεν είναι νέο, σ'ένα από τα πολλά βιβλία που έχουν γραφτεί σχετικά, είχα διαβάσει πως η εντολή που δοθηκε ήταν τιμόνι δεξιά (hard to starboard) και σε υποσημείωση έλεγε πως εκείνη την εποχή έτσι συνηθιζόταν λόγω παράδοσης από τα ιστιοφόρα.

Τώρα για το αν εγινε μπέρδεμα, τρέχα γύρευε...

Link to comment
Share on other sites

Οπως πολύ σωστά λέει ο Σείριος,η "κορυφή τού παγόβουνου" είναι το 1/10 τού συνολικού όγκου του.Τά υπόλοιπα 9/10 είναι βυθισμένα στο ύδωρ και μπορεί η επιφάνειά τους να είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που συμπεραίνουμε με βάση τήν κορυφή του.

Γιατί δόθηκε η εντολή για στροφή πρός τα αριστερά άν καί το πλοίο δέν είχε πορεία πρός το παγόβουνο;Ισως γιατί ο αξιωματικός σκέφτηκε ότι έτσι το πλοίο θ'απομακρυνόταν κι'άλλο και θα περνούσε πολύ πιό μπροστά από το παγόβουνο (και φυσικά έλαβε υπ'όψιν του και τά όσα περί κορυφής και βάσης τού παγόβουνου αναφέραμε πιό πάνω).Οταν ο τιμονιέρης κατάλαβε την..δεξιά πατάτα του,έστριψε το τιμόνι αριστερά αλλά ένα πλοίο τού μεγέθους αυτού δέν είναι βενζινάκατος να αντιδράση αμέσως οπότε μέχρι να αρχίση να αλλάζη πορεία συγκρούστηκε με τήν βάση τής "κορυφής τού παγόβουνου".

Οσο γιά την δικαιολόγηση τής αποκάλυψης τώρα (apocalypse now,που έλεγε και η ταινία):κατ'αρχήν,ο ίδιος ο Λαϊτόλερ δέν μπορούσε να ξέρη εκ τών προτέρων το ύψος τών αποζημιώσεων που θα προέκυπταν,ώστε να είναι σίγουρος πως δέν θα προκαλούσαν την χρεωκοπία τής εταιρείας (οπότε δέν θα τον ένοιαζε να αποκαλύψη αυτά τά πράγματα,αφού η εταιρεία θα συνέχιζε μέν να υπάρχη,απλώς με..ελαφρότερα ταμεία και πάντως αυτός θα συνέχιζε να είναι υποπλοίαρχος σε κάποιο άλλο πλοίο της),οπότε κράτησε το στόμα του κλειστό γιά πάν ενδεχόμενο.Υστερα,ο Λαϊτόλερ έδρασε στόν Β'ΠΠ,έλαβε και τά παράσημα,οπότε δέν τον έπαιρνε να θυμίση στο φιλοθεάμον κοινό ότι "ξέρετε,εγώ ήμουν υποπλοίαρχος στον Τιτανικό,ναί,αυτό το πλοίο που επήγε στον πάτο"-όσο κι'άν δέν είχε κάποια ευθύνη γιά τό ναυάγιο,κάτι τέτοιο τού χάλαγε το όνομα στην ναυτική "πιάτσα" (και ξέρουμε πόσο εύκολα χαλάει το όνομα κάποιου στην πιάτσα αυτή από ένα άσχημο συμβάν ακόμα κι'άν είναι ο καλύτερος ναυτικός τού κόσμου).Πέρασε ο καιρός,ο Λαϊτόλερ βγήκε στη σύνταξη,ύστερα εγκατέλειψε τον μάταιο (και αμαυρωτικό) τούτο κόσμο και η οικογένειά του αδιαφόρησε τό όλο θέμα-λογικό το βρίσκω,όλοι τους προχώρησαν αφήνοντας πίσω το παρελθόν που ήταν πιά μιά ανάμνηση,έστω και δυσάρεστη.Μέχρι που η εγγονή του αποφάσισε να γράψη το βιβλίο....

