Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Διαμαρτύρονται για τις ανωδομές του λιμένα Ηρακλείου

Πηγή: MEDIA SHIPPING

Έντονες διαμαρτυρίες διατύπωσαν οι επιχειρήσεις της Κρήτης προς το Επιμελητήριο Ηρακλείου για την κατάσταση που επικρατεί στην υλικοτεχνική υποδομή του εμπορικού τμήματος του Λιμένα Ηρακλείου και ειδικότερα στη λειτουργία των γερανών εκφόρτωσης containers.Όπως αναφέρεται σε επιστολή του επιμελητηρίου προς τον πρόεδρο του οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου από τον οποίο ζητούν οι επιχειρηματίες την επίλυση του θέματος: «η ανησυχία της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας αποτυπώθηκε έντονα εξαιτίας της μη λειτουργίας των δυο γερανών εκφόρτωσης conex, οι οποίοι παρουσιάζουν συνεχή μηχανικά προβλήματα και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα πλοία που έρχονται στο Ηράκλειο.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα πλοία είτε να συνεχίζουν τη διαδρομή τους και να επιστρέφουν στο Ηράκλειο μετά την πάροδο αρκετών ημερών (με προφανή αποτελέσματα για τους αποδέκτες των φορτίων πχ εποχικά είδη) είτε να επιστρέφουν στον Πειραιά, με συνέπεια τεράστια επιπλέον κόστη που όπως είναι αυτονόητο τελικά επιβαρύνουν την τοπική αγορά».

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έργα ανάπλασης, αναβάθμισης του Λιμανιού του Ηρακλείου

Πηγη: THE SEANATION

Η κοινοπραξία των εταιριών Ελλάκτωρ-J&P ΑΒΑΞ και Lamda Development, αναλαμβάνει το έργο της ανάπλασης, αναβάθμισης του Λιμανιού, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η σύμβαση για την παραχώρηση της παραλιακής ζώνης βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο όπου και αναμένεται να εγκριθεί στις επόμενες ημέρες.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Ιδοιου τυπου προσρουστηρες με αυτους που προμηθευτικε προσφατα η Κως υπαρχουν και στο λιμανι του Ηρακλειου.Το θεμα ειναι οτι εκει που τους εχουν τοποθετησει δεν πιανει βαπορι.Ειναι απο την μεσα μερια του λιμανιου προς το φρουριο.Σε ολο το υπολοιπο λιμανι υπαρχουν τα παραδοσιακα λαστιχα αυτοκινητου

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ-J&P Άβαξ-Lamda Development που είχε επιλεγεί κατόπιν διαγωνισμού για την εκτέλεση των απαραίτητων κατασκευαστικών εργασιών ύψους 70 εκατ. ευρώ, φαίνεται αποφασισμένη να αποσύρει την προσφορά που είχε υποβάλει για το έργο τον περασμένο Νοέμβριο.

Συγκεκριμένα, ο μειοδότης του έργου απέστειλε προς τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου επιστολή με την οποία ζητάει από τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου να του επιστραφούν οι εγγυητικές επιστολές συμμετοχής στο διαγωνισμό.

Γνωστοποιεί δε την πρόθεσή του να μην παρατείνει την προσφορά του και επισημαίνει αφενός ότι “υπήρχαν σημαντικές εκκρεμότητες που δεν τακτοποιήθηκαν” και αφετέρου ότι “οι επιπτώσεις της κρίσης θα είναι παρατεταμένες και σοβαρές, με αποτέλεσμα να ανατρέπονται πλήρως οι συνθήκες που είχαν ληφθεί υπόψη κατά τη σύνταξη του επιχειρηματικού σχεδίου”.

