Jump to content
Shipfriends

Όμιλος Grimaldi & Anek Lines


Ποια είναι ο σκοπός της εισόδου του Grimaldi στο μετοχικό κεφάλαιο της ΑΝΕΚ;  

1 member has voted

  1. 1. Ποια είναι ο σκοπός της εισόδου του Grimaldi στο μετοχικό κεφάλαιο της ΑΝΕΚ;

    • Είναι καθαρά επενδυτικού χαρακτήρα. Μπήκε στα “χαμηλά” και αποσκοπεί στο γρήγορο κέρδος.
      6
    • Η κίνηση του έγινε σε συνεννόηση με τον Βαρδινογιάννη και θα έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
      17
    • Έχει επιθετικό χαρακτήρα. Αποσκοπεί στην εξαγορά της εταιρίας.
      18

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

On 1/10/2011 at 4:43 PM, Orestis said:

Για να δούμε και τα νεότερα σε σχέση με τις τελευταίες εξελίξεις στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας.

Ένα θέμα που θα απασχολήσει έντονα το επόμενο διάστημα την εταιρία και ανάλογα με την κατάληξη του μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο το μέλλον της, αλλά και τις εξελίξεις στην ακτοπλοΐα.

Οι 3 επιλογές που μπορώ να διακρίνω είναι:

1. Η κίνηση έχει βραχυπρόθεσμο ορίζοντα και είναι καθαρά επενδυτικού χαρακτήρα. Βρήκε ευκαιρία να μπει με πολύ καλούς όρους, θεωρώντας πως η εταιρία και ο κλάδος έχουν καλές προοπτικές. Θα πουλήσει σε σχετικά σύντομο διάστημα, αποκομίζοντας σημαντικές υπεραξίες.

2. Η κίνηση του έγινε σε συνεννόηση με την πλευρά Βαρδινογιάννη. Οι δύο εταιρίες έχουν σκοπό να εκμεταλλευτούν τις μεταξύ τους συνέργειες. Ο Βαρδινογιάννης τον χρειάστηκε για να καλύψει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και ο Grimaldi πιστεύει πως η εταιρία έχει μέλλον κάτω από τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην ελληνική ακτοπλοΐα.

3. Έχει επιθετικό χαρακτήρα. Αποσκοπεί στην εξαγορά της εταιρίας και στην εκμετάλλευση των πλοίων και των γραμμών στις οποίες έχει παρουσία. Δίνει άμεση πρόσβαση στον Grimaldi στην Αδριατική και ίσως κάποιες ευκαιρίες για δρομολόγηση πλοίων στο Αιγαίο.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

ακομη ειναι πολυ νωρις για να ειναι κανεις σιγουρος. κρινοντας παντως, απο το πως κινηθηκε με τη Finnlines, πιστευω οτι ο Grimaldi τσι ναπολης, στο πισω μερος του μυαλου του εχει μια πιθανη μελλοντικη εξαγορα της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα που λείπει είναι εάν τα σχέδια του Grimaldi σταματούν στην ΑΝΕΚ ή θα συνεχισθούν και με άλλες εταιρείες, είτε με την μορφή ισχυρής μετοχικής συμμετοχής είτε με εξαγορά είτε ως καταλύτης άλλων συνεργασιών. Εκτός από την ΑΝΕΚ, θα μπορούσα να πω ότι ως στόχος του Grimaldi (με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο) θα μπορούσαν να είναι (και αναφέρω στην τύχη) η ΝΕΛ ή HSW.

Και μη ξεχνάμε ότι ο Grimaldi, δεν αγόρασε σε μιά μέρα το 14% (ή και παραπάνω) της ΑΝΕΚ...αλλά μάζευε μετοχές από καιρό και μεθοδικά. Γιατί να μην έχει κάνει το ίδιο και με άλλη εταιρεία?