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Άιντες λοιπόν αγαπητέ μου Hastaroth, χάριν της συζήτησης να δεχθώ το ότι ο Λαιτόλερ δεν το αποκάλυψε για να μην αμαυρωθεί το όνομα του ως ήρωας του Β' Παγκοσμίου πολέμου, άιντες και να δεχθω ότι οι απόγονοι του ...ξεχάσανε το φοβερό μυστικό για μισό αιώνα και το θυμήθηκε η εγγονή του, αλλά για το ότι δεν το αποκάλυψε αμέσως φοβούμενος χρεωκοπία της εταιρείας,

Οσο γιά την δικαιολόγηση τής αποκάλυψης τώρα (apocalypse now,που έλεγε και η ταινία):κατ'αρχήν,ο ίδιος ο Λαϊτόλερ δέν μπορούσε να ξέρη εκ τών προτέρων το ύψος τών αποζημιώσεων που θα προέκυπταν,ώστε να είναι σίγουρος πως δέν θα προκαλούσαν την χρεωκοπία τής εταιρείας (οπότε δέν θα τον ένοιαζε να αποκαλύψη αυτά τά πράγματα,αφού η εταιρεία θα συνέχιζε μέν να υπάρχη,απλώς με..ελαφρότερα ταμεία και πάντως αυτός θα συνέχιζε να είναι υποπλοίαρχος σε κάποιο άλλο πλοίο της),οπότε κράτησε το στόμα του κλειστό γιά πάν ενδεχόμενο.

επίτρεψε μου να εξακολουθώ να έχω τις σοβαρότατες ενστάσεις μου.......

....άλλες υποχρεώσεις αποζημίωσης έχει μία πλοιοκτήτρια εταιρεία όταν ένα πλοίο της βυθιστεί γιατί το πλήρωμα δεν αντιλήφθηκε ένα παγόβουνο και έπεσε επάνω του και άλλες όταν το αντιλήφθηκε μεν αλλά το πλήρωμα έκανε λάθος χειρισμούς αποφυγής του ??? :rolleyes: ),

Link to comment
Share on other sites

Ο παππούς της συγγραφέος δεν βρισκόταν στη γέφυρα την ώρα της πρόσκρουσης, ωστόσο πληροφορήθηκε το τι είχε συμβεί στην τελευταία δραματική συνάντηση των τεσσάρων κορυφαίων αξιωματικών του πλοίου, την ώρα που έψαχναν τα περίστροφά τους ώστε να μπορέσουν να επιβάλουν την τάξη εφόσον δημιουργούνταν επεισόδια κατά τη διαδικασία εγκατάλειψης του Τιτανικού.
Προσωπικά, δεν θα αντιμετώπιζα και πολύ σοβαρά την μαρτυρία ενός ανθρώπου που δεν βρισκόταν στην γέφυρα και η πληροφόρησή του ήταν από, τουλάχιστον, δεύτερο χέρι και σε συνθήκες πανικού και εγκατάλειψης πλοίου.
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά. Την ώρα της πρόσκρουσης στο παγόβουνο, αξιωματικός βάρδιας στην γέφυρα ήταν ο υποπλοίαρχος Γουίλιαμ Μέρντοκ (έχουμε ξανααναφερθεί στην πρώτη σελίδα του topic και έχω παραθέσει και φωτό).

Από εκεί και πέρα, στην συνάντηση των "τεσσάρων κορυφαίων αξιωματικών του πλοίου" μπορεί να ειπώθηκε οτιδήποτε ως δικαιολογία για την πρόσκρουση, πολύ περισσότερο μάλιστα από την στιγμή που αποκλείεται σε αυτή την συνάντηση να παρεβρίσκετο και ο ...παρακούσας τιμονιέρης. ;)

Όλα αυτά βέβαια υπό την προυπόθεση ότι πράγματι ο Λαιτόλερ "κάτι" είχε ακούσει και δεν το εφηύρε η εγγονή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Oλα αυτά για παγόβουνα κλπ είναι ανοησίες, τον Tιτανικό τον βύθισαν οι Iησουίτες ,που ήθελαν να ελέγχουν τον κόσμο, για να εξοντώσουν τρείς (!!!) Eβραίους που αντιτάσσονταν στα σχέδια τους για παγκόσμια κυριαρχία. :rolleyes:

Yγ. την υγειά μας νάχουμε για να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε γί' αυτό το ναυάγιο. B)

Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλά άΝθρωπέ μου,μ'έκαΝες και γέλασα πρωί-πρωί...

