Jump to content
Shipfriends

Το μέλλον της HSW


Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?  

1 member has voted

  1. 1. Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?

    • Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας και θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία
      30
    • Λασκαρίδης και Παναγόπουλος θα τα βρούν στα πλαίσια ενός ενοποιημένου Ομίλου Minoan/Attica/HSW
      26
    • Η HSW θα συνεχίσει την ίδια πορεία με τα διοικητικά προβλήματα να αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη
      8

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Τελικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σήμερα είναι μέρα... απαντήσεων προς τη στήλη. Με αφορμή το σχόλιό μας για τα πιθανά κίνητρα των ”μνηστήρων” του ποσοστού που έχουν οι Μινωϊκές στην HSW, πηγές προφανέστατα προσκείμενες στην ΑΝΕΚ, που θέλησαν όμως να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, εξέφρασαν ενδιαφέρουσες απόψεις.

Όπως λοιπόν μας μεταφέρθηκε – ανεπίσημα είναι η αλήθεια- η ΑΝΕΚ ευρισκόμενη σε φάση υλοποίησης επεκτατικών σχεδίων, δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από ένα ενδεχόμενο πώλησης του ποσοστού των Μινωϊκών στην HSW.

Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει, όπως τονίστηκε, ότι η ΑΝΕΚ δεν έχει κι άλλα ενναλακτικά και ενδιαφέροντα σχέδια για το πώς θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα από την κυοφορούμενη αύξηση κεφαλαίου και το μετατρέψιμο ομολογιακό.

Όσο για το τίμημα, η πηγή μας παραδέχτηκε ότι ”κινείται στο ανώτατο σημείο της αποτίμησης της εταιρίας”, προσθέτοντας όμως ότι δεν υπάρχει περίπτωση για τη βελτίωσή του, κι ότι υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις, οι οποίες συνοδεύουν την προσφορά κι αν δεν καλυφθούν πλήρως, σίγουρα θα επιφέρουν μείωση του τιμήματος, ή ακόμη και απόσυρση του ενδιαφέροντος.

Δεν παρέλειψε δε να εκφράσει και το μάλλον… ”περίεργο” ερώτημα, το οποίο προφανώς δεν απευθύνεται στη στήλη, γιατί οι μέτοχοι των Μινωϊκών και της HSW δεν προωθούν είτε τη συγχώνευση των δύο εταιριών, είτε και την εισαγωγή της δεύτερης στο ΧΑ!

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Χαίρω ιδιαίτατα, :) διότι επαληθεύονται πλήρως οι παραπάνω εκτιμήσεις μου..ότι δηλ: η ΑΝΕΚ δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για την HSW, αλλά συμμετέχει για άλλους λόγους.

Επίσης, στο παραπάνω αγωνιώδες ερώτημα: "γιατί οι μέτοχοι των Μινωϊκών και της HSW δεν προωθούν είτε τη συγχώνευση των δύο εταιριών, είτε και την εισαγωγή της δεύτερης στο ΧΑΑ", η απάντηση είναι Κρουζ...όχι Τομ:D , αλλά Νέλλυ Κρουζ...η επίτροπος για θέματα ανταγωνισμού της ΕΕ, η οποία σήμερα είχε και συνάντηση με τον Κεφαλογιάννη...και δεν μίλησαν περί ανέμων και υδάτων...αλλά περί καρτέλ στην ακτοπλοϊα!

Και προλαβαίνοντας την επόμενη ερώτησή σου για την υπερσυγκέντρωση που θα προκύψει σε περίπτωση που πάρει η ΝΕΛ την HSW...έχω απαντήσει παραπάνω...πολυδιάσπαση. Και η αγορά από την ΝΕΛ είναι η μόνη που μπορεί να εγγυηθεί πολυδιάσπαση. Αντίθετα από όλες τις άλλες.