Η σύμβαση του έργου παραχώρησης αναμενόταν να υπογραφεί έως το τέλος του Ιουνίου του 2009 και προέβλεπε την καταβολή από την κοινοπραξία στον ΟΛΠ του ποσού των 2,3 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο. Ουσιαστικά δηλαδή το λιμάνι του Ηρακλείου θα ήταν το πρώτο που θα βρισκόταν για 30 χρόνια υπό τον έλεγχο ιδιωτικών εταιρειών, του Άκτωρα, της J&P Άβαξ και της Lamda Development.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Προβληματισμός υπάρχει στο Ηράκλειο για το πού θα φτάσει το κόστος του καθαρισμού του βυθού.Τον 1 μήνα που γίνονται οι εργασίες φτάσαμε τα 200.000 euro και έχουν βγάλει περίπου 50 βλήματα και υπολογίζονται για χιλιάδες.Βέβαια έχουν βγάλει και πολλά κουτιά αναψυκτικών κτλ :D
ειχα ξαχασει οτι εχει γινει καθαρισμος και στο προσφατο ταξιδι μου, εψαχνα να δω την τσαμαδουρα των πυρομαχικων.:o
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν μας έφταναν τα τόσα προβλήματα στην τουριστική κίνηση που από το κακό πηγαίνει κάθε χρόνο και χειρότερα και στον...μακρύ κατάλογο των προβλημάτων ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη. Μετά το κρουαζιερόπλοιο AIDA, τώρα και το Ocean Village φεύγει από το λιμάνι του Ηρακλείου και βάζει πλώρη για το λιμάνι της Κέρκυρας!

Και δεν είναι μόνον αυτό. Το AIDA κράτησε, παρά την απόφαση για αλλαγή έδρας (βλ. Αττάλεια Τουρκίας) κράτησε ως σταθμό το λιμάνι του Ηρακλείου, σε αντίθεση με το Osean Village που το αποκλείει κατηγορηματικά και για το 2011! Οι ζημίες, όμως, δεν είναι μόνον για το λιμάνι της πόλης μας. Είναι πολύπλευρες, καθώς μειώσεις αφίξεων και μάλιστα σημαντικές, μεπτήσεις τσάρτερ θα έχουμε και στο αεροδρόμιο "Ν. Καζαντζάκης", καθώς εδώ έρχονταν χιλάδες τουρίστες που στη συνέχεια, συνέχιζαν τις διακοπές τους με κάποιο κρουαζιερόπλοιο!

πηγή: cretalive.gr και αναφέρεται και σε όλες τις τοπικές εφημερίδες

Link to comment
Share on other sites

Συμπατριώτη φίλε μου..Πρόσφατα είχα διαβάσει κάπου ότι εδώ και καιρό ο ΟΛΗ είναι χωρίς πρόεδρο αυτό αληθεύει? γνωρίζεις κάτι νεότερο μήπως?

Αυτό που γνωρίζω πάντως είναι οτι κάποια αιτήματα των εταιριών για αναβάθμιση των υπηρεσιών όπου παρέχει το λιμάνι μας, η συγκινωνία και διάφορα άλλα θέματα όπου επειρεάζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την εικόνα του Ηρακλέιου στον τουρίστα της κρουαζιέρας (κακά τα ψέματα ο επιβάτης αρχίζει και κρίνει απο το λιμάνι που θα έρθει και τις υποδομές του μέχρι τη πόλη) δε γίνονται αποδεκτά απο τον ΟΛΗ. Αν λοιπόν το λιμάνι σταθμός χαλάει την εικόνα της εταιρίας γιατί να συνεχίσει να ξεκινάει απο εδώ τις κρουαζιέρες της..

Αυτό είναι το μεγαλύτερο σφάλμα του ΟΛΗ και αν συνεχίσει έτσι, που βλέπω να συνεχίζει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, θα χάσουμε και άλλες εταιρίες απο το να μας επισκέπτονται.....

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε Γιάννη, τα πράγματα για το λιμάνι του Ηρακλείου πάνε από το κακό στο χειρότερο...