και γιατί οι ιησουϊτες δέΝ μπήκαΝ στίς σουϊτες (ορίστε,έφτιαξα και στίχο...) τώΝ τριώΝ πάμπλουτωΝ εβραίωΝ Να τους "καθαρίσουΝ" και Να πετάξουΝ τα πτώματα στα παγωμέΝα Νερά;δέΝ μάς το εξηγεί αυτό ο κύριος Labruyere (ή μήπως la Fontaine,όπως ο γΝωστός γάλλος μυθοπλάστης;)

ούτε μάς εξηγεί με ποιό τρόπο οι εΝ λόγω ιησουϊτες είχαΝ συΝεΝΝοηθεί και με το παγόβουΝο.

υγ.δηλαδή,άΝ κατάλαβα καλά,ο κύριος αυτός μάς λέει ότι ακόμα και γιά τηΝ βύθιση τού τιταΝικού έφταιγαΝ (έστω και εμμέσως) οι εβραίοι;

Link to comment
Share on other sites

Eννοείται ότι θεωρία συνωμοσίας χωρίς Eβραίους δεν μπορεί να υπάρξει. :rolleyes: Kοίταξα λίγο την υπόθεση και είδα ότι δεν είναι καινούριο φρούτο, απλώς αργήσαμε λίγα χρόνια να την πάρουμε χαμπάρι. Kαι πολύ ωραία σχολιάζει την υπόθεση με το γνωστό ιδιαίτερο του ύφος ο Oυμπέρτο Eκο...εκτός και εάν είναι και αυτός κρυπτοιησουίτης και προσπαθεί να μας αποπροσανατολίσει :rolleyes: ...και ο οποίος πολύ σωστά επισημαίνει: «εν ολίγοις, το σύνδρομο της συνωμοσίας αντικαθιστά το στοιχείο του τυχαίου παράγοντα, ο οποίος έχει συχνά αποτελέσει κινητήριο δύναμη γεγονότων και συμπτώσεων της ιστορίας, με ένα κακόβουλο, κρυφό σχέδιο».

Link to comment
Share on other sites

Tο πλοίο βρίσκεται πολυυυυυυ πολύ βαθιά στον πάτο της θάλασσας (4.500 μέτρα :eek: ), στον οποίο κατέληξε πριν πολυυυυυυ πολύ καιρό (πριν εκατό ολάκερα χρόνια). O καθένας λοιπόν μπορεί να λέει ότι θέλει, χωρίς καμμία απολύτως υποχρέωση να το τεκμηριώσει, και -κυρίως- χωρίς κανείς να μπορεί να τον διαψεύσει.

To μόνο σίγουρο είναι ότι το πολυτελές, χλιδάτο, πολυδιαφημισμένο και πρωτοποριακό για την εποχή του υπερωκεάνειο, βυθίστηκε στον Aτλαντικό ωκεανό μία παγωμένη νύχτα του 1912. Oλα μα όλα τα υπόλοιπα είναι απλές εικασίες. Aπό τα σενάρια αντικατάστασης του από το Olympic, τις εντολές για γρήγορη άφιξη στη Nέα Yόρκη, τα καρφιά και τα μπουλόνια από μη κατάλληλο υλικό, τις ενέργειες της γέφυρας και του ...τιμονιέρη, μέχρι ακόμα ακόμα και την ύπαρξη ή όχι τελικά του μοιραίου παγόβουνου.

Kαλά να 'μαστε, να τα συζητάμε και την επόμενη .....εκατονταετία από την βύθιση του, στην οποία και εισερχόμεθα οσονούπω.

Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω ότι η ύπαρξη τού παγόβουνου πρέπει να αμφισβητήται,καθώς Διαφορετικά θα το είχαν Διαψεύσει οι επιζώντες τού ναυαγίου.επίσης τα περί μπουλονιών και εσφαλμένων ενεργειών τής γέφυρας κλπ είναι παράγοντες που σίγουρα έπαιξαν ρόλο (contributing factors,που λένε και στά πορίσματα Διερεύνησης ατυχημάτων).απο το σημείο αυτό όμως μέχρι να ισχυρίζεται κάποιος ότι "κάποιοι" βούλιαξαν ολόκληρο υπερωκεάνειο γιά να σκοτώσουν τρείς ανθρώπους,παραείναι υπερβολή και θεωρώ απίθανο να το Δεχτή κάποιος λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος.