ΥΓ Και ένα σχόλιο περί euro2day: Απ' ό,τι έχω καταλάβει εκφράζει κάποιους τραπεζικούς και χρηματιστηριακούς κύκλους και απευθύνεται κυρίως σε αυτόν τον χώρο. Και είναι φυσικό να προωθεί την λύση της νέας εισαγωγής στο ΧΑΑ, οι οποίες είναι και οι πιό αποδοτικές (τρελά λεφτά) για τους αναδόχους της εισαγωγής. Και σε αυτό το πνεύμα θα έλεγα ότι στηρίζει αρκετά ευδιάκριτα θα έλεγα την πλευρά Λασκαρίδη-Στρίντζη κα, η οποία επιθυμεί την εισαγωγή στο ΧΑΑ.

Συνεπώς τα δημοσιεύματα του euro2day θα πρέπει να τα βλέπουμε μέσα από αυτό το πρίσμα

Link to comment
Share on other sites

Και προλαβαίνοντας την επόμενη ερώτησή σου για την υπερσυγκέντρωση που θα προκύψει σε περίπτωση που πάρει η ΝΕΛ την HSW...έχω απαντήσει παραπάνω...πολυδιάσπαση. Και η αγορά από την ΝΕΛ είναι η μόνη που μπορεί να εγγυηθεί πολυδιάσπαση. Αντίθετα από όλες τις άλλες.

Δεν εξηγείς και σε μας τι εννοείς με τον όρο πολυδιάσπαση?

Link to comment
Share on other sites

Αλλο ενα αρθρο απο την Ημερισια αυτη την φορα που εχει σαν θεμα την αγορα του ποσοστου των Μινωικων της HSW.

Εχει και δυο εικονες με το ποσοστο των μετωχων καθε εταιριας καθως και για το μεταφορικο εργο της καθε μιας

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η απόφαση για την HSW

11/10/2006

08:54

Σήμερα, σύμφωνα με αντικρουόμενες πληροφορίες, θα ληφθεί η οριστική απόφαση από το διοικητικό συμβούλιο των Μινωϊκών Γραμμών αν πωληθεί το 33,3% των μετοχών που κατέχει η εταιρεία στη Hellenic Seaways.

Το πιθανότερο είναι η απόφαση να είναι θετική και να δοθούν οι μετοχές στον νέο αγοραστή, που θα αποκτήσει και τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα θα είναι υψηλό και θα εισπραχθεί αμέσως, κάτι που θα ανακουφίσει τις Μινωικές Γραμμές.

Υπενθυμίζεται ότι η ΝΕΛ έχει προσφέρει 3,5 ευρώ ανά μετοχή, η ΑΝΕΚ 3,2 ευρώ ανά μετοχή και ο Πάνος Λασκαρίδης 2,95 ευρώ ανά μετοχή. Η άμεση καταβολή του τιμήματος θα κρίνει και την οριστική απόφαση.

Σάββας Αθανασίου

Link to comment
Share on other sites

Εάν, βεβαίως, ισχύουν τα παραπάνω...προφανώς, χθες, δόθηκε το πράσινο φως και από του Μαξίμου...μετά από τις "βίζιτες" των επιτρόπων.

Μένει να δούμε σε ποιόν αποφάσισαν να δώσουν την πολύφερνη νύφη.

Αν και υποψιάζομαι, κρίνοντας από το ύφος των παραπάνω ( αλήθεια, από που προέρχεται η είδηση? ) που υπογράφει ο Σ.Αθανασίου, ο οποίος δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις με την ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μινωϊκές: Αναβλήθηκε η λήψη απόφασης για την πώληση του 33,31% της HSW

Πηγη www.marinews.gr

Το Διοικητικό Συμβούλιο των Μινωϊκών ανέβαλε χθες το βράδυ στη συνεδρίασή του τη λήψη απόφασης για την πώληση του 33,31% της Hellenic Seaways. Ο λόγος της αναβολής όπως δήλωσε σήμερα στο Marinews ο διευθύνων σύμβουλος Αντώνης Μανιαδάκης είναι για να μελετήσουν καλύτερα τις τρεις προσφορές από ΝΕΛ, ΑΝΕΚ και Π.Λασκαρίδη.