Πρόεδρος στον ΟΛΗ τοποθετήθηκε μέσα στον Ιούνιο αλλά ακόμα δε νομίζω να έχει πάρει καμμιά πρωτοβουλία...

Έτσι συνεχίζεται το ίδιο χάλι. Εκεί που δένει το Ocean Village να είναι γεμάτο σκουπίδια, οι πόρτες μισογκρεμισμένες, φανάρια στην παραλιακή διακοσμητικά, διαγραμίσεις για διαβάσεις πεζών κατά προσέγγιση κλπ...

Και πολύ άντεξαν τόσα χρόνια!

Η εφημερίδα Νέα Κρήτη αναφέρει και ότι από τον ΟΛΗ έχουν σπαταληθεί πάνω από 500000€ για το Ocean Village τα οποία φυσικά δεν απέδωσαν καρπούς!

Link to comment
Share on other sites

Έτσι συνεχίζεται το ίδιο χάλι. Εκεί που δένει το Ocean Village να είναι γεμάτο σκουπίδια, οι πόρτες μισογκρεμισμένες, φανάρια στην παραλιακή διακοσμητικά, διαγραμίσεις για διαβάσεις πεζών κατά προσέγγιση κλπ...Και πολύ άντεξαν τόσα χρόνια!
Δεν πιστεύω και σε αυτή την περίπτωση να φταίει το ΠΑΜΕ. Και το λέω αυτό, γιατί όταν έφυγε το AIDA είχαν βγει διάφοροι σχολιαστές στα ΜΜΕ και έριχναν την ευθύνη στο ΠΑΜΕ και στις κινητοποιήσεις κατά του καμποτάζ. Παρ' όλο που η εταιρεία του πλοίου μιλούσε για τις υποδομές και το αεροδρόμιο ή τουλάχιστον και για αυτά. Είναι πολλοί αυτοί που έχουν τεράστιες ευθύνες για την ποιότητα των τουριστικών μας υπηρεσιών, απλώς το ΠΑΜΕ είναι το "κερασάκι στην τούρτα" που με τις πρακτικές του βολεύει ως αποδιοπομπαίος τράγος για την κρίση του τουρισμού.
Link to comment
Share on other sites

@ΝΗΡΕΑΣ

Το ZENITH κόλησε στο ΠΑΜΕ!!!

Το AIDA όπως και το OCEAN VILLAGE κόλησαν στις υποδομές!

Και ναι μεν το AIDA περνάει από το Ηράκλειο (αλλά δεν έχει ως βάση πλέον το λιμάνι του Ηρακλείου αλλά της Ατάλειας), το OCEAN VILLAGE για όλο το 2011 δεν θα σταματάει καθόλου!!!

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

Πρίν λίγη ώρα βγήκε εκπρόσωπος ή ο πρόεδρος του ΟΛΗ, δε πρόλαβα να δώ τίτλο, σε τοπικό κανάλι εδώ και έλεγε και εκέινος οτι τα πράγματα έχουν μείνει στάσιμα, δεν υπάρχου αλλαγές και όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος mavrios έχουν δωθεί πάρα πολλά χρήματα τα οποία όμως δεν εχουν αποδόσει κέρδη. Αντιθέτως χάνουμε κόσμο. Επίσης είπε οτι το λιμάνι μας δέν έχει ξεχωριστό χώρο για τα κρουαζιερόπλοια όπως άλλα τουριστικά λιμάνια με αποτέλεσμα να είναι αυτό ένα μεγάλο μειωνέκτημα. Τέλος είπε οτι θα γίνουν κάποιες επενδύσεις τώρα οι οποίες όμως δε θα αποδόσουν φέτος ούτε του χρόνου αλλα μετα απο 2 χρόνια θα αρχίζουν να καρποφορούν. Απο τη μία δηλαδή κάλλιο αργά παρα ποτέ απο την άλλη τι να το κάνουμε αν μας έχουν "ρίξει πόρτα" σχεδόν όλες οι εταιρίες κρουαζιέρας σαν προορισμό, δε το συζητάω κάν σα σταθμό.