υγ.καλά να'μαστε,Δέν αντιλέγω,αλλά ακόμα καλύτερα θα είναι άν θα μπορούμε να τα συζητάμε και το 2112...

Link to comment
Share on other sites

δέν νομίζω ότι η ύπαρξη τού παγόβουνου πρέπει να αμφισβητήται,καθώς διαφορετικά θα το είχαν διαψεύσει οι επιζώντες τού ναυαγίου.

Aπό ότι βλέπω αγαπητέ μου Hastaroth, δεν λες "είμαι απόλυτα βέβαιος ότι υπήρξε το παγόβουνο" ή ότι "είναι αποδεδειγμένο ότι υπήρξε" αλλά -σωστά- αρκείσαι στο "δεν νομίζω ότι πρέπει να αμφισβητείται". ;) Oσο για το ότι θα το "είχαν διαψεύσει οι επιζώντες τού ναυαγίου", πόσοι επιζώντες του ναυαγίου πιστεύεις ότι αντιλήφθησαν τι πράγματι είχε συμβεί, και γνώριζαν τις ακριβείς συνθήκες ??? Eδώ, για 75+ ολόκληρα χρόνια, μέχρι την ανακάλυψη του ναυαγίου, ήταν όλοι απόλυτα σίγουροι ότι το πλοίο είχε βυθιστεί ολόκληρο, και δεν είχε βρεθεί ούτε ένας επιζών από όσους βρίσκονταν στις βάρκες δίπλα στο πλοίο, που να το είχε διαψεύσει και να είχε πει "όχι ρε παιδιά, το πλοίο κόπηκε στα δύο πριν βυθιστεί".

πριν πολλά χρόνια αν θυμάσαι (μιας και οι δύο είμαστε κάποιας ηλικίας :D ), υπήρχε και η εκδοχή (που πολλοί την υποστήριζαν), ότι στο πλοίο είχε σημειωθεί έκρηξη στους λέβητες λόγω της υπερτροφοδοσίας κάρβουνου για να φτάσει νωρίτερα στην Nέα Yόρκη, και οι υποστηρικτές αυτής της εκδοχής την στήριζαν στο ότι στο ρήγμα του πλοίου οι λαμαρίνες δεν ήταν λυγισμένες προς τα μέσα αλλά .....προς τα έξω !!!!! :eek:

Kαι εδώ βέβαια ισχύει το "ότι θέλει ο καθένας μπορεί να λέει", μιας και το πλοίο είναι βαθιά χωμένο στην λάσπη του βυθού, το ρήγμα ούτε καν που διακρίνεται, με συνέπεια κανείς να μην μπορεί τεκμηριωμένα να αποδείξει είτε ότι υπήρξε έκρηξη, είτε ότι έπαιξαν ρόλο τα κακής ποιότητας καρφιά, ούτε καν την πρόσκρουση με παγόβουνο (η οποία φυσικά είναι και η πιό πιθανή εκδοχή αλλά όχι αποδεδειγμένη πέραν πάσης αμφιβολίας)

Tέλος, οι μόνες αποδεδειγμένες "εσφαλμένες ενέργειες της γέφυρας" είναι το ότι το πλοίο ταξίδευε με μεγαλύτερη ταχύτητα από την ενδεδειγμένη για την θαλάσσια περιοχή που βρισκόταν και τις συνθήκες που επικρατούσαν σε αυτή. Oλα τα άλλα (λανθασμένες εντολές, λανθασμένοι χειρισμοί κλπ) είναι απλά εικασίες ή ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

για όλους αυτούς τους λόγους εμμένω στο ότι το μόνο σίγουρο (και αποδεδειγμένο) είναι ότι "ο TITANIKOS βυθίστηκε στον Aτλαντικό ωκεανό μία παγωμένη νύχτα του 1912".

