Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Και φτάσαμε στον Απρίλη... :P

2 Απριλίου:πρώτος πλους του υπερωκεάνιου με δικές του δυνάμεις για δοκιμαστικά στο κανάλι του Μπέλφαστ.Όλα τσεκάρονται 20:00 φεύγει για Σάουθαμπτον.

3 Απριλίου:Μεσάνυχτα καταφθάνει στο Σάουθαμπτον.

5 Απριλίου:Το πλοίο στολίζεται με σημαιάκια(Μεγάλη Παρασκευή)

6 Απριλίου:Φορτώνονται τα εναπομείναντα πράγματα του πληρώματος,όπως επίσης και κάρβουνο(από τα άλλα πλοία της εταιρίας,δεδομένης της απεργίας)

8 Απριλίου:Φορτώνονται τα φρέσκα τρόφιμα,εν όψει του (απεργοσπαστικού :P)παρθενικού ταξιδιού του.

10 Απριλίου:Στις 7μιση φτάνει ο Καπετάνιος John Smith,για το τελευταίο ταξίδι της καριέρας του(όντως ήταν το τελευταίο του ταξίδι και τιμής ένεκεν του έδωσαν τον Τιτανικό στο παρθενικό του).Στις 12.00 το πλοίο αναχωρεί από το Σάουθαμπτον επεισοδιακά,αφού τα απόνερα του πλοίου ωθούν το πλοίο Νέα Υόρκη να σπάσει τους κάβους του και να γυρίσει προς το μέρος του Τιτανικού.Λόγω σωστών ελιγμών αποφεύχθηκε η σύγκρουση,αλλα η αναχώρηση άργησε μια ώρα.Διασχίζει το κανάλι της Μάγχης και φτάνει στο Χερβούργο στις 20.00.Αφού έμεινε εκεί μερικές ώρες και αποβίβασε και επιβίβασε επιβάτες(με το βοηθητικό Nomadic),διέσχισε την Ιρλανδική θάλασσα προς Κουίνστάουν

11 Απριλίου:Φτάνει στο Κουίνστάουν(σημερινό Κόμπ),όπου επιβιβάζει και αποβιβάζει ξανά επιβάτες.13:30 Το υπερωκεάνιο ανοίγεται στον Ατλαντικό,προς Β.Αμερική.

12-13 Απριλίου:Λαμβάνονται πολλά μηνύματα για παγόβουνα.