Όσο αφορά τα σενάρια που κυκλοφόρησαν σήμερα στο διαδίκτυο σε συγκεκριμένο site σύμφωνα με τα οποία οι Μινωϊκές θα λάβουν μέσα στην ημέρα απόφαση να δώσουν την HSW σε επενδυτή ο οποίος θα πληρώσει μετρητά, ο Αντώνης Μανιαδάκης το διέψευσε κατηγορηματικά δηλώνοντας ότι πρόκειται «για αστεία πράγματα. Απορώ πως έγραψαν τέτοια είδηση.»

Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικές Γραμμές σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες αποφάσισαν την πώληση των μετοχών που κατέχουν στη Hellenic Seaways μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες δηλαδή θα υπάρχουν οι τελικές ρυθμίσεις και οι περιβόητες μετοχές θα αλλάξουν επιτέλους χέρια και μάλλον θα καταλήξουν στα χέρια του Πάνου Λασκαρίδη, ο οποίος προσφέρει "ζεστό" χρήμα.

Πάντως, χθες εντυπωσιακή ήταν η υπέρβαση της μετοχής των Μινωικών Γραμμών, που κατόρθωσε για πρώτη φορά να υπερφαλαγγίσει την αξία της μετοχής της Attica Group. Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η μετοχή των Μινωϊκών Γραμμών έκλεισε στα 4,28 ευρώ ανά μετοχή με άνοδο 2,88% και 492.317 τεμάχια.

Αξίζει να επισημανθεί ότι το τελευταίο διήμερο άλλαξαν χέρια 2 εκ. μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 3% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Ακούστηκαν... φωνές για είσοδο νέου παίκτη, αλλά δεν επιβεβαιώθηκαν γιατί διαπιστώθηκε η πληροφορία ότι ήταν κατοχύρωση υψηλών κερδών Αμοιβαίου Κεφαλαίου.

Αξίζει όμως να επισημανθεί ότι η μετοχή της Attica Group διαμορφώθηκε στα 4,20 ευρώ. Οι μετοχές των άλλων δύο εταιρειών που βρίσκονται σε διαδικασία αύξησης του μετοχικού τους κεφαλαίου, παραμένουν σε χαμηλότερα επίπεδα. Η μετοχή της ΑΝΕΚ έκλεισε στο 1,62 ευρώ και της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου στο 1,26 ευρώ. Η μετοχή της Blue Star Ferries έκλεισε στα 3,20 ευρώ και ακολουθεί κατά ένα περίπου ευρώ των δύο μεγάλων εταιρειών της ακτοπλοίας.

Να υπογραμμισθεί ότι και η μη εισηγμένη μετοχή της Hellenic Seaways έχει διαμορφωθεί στα 3,2 – 3,5 ευρώ. Η κινητικότητα των μετοχών των ακτοπλοϊκών μετοχών προμηνύει σημαντικές ανακατατάξεις στην ακτοπλοΐα και βεβαίως είσοδο νέων παικτών και αγοραπωλησιών πλοίων και εταιρειών.

Σ. Αθ.

www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι πλέον ο κύβος έχει ριφθεί και έχει αποφασισθεί οριστικά η πώληση της συμμετοχής.

Και το μόνο που μένει είναι το ποιός θα είναι ο αγοραστής. Κατά την γνώμη μου 2 είναι οι επικρατέστεροι για να μην πω οι μοναδικοί υποψήφιοι: ΝΕΛ και Λασκαρίδης/Στρίντζης.

Και εκεί είναι που γίνεται η σφαγή που περιλαμβάνει όχι μόνο το μέλλον της HSW...όχι μόνο το μέλλον των Μινωικών και της Άττικα...αλλά συνολικά και το αύριο της Ελληνικής ακτοπλοϊας.

Τώρα ποιά είναι η καλύτερη λύση γι' αυτούς...θα σας γελάσω. Πάντως πρέπει να παίζεται σκληρό παιχνίδι και (κατά την γνώμη μου) το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο. Και οι δύο ομάδες (με τα συμφέροντα που εκπροσωπούν) είναι εξίσου δυνατές.

Και απ' ό,τι βλέπω μέρα με τη μέρα θα χοντραίνει το παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνέντευξη του Δ/Σ των Μινωικών κ Μανιαδάκη στο χθεσινό ΒΗΜΑ (22/10/06), σχετικά με την πώληση της θυγατρός.