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ σείριε,την θυμάμαι αυτήν την "όχι-άλλο-κάρβουνο" εκδοχή,που μάλιστα αναφέρεται σε διάφορα CRM courses ώς παράδειγμα επιρροής τού ανθρώπινου παράγοντα (διότι η υπερτροφοδοσία θεωρείται ότι έγινε ώστε το πλοίο να φτάση πιό γρήγορα από το κανονικό γιά να καταρριφθή κάποιο ρεκόρ).φυσικά,οι υποστηρικτές τής θεωρίας αυτής παραβλέπουν το γεγονός ότι το ρήγμα στα πλευρά τού ναυαγίου-τό μόνο αξιόπιστο στοιχείο που θα επιβεβαίωνε την θεωρία τους-δέν φαίνεται κάν στο βάθος που βρίσκεται το πλοίο,ώστε να διακρίνεται αν οι λαμαρίνες είναι λυγισμένες πρός τα έξω ή πρός τα μέσα.

ωστόσο,αν κανείς από τους επιζώντες δέν έχει/είχε διαψεύσει το ότι το πλοίο κόπηκε στα δύο πρίν βυθιστεί,δέν έχει/είχε επίσης διαψεύσει ότι έγινε σύγκρουση με παγόβουνο.και ένα παγόβουνο τέτοιου μεγέθους σίγουρα θα ήταν ορατό απ'όσους βρισκόντουσαν στα καταστρώματα τού πλοίου προσπαθώντας να μπούνε στίς βάρκες αλλά και απ'όσους ήδη βρίσκονταν σ'αυτές-και είναι γνωστό ότι παρέμειναν αρκετές ώρες μέχρι να τους μαζέψη το άλλο πλοίο.δέν νομίζω ότι 'στέκει" λογικά να δεχτούμε πως το πλοίο έπλεε σε περιοχή με παγόβουνα αλλά βούλιαξε χωρίς να συγκρουστή με κανένα απ'αυτά.

βέβαια τώρα,εκατό χρόνια μετά και με-πιθανώτατα-όλους τούς επιζήσαντες τού ναυαγίου να έχουν αποδημήσει εις τους ουρανούς,λαμβάνοντας υπ'όψιν μάλιστα ότι τότε δέν υπήρχαν AIS,VDR και λοιπά καλούδια,το μόνο που θα μπορούσε να γίνη γιά να βρεθούν με βεβαιότητα οι απαντήσεις θα ήταν η ανέλκυση τού ναυαγίου.Aλλά γι'αυτό "δεί δή χρημάτων",που έλεγε και ο δημοσθένης και το είδος αυτό σήμερα σπανίζει......

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

To Azamara Journey θα πραγματοποιήσει μια κρουαζιέρα τον απρίλιο από την νέα υόρκη στη μνήμη του τιτανικού

Mε την ευκαιρία των αφιλοκερδών εκδηλώσεων μνήμης, οφείλουμε να αποκαταστήσουμε και την αλήθεια: οι Iησουίτες είναι αθώοι και δεν ευθύνονται για το ναυάγιο. Tο ναυάγιο οφείλεται στους Aιγύπτιους και στην καταραμένη μούμια που μετέφερε...όπως θρυλείται. :rolleyes:

Yγ. Nομίζω ότι θα είχε μεγάλη επιτυχία μία ταινία του Iντιάνα Tζόουνς με ένα σενάριο που θα συνέθετε όλους τους μύθους για το ναυάγιο (πχ Iησουίτες να κλέβουν μούμιες για να σκοτώσουν τους Eβραίους κοκ)...

Link to comment
Share on other sites

Mιας και η κουβεντούλα γύρω από το πλοίο καλά κρατεί το τελευταίο διάστημα στο φόρουμ, ας δούμε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες εικόνες (και σε πολύ καλή ανάλυση) που ανέβηκαν μόλις πριν λίγες ημέρες στο naviearmatori. Mεταξύ τους, και μία επιστολή - ντοκουμέντο της White Star προς κάποιον επιβάτη της πρώτης θέσης, λίγες μόλις ημέρες πριν τον πρώτο και τελευταίο απόπλου του πλοίου, 1, 2, 3, 4.

Link to comment
Share on other sites

Η τελευταία φωτογραφία του πλοίου είναι αυτή http://www.maritimequest.com/liners/titanic/photos/ship/23_titanic.jpg φεύγοντας από το Queenstown (σήμερα Cobh).πολύ ενδιαφέροντα λινκς.

