Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φίλε peiramatozwo τα δύο αυτα πλοία είναι το Ερωτόκριτος αγορασμένο απο την ΜΙΝΟΑΝ και το ΕLLI T πρωην MARIA G αγορασμένο από την MED LINK LINES.

Κατά το παρελθόν έχουν περάσει από την εν λόγω εταιρία και τα KING MINOS, EL GRECO της MINOAN LINES και κύριος μέτοχος είναι ο ΑΡΤΙΟΛΙ μέχρι πρότεινος επίδοξος επενδυτής των Μινωικών γραμμών..

Link to comment
Share on other sites

Όταν δημιουργήθηκε η εταιρία το Erotokritos έκανε τη γραμμή Πάτρα-Μονφαλκόνε (κοντά στη Βενετία). Δεν πήγε όμως καλά και ύστερα πήγε Πρίντεζι με το El. Greco και με το King Minos μέχρι να πουληθούν.

Link to comment
Share on other sites

ιδιοκτητο ειναι μονο το ερωτοκριτος το ελλη τ ανηκει στον τζανετατο που εχει και το ionian glory. η ναυλωση του ληγει τον ιουνιο και δεν προβλεπεται να ανανεωθει.

το 2002 οταν ξεκινησε η εταιρια επειδη δεν ειχαν εμπειρια στο operation οι μινωικες ειχαν αναλαβει και το management της my way. τοτε ο ερωτοκριτος εκανε πατρα bari monfalcone, το king minos ηγουμενιτσα brindisi (οπως και το 2001 επι μινωικων) και το el greco πατρα brindisi.

τοτε ειχε υπαρξει μια εντονη παραφιλολογια και για το αν τα δυο πλοια των μινωικων και ενα της MFD (ερωτοκριτος) πουληθηκαν φτηνα η οχι, γιατι δεν υποχρεωθηκε ο αγοραστης να αλλαξει ονομα και γιατι παρολο που ειχαν το management οι μινωικες τα εβαλαν να ανταγωνιζονται τα δικα τους πλοια. αποκορυφωμα η προσκαιρη μετακινηση στελεχους των μινωικων στη my way.

ολα αυτα πλεον δεν απασχολουν και η my way ειναι μια εταιρεια με καλο κομματι της κινησης στο νοτο και ανταγωνιστικες τιμες. το κρεας που τρωτε αυτη το φερνει. πολλα ζωαδικα φορτηγα με νεαρα μοσχαρακια και αρνακια ερχονται με my way για να σφαχτουν σα ντοπια

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα χάσουν αρκετή διότι ο Αγούδημος μπορεί ναι μεν να μπαίνει με 2 πλοία τα οποία δεν συγκρίνονται με το ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ αλλά από την άλλη ξέρει και είναι ο μόνος που έχει την δυνατότητα να τα γεμίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.Προπάντων αν ο Artioli δεν ναυλώσει ή αγοράσει δεύτερο πλοίο στην θέση του ELLI T αναγκαστικά πλέον αρκετή κίνηση θα μεταφερθεί και στον Αγούδημο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

το μεγαλο αυτι του μικρου proud κρυφακουσε συζητηση ανθρωπων του λιμανιου.

η εταιρεια οντως ενδιαφερεται για ανεκοβαπορο αλλα πρωτη επιθυμια ειναι τα Λευκα Ορη.

δεν ξερω κατα ποσο αληθευει η ειναι φημη, αλλα πιο πιθανο θεωρω να παρουν το Λατω οπως μας ειχε πει ο antonis molos, παρα καποιο ακριβοτερο και νεοτερο οπως τα Σοφοκλης/Ορη.

δεν νομιζω παντως οτι θα παραμεινουν και αλλη σαιζον με το Ελλη Τ

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν νομίζω να υπάρχει και η διαθεση από την ΑΝΕΚ ώστε να σπρώξουν τα ΟΡΗ και το Σ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

Είναι πλοίας εγνωσμένης αξίας μικρά σε ηλικία υπερκαλοτάξιδα(τα πιο καλοτάξιδα βαπόρια στην Πάτρα) χώρια που με μια περιποίηση στα σαλόνια τα φέρνεις Χανιά και για μια 10ετία ησυχάζεις

Πολύ πιθανόν να θέλουν να σπρώξουν ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ που είναι και τα παλαιότερα του στόλου οπότε αν θέλει ο Αρτιόλι βαπόρια από την ΑΝΕΚ μάλλον αυτα θα του υποδείξουν ότι είναι προς πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι και το λογικοτερο απ ολα... Δεν εχει λογο η Ανεκ να δωσει 2 γρηγορα και οικονομικα βαπορια και να κρατησει τα ''παλια''. Και να μην ξεχναμε οτι προς πωληση και μαλιστα σε τιμη αρκετα χαμηλοτερη απο περυσι ειναι το Blue Horizon

