Jump to content
Shipfriends

Ν. Καζαντζάκης (IMO 7215161)


Recommended Posts

Παει κι αυτο.Οπως αναφερει το group Hong Cong Cruise Society στο facebook, το πλοιο εχει αλλαξει εδω και λιγες μερες ονομα σε ROPOLIS και προκειται να αναχωρησει σημερα 20.00 τοπικη ωστε να κοπει στην Αλανγκ

Link to comment
Share on other sites

On ‎6‎/‎16‎/‎2007 at 1:04 AM, George said:

... Δυστυχώς η μοίρα έχει δείξει ότι μετά από συνήθως μικρό διάστημα όλα τα πλωτά καζίνο καταλήγουν σε κάποιο διαλυτήριο.;)

Πενήντα χρόνια έζησε, τα δεκατρία το κλαίγαμε.

Ωραίο πλοίο πάντως. Και οι Μινωϊκές το είχαν εξαιρετικά προσεγμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Ν. Καζαντζάκης (IMO 7215161)

Συλλεκτικές φωτογραφίες,ευχαριστούμε πολύ.Και δίπλα το Ρομίλντα(μετεπειτα Π100) εκτελώντας τότε προφανώς την άγονη Κασοκαρπαθίας.

Έχει κάποιος το deckplan του Καζαντζάκης ή γνωρίζει τη διαρρύθμιση των εσωτερικών του χώρων;

Πανέμορφο και ξεχωριστό πλοίο.Η κρίση covid θεωρώ πως επιτάχυνε τη διάλυση του τη στιγμή που κρουαζιερόπλοια πωλούνται σε τιμές σκραπ.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταιο της παλιας φουρνιας εφυγε για το τελευταιο του ταξιδι σε ημερομηνια σημαδιακη για τη γραμμη του Ηρακλειου.

Να το θυμηθουμε και πως ηταν μεσα μετα και τις ωραιες φωτογραφιες που προηγηθηκαν μιας και το εσωτερικο του ηταν αγνωστο σε πολλους μεσα απο ενα ταξιδι που ειχε κανει μαζι του πριν 20 χρονια μια οικογενεια ταξιδιωτων.

On 10/20/2016 at 12:47 AM, MILTIADIS said:

Δεν ξερω αν εχει ξανανεβει καπου στο φορουμ.Αν οχι,το Νικος Καζαντζακης σε ενα ταξιδι για Ηρακλειο το 2000

 

 

Link to comment
Share on other sites

ειναι εκπληκτικο παντως, οτι ενα πλοιο που εμεινε στην ελλαδα σκαρτα 11 χρονια, παραμενει δημοφιλες και προκαλει εντονα συναισθηματα νοσταλγιας ακομη και οσους δεν το ειχαν ταξιδεψει, μια εικοσαετια μετα την αποχωρηση του απο τα νερα μας.

δεν το ειχα ταξιδεψει ποτε, αλλα εξωτερικα παντα μου αρεσε, περισσοτερο απο το αδελφο του.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο ακριβως σκεφτομουν. Ποτε δεν το ταξιδεψα,αντε να το ειχα δει κανα δυο φορες στον πειραια. Παντα ειχα μια παραπανω συμπαθεια στα πλοια των μινωικων που ταξιδευαν στην αδριατικη αλλα το συγκεκρινενο το ειχα πιο πανω. 

Link to comment
Share on other sites

Είχε πολύ ωραίες "αρχοντικές" γραμμές το συγκεκριμένο βαπόρι! Μακάρι να είχα προλάβει να το ταξιδέψω Τουλάχιστον αυτό φεύγει "πλήρες ημερών"🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Στην ομαδα Singapore Cruise Society στο facebook ανεβηκε η παρακατω φωτο απο την Αλανγκ με το βαπορι προσαραγμενο , ενω διακρινεται και το MARCO POLO

140982260_4126736957355230_3051729093140370219_n.thumb.jpg.2a6f1cca23e04d56d909bf73a353406b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω να το θυμηθούμε εν πλώ, έστω και στην Κίνα. Να ένα πολύ ωραίο βίντεο, προσέξτε τον σφραγισμένο καταπέλτη. Για όσους απορούν για το νηολόγιο Tarawa, είναι σημαία Νήσων Kiribati.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Πολύ καλή η φωτογραφία του polmyt, έχει απόλυτο δίκιο!