Ψηφίζω λευκό λοιπόν...καθώς δεν με καλύπτουν οι απαντήσεις:eek:

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω πως αυτη τη φορα ο Grimaldi ηρθε για να μινει και οχι απλα για να βγαλει το ευκολο κερδος.Πιστευω πως αποσκοπει κυριως -σε πρωτο σταδιο- στις γραμμες της Ιταλιας.Απο το να εβαζε 2 πλοια στην Αδριατικη παιρνοντας το επιχειρηματικο ρισκο πιθανης αποτυχιας ,αν και τα πλοια που διαθετει ειναι αρκετα γνωριμα σε μας και σαφως ποιοτικοτατα και ανταγωνιστικα στα δικα μας, προτιμα να εξαγορασει σταδιακα μια εταιρεια που εχει εδω και χρονια παρουσια στη γραμμη και ενα σημαντικο μεριδιο αγορας.

Σε δευτερο σταδιο ακολουθει το Αιγαιο και βεβαια ας μην ξεχναμε πως η ΑΝΕΚ δεν δραστηριοποιηται οπου και οπου αλλα στις πιο κερδοφορες γραμμες της Κρητης.Λετε να δουμε σε λιγα χρονια το Eurostar Barcelona στα Χανια ή στο Ηρακλειο? Θα ειναι πραγματικα τραγικη ειρωνεια:eek:

Υ.Γ. Γιατι αντι για τον Grimaldi να μην εξαγοραζε καποιος Ελληνας σοβαρος επιχειρηματιας οπως π.χ. ο Λασκαριδης:D

Κατι ξεκινησε με την HSW αλλα ...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον proud.Νομίζω ότι θα ακολουλήσει την ίδια τακτική που ακολούθησε με την FINNLINES αυξάνοντας σταδιακά το μετοχικό του ποσοστό, στοχεύοντας τουλάχιστον στο 50 και κάτι.

Η πλευρά του Βαρδινογιάννη τώρα δεν νομίζω ότι θα καθήσει με τα χέρια σταυρωμένα, καθώς και τα χρήματα να αυξήσει το ποσοστό της έχει και νομίζω την θέληση. Επίσης έχει και τον τοπικό χαρακτήρα της Κρήτης, πράγμα που ακοκλείει μετοχικές ανταρσίες.

Προβλέπω μάχη μέχρις εσχάτων με τελικό νικητή τον Grimaldi.Άλλωστε αυτό δείχνει και η μετοχή της ΑΝΕΚ στο ΧΑΑ, με εκατομύρια μετοχών να αλλάζουν κάθε μέρα (σε υψηλότερα επίπεδα=επιθετικές αγορές).

Το αιγαίο κάποια στιγμή θα έμπαινε στο στόχαστρο μεγάλων ευρωπαικών ομίλων, είτε αυτόνομα είτε μέσω εξαγοράς Ελληνικής εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Η πλευρά του Βαρδινογιάννη .... και τα χρήματα να αυξήσει το ποσοστό της έχει και νομίζω την θέληση. Επίσης έχει και τον τοπικό χαρακτήρα της Κρήτης, πράγμα που ακοκλείει μετοχικές ανταρσίες.

Προβλέπω μάχη μέχρις εσχάτων με τελικό νικητή τον Grimaldi.

Αγαπητέ foxman, δεν νομίζεις ότι υπάρχει μία αντίφαση σε αυτά που έγραψες?
Link to comment
Share on other sites

Η πλευρά του Βαρδινογιάννη τώρα δεν νομίζω ότι θα καθήσει με τα χέρια σταυρωμένα, καθώς και τα χρήματα να αυξήσει το ποσοστό της έχει και νομίζω την θέληση.

Άλλωστε αυτό δείχνει και η μετοχή της ΑΝΕΚ στο ΧΑΑ, με εκατομύρια μετοχών να αλλάζουν κάθε μέρα (σε υψηλότερα επίπεδα=επιθετικές αγορές).