14 Απριλίου:9:00 Λαμβάνονται μηνύματα για παγόβουνα (απο το Καρόνια)10:30 Θεία Λειτουργία στο εστιατόριο της πρώτης θέσης(Κυριακή του Θωμά)11:40 Αναφέρονται παγόβουνα στην ίδια θέση,αυτή τη φορά από το Νόορνταμ.13:42 Συνεχίζονται ν'αναφέρονται παγόβουνα(τεράστιο παγοπέδιο),αυτή τη φορά από τον Βαλτικό,250 μίλια στην πορεία του Τιτανικού.Ο Καπετάνιος το προωθεί στον πρόεδρο της White Star,Ίσμεϊ,ο οποίος το βάζει στην τσέπη του.13:45 Νέα μυνήματα για παγόβουνα στη γειτονιά,αυτή τη φορά από το Αμέρικα.17:50 Ο καπετάνιος αλλάζει ελάχιστα την πορεία του πλοίου προς τα νοτιοδυτικά,ίσως για να αποφύγει τα παγόβουνα.19:30 Τρία ακόμη μηνύματα για παγόβουνα στη γειτονιά,αυτή τη φορά από το Καλιφόρνια.20:55 Ο καπετάνιος ανεβαίνει στη γέφυρα και σχολιάζει την τέλεια μπουνάτσα και την ορατότητα(για παγόβουνα)με τον ανθυποπλοίαρχο εν υπηρεσία,Τσαρλς Λάιτολερ.21:20 Ο καπετάνιος αποσύρεται με εντολή να τον ξυπνήσουν εάν οτιδήποτε άσχημο συμβεί.21:30 Ο ανθυποπλοίαρχος ειδοποιεί τα άτομα στο κατάρτι να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για παγόβουνα,ως το πρωί.21Q40 Λαμβάνονται και νέα μηνύματα για παγόβουνα στη γειτονιά,αυτή τη φορά από το Μεσάμπα.Το μήνυμα "πέρασε στα ψιλά".22:00 Ο ανθυποπλοίαρχος αλλάζει με τον υποπλοίαρχο Ουίλιαμ Μέρντοχ,22:30 Η θερμοκρασία πλησιάζει τους 0 C.22:55 Το Καλιφόρνια,3-4 μέτρα βορειότερα απο τον Τιτανικό,εγκλωβίζεται απο πάγο,ακινητοποιείται και στέλνει προειδοποιητικά μηνύματα.Η απάντηση από τον Τιτανικό ήταν απίστευτη:"Σκάστε,μου χαλάτε το σήμα,προσπαθώ να πιάσω το Ακρωτήριο Ρέις"!Το Καλιφόρνια κλείνει τον ασύρματο στις 23:40 Οι παρατηρητές στο κατάρτι αναγνωρίζουν παγόβουνο στα 460 μέτρα απόσταση κι ενώ ο Τιτανικός έπλεε με σχεδόν 21 κόμβους.Αμέσως,χτυπάνε το καμπανάκι τρεις φορές και μετά τηλεφωνεί στη γέφυρα,αναφέροντας "Παγόβουνο,ευθεία μπροστά!"Έπειτα,ο υποπλοίαρχος διατάζει,"όλο δεξιά","κράτει και όλο ανάποδα" και παράλληλα ενεργοποιεί τις υδατοστεγείς θυρίδες.Δευτερόλεπτα μετά,ο Τιτανικός αρχίζει να στρίβει αριστερά,αλλα ξύνει τη δεξιά του πλευρά ,χαμηλά πάνω στο παγόβουνο.Αμέσως ο υποπλοίαρχος διατάζει "όλο αριστερά",για να ανοίξει η πρύμνη και να μην ξύσει το παγόβουνο το κύτος σε όλο το μήκος του,ή να χτυπήσει πάνω του.23:50 Δέκα λεπτά μετά, 5 υδατοστεγή διαμερίσματα αρχίζουν να βάζουν νερά.00:00 Το νερό στο δωμάτιο του ταχυδρομείου,7μιση μέτρα πάνω από την καρίνα,έχει αρχίσει να γεμίζει τόσο νερό,ώστε πλέουν μερικοί σάκοι.Τα νέα φτάνουν στη γέφυρα,όπου είναι πλέον ο καπετάνιος και έχει διατάξει "πλήρη στάση".Το νερό έχει πλημμυρίσει τα διαμερίσματα 1,2,3 και το διαμέρισμα λέβητα 6,οπότε ο καπετάνιος και ο σχεδιαστής του πλοίου Τόμας Άντριους πάνε να επιθεωρήσουν οι ίδιοι και ο Άντριους αποφαίνεται οτι το πλοίο θα μείνει στην επιφάνεια ακόμη για 1,μιάμιση ώρα.