Αν και με λίγα χρόνια δράσης στην Ελλάδα, ένα από τα πιο εμβληματικά πλοία!

Μου άρεσε πάρα πολύ εξωτερικά και πολλές φορές κατέβαινα στον Πειραιά να το χαζέψω. Έπαιρνα τότε τηλέφωνο στη γραμμή με τη χαρακτηριστική γυναικεία φωνή που έλεγε τα δρομολόγια ..."Σύμφωνα με ανακοινώσεις του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιώς και των Λιμεναρχείων Ραφήνας και Λαυρίου, προβλέπεται να αποπλεύσουν τα παρακάτω επιβατηγά οχηματαγωγά  πλοία..." και ανάλογα προγραμμάτιζα τη βόλτα μου στον Πειραιά.

Τι βαπόρι!!! Απίστευτος καθρέφτης και πλώρη, ντελικάτη πρύμη, εξαιρετική μετασκευή. Πολλά κρεβάτια, κοντά στα 1000, και ένα ανεπανάληπτο πλήρωμα και επίπεδο υπηρεσιών.

Κατά τη γνώμη μου ήταν και καλοτάξιδο. Το είχα ταξιδέψει σε ένα επαγγελματικό ταξίδι για Ηράκλειο, μια ημέρα πριν βγει απαγορευτικό που είχε κρατήσει σχεδόν μια εβδομάδα. Μάλιστα, λόγω του απαγορευτικού, το πλοίο είχε μείνει στο Ηράκλειο όσο είχα μείνει και εγώ, και έτσι επέστρεψα με το ίδιο!

Πλοίαρχος του τότε ο καπτά Κώστας Ρουσσομουστακάκης και Α΄ Μηχανικός ο Μανώλης Ροδανάκης με τα εκπληκτικά κείμενά του στο περιοδικό "Εφοπλιστής". Μάλιστα, είχα τη χαρά να τους γνωρίσω και από κοντά και να φάμε και μαζί στο ταξίδι. 

Ήταν μια περίοδος, 1997, που ακόμα και καθημερινή το πλοίο ήταν γεμάτο. Όμως, το πλοίο είχε πολύ άνετους χώρους, μεγάλο self-service και τραπεζαρία. Εποχές που ο κόσμος δεν το πολυσκεφτόταν αν θα έτρωγε στο καράβι. Η συντριπτική πλειοψηφία έτρωγε, και μάλιστα καλά, σε πολύ καλές τιμές. Αυτό το μοσχαράκι νουά με πατάτες φούρνου αξέχαστο μου έχει μείνει. Και μετά το φαγητό, οι επιβάτες "αποσύρονταν" στις καμπίνες τους, το κόστος των οποίων δεν είχε απολύτως καμία σχέση με το σημερινό. 

Έχει αναφερθεί ξανά στο forum, αλλά, πράγματι, αυτό και το αδερφό του υπήρξαν χρυσορυχεία για τις Μινωικές και σημεία αναφοράς για το επίπεδο υπηρεσιών τους! 

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα πάντως που μετά την άφιξη των παλατιών, και αυτό και το αδερφό του δεν δραστηριοποιήθηκαν περαιτέρω στην ελληνική ακτοπλοϊα. Θα μπορούσαν να προσφέρουν είτε στα Δωδεκάνησα, είτε στην Χίο-Μυτιλήνη, είτε σε ανταγωνισμό "σκληρού ροκ" στα Χανιά. Ακόμα και (πολύ φιλόδοξα σενάρια) σε καμία άγονη όπως του Βορείου Αιγαίου ή της Κασοκαρπαθίας. Ήταν οι εποχές που το αεροπορικό εισιτήριο ξεχώριζε από το ακτοπλοΐκό καθώς στο αεροπλάνο κάτω από 30.000δρχ ή μετέπειτα 100 ευρώ δεν έμπαινες με τίποτα σε μακρινά δρομολόγια. Το καραβάκι αντιθέτως τίμιο..ακόμα και με την καμπίνα έφτανες-δεν έφτανες τα μισά του αεροπλάνου. 