Αυτό που κατάλαβα, με λίγα λόγια, είναι ότι τους αρέσει μεν η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ για το ποσόν, αλλά και ο Λασκαρίδης δια το μετρητόν!

Εν ολίγοις σα να λέει: "Δώστε κάτι παραπάνω κε Πάνο...και πάρτη να ησυχάσουμε και εσείς κι εμείς"! ;)

ΥΓ Κι εμείς...κι εμείς...:D

Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγοις σα να λέει: "Δώστε κάτι παραπάνω κε Πάνο...και πάρτη να ησυχάσουμε και εσείς κι εμείς"!

Ε, αυτό λέει και λέει επίσης (εμμέσως, αξιοπρεπώς, λεβέντικα, όχι γλιτσιάρικα) και πόσο τον θαυμάζει τον κο Λασκαρίδη και λέει ότι μόνο αυτός μπορεί να κάνει καλό όχι μόνο στις δανείστριες τράπεζες, αλλά και γενικότερα στο Έθνος ;) (όχι του Μπόμπολα, το άλλο):

"...το ύψος του τιμήματος είναι μια πολύ βασική παράμετρος......Επίσης την εταιρεία σαφέστατα την ενδιαφέρει ο πιθανός αγοραστής να συμβάλει, στο μεγαλύτερο δυνατόν βαθμό, στη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της Hellenic Seaways αλλά και στην ποιοτική αναβάθμιση του κλάδου"

Τί άλλο να πεί πιά;

Link to comment
Share on other sites

Στην χρηματιστηριακή πιατσα επίσης ακούγεται πολύ έντονα ότι η δουλειά με την ΝΕΛ έχει σκαλώσει λόγω του ότι η εταιρεία (ΝΕΛ) ζητάει επίμονα την διενέργεια due diligence. Με άλλα λόγια εκτενέστατος οικονομικός και νομικός έλεγχος από ανεξάρτητους ελεγκτές όπου στο τέλος τα πορίσματά τους θα κρίνουν την έκβαση της συναλλαγής. Για την ιστορία πολλά μεγάλα deals έχουν ματαιωθεί λόγο due diligence.

Αυτό σε συνδιασμό με την συνέντευξη Μανιαδάκη σχετικά με τις προσφορές ΝΕΛ και ΑΝΕΚ "καλύπτουν τυπικά το ένα μέρος της απαίτησης των Μινωικών Γραμμών, που ζητούν 3,50 ευρώ ανά μετοχή, συνοδεύονται ωστόσο από όρους και προϋποθέσεις που πρέπει να καλυφθούν προκειμένου να προχωρήσουν σε τελική συμφωνία" δίνει το ουσιαστικό προβάδισμα στον Π. Λασκαρίδη.

Οι ασχολούντες με το Χ.Α. και με τις εταιρείες του ας θυμηθούν το 2000 πως η MFD τότε με λογιστικά μαγειρέματα (αποτιμήσεις εισφερόμενων πλοίων έως και 5 φορές πάνω από την αξία τους) καταφερε υπερβολική αποτιμήση λίγο πριν μπει στο Χ.Α. (και λόγω ΣΑΜΑΙΝΑ αναβλήθηκε). Πολλοί υποστηρίζουν ότι τα θέματα αυτά δεν έχουν κλείσει και σε περίπτωση που γίνει έλεγχος - έλεγχος , δεν θα ξέρουν από που να φύγουν από τα φίδια που θα βγούν....

Link to comment
Share on other sites

Στην όλη υπόθεση που είναι ο Στρίντζης ρε παιδιά?

Δεν μπορώ να πιστέψω παθητικό ρόλο εκ μέρους του ή μαλον δεν μπορώ να το χωνέψω.

Εκτός και εαν..?

Και μία μικρή διόρθωση Α377,το Σαμίνα εννοείς.Το Σαμαινα ήταν εκείνο που "ξύρισε" τον Κωστάκο στέλνωντας στον υγρό τους τάφο 4 άτομα.