15 Απριλίου:00:05 Το γήπεδο σκουός είναι πλημμυρισμένο.Δίνεται εντολή να κατέβουν οι σωσίβιες λέμβοι.00:15 Ξεκινάνε τα σήματα κινδύνου.Λαμβάνουν ως τις 02:17,το αδελφό Ολύμπικ(500 μίλια), Μάουντ Τέμπλ(49), Φράνκφορντ(153), Μπίρμα(70), Βάλτικ 2(273), Βιρτζίνιαν(170) και Καρπάθια(58).Η μπάντα του πλοίου αρχίζει να παίζει στο Σαλόνι της Πρώτης Θέσης.Αργότερα.θα βγουν στην αριστερή πλευρά του καταστρώματος των λεμβών.00:25 Δίνεται η εντολή να γεμίζουν οι λέμβοι με γυναίκες και παιδιά.Το Καρπάθια αρχίσει την πορεία του προς τον Τιτανικό.00:45 Κατεβαίνουν οι πρώτες λέμβοι,όλες ολιγάριθμες.Οι πρώτες φωτοβολίδες εκτοξεύονται απο τη γέφυρα.Παρατηρείται ένα πλοίο να έρχεται καταρχήν προς τον Τιτανικό, έπειτα απομακρύνεται.Αποτυχημένες προσπάθειες επικοινωνίας από τον Τιτανικό λάμπες Μορς.01:15 Το όνομα φτάνει στο ύψος του ονόματος του πλοίου,κλίνοντας ελαφρώς αριστερά.Οι λέμβοι γεμίζουν περισσότερο.01:30 Αρχίζει ο πανικός στο κατάστρωμα καθώς προσπαθούν να μπουν στις λέμβους και ο αξιωματικός αναγκάζεται να πυροβολήσει στον αέρα.Στέλνονται απελπισμένα μηνύματα:"Βυθιζόμαστε ταχύτατα,δε θα κρατήσουμε πολύ ακόμη." 02:00 Το νερό είναι 3 μέτρα κάτω από το κατάστρωμα.02:05 1500 άτομα στο πλοίο και μένει μια πτυσσόμενη λέμβος που χωράει 47 άτομα.Η πλώρη βρίσκεται πλέον κάτω από το νερό.02:10 Ο καπετάνιος απαλλάσσει τους

χειριστές του ασύρματου από τα καθήκοντά τους.02:17 Ο καπετανιος λέει στον κόσμο "ο σώζων εαυτόν σωθήτω" και πηγαίνει και κλείνεται στη γέφυρα.Ο Τόμας Άντριους λέγεται ότι καθόταν στο καπνιστήριο και κάπνιζε,κοιτάζοντας το κενό.Η μπάντα σταματάει να παίζει. Άνθρωποι πηδάνε πλέον στην παγωμένη θάλασσα,άλλοι συνθλίβονται από το πρώτο φουγάρο που καταρρέει,η πτυσσόμενη λέμβος που είχε απομείνει γυρίζει σωστά, αλλά από τους τόσους ανθρώπους που ανεβαίνουν πάνω της,βουλιάζει.02:18: Διάφορα βαριά μηχανήματα του πλοίου γλιστράνε μπροστά και κάνουν ένα τεράστιο βουητό.Τα φώτα σβήνουν.Ο Τιτανικός χωρίζεται στη μέση μην αντέχοντας την κλίση,πίσω από το 3ο φουγάρο,όπου υπήρχαν ανοικτοί χώροι.Το πρωραίο κομμάτι βυθίζεται.02:18 Το πρυμναίο κομμάτι,μένει να επιπλέει για λίγο και μετά βυθίζεται αργά,ερχόμενο κάθετα.03:30 Οι φωτοβολίδες του Καρπάθια αρχίζουν να γίνονται ορατές από τις λέμβους.Λέγεται ότι το πλοίο έφτασε τους 17,5 κόμβους,ενώ είχε υπηρεσιακή ταχύτητα 14. 04:10 η πρώτη λέμβος ανασύρεται απο το Καρπάθια.Τριγύρω υπάρχουν συντρίμμια και πάγος.08:30 Ανεβαίνει και η τελευταία λέμβος. Τελευταίος που ανεβαίνει στο Καρπάθια ήταν ο ανθυποπλοίαρχος Τσαρλς Λάιτολερ.Το Καλιφόρνια φτάνει στην περιοχή και ψάχνει μάταια για επιζώντες.