Τα περί Π.Α.Μ.Ε. και περι ΜΜΕ δε τα σχολιάζω καθόλου φίλε ΝΗΡΕΑ γιατί δεν εχουν καμία βάση απο αυτούς που ειπώθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Το ZENITH κόλησε στο ΠΑΜΕ!!!

Το AIDA όπως και το OCEAN VILLAGE κόλησαν στις υποδομές!

Το ξέρω ότι το AIDA έφυγε λόγω υποδομών, αλλά επειδή η ανακοίνωση της αποχώρησης του AIDA συνέπεσε χρονικά με τις κινητοποιήσεις στο ZENITH για το καμποτάζ υπήρξαν σχολιαστές που -είτε σκόπιμα είτε από άγνοια- συνέχεαν τα δύο θέματα...και το οποίο μερικές φορές είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργείται η εσφαλμένη εντύπωση ότι το AIDA έφυγε λόγω καθυστέρησης άρσης του καμποτάζ.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δύο σενάρια για το λιμάνι Ηρακλείου

Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

Στο λιμάνι του Ηρακλείου προωθούνται δύο σενάρια ελλιμενισμού των πλοίων και μεταφοράς φορτίων που εξυπηρετούν τις εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων, υγραερίων και τσιμέντων που εντοπίζονται στη χερσαία ζώνη των Λινοπεραμάτων. Επιπλέον, στη σχετική μελέτη εκτιμώνται οι ενδεχόμενες αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των λιμενικών έργων και της κατασκευής επιχώσεως στη βάση της προβλήτας, επί της οποίας τοποθετούνται αντλητικά συστήματα, συστήματα ασφαλείας κ.λπ.

Με την κατασκευή των νέων έργων αναμένεται ασφαλέστερη και ταχύτερη διακίνηση χύδην φορτίων από και προς τις εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών και τσιμέντου που βρίσκονται ανάντη, με ταυτόχρονο ελλιμενισμό μεγαλύτερου αριθμού και μεγέθους πλοίων. Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας έναντι ατυχηματικών καταστάσεων. Ο προϋπολογισμός έργου είναι 17.200.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Βραβευση της πολης του Ηρακλείου κ του ΟΛΗ ως καλύτερος προορισμός στον τομέα της Κρουαζιέρας σε όλη την Μεσόγειο.......Μπραβο μαααααααααςςςς!!!!!!!!

http://giannisk88.wo...%84%CE%BF-2010/

http://www.2810.gr/crete/krhth/kalyteros-proorismos-to-hrakleio-gia-ta-kroyazieroploia

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επενδυτικό πρόγραμμα της τάξης των 150 εκατομμυρίων ευρώ θέλει να υλοποιήσει ο ΟΛΗ το επόμενο διάστημα

Στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου παραδέχονται ότι ένα τέτοιο «πρότζεκτ» είναι φιλόδοξο και μεγαλόπνοο και καλεί καταρχάς για τις 9 Απριλίου όλους τους τοπικούς φορείς να το συζητήσουν και να συνδράμουν. Στη συνάντηση της 9ης Απριλίου στο Επιμελητήριο, η διοίκηση του ΟΛΗ θα αναλύσει όλο το πακέτο των επενδυτικών της σχεδίων οι οποίες και αναλύονται στην πρόταση που εστάλη στην Περιφέρεια, το δήμο, τους βουλευτές, τα Επιμελητήρια, τις τράπεζες κ.λπ.

«Η ανάπτυξη δεν διατάσσεται και το επενδυτικό κλίμα δεν θεσμοθετείται. Χρειάζεται όραμα, επίπονος σχεδιασμός, ρεαλιστική προσέγγιση των ζητημάτων και φυσικά διαφάνεια στην αξιοποίηση του δημόσιου πλούτου», αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΛΗ κ. Τσικνάκης στην πρόταση.