μιας και μπήκαμε στΗ χρονιά οπού είναι τα 100χρονα τΗς βύθισΗς,ας γράψω τι έγινε 100 χρόνια πριν,το μήνα που διανύουμε.αφού είχε καθελκυστεί και πριν ακόμΗ μπει στΗ δεξαμενή,τοποθετήθΗκαν οι δεκαέξι ξύλινες σωσίβιες λέμβοι στο κατάστρωμα του υπερωκεανίου.για τΗν ιστορία,μπήκαν μόνο αυτές(οι 16),σε πλήρΗ συμφωνία με τους ισχύοντες νόμους του τότε (που αναθεωρήθΗκαν μετά και εξ'αιτίας του ναυαγίου) και σε πλήρΗ αντίθεσΗ με τα αρχικά σχέδια που προέβλεπαν λέμβους σε όλο το μήκος του καταστρώματος,όπως επίσΗς και σε 2 ή 3 σειρές,για να καλύπτουν πλήρως το πρωτόκολλο του σκάφους.αν διαβάσει κανείς για τα πρωτοποριακά καπόνια άλλωστε,θα δει ότι μπορούσαν να "υποστΗρίξουν" και τις 2 σειρές λέμβωνhttp://titanic-model.com/db/graphics/db_06/welin_fig1.jpg.αυτά έμειναν όμως :).

σαν υστερόγραφο,το παρθενικό ταξίδι του τιτανικού μετατέθΗκε τον απρίλιο από τον μάρτιο,γιατί έπρεπε να σταματήσουν οι εργασίες σε αυτόν για να επισκευαστεί το ολύμπικ,που είχε συγκρουστεί με το Hawke.δεν ξέρω, αλλά νομίζω,αν ξέρει κάποιος καλύτερα ας πει,τον μάρτιο δεν έχουν ακόμΗ αρχίσει να αποσπώνται μεγάλα κομμάτια πάγου από το β.πόλο και τΗν γροιλανδία με προορισμό νότια μέχρι να λιώσουν.ο απρίλΗς είναι ο κατ'εξοχήν μήνας (πρώτος στΗν κυριολεξία τΗς ΆνοιξΗς),που εμφανίζονται τα παγόβουνα...

Link to comment
Share on other sites

την 15/12/1912 (κλεινουμε τα εκατο το πασχα) λιγες ωρες μετα το ναυαγιο, τσεχος θαλαμηπολος αλλου πλοιου, φωτογραφησε παγοβουνο με ιχνη κοκκινης μουραβιας στην ευρυτερη περιοχη του ναυαγιου.

titanic_pohlednice1x.gif

τhe tip of the icebergwink.gif

απο οσο ξερω (χωρις να εχω πολυασχοληθει) αυτο που φαινεται ειναι η κορφη του παγοβουνου και απο κατω μπορει να ειναι πολυ φαρδυτερο απο οτι φαινεται πανω απο την επιφανεια.

βεβαια το παγοβουνο δεν ειναι μονο οτι φαινεται. προ ετων δυτης εξω απο τη νεα γη του καναδα, φωτογραφησε ενα παγοβουνο ολοκληρο. δυσκολα θα μπορουσε να την γλυτωσει απο τη στιγμη που επλεε τοσο κοντα.

a8240cb8235e9c4L.jpg

υγ: το λημμα της wiki

Link to comment
Share on other sites

Mε αφορμή την επερχόμενη συμπλήρωση εκατό ετών από το ναυάγιο του Tιτανικού, το Marco Polo θα αναχωρήσει από το Lονδίνο στις 10 Aπριλίου για μια κρουαζιέρα που περιλαμβάνει το Cherbourg, απ' όπου ο Tιτανικός είχε παραλάβει 231 επιβάτες, και το Cobh, τελευταίο λιμάνι που προσέγγισε πριν βάλει ρότα για NY. Eπίσης, θα καταπλεύσει στο Belfast, δίνοντας στους επιβάτες την ευκαιρία να επισκεφτούν το Titanic Quarter, στο Liverpool για το Titanic Memorial, τα headquarters της White Star και το Merseyside Maritime Museum, αλλά και στο σημείο που τορπιλίστηκε και βυθίστηκε το Lusitania.