18 Απριλίου:09:00 Το Καρπάθια φτάνει στη Νέα Υόρκη,αφήνει τις λέμβους στην αποβάθρα της White Star και πάει στην αποβάθρα της Cunard και αποβιβάζει τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

To κτίριο, γνωστό και ως "Titanic Belfast®", ανοίγει τις πόρτες του στις 31 Mαρτίου του 2012

Σε διάφορα σημεία του Λονδίνου (που πάντα πνίγεται και φέτος ειδικά θα πνιγεί για τα καλά στον τουρίστα), όπως στο μετρό, είναι αναρτημένες διαφημίσεις της νέας attraction του Belfast. Άντε, να αποκτήσει επιτέλους και η κούπα Starbucks τους κι ένα αξιοπρεπές imprint :P

post-2195-0-49042400-1333741473_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

σημερα ξεκινησε το balmoral απο thampton και μεθαυριο ξεκινα απο ΝΥ το Azamara για τις επετειακες κρουαζιερες

1η ερώτηση:γιατί ξεκίνησε απο σήμερα;Μαντεύω λόγω ταχύτητας,για να είναι Μ.Σάββατο (14) στο σημείο;

2η ερώτηση:τι είδους κόπια του ταξιδιού είναι,όταν το βλέπω στο AIS και δεν έχει πλώρη προς Χερβούργο;

Edited by proud_ionian
τεχνικη βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

στις ειδησεις που ακουσαν ειπαν οτι επιασε και χερβουργο

το αρχικο σχεδιο ηταν να περασει εξω απο το χερβουργο, οχι για να πιασει λιμανι, απλα για ακολουθησει την ιδια πορεια με τον τιτανικο. τελικα λογω καιρου πηγε κατ'ευθειαν προς cobh.

αυτην την εβδομαδα η συμπληρωση εκατο χρονων απο το ναυαγιο παιζει παντου.

το Southampton, ειχε πολλα θυματα στο ναυαγιο, κυριως μελη του πληρωματος. στην πολη διοργανωνονται μια σειρα απο εκδηλωσεις για να τιμηθουν οι νεκροι κατοικοι της (πανω απο 500). καθε δρομος ειχε και απο εναν νεκρο.

στο Belfast οπου ναυπηγηθηκε, απο τις 31/3 ως τις 22/4 τρεχει το titanic festival, που ξεκινησε με τα εγκαινια του Titanic Belfast .

αρκετες αδημοσιευτες φωτο, στο national geographic

Dropping%20Anchor%20at%20Cobh.jpg

στον τιτανικο επεβαιναν και 4 ελληνες

Link to comment
Share on other sites

Χτες το καναλι του national geographic ειχε ενα ντοκιμαντερ που προσπαθουσε να εξηγησει γιατι απο τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ ειδαν καθυστερημενα το παγοβουνο και γιατι στο ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ, το οποιο βρισκοταν πολυ κοντα στον ΤΙΤΑΝΙΚΟ, δεν καταλαβαν οτι το πλοιο βυθιζοταν.Αναφερθηκε μαλιστα οτι ο καπετανιος του ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ,οταν κληθηκε να δωσει εξηγησεις ηταν σιγουρος οτι δεν εβλεπε τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ αλλα καποιο μικρο επιβατικο πλοιο ή φορτηγο.

Δυστυχως δεν το ειδα απο την αρχη αλλα το συμπερασμα που εβγαινε ηταν οτι λογω συγκεκριμενων συνθηκων στην ατμοσφαιρα εκεινη την νυχτα υπηρχαν αντικατοπτρισμοι.Το παγοβουνο δεν μπορουσαν να το δουν παρολο που η ατμοσφαιρα ηταν καθαρη και ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ φαινοταν παραμορφωμενος απο το ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ.