Το ολοκληρωμένο σχέδιο του ΟΛΗ κινείται σε 5 άξονες.

1. Στην μεταφορά και νέα οριοθέτηση του εμπορικού τμήματος (ΛΙΣΔΕ) του λιμένα στις προβλήτες IV και V με πρόβλεψη για περαιτέρω μελλοντική επέκταση

2. Στη διαμόρφωση αυτόνομου τμήματος κρουαζιέρας στην προβλήμα III (μέχρι την περιοχή του κτηνιατρείου)

3. Στην επέκταση και στον εκσυγχρονισμό του τμήματος ακτοπλοΐας που περιλαμβάνει: συντήρηση /βελτιώσεις στις προβλήτες Ι και ΙΙ, κατασκευή νέας προβλήτας δυτικά της προβλήτας Ι και επέκταση και εκσυγχρονισμό των επιβατικών σταθμών.

4. Στη διαμόρφωση τμήματος αναψυχής με επίκεντρο τον ιστορικό ενετικό λιμένα του Ηρακλείου

5. Στην ανάπτυξη τμήματος αλιευτικού καταφυγίου και χώρου επισκευής μικρών σκαφών προ του ΔΔΝ Αλικαρνασσού.

Και όπως αναφέρει ο ΟΛΗ, αυτός ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός θέλει και χρήματα: Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω παρεμβάσεων με το σύνολο των λιμενικών υποδομών, των κτιριακών εγκαταστάσεων και του αναγκαίου μηχανολογικού εξοπλισμού προσεγγίζει τα 150.000.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα μεγάλο ειδικά στις σημερινές οικονομικές συνθήκες. Αυτό καθιστά το εγχείρημα ιδιαίτερα σημαντικό αλλά και φιλόδοξο. Αποτελεί μια πρόκληση για όλους μας. Το παραπάνω ποσό προκύπτει κατά προσέγγιση και κατά τμήμα ως εξής:

• Εμπορικό τμήμα: 30.000.000 και επιπλέον 40.000.000 για τη νέα προβλήτα και την επέκταση του προσήνεμου μόλου

• Τμήμα αναψυχής και ακτοπλοΐας 40.000.000 ευρώ

• Τμήμα κρουαζιέρας 25.000.0000 ευρώ

• Τμήμα αλιευτικού καταφυγίου και επισκευής σκαφών 15.000.0000 ευρώ

Πηγή: PORTNET

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μια απορια :P : στην γραμμη πως μετακινουνται τα καυσιμα και τα οχληρα φορτια που δεν υπαρχει roro? Μηπως δεν υπαρχουν επικινδυνα φορτια για/απο το Ηρακλειο? :rolleyes:

Αν ξερει καποιος απο Ηρακλειο και κοιταξει προς την μερια του εργοστασιου της ΔΕΗ θα δει παραδιπλα κατι μαγαλες δεξαμενες και σωληνες να φευγουν περιπου στα 50-80 μετρα πανω στην θαλασσα.Προφανως εκει πανε τα φορτηγα δεξαμενοπλοια και αδειαζουν τα καυσιμα

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχα νομίζω στα Χανιά στον Άγιο Ονούφριο υπάρχουν τέτοιες εγκαταστάσεις.

Σχετικά με τη γραμμή, έχω την αίσθηση ότι η κοινοπραξία στα φορτηγά πρέπει να πηγαίνει πολύ καλά, ίσως και λόγω της εκμετάλλευσης του πάνω γκαράζ. Λογικά όμως σε επιβάτες και Ι.Χ οι Μινωικές θα είναι πολύ δυνατές.