(Άλλη μια λαμπρή σελίδα του ΠΝ)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Α 377

Στην χρηματιστηριακή πιατσα επίσης ακούγεται πολύ έντονα ότι η δουλειά με την ΝΕΛ έχει σκαλώσει λόγω του ότι η εταιρεία (ΝΕΛ) ζητάει επίμονα την διενέργεια due diligence. Με άλλα λόγια εκτενέστατος οικονομικός και νομικός έλεγχος από ανεξάρτητους ελεγκτές όπου στο τέλος τα πορίσματά τους θα κρίνουν την έκβαση της συναλλαγής. Για την ιστορία πολλά μεγάλα deals έχουν ματαιωθεί λόγο due diligence.

Η λογιστική τιμή της μετοχής της HSW, όπως αυτή προκύπτει από τον τελευταίο ισολογισμό, είναι 2,60 €. Όταν κάποιος προσφέρει 3,50€ ανά μετοχή (34% υψηλότερη τιμή από τη λογιστική αξία) για την απόκτηση του 33,3%, είναι αστείο να λέμε ότι αμφισβητεί την ορθότητα των στοιχείων της εταιρίας.

Συνεπώς αν πραγματικά τίθεται τέτοιο θέμα, αυτό εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες. ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε τέτοιου είδους χρηματιστηριακά deals ποτέ δεν χρησιμοποιείται μόνο ένας τρόπος αποτίμησης της μετοχής (π.χ. λογιστική τιμή). Ο σύμβουλος που αιτιολογεί για το "εύλογο" της αποτίμησης χρησιμοποιεί διάφορα εργαλεία ανάλογα με το είδος της εταιρείας και στο τέλος σταθμίζει πάντα με κριτίριο τον αγοραστή και με τι premium είναι διατεθιμένος να καταβάλει.

Τώρα σε μια εταιρεία που η αγοραία αξία των περιουσιακών της στοιχείων (πλοία εν προκειμένο) είναι πλέον πολύ διαφορετική από την λογιστική της η χρησιμοποίηση της λογιστικής και μόνο μεθόδου σίγουρα θα οδηγήσει σε λάθος.

Στο ίδιο λάθος οδηγούμαστε αν αποτιμήσουμε μια εταιρεία με βάση την τιμή της μετοχής της στο Χ.Α.....

Link to comment
Share on other sites

Κίνηση- μάτ από την πλευρά του γνωστού εφοπλιστή Π. Λασκαρίδη, αλλάζει πλήρως τα δεδομένα όσον αφορά τις μελλοντικές εξελίξεις στην Hellenic Seaways.

Όπως είχε επισημανθεί πρόσφατα από το euro2day.gr, o κ. Λασκαρίδης σταδιακά είχε αυξήσει το ποσοστό του σε περισσότερο από 25%.

Ωστόσο τελευταίες πληροφορίες του euro2day.gr, που θεωρούνται απολύτως έγκυρες, αναφέρουν ότι κατόπιν νέων αγορών από λοιπούς μετόχους της HSW, ο κ. Λασκαρίδης έχει συγκεντρώσει ποσοστό που ξεπερνά την λεγόμενη ”καταστατική μειοψηφία” του 33,34%, γεγονός που τον καθιστά πλέον βασικότερο μέτοχο της εταιρίας, είτε κρατήσουν οι Μινωικές το ποσοστό τους, είτε το πωλήσουν.

Η εξέλιξη αυτή, εκτιμάται ότι αλλάζει πλήρως τα δεδομένα σε ότι αφορά τις προτάσεις που είχαν κατατεθεί προς το ΔΣ των Μινωικών, τόσο από την ΑΝΕΚ όσο και από την ΝΕΛ, καθώς τυχόν αγοραστής του ποσοστού των Μινωικών, που από μόνο του δεν προσφέρει ούτε ”καταστατική μειοψηφία”, θα έχει απέναντι του άλλο μέτοχο, ο οποίος ήδη την ξεπερνά.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Σας λέγαμε χθες για την ”ησυχία” πριν τη… ”θύελλα” των εξελίξεων στην ακτοπλοΐα και δικαιωθήκαμε αυθημερόν!

Περισσότερα για την κίνηση ”ματ” του Πάνου Λασκαρίδη, θα διαβάσετε στο σχετικό θέμα του euro2day.gr.