Επειδη λογικα θα το ξαναβαλουν οποιος εχει NOVA αξιζει να το παρακολουθησει.Ακομα να πουμε οτι το συγκεκριμενο καναλι εχει μεγαλο αφιερωμα στο ναυαγιο το Μ.Σαββατο

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους .....αντικατοπτρισμούς (...έλεος) της μοιραίας νύχτας (αν και "ασχολούμαι" με το ναυάγιο τα τελευταία τριάντα χρόνια, πρώτη φορά ακούω αυτήν την εκδοχή), ας μην ξεχνάμε ότι άλλος ένας λόγος που δεν είδανε έγκαιρα το παγόβουνο από τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ, ήταν και το ότι οι παρατηρητές στον ιστό της πλώρης ήταν απασχολημένοι εκείνη την στιγμή με το να παρακολουθούν τα χαριεντίσματα και τις αγκαλίτσες .....του Τζακ και της Ρόουζ. :P

Και άντε να δεχθούμε την νέα πιθανή αιτία που έρχεται στο φως -εντελώς ....συμπτωματικά- πάνω στις επετειακές εκδηλώσεις για τα εκατόχρονα από την βύθιση του πλοίου. Για ποιόν λόγο όμως να κλήθηκε άραγε να δώσει εξηγήσεις ο καπετάνιος του ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ από την στιγμή που δεν είχε λάβει κανένα σήμα κινδύνου,

Το Καλιφόρνια κλείνει τον ασύρματο στις 23:40

00:15 Ξεκινάνε τα σήματα κινδύνου.

και δεν ήταν και υποχρεωμένος εκείνη την εποχή να έχει συνέχεια ανοικτό τον ασύρματο του πλοίου ??? Τι είδους εξηγήσεις, και τι ...είδους απάντηση ήταν αυτή που έδωσε, ότι είχε δει τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ αλλά τον είχε περάσει για ...μικρό επιβατικό ή φορτηγό λόγω των ...αντικατοπτρισμών ??? Αν έχεις λάβει σήμα κινδύνου και δύνασαι, πρέπει να σπεύσεις είτε πρόκειται για υπερωκεάνειο, είτε για φορτηγό, είτε για μαούνα. Αν δεν έχεις λάβει, δεν έχεις καμμία υποχρέωση να έχεις δει πλοίο "ιδίοις όμμασι", νύχτα, στην μέση του ωκεανού και -πολύ περισσότερο- να κληθείς μετά να δώσεις και εξηγήσεις.

Για να ανακεφαλαιώσουμε.....

Tο πλοίο βρίσκεται πολυυυυυυ πολύ βαθιά στον πάτο της θάλασσας (4.500 μέτρα :eek: ), στον οποίο κατέληξε πριν πολυυυυυυ πολύ καιρό (πριν εκατό ολάκερα χρόνια). O καθένας λοιπόν μπορεί να λέει ότι θέλει, χωρίς καμμία απολύτως υποχρέωση να το τεκμηριώσει, και -κυρίως- χωρίς κανείς να μπορεί να τον διαψεύσει.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε στις 23:40, λοιπόν, συμπληρώνονται 100 χρόνια από την πρόσκρουση του Τιτανικού σε παγόβουνο, ο οποίος βυθίστηκε ολοκληρωτικά στις 02:20 της 15ης Απριλίου. Η 15η Απριλίου είναι η επίσημη ημερομηνία της επετείου της τραγωδίας αυτής που στοίχισε τη ζωή σε 1514 επιβάτες...

post-2195-0-41166800-1334355069_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

σημερα την ωρα που βυθιστηκε το πλοιο, εγινε επιμνημοσυνη δεηση πανω στο Balmoral και αναγνωστηκαν τα ονοματα των 1517 επιβατων που χαθηκαν εκεινο το βραδυ. στο Belfast εγιναν και τα αποκαλυπτηρια στηλης με τα ονοματα των νεκρων.

newego_LARGE_t_1101_54052968_type12128.jpg

αποψε στις 11 ο ΣΚΑΙ εχει (αλλο ενα) ντοκυμανταιρ για το πλοιο και το ναυαγιο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

σημερα εβλεπα στο wikipedia (στα επειρα εξειδικευμενα λημματα για το θεμα), εχει ενα λημμα για το κουφαρι του πλοιου καθ'αυτο, του πως βυθιστηκε το πλοιο (οτι εχουμε δει σε visualisation), πως ανακαλυφθηκε καθως και τις δυο κυριαρχες αποψεις που υπαρχουν για το μελλον των ευρηματων.