Link to comment
Share on other sites

Καράβαρος επιβλητικός και μεγαλοπρεπής.Μπορούσε άνετα να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές γραμμές.

Αλλά εμείς θέλαμε τα super jumbo ferries των 32 κόμβων..

Link to comment
Share on other sites

Αντικαταστάθηκε από ένα πλοίο με διπλάσιο σε χωρητικότητα γκαράζ(700 αντί 1550 γραμμικά μέτρα φόρτωσης) που έκτοτε πηγαινοέρχεται(και οι διάδοχοί του προφανώς) γεμάτο σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο τουλάχιστον από γκαράζ, κάτι που μάλλον δείχνει πόσο απεγνωσμένα χρειαζόταν μεγαλύτερο πλοίο η γραμμή. Τώρα για τις άλλες γραμμές που αναφέρατε, υπενθυμίζω πως μιλάμε για το έτος 2000 οπότε και τέτοιες μετακινήσεις ήταν σχεδόν αδύνατες λόγω των αδειών σκοπιμότητας. Στη Χίο και τη Μυτιλήνη δεν έμπαινες, η ΝΕΛ έκανε νεότευκτα τότε. Τα Δωδεκάνησα είχαν και ΔΑΝΕ αλλά και Αγούδημο. Η Αδριατική είχε περιέλθει καλώς ή κακώς στη σφαίρα της ταχύτητας. Όσο για τις άγονες προφανώς δεν είχαν ανάγκη ένα πλοίο με 1,000 και πλέον κρεβάτια και 130 άτομα πλήρωμα. Οπότε καλώς έφυγε όποτε έφυγε, στην Ελλάδα δεν υπήρχε κάτι γι' αυτό. Αν μπορεί να ψέξει ίσως κάποιος τις Μινωικές για κάτι σε σχέση με το πλοίο, είναι πως ποτέ δεν είχαν τη φιλοδοξία να δουν τη Μεσόγειο δυνητικά σαν θάλασσά τους, όπως τη βλέπει ο Grimaldi. Αν δεί κανείς τον ανταγωνισμό της εποχής εκείνης, σίγουρα θα βρισκόταν ένα σπίτι για το πλοίο και μια πηγή κερδών για τις Μινωικές. 

 

Αλλά ας μην στεκόμαστε εκεί. Εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι στο ότι ήταν ένα από τα πλεόν εμβληματικά πλοία της δεκαετίας του 90, όπως πολύ εύστοχα είπε ο φίλος Z.GK. Και θεωρώ πως ένα από τα στοιχεία που του έδωσε αυτή τη θέση, ήταν και το όνομά του. Γενικά πιστεύω πως τα βαπόρια με ονοματεπώνυμο έχουν κάτι ξεχωριστό, ειδικά το συγκεκριμένο κουβαλούσε επάνω του ένα όνομα με παγκόσμια ακτινοβολία που μας θυμίζει πως κάποτε η χώρα μας έβγαζε και κολοσσιαίες πνευματικές προσωπικότητες, πέραν από στρατιές άχρωμων τεχνοκρατών και παιχτών reality, όπως σήμερα. Για σκεφτείτε το, θα ήταν το ίδιο αν λεγόταν Ηράκλειο Παλάς ή Blue Chandakas? Σε καμιά περίπτωση λέω εγώ. 