Υπάρχει όμως μια άκρως ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, που δεν θίγεται στο συγκεκριμένο κείμενο.

Οι πληροφορίες της στήλης λένε ότι υπήρξε ένας πωλητής, ο οποίος μεταβίβασε στον κ. Λασκαρίδη, ποσοστό ”κλειδί”, περίπου 6% της Hellenic Seaways.

Σύμφωνα δε με έγκυρες πληροφορίες, ο συγκεκριμένος πωλητής ήταν ο... κ. Κώστας Αγαπητός! Πράγμα που ενδέχεται να σηματοδοτεί ευρύτερες εξελίξεις.

Γιατί το λέμε αυτό;

Διότι ο κ. Κ. Αγαπητός εμφανιζόταν να συμπλέει ως τώρα με τη ΝΕΛ!

Θυμίζουμε σχετικά ότι η ΝΕΛ, έχει συμφωνήσει να εξαγοράσει τρία οχηματαγωγά πλοία συμφερόντων του κ. Κ. Αγαπητού, δίδοντας του μετοχές ΝΕΛ που θα προκύψουν απο αύξηση του κεφαλαίου της με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ (προς ώρας βέβαια η χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής παραμένει χαμηλότερη).

Απο την πλευρά της η ΝΕΛ, όπως προκύπτει κι από τις τελευταίες δηλώσεις του κ. Βεντούρη, εμφανιζόταν να επιθυμεί... διακαώς να αποκτήσει την Hellenic Seaways. Προσέφερε άλλωστε και τίμημα 3,5 ευρώ ανά μετοχή, για το ποσοστό των Μινωικών.

Λίγο παλιότερα εξάλλου, οι κ.κ. Αγαπητός και Βεντούρης, είχαν από κοινού κατηγορήσει τη διοίκηση της HSW για ”μαγειρέματα” στα λογιστικά αποτελέσματα.

Επί του πρακτέου τώρα, αν το ποσοστό του κ. Αγαπητού αθροιζόταν με το ποσοστό των Μινωικών, είναι προφανές ότι η ΝΕΛ θα είχε σχετική-αλλά πάντως άνετη- πλειοψηφία, αποκτώντας το ποσοστό των Μινωικών.

Θα ήταν στη περιοχή του 40%.

Τουναντίον, τώρα βασικότερος μέτοχος είναι ο κ. Λασκαρίδης, με ποσοστό που φαίνεται ότι αγγίζει το 36%, οπότε είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν μπορεί να συνεχιστεί το ενδιαφέρον τρίτων (υπήρχε θυμίζουμε και η ΑΝΕΚ) για την HSW.

Και κάπως έτσι, για ευνόητους λόγους, αρχίζουν να προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για τις σχέσεις Αγαπητού-ΝΕΛ στο προσεχές μέλλον…

Μετά απο τέτοια... τρίπλα, δεν θα είναι και παράξενο!

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι αληθής η πληροφορία, είναι βόμβα πρώτου βαθμού που καταδεικνύει αφενώς τις λεπτές ισοροπίες και "φιλίες" μεταξύ πλοιοκτητών και την στυγνή αντιμετώπιση των επαγγελματικών τους φιλοδοξιών.Δεν περιμέναμε βέβαια να έχουν ιερό και όσιο αλλά και τόσο φτηνό πούλημα πια....

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλούμε, με λίγη φειδώ ο βομβαρδισμός από παραθέσεις άρθρων, ειδικά αν πρόκειται για αναπαραγωγή κάποιων που έχουν ήδη αναρτηθεί εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ Απόστολος Βεντούρης ζήτησε και έλαβε σήμερα γραπτώς την παραίτηση του Διευθυντή Εμπορικής Εκμεταλλεύσεως Κων/νου Αγαπητού. Η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι ο κ. Κ. Αγαπητός παύει από σήμερα να έχει οποιαδήποτε σχέση με την ΝΕΛ.

Απο τη Ναυτεμπορικη

Νομιζω οτι τα παραπανω αρθρα περι πωλησης των μετοχων του Κωτσου, επαληθευονται.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...