Συμφωνώ απόλυτα, η κίνηση της μετοχής (και η αύξηση της τιμής και οι όγκοι) δείχνουν πως εξελίσσεται μάχη χαρακωμάτων, που σε πρώτο στάδιο έχει στόχο, όταν συναντηθούν οι δύο πλευρές (ακούγεται για την επόμενη εβδομάδα), να έχουν αποκτήσει τη μεγαλύτερη δυνατή θέση ισχύος.

Γι αυτό που δεν είμαι τόσο σίγουρος, είναι η οικονομική δυνατότητα της πλευράς Βαρδινογιάννη Αυτό το λέω για δύο λόγους:

1. Αν υπήρχε μεγάλη άνεση, δεν θα υπήρχε περιθώριο για κάποιον τρίτο να ανεβάσει τόσο πολύ το ποσοστό του μέσω της Α.Μ.Κ.

2. Γιατί ως δεύτερος μοναδικός μέτοχος με ποσοστό άνω του 5% εμφανίζεται η Βαρδινογιάννη Αναστασία; Τις υπόλοιπες μετοχές (μέχρι το 25% που διαρρέεται πως ελέγχει) ποιος τις έχει; Μήπως λέγοντας πως “η πλευρά Βαρδινογιάννη ελέγχει το 25%”, εννοούν όλους όσους μπορεί να στηρίξουν την οικογένεια; Γιατί αυτές οι δύο έννοιες (ελέγχω το ποσοστό / με στηρίζει το ποσοστό) είναι εντελώς διαφορετικές, ειδικά όταν βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια για την απόκτηση της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα, σωστά διάβασες τα γραφόμενά μου για τον κ. Βαρδινογιάννη. Δεν έγραψα όμως για το μέγεθος του ομίλου Grimaldi και νομίζω πως μια σύγκριση του κ. Βαρδινογιάννη με τον Όμιλο Grimaldi τον αδικεί.:) .Για αυτό έγραψα τα πλεονεκτήματα μόνο του κ. Βαρδινογιάννη.Επίσης έγραψα ότι πιστεύω θα γίνει μάχη μέχρις εσχάτων για την πλειοψηφία στην ΑΝΕΚ, αλλά όπως και στην FINNLINES που έγινε ο απόλυτος κυρίρχος, έτσι θα γίνει και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε να αποκλείσουμε τη πιθανότητα να υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των δύο για ανταλλαγή μετοχών στο πλαίσιο κάποιων επενδυτικών κινήσεων και των δύο?Από κοινού αλλά και αυτόνομα!Τι μας εμποδίζει να να σκεφτούμε πως κάποτε συνεργάστηκαν και οι Μινωικές με φαινομενικά καλούς όρους, άσχετα αν δεν προχώρησε η συνεργασία.Ισως μάλιστα αυτό ακριβώς το γεγονός, της συνεργασίας εννοώ, να βοήθησε την εταιρεία να αντέξει τη πίεση από τους "κόκκινους" καθώς και από τον υψηλό δανεισμό για τα νεότευκτα.Ασφαλώς και δεν ξέχασα πως πούλησε τότε και τα "παλιά" για την εξεύρεση ρευστού.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι κάποια συνεργασία πρέπει να υπάρχει μεταξύ των δύο πλευρών.Ο Grimaldi διαθέτει πλέον ένα πολύ αξιόλογο στόλο από πλοία οπότε δεν αποκλείεται μέσω της ΑΝΕΚ να βρεί ένα όχημα το οποίο πιθανόν να έψαχνε ώστε να μπεί στα ελληνικά νερά.

Από την άλλη η ΑΝΕΚ στο εξής θα υποδεχτεί στό σπίτι της ένα άκρως ανταγωνιστικό πλοίο το ΑΡΙΑΔΝΗ οπότε μήπως τελικά υπάρχει κάποια συνεργασία ώστε να έρθει κάποιο πλοίο του Grimaldi που να μπορεί να αντισταθεί στο ΑΡΙΑΔΝΗ?

Φέτος πέραν της γνωστής καλοκαιρινής ναύλωσης του ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ συζητείται και η ναύλωση ενός εκ των ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ.Δεν νομίζω λοιπόν να αφήνει τόσο χώρο η ΑΝΕΚ στην HSW από θέμα χωρητικότητας και ποιότητας πλοίων.