Aκόμη, τα Balmoral και Azamara Journey, ναυλωμένα από εταιρεία που φέρει το όνομα "Titanic Memorial Cruise", στα πλαίσια κρουαζιέρας για την επέτειο της τραγωδίας, θα συναντηθούν στο ακριβές σημείο της βύθισης, προερχόμενα από Southampton και NY, αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνεχίζοντας στο ίδιο ύφος με το προηγούμενο ποστ μου εδώ,γράφοντας για τον Φεβρουάριο,το πλοίο απο τις 3 του μηνός έχει ανέβει στη δεξαμενή Thompson Graving Dock,η οποία κατασκευάστηκε γι'αυτό και το Olympic,δεδομένου οτι δεν υπήρχε δεξαμενή να τα χωρέσει!Η μεγαλύτερη δεξαμενή του κόσμου,για τα μεγαλύτερα πλοία του κόσμου :D.Πριν ακριβώς 100 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τον Μάρτη,οι μηχανικοί που θα εργασθούν πάνω στο πλοίο,αρχίζουν να συγκεντρώνονται στο Μπέλφαστ, κάποιοι μάλιστα ζουν μέσα στο πλοίο.

8 Μαρτίου:Αφήνει τη δεξαμενή και επιστρέφει στην προβλήτα του fitting-out.

25 Μαρτίου:Οι σωσίβιες λέμβοι δοκιμάζονται (ανεβοκατεβαίνουν) και ξαναμπαίνουν στη θέση τους στο κατάστρωμα.

31 Μαρτίου:Ο εξοπλισμός του πλοίου είναι σχεδόν πλήρης.Η χωρητικότητα του είναι 46.328 κόροι,με περίπου 52.250 κόρους εκτόπισμα,46.000 ίππους με 29 λέβητες.159 φούρνους και τέσσερα φουγάρα,22,25 μέτρα πάνω από το κατάστρωμα των λεμβών.Έχει τρεις προπέλες (δυο τετράφτερες και μια τρίφτερη στο κέντρο) και εκτιμάται-μαθηματικά-ότι θα πιάσει τους 24 κόμβους πλήρη ταχύτητα,πράγμα που ποτέ δεν δοκιμάστηκε στην πράξη.(το πολύ να έπιασε 22 στον ωκεανό)

Παρ'όλο που ο Τιτανικός με τον Ολυμπιακό :D ήταν πανομοιότυπα σε διαστάσεις,στον Τιτανικό προστέθηκαν περισσότερες σουίτες και καμπίνες (μαζί με τις διαρθρωτικές προσθήκες) καθιστώντας το,βαρύτερο από τα δυο.Πλέον είναι το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο.

Υστ:Η αρχική ημερομηνία του παρθενικού του ταξιδιού (Ιούλιος του '11)ήταν η 20η Μαρτίου 1912. Αλλά,λόγω μιας σύγκρουσης που είχε το Ολύμπικ με το Χόουκ τον Σεπτέμβριο,χρειάστηκαν όλοι οι εργάτες για να το επισκευάσουν,(από τότε και το avatar μου με τα δυο αδελφάκια δίπλα δίπλα) με συνέπεια να σταματήσουν οι εργασίες στον Τιτανικό και τελικά η νέα ημερομηνία του παρθενικού του ταξιδιού (Οκτώβριος του '11),να πάει στην γνωστή 10η Απριλίου 1912.

Edited by RMS Olympic
Link to comment
Share on other sites

...Έχει τρεις προπέλες (δυο τετράφτερες και μια τρίφτερη στο κέντρο)...

Οι δύο ακριανές ήταν τρίφτερες και η μεσαία τετράφτερη.

Τελικά για τη βύθιση του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ φταίει η ....Σελήνη :P http://athensmagazin...tal/weird/15382

Edited by CptAris
Link to comment
Share on other sites

Οι δύο ακριανές ήταν τρίφτερες και η μεσαία τετράφτερη.

Τελικά για τη βύθιση του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ φταίει η ....Σελήνη :P http://athensmagazin...tal/weird/15382

Mea Culpa...47660_640.jpg

Τώρα,για τη θεωρία συνωμοσίας μπορώ να πω απλά ότι μπορεί να βοήθησε ακόμη και το φεγγάρι, αλλά τη χαριστική βολή την έδωσε η ματαιοδοξία της εταιρίας ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...