Link to comment
Share on other sites

του πως βυθιστηκε το πλοιο (οτι εχουμε δει σε visualisation)

Το πιο πρόσφατο βίντεο είναι από το ντοκιμαντέρ του National Geographic και του James Cameron που έδειξε και το National Geographic Channel αυτές τις μέρες ως "επίλογος με τον Κάμερον" (The final world with James Cameron),όπου ασχολούνται με το πως ακριβώς βυθίστηκε,βάσει της θέσης των συντριμμιών στο βυθό.

Edited by proud_ionian
τεχνικη βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον, όπως επίσης και το χθσινοβραδυνό ντοκυμαντερ στον SKY.

Mου έκανε μεγάλη εντύπωση στον επίλογο του, όταν κάποιος που σχολίαζε είπε πως "είναι εκπληκτικό το ότι παρ' όλο που έχουν περάσει 100 χρόνια από την βύθιση του πλοίου, μαθαίνουμε - ανακαλύπτουμε συνεχώς νέα στοιχεία για τις συνθήκες του ναυαγίου, και είναι βέβαιο ότι αυτό θα συνεχίστει και στο μέλλον".

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε πως λεγόταν αυτό του ΣΚΑΪ;(English Title)Γιατί εγώ έβλεπα την ίδια ακριβώς ώρα ένα αντίστοιχο στην ΕΤ3."Titanic Ghosts".Πληθώρα ντοκιμαντέρ αυτές τις 2 μέρες.Τώρα θα καταλαγιάσουν τα πράγματα μέχρι τις 7 Μάη 2015,όπου θα ασχοληθούμε με τον κύριο ανταγωνιστή του.

Link to comment
Share on other sites

αυτο στο σκαϊ ειναι μια σειρα ντοκυμανταιρ με τιτλο when weather changed history και χτες ειχε σε επαναληψη το επεισοδιο του τιτανικου. σιγουρα δεν ηταν απο τις πιο ακριβες παραγωγες για το θεμα, αλλα σε επιπεδο πληροφοριων, ειδικα για τα παγοβουνα ηταν καλο.

(δωστε και €10 να παρετε το NG, που δινει μαζι και 2 dvd. το ενα με αδημοσιευτες φωτο και το αλλο με την καμπανια το Ballard να σωθει το ναυαγιο και να προστατευθει απο τις ανεξελεγχτες επισκεψεις και τις ανελκυσεις ευρηματων.

η RMST INC που εχει απο το 1994 τα δικαιωματα ανελκυσεως ευρηματων απο το ναυαγιο, αλλαξε διοικηση σχετικα προσφατα. ενας απο τους λογους ηταν η επικειμενη ψηφιση ομοσπονδιακης νομοθεσιας στις ΗΠΑ για την προστασια του ναυαγιου, αλλα και το γεγονος οτι με τη συμπληρωση 100ετιας μπορει να τεθει (τεθηκε ηδη) υπο την προστασια της Unesco. Kατα το National Geographic προτιθενται να πουλησουν ολη τη συλλογη τους (μιλαμε για πολλα containers ανελκυσθεντα αντικειμενα) για περιπου 200εκ δολαρια, με τον ορο να μεινει ενιαια, αθικτη και να υποκειται στην Αμερικανικη Νομοθεσια. Προφανως βλεποντας οτι το κλιμα διεθνως (με πρωτοπορους τον σκηνοθετη Cameron, αλλα και τον Ballard που το ανακαλυψε) γερνει υπερ της προστασιας του Ναυαγιου ως εχει σαν Μνημειο, στρεφονται στην οργανωση επισκεψεων επι τοπου.