Δεν νομίζω ότι θα πάει στον πόλεμο με φυσοκάλαμα(ΠΡΕΒΕΛΗΣ/ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ όχι ότι έχουν κάτι αυτά τα πλοία αλλά δεν συγκρίνονται με ΑΡΙΑΔΝΗ) έναντι στο G3 που λέγεται ΑΡΙΑΔΝΗ και θα επαφύεται στον πατριωτισμό των Κρητικών επιβατών και των μεταφορικών εταιριών ώστε να κερδίσει τον πόλεμο.Συνήθως ψάχνεις να χτυπήσεις με ισοδύναμα ή ανώτερα όπλα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Earl.Τουλάχιστον για το κομάτι με το φυσοκάλαμο.Νομίζω όμως πως θα πρέπει να υπολογίσουμε και έναν ακόμα παράγοντα που ως φαίνεται η HSW το μέτρησε.Το γεγονός πως ακόμα στο βάθος του μυαλού τους οι Κρήτες θεωρούν την HSW σαν θυγατρική των Μινωικών άρα πρέπει να στηριχτεί.Η συνέχεια νομίζω είναι οφθαλμοφανής.Αν αποφασίσουν να φέρουν με τη Grimaldi πλοίο η ΑΝΕΚ θα πρέπει να γίνει εκ πρώτης όψεως με το σινιάλο της ΑΝΕΚ αν θέλει να έχει ελπίδες για κάτι καλό.Οψώμεθα για τη συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ κάποιες σκέψεις μου…με τα λίγα που κόβει η κούτρα μου! Ε, κι αν πω και καμιά κουζουλάδα…σ’χωρά τε με! ;)

1) Υποθέτουμε ότι η οικογένεια Βαρδινογιάννη είχε το πάνω χέρι στην ΑΝΕΚ πριν από την ΑΜΚ…σύμφωνα με όσα κυκλοφορούσαν. Και γι’ αυτό προχώρησε στην ΑΜΚ.

2) Όταν προχωράς σε μια μεγάλη ΑΜΚ, αντιμετωπίζεις πάντα το ενδεχόμενο μιάς επιθετικής κίνησης από έναν τρίτο, ο οποίος θα σου μπεί από το παράθυρο και θα σου γίνει «συνεταίρος» στην εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση:

α) Είτε αντιμετωπίζεις αυτό το ενδεχόμενο, αλλά εύχεσαι να μην σου συμβεί. Επιχειρηματικώς …απαράδεκτο, καθώς (ως γνωστόν) θα σου συμβεί ό,τι ακριβώς απεύχεσαι!

β) Είτε αντιμετωπίζεις αυτό το ενδεχόμενο, αλλά έχεις προετοιμασθεί κατάλληλα για να το αντιμετωπίσεις. Πράγμα που δεν φαίνεται να συμβαίνει.

γ) Είτε αντιμετωπίζεις αυτό το ενδεχόμενο, αλλά το βλέπεις με θετικό μάτι…και εύχεσαι να σου συμβεί. Πάλι επιχειρηματικώς απαράδεκτο…καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς μπορεί να σου συμβεί. Κι από νοικοκύρης –και σεβνταλής- να κατάλήξεις να γίνεις μουσαφίρης (που έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Διονυσίου)…για κουρελής το βλέπω λίγο δύσκολο να συμβεί! :rolleyes:

δ) Είτε αντιμετωπίζεις αυτό το ενδεχόμενο και το έχεις προσυμφωνήσει πριν προχωρήσεις στην ΑΜΚ.

3) Τα Χανιά εδώ και καιρό φωνάζουν ότι η ΑΝΕΚ τα έχει παραμελημένα … βάζει τα καλά της πλοία σε άλλες γραμμές και τους αφήνει με όλα τα παμπάλαια. Καλά μεν πλοία, αλλά αργά και παλαιά. Και όλο γκρινιάζουν που οι Ηρακλειώτες έχουν τα νεότευκτα και γρήγορα Παλάτια. Και εσύ δεν κάνεις καμιά κίνηση ανανέωσης, αλλά υπόσχεσαι ή υπονοείς ανανέωση μετά την ΑΜΚ.