Link to comment
Share on other sites

:o

...Αν ξερει καποιος απο Ηρακλειο και κοιταξει προς την μερια του εργοστασιου της ΔΕΗ θα δει παραδιπλα κατι μαγαλες δεξαμενες και σωληνες να φευγουν περιπου στα 50-80 μετρα πανω στην θαλασσα.Προφανως εκει πανε τα φορτηγα δεξαμενοπλοια και αδειαζουν τα καυσιμα...

Τα καύσιμα πάνε κατευθείνα στο εργοστάσιο της ΔΕΗ. Το παράδοξο είναι ότι εκεί, στα Λινοπεράματα, δίπλα στη ΔΕΗ, στις 2-3 (φυσικά αυθαίρετες) ταβέρνες που υπάρχουν κολλητά στις προστατευτικές μπάρες του κατ΄ευφημισμόν "Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης", βρίσκεις το καλύτερο ψάρι στο Ηράκλειο :o

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
παιδια μην ξεχναμε οτι απο την στιγμη που το λευκα ορη ηταν ηδη μεσα ο χωρος αυτοματα για το πλοιο ειχε περιοριστει. η θεση προσδεσης του φαιστος και γενικα των μινωικων απεχει μολις λιγα μετρα οταν ειναι δεμενο αλλο πλοιο. και επαναλαμβανω, ο αερας ηταν παρα μα παρα πολυ δυνατος ωστε να ρισκαρει ο καπετανιος να στριμωξει το πλοιο αναμεσα σε λευκα ορη και ντοκο...

Aπό τότε που έγινε η κοινοπραξία της ANEK-Superfast ποια θέση στο λιμάνι του Hρακλείου χρησιμοποιούν τα πλοία της??? γιατί παλιά η ANEK χρησιμοποιούσε τη θέση δυτικά από τη προβλήτα I ενώ η Superfast τη θέση ανατολικά της προβλήτας I. Kαι η MINOAN χρησιμοποιεί τη θέση δυτικά της προβλήτας II, μπροστά από τον επιβατικό σταθμό του ηρακλείου. νομίζω ότι τη συγκεκριμένη ημέρα το λευκά Όρη ότι ήταν στη θέση ανατολικά της προβλήτας I (επειδή ήταν δεμένο με απαγορευτικό το πρεβελης δυτικά της προβλήτας I), όποτε ο χώρος ανάμεσα στο λευκά Όρη και το ντοκο που πλαγιοδετούν τα παλάτια (το ολικό ανοιγμα-πλατος ανάμεσα στις δυο άκρες της προβλήτας πρέπει να είναι γύρω στα 100μετρα), όποτε πρέπει να υπήρχε μια απόσταση το λιγότερο 70 μέτρα, οπότε ανάμεσα στα δυο πλοία πρέπει να υπάρχει μια απόσταση περίπου 40 μέτρα. οπότε για μένα δεν υπήρχε θέμα στενότητας του χώρου ανάμεσα στις θέσεις αυτές!!!

Link to comment
Share on other sites

επι κρητηι και ιι εδεναν ακριβως ετσι

επι κοινοπραξιας δενουν ετσι

τωρα για το αλλο που λες π100 προφανως υπολογιζεις τα μετρα απο ντοκο προς το αλλο πλοιο που βρισκεται εκει.δεν ειναι ομως ετσι..το πλοιο οταν ερχεται πισω κραταει και μια αποσταση απο τον ντοκο στην δεξια πλευρα του, δεν τον «γλυφει» και παει!

γυρω στα 10 μετρα απο τον ντοκο πισω αρχιζει σιγα σιγα και πλησιαζει ωστε να κανει πλαγιοδετιση, με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω και βιντεο.

Link to comment
Share on other sites

εκτός της περιόδου που είναι το Λευκά Όρη τώρα στη γραμμή, μιας και χρησιμοποιεί τη παΛιά θέση της ANEK. το ξέρω ότι αφήνει κάποια μέτρα από τη δεξιά πΛευρά αΛΛά και από την αριστερή πΛευρά

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...