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Για την τραπεζαρια που ειπε ο φιλος πιο πανω εχω ακουσει ιστοριες τρελας,να ειναι ανοικτα απο της 8 το απογευμα μεχρι της 1.30 το βραδυ κ να πλενουν πιατα μεχρι της 3. Απο το κοσμο  που εξυπηρετουσε

Link to comment
Share on other sites

Είναι όλο το πακέτο που είχε το συγκεκριμένο βαπόρι και για αυτό άφησε πολύ καλό όνομα.Τι εννοώ;Σίγουρα μεγάλο ρόλο έπαιξε το όνομα του.Σίγουρα είχε πολυτέλεια και καλά χαρακτηριστικά. Όμως το κυριότερο όλων ήταν η εξυπηρέτηση και ο σεβασμός στο πελάτη.Κάτι που διέκρινε τις Μινωικές σε όλα της τα πλοία και για αυτό ξεχώριζε πάντα από τον ανταγωνισμό.

Θα με ενδιέφερε αν είχε κάποιος το deckplan του πλοίου να το βλέπαμε.

Link to comment
Share on other sites

εαν θυμαμαι καλα  δεν ειχε αεροπορικου τυπου το πλοιο . οσο για τα ανετα σαλονια  τα θυμαμαι παντα γεματα κοσμο και μαλιστα ενα ταξιδι το  βγαλαμε ολοκληρο στο σελφ σερβις γιατι δεν υπηρχε ουτε καρεκλα στο πλοιο. και με τα σχεδον 1050 κρεβατια του  ηταν πουλημενα ολα (συχνο φαινομενο). αν το βενιζελο τον ειχαν οι μινωικες στο ηρακλειο δεν θα εφταναν ουτε εκει τα κρεβατια (κοντα στα 1600). ηταν και η εποχη. θυμαμαι στο χωριο μου στα νοτια του  ηρακλειου σχεδον ολα τα μαγαζια ειχαν ενα καδρο με πλοιο των μινωικων  (το κνωσσος η το φαιστος επαιζαν  ποιο πολυ) και τα σπιτια ειχαν ενα ημερολογιο της εταιρειας τους. 

Link to comment
Share on other sites

On 25/11/2020 at 2:51 ΜΜ, nomikos said:

Συλλεκτικές φωτογραφίες,ευχαριστούμε πολύ.Και δίπλα το Ρομίλντα(μετεπειτα Π100) εκτελώντας τότε προφανώς την άγονη Κασοκαρπαθίας.

Έχει κάποιος το deckplan του Καζαντζάκης ή γνωρίζει τη διαρρύθμιση των εσωτερικών του χώρων;

Πανέμορφο και ξεχωριστό πλοίο.Η κρίση covid θεωρώ πως επιτάχυνε τη διάλυση του τη στιγμή που κρουαζιερόπλοια πωλούνται σε τιμές σκραπ.

για την ερωτιση που εκανες για το πως ηταν το Ν Καζαντζακης  για το εσωτερικο θα στα πω απο μνημη

απο κατω προς τα πανω λοιπον

κατω γκαραζ και εισοδος επιβατων. και ασνσερ και στις δυο εισοδους επιβατων 

1ο ντεκ επιβατων πρυμα  στα μεγαλα παραθυρα σαλονακι και χωρος υποδοχης οπου  εφταναν τα δυο ασανσερ προς τα πλωρα καμπις επιβατων  και στο  ενδιαμεσο το  γκαραζ εως την εισοδο που κατεληγε η σκαλα στα λιμανια (πλευρικες πορτες) ποιο πλωρα εαν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν καμπινες πληρωματος

2ο ντεκ πρυμα σαλονι οικονομικης και ντισκο   προς πλωρα σελφ σερβις και εστιατοριο και  στο τελειωμα  των μεγαλων παραθυρων  η ρεσεψιον

πλωρα καμπινες  νομιζω καταπωρα ηταν οι λουξ

3ο ντεκ  σαλονι πρωτης θεσης και πλωρα καμπινες αν θυμαμαι καλα  Α ταξης  πρυμα το ανοιχτο καταστρομα εοιβατων και οι λεμβοι

4ο ντεκ πληρωμα και  χωροι πληρωματος  για επιβατες τιποτα

υπερκατασκευη κοντρα γεφυρα κενο  απο οτι μου εχουν πει και στο φορουμ  δεν το λειτουργησαν ποτε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...