4) Για τις περιπτώσεις α,β,γ έχω ήδη πεί ότι τις θεωρώ επιχειρηματικώς απαράδεκτες. Επειδή, όμως, θεωρώ ότι ο Όμιλος Βαρδινογιάννη κάτι σκαμπάζει από επιχειρήσεις…είμαι οπαδός της περίπτωσης δ…δηλαδή, ότι η είσοδος του Grimaldi ήταν προσυμφωνημένη πριν από την απόφαση για την ΑΜΚ.

5) Σε αυτή την περίπτωση θα μου πείτε: και γιατί αυτές οι κορώνες ότι η ΑΝΕΚ δεν θα πέσει στα ξένα χέρια και θα αμυνθούμε κλπ. κλπ? Σωστή η απορία! Αναρωτηθείτε, λοιπόν, εάν θα μπορούσε η πλευρά Βαρδινογιάννη (πριν την ΑΜΚ) να βάλει από την μπροστινή πόρτα ως σωτήρα και συνεταίρο τον Grimaldi (ή τον οποιοδήποτε Grimaldi). Τι θα έλεγε στους Χανιώτες? Μήπως ότι: «Σύντεκνοι, καλή η ΑΝΕΚ και η Κρητική λεβεντιά, αλλά στο νέο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον….μπλα…μπλα…μπλα…πρέπει να αποκρητικοποιηθούμε και να βάλουμε συνεταίρο τον Ναπολιτάνο» ? Θα γινόταν του Καλάσνικοφ και της Μπερέτας το κάγκελο!

6) Ενώ τώρα? Μπαίνει ο Ναπολιτάνος από το παράθυρο…αι ημέτερες δυνάμεις αμύνονται του πατρίου εδάφους…αλλά στο τέλος συνάπτουν μια έντιμη συνθηκολόγηση με τον Ναπολιτάνο. Μπαίνουν δύο από τα νέα και γρήγορα πλοία της ΑΝΕΚ στα Χανιά…τσιμπάει και το Ρέθυμνο το κάτιτίς του…για να μην πάρουν οι Χανιώτες και οι Ρεθεμιώτες τα κουμπούρια. Βλέπουν άμεσα τα οφέλη της συνεργασίας και αναπτερώνεται το ηθικό τους απέναντι στους Ηρακλειώτες με τα Παλάτια. Αποθαρρύνονται οι επίδοξοι πορθητές με τα Χίος/Αριάδνη κλπ. Και μετά η ΑΝΕΚ μπορεί να συνεχίσει απρόσκοπτα την συνεργασία της με τον Grimaldi…σε όποιους άλλους τομείς θέλουν (Αιγαίο. Αδριατική κλπ). Και από εκεί και πέρα…ποιος ο λόγος να υπάρχουν αντιδράσεις από τους Χανιώτες και γενικώτερα από τους μετόχους της ΑΝΕΚ?

7) Τέλος, ας μη ξεχνάμε ότι στα Χανιά και γενικώτερα στα Κρητικά δρώμενα, βαρύνοντα λόγο –πέραν των Βαρδινογιάννηδων- έχει και μια άλλη πολύ γνωστή οικογένεια (δεν αναφέρω το όνομά της για να μην καταρρεύσει ο server :D ). Ε, εάν τώρα ο Grimaldi έπιασε στον ύπνο αυτές τις 2 οικογένειες…τι να πω…χαλάλι του!