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφορία που έχω είναι ότι την εταιρεία την ενδιαφέρει μόνο το Λατώ και γι αυτό μόνο συζητάει.Ούτε καν το Λισσός γιατί δεν την εξυπηρετεί για τα φορτηγά ένεκα του γκαράζ.Κανένα από τα άλλα πλοία δεν έχουν πέσει στο τραπέζι.Σας υπενθυμίζω ότι η ναύλωση του Ελλη λήγει τέλη Μαίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

οπως φαινεται, πλην εκπληξεως, η maritime θα ειναι μονο με τον ερωτοκριτο φετος (απο μαϊο & μετα). θεωρουσαν σχεδον σιγουρο οτι θα εχουν το Λατω (ειτε ναυλωση ειτε αγορα) αλλα αυτο ειναι αδυνατο καθως η ΑΝΕΚ δεν βρηκε αντικαταστατη.

Link to comment
Share on other sites

Στην Τεργέστη (έδρα της Maritime Way) μετέβη χτές o πράκτορας της Ηγουμενίτσας. Σύντομα αναμένονται news. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως κάτι μαγειρεύεται και σίγουρα κάτι καλό. Σε καμία περίπτωση η Maritime Way δεν μπορεί να μείνει με ένα μόνο βαπόρι Πάτρα-Ηγ/τσα-Brindisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα είδος άτυπης κοινοπραξίας με τον Μάκαρο είναι έτοιμη.Θα βάλει ο Μάκαρος τα Μιλένα-Νταλιάνα και η εταιρεία το Ερωτόκριτος για να αναπληρώσουν το χαμένο Έλλη. Βέβαια το σχεδιασμό τον κάνανε με βάση το Λατώ που δεν τους προέκυψε τελικά. Λοιπόν θα ξεκινήσει το Μιλένα 10/5 από Πάτρα και γύρω στα μέσα Ιουνίου το Νταλιάνα από Ηγουμενίτσα. Οι προσεγγίσεις θα είναι Ζάκυνθος - Κεφαλλονιά και Κέρκυρα. Η Κέρκυρα κάθε μέρα από Ηγουμενίτσα και τα άλλα δύο από Πάτρα εναλάξ.

Link to comment
Share on other sites

Χμ. Το έχω το πρόβλημα στην έκφραση είναι αλήθεια.Λοιπόν Νταλιάνα από Ηγουμενίτσα με Κέρκυρα κάθε μέρα. Μιλένα και Ερωτόριτος από Πάτρα με Ζακυνθο-Κεφαλλονιά όχι απαραίτητα και τα δύο λιμάνια σε κάθε αναχώρηση.Άλλες μέρες το ένα άλλες το άλλο και μερικές και τα δύο.Οι ακριβείς αναχωρήσεις δεν έχουν καθοριστεί.Επιπλέον είπα ότι έχει δημιουργηθε'ι ένα μικροπρόβλημα με τις κρατήσεις γιατί μέχρι τώρα κάναν prebooking στην ΜΥ WAY με βάση το πρωτόκολλο και τις καμπίνες του Λατώ(700 κρεβάτια) και τώρα που προέκυψαν τα Μιλενοντάλιανα δεν ξέρουν πως θα τους βολέψουν.Επίσης έμαθα πως ο Ιταλός ετοιμάζετε για πολύ εντυπωσιακή κίνηση την επόμενη χρονιά.Ελπίζω να είμουν πιό σαφής τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα συνεννοηθηκαμε. Πραγματικα λιγο περιεργο συναπαντημα πλοιων αλλα και γραμμων με προφανη κατα τη γνωμη μου σκοπο να εκμεταλλευθουν την κινηση απο και προς τα νησια κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου. Μικρες αποριες/ερωτησεις.

1) Στη Ζακυνθο που εχω επισκεφθει δε νομιζω οτι χωραει καπου ο Ερωτό και λογω μηκους αλλα και λογω ελκτικων (η μη) δυνατοτητων. Στην Κεφαλλονια οπου δεν εχω παει ποτε, χωραει να μπει σε καποιο λιμανι και αν ναι ποιο θα ειναι αυτο?

2) Ακομα και μαζι να τα βαλεις τα Μιλενα και Νταλιανα, η χωρητικοτητα τους σε φορτηγα αλλα και οι κλινες τους δεν φτανουν τον Ερωτοκριτο μονο του με συνεπεια να δημιουργειται μια μεγαλη ανισορροπια στις αναχωρησεις, δεν σκεφτηκαν καθολου να περιορισουν(κατα το δυνατον) αυτο το προβλημα βαζοντας τα αδελφακια να φευγουν μαζι απο Πατρα και να ξεχασουν την Ηγουμενιτσα?

3) Υποθετω οτι στις προσεγγισεις στα νησια θα απαγορευεται να μπουν και επιβατες για Πατρα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...