ΥΓ: φιλε RMS δεν ειναι αναγκη να περιμενουμε το 2015 για το Lusitania

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες για το ντοκιμαντέρ.

Το τεύχος,άργησα(όχι περισσότερο απ'ότι άργησε αυτό να βγει) αλλά το πήρα.Όταν το δω,θα αποφανθώ.

Εμείς,ως shipfriends λογικό(και όμορφο) θα ήταν να ασχοληθούμε με όλους τους τύπους πλοίων στην ιστορία,όπως τα ατμόπλοια. Άλλα ο πολύς κόσμος θα ασχοληθεί με το Lusitania το 2015,στα 100,πέρυσι πχ,δε θυμάμαι να είδα τίποτα στην τηλεόραση για τον Τιτανικό.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και παλαιότερα είχαμε κάνει και ένα συγκριτικό "crash test", μεταξύ Τιτανικού, Λουζιτάνια και λοιπών (κατά την γνώμη μου) σημαντικότερων ναυαγίων. Προσωπικά -και σεβόμενος βέβαια το ενδιαφέρον όλων των άλλων για τον Τιτανικό- θέλω να φωνάξω: "Όχι άλλο Τιτανικό"! Ήταν που ήταν, ήρθαν φέτος και τα μνημόσυνα και απόγινε το κακό. Ειλικρινά μου είναι δύσκολο να καταλάβω "τα δάκρυα και την σιωπή" μόνο για τα συγκεκριμένα θύματα, όταν εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αφήσει τα κοκκαλάκια τους στη θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω εν μερει με τα παραπανω. Αληθεια αν ο Τιτανικος δεν ειχε βυθιστει αλλα ειχε μια ηρεμη ζωη θα απασχολουσε σημερα κανεναν η υπαρξη του?

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια θα απασχολούσε, οπωσδήποτε όχι στο ίδιο μέγεθος, αλλά σίγουρα θα υπήρχαν αναφορές, φωτογραφίες, στοιχεία του, όπως και για τόσα άλλα παλαιά πλοία, ιδίως υπερωκεάνεια. Με το "αν" σίγουρα το πάμε πολύ μακριά. Και για τον Χίτλερ, "αν" δεν είχε μακελέψει εκατομμύρια ανθρώπους αλλα είχε μια ήρεμη ζωή, κανέναν δεν θα απασχολούσε σήμερα η υπαρξή του.

Από εκεί και πέρα, έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στους λόγους που έγινε "μύθος" για μία ολάκερη εκατονταετία. Το μέγεθος του, το "αβανταδόρικο" σε τέτοιες περιπτώσεις και επιβλητικό όνομα του, τα πολλά μυστήρια - ερωτηματικά της βύθισης του, τα 73 χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι την ανακάλυψη του κουφαριού, τα πόσα άλλαξαν στην ασφαλή ναυσιπλοία παγκοσμίως με αφορμή το ναυάγιο, και τόσα πολλά - πολλά - πολλά άλλα.

Μα πάνω απ' όλα πιστεύω, και βέβαια σε συνάρτηση με όλα τα παραπάνω, η βύθιση του μόλις στο παρθενικό - πρώτο του ταξίδι. Δεν νομίζω ότι είναι σύνηθες φαινόμενο να βυθίζεται οποιοδήποτε πλοίο στο πρώτο του μόλις ταξίδι, πόσο μάλλον όταν αυτό το πλοίο δεν είναι κάποια μαούνα, αλλά το μεγαλύτερο της εποχής του, πολυδιαφημισμένο και υπερπολυτελές υπερωκέανειο φέρων το όνομα ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ, που πήρε μαζί του και 1500 ψυχές.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου (το αντίθετο μάλιστα) η ενασχόληση με τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ και τα της βύθισης του. Αρκεί βέβαια να πρόκειται για συζήτηση επί σοβαρών στοιχείων και όχι για μνημόσυνα, φανφάρες και άλλες τέτοιου είδους παπαριές (sorry admins !!!).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...