Link to comment
Share on other sites

Από την εφημερίδα ΑΞΙΑ και τον Μηνά Τζαμόπουλο που το έχει σαν κύριο θέμα το marinews και συγκεκριμένα εδώ

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=2909

Έτσι εξηγούνται κάποια θέματα... Όχι όμως το ερώτημα για την σχέση GRIMALDI και ΑΝΕΚ.Πχ Η ναύλωση του Βενιζέλου και του Λατώ από την ΑΝΕΚ (αν συμβαίνει), αφήνοντας τα Χανιά ''απροστάτευτα'' απέναντι στο Αριάδνη της HSW, εξηγείται με την αγορά ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ πλοίου.;)

Χμμμ πολύ τρέχουν οι εξελίξεις ή μου φαίνεται ?

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, ελπίζω τώρα να λύθηκαν οι απορίες σου. :eek:

Το ερώτημα τώρα είναι η επόμενη κίνηση και η θέση των ΝΕΛ και HSW στον νέο ακτοπλοϊκό τοπίο.

Όσον αφορά την ΝΕΛ, νομίζω ότι είναι μονόδρομος...η ένταξή της με (οποιοδήποτε τρόπο) στο στρατόπεδο της ΑΝΕΚ/Grimaldi. Όλα τα στοιχεία εδώ και πολύ καιρό δείχνουν ότι οι δύο πλευρές (ΑΝΕΚ/ΝΕΛ) βρίσκονται σε πολύ στενή ψυχική (τουλάχιστον...) επαφή. Δεν αποκλείω βέβαια να εμφανισθεί φάντης-μπαστούνης στη ΝΕΛ ο Grimaldi. Πάντως υπήρχε πάντοτε η υποψία ότι η ΝΕΛ (από την ΑΜΚ και μετά) είχε κάποια αφανή στήριξη. Όπως και νάχει κατά Χανιά βλέπω την πορεία της.

Το μεγάλο ερώτηματικό είναι η πορεία της HSW...και νομίζω ότι εκεί είναι τα κουμπιά της Αλέξαινας! Αλλά επειδή ξεφεύγουμε από την (κατά την άποψή μου) εμπλοκή του Grimaldi στα Ελληνικά πράγματα, ας μην συνεχίσουμε εδώ τα της HSW...:confused:

ΥΓ Πάντως, όπως και νάχει, εμείς (ως έγκυροι αναλυτές της αγοράς:confused: ) έχουμε προβλέψει όλα τα πιθανά σενάρια και έχουμε τοποθετηθεί καταλλήλως.:mad: Οπότε ό,τι και να γίνει...θα κολυμπάμε στις υπεραξίες...θα χ...ούμε στο τάλληρο...:o

Link to comment
Share on other sites

Άντε και σε καλή μεριά!!! :confused: :confused: :mad:

EDIT

Υ.Γ. Πάντως οι απορίες μου δεν έχουν λυθεί ακόμα. Αυτά που γίνονται μπροστά στις κάμερες και γράφονται δεν αντικατοπτρίζουν πάντα αυτά που πραγματικά συμβαίνουν…. Ο χρόνος θα δείξει αν οι αγκαλιές και οι φιλοφρονήσεις θα συνεχισθούν! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Ορέστη δεν έχω αμφιβολίες με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Εκεί που θα αρχίσουν να με ζώνουν τα μαύρα φίδια, θα είναι όταν ακούσω τον Μανωλιό εκ Νεαπόλεως να αναφωνεί: Ζήτω η ΑΝΕΚ...Ζήτω η Κρήτη...Ζήτω το Έθνος... :D

Μιλάμε για πολύ κατάμαυρα φίδια :(

.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και η πρωτη ευθεια αναφορα των Grimaldi στην ΑΝΕΚ, οπου και επιβεβαιωνεται(τουλαχιστον απο την Ιταλικη πλευρα) οτι καινουρια πλοια προκειται να ερθουν στην Αδριατικη για λογαριασμο(?) της ΑΝΕΚ. Το αρθρο και οι δηλωσεις δημοσιευθηκαν στην Lloyd's List της περασμενης Παρασκευης.

GRIMALDI Naples will add 30 ships to its fleet by 2010 at a cost of around €2bn ($2.6bn) after a spending spree that will see new orders for yards in Italy, Croatia, South Korea and China. Speaking on the eve of the launch of Cruise Roma, first of a string of four cruise ferries, at Fincantieri’s Castellamare di Stabia yard near Naples, the operator’s managing director Emanuele Grimaldi confirmed that he had ordered six ro-ro vessels from South Korean yard Hyundai Mipo.

The 200 m long ships will have capacity of 3,900 lane metres and 300 cars and are due for delivery by the end of 2010. Mr Grimaldi said two of the ships would be positioned on the Adriatic on services between Italy and Greece. Anek, the Greek operator in which the Naples company recently snapped up a 14.5% stake, may also be involved.

Two of the other new ships would run in north-south services in the Mediterranean and two more would work east-west routes, though Mr Grimaldi declined to offer further detail. The value of the order is put at €300m. In addition, co-managing director Gianluca Grimaldi said the company had ordered two more multipurpose ro-ro car carriers from the Uljanik shipyard in Croatia, taking up two first refusals on slots at the Pula yard.

The additions take Grimaldi’s series of such vessels at the yard to seven, and it has another order there for a car carrier. In addition, it has five similar multipurpose ro-ro car carriers on order from Hyundai Mipo. Separately, Emanuele Grimaldi confirmed that the company was close to finalising an order for a further six ro-ro vessels at an unnamed Chinese yard.

The ships, with 3,200 lane metres of capacity and three car decks, would replace chartered tonnage at Finnlines, which Grimaldi recently took over and where it expects to confirm the installation of a new chief executive today. Fincantieri will also benefit from Grimaldi’s order binge. The company confirmed that it had opted to exercise two existing options with the Italian state-owned builder and that the vessels would be sisterships for the Cruise Roma, due to be launched today. The 225 m long vessel has capacity of 3,000 lane meters for trailers and 215 cars with 478 cabins.

Οτι και να γινει, τα νουμερα που αναφερονται παραπανω ειναι παραπανω απο εντυπωσιακα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα λεει η Ιταλικη πλευρα Alessandro, η ΑΝΕΚ δεν εχει βγαλει προς τα εξω καμια δημοσια αντιδραση. Αυτα που λεει ο Grimaldi μπορει να ειναι απλα και μονο ευσεβεις ποθοι, θεωρωντας/ελπιζοντας οτι μεχρι το τελος του 2010 που ειναι να παραδωθουν τα πλοια, θα εχει αναλαβει τον πληρη ελεγχο της ΑΝΕΚ. Αν δεν ανακοινωσει κατι η ΑΝΕΚ επι του θεματος, πολλες ερμηνειες και σεναρια μπορουν να γραφούν. Το μονο σιγουρο φαινεται να ειναι οτι ο Grimaldi θελει να κανει σοβαρο παιχνιδι με την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Είχα διατυπώσει από την αρχή τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις καλές σχέσεις των δύο πλευρών, τις σαμπάνιες και την ενθουσιώδη υποδοχή του νέου επενδυτή….

Έτσι τώρα δεν εκπλήσσομαι που τα σχέδια για “στρατηγική συμμαχία” μετατρέπονται σε σχέδια για “Ανάχωμα στις ιταλικές βλέψεις” . :mad:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι μετοχές που αγόρασε η Κυπριακή εταιρεία ελεγχόταν από τον Βαρδιλογιάννη δηλαδή τις πούλησε στον εαυτό του. Δεν άλλαξε η πραγματική συσχέτηση του μετοχολογίου απλώς εμφανίστηκε στο προσκηνίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην ετήσια σύνοδο του Ομίλου Grimaldi, που γίνεται για πρώτη φορά στην Αθήνα, συναντήθηκαν οι δύο βασικοί μέτοχοι της ΑΝΕΚ.

Στην ομιλία του αλλά και στα "πηγαδάκια" που ακολούθησαν, ο Manuel Grimaldi ξεκαθάρισε πως η παρουσία του στα... ελληνικά χωρικά ύδατα δεν έχει μόνο επενδυτικό χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...