Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από το newmoney, λίγο πιο αναλυτικές πληροφορίες για το διαγωνισμό και τους συμμετέχοντες (μαζί και με λίγο παρασκήνιο):

Quote

-Πάμε για πολύ μεγάλη κόντρα στον διαγωνισμό για το λιμάνι του Ηρακλείου. Ενδεχομένως και πάνω από τις προσδοκίες της κυβέρνησης, εννέα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν γραπτώς το ενδιαφέρον τους για την παραχώρηση του 67% (τουλάχιστον) του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ). Μένει να φάνει, βέβαια, ποιοι θα φτάσουν το τέλος, δηλαδή στην υποβολή δεσμευτικής πρότασης βάζοντας λεφτά στο τραπέζι. Πάντως, όλα τα εγχώρια ονόματα που ανέμενε η αγορά κατέβηκαν: η ΓΕΚΤΕΡΝΑ με την AVIAREPS (Γρύλος), ο Γκριμάλντι (Μινωικές), η Ελλάκτωρ με την ATTICA Group, ενώ ενδιαφέρον έχει η παρουσία του ΟΛΘ (Σαββίδης) που τελικά κοιτάζει και προς Κρήτη μεριά. Επίσης, έχουμε τη σύμπραξη της Μάρμαρα Κυριακίδη με τον τοπικό άρχοντα Καράντζη, τη συνεργασία της ΣΕΚΑΒΙΝ (οικογένεια Σήφη Βαρδινογιάννη) με την Goldenstep (Ομίλος Seajets – Ηλιόπουλος) και, τέλος, την παρουσία της ΤΕΚΑΛ. Σημειώστε ακόμη, αγαπητοί αναγνώστες, πως στη μάχη της Κρήτης για το μεγάλο λιμάνι του νησιού έχουμε και μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους. Είπαμε, όλοι «θέλουν« Ελλάδα. Λοιπόν, η Global Ports Holding (GPH), θυγατρικής εταιρείας διαχείρισης λιμένων του εισηγμένου στο χρηματιστήριο του Λονδίνου ομίλου Global Investment Holdings (GIH), GPH, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος διαχειριστής λιμένων κρουαζιέρας με 21 λιμάνια στο χαρτοφυλάκιό του συμπράττει με την PORTEK (7 λιμάνια υπό διαχείριση), θυγατρική του ιαπωνικού κολοσσού Mitsui & Cο.

Για το τέλος έχω κρατήσει το εξής. Η προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος για τον ΟΛΗ εξέπνεε την περασμένη Παρασκευή στις 5 το απόγευμα. Ο όμιλος Γκριμάλντι, με ντρίπλες και σύστημα που θα ζήλευε και η ποδοσφαιρική ομάδα της Νάπολι,  εμφανίστηκε στις 4 παρά δέκα για να καταθέσει τον φάκελό του. Δεν ήταν, όμως ο τελευταίος, αφού μέχρι τις πέντε εμφανίστηκαν άλλοι δύο ενδιαφερόμενοι και υπέβαλλαν αντίστοιχα τον φάκελό τους. Φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν έρθει η ώρα των δεσμευτικών προσφορών. Για αυτό σας λέω: πάμε για μεγάλη κόντρα.

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, MILTIADIS said:

συνηθης πρακτικη απο το εξωτερικο ειναι ο..σπιτονοικοκυρης να δενει στο καλο σημειο του λιμανιου και να εχει δικο του τερμιναλ επιβατων και ο φιλοξενουμενος να (αυτο)εξοριζεται σε καμια ακρη.

Στον Χάνδακα την βλέπω την κοινοπραξία, Μανωλιού θέλοντος και Υπουργείου επιτρέποντος... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από την Τετάρτη, σε πιλοτική βάση, οι επιβάτες της γραμμής θα περνούν από έλεγχο (και οι αποσκευές τους) με μαγνητική πύλη και σαρωτές X- RAY. 

https://portheraklion.gr/index.php/el/categories-news-el-gr/506-πιλοτικη-εφαρμογη-για-τον-ελεγχο-επιβατων-μεσα-απο-τον-επιβατικο-σταθμο

 

Link to comment
Share on other sites

Η αναφορά στην κείμενη νομοθεσία είναι αστεία. Δεν δημιουργήθηκε τώρα. Υπάρχει χρόοοονια τώρα. Το οτι τώρα εφαρμόζεται είναι φάουλ του ολη, ο οποίος παραδέχεται την αποτυχία εφαρμογής της νομοθεσίας τόσα χρόνια.

Στο πρακτικό κομμάτι της υπόθεσης, είναι νομίζω δύσκολο κάποιος που θα έχει δύο βαλίτσες και ένα backpack να τα παραδώσει στο σταθμό, και να τα παραλάβει στον καταπέλτη (που ακριβώς; χύμα; κι αν βρέχει;) και μετά να πάει να αφήσει τις βαλίτσες του στον εκάστοτε χώρο φύλαξης του πλοίου (γκαραζ, φορτηγο κλπ).

Καλό είναι να εφαρμοστεί οτι προβλέπεται, αλλά μάλλον θα έπρεπε να ξεκινήσουν από πιο εύκολα, όπως πχ να ελέγχουν ταυτοπροσωπία, κάτι που τόσα χρόνια δεν γινεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
27 minutes ago, Strofalos said:

...άπαξ και λυσανε κάβους και τα δυο από Ηράκλειο, δεν υπήρχε περίπτωση να γυρνούσαν πίσω να ξαναδέσουν σε αυτό το λιμάνι με τέτοιο παλιόκαιρο. 

Μου φαίνεται ότι αυτό ίσχυε από την εποχή του "Φίλιππος" και του "Αικατερίνη". Καράβι που ανοίγεται στον βοριά περνώντας το πράσινο του κυματοθραύστη, δεν γυρνάει πίσω. Μήπως έτερος Καππαδόκης έχει καλύτερες πληροφορίες;

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Nikos_Chania said:

Τελικά περίμενε απ έξω, να τελειώσειτ ο Κνωσός Παλάς για να φύγει για Σούδα και μετά να μπει το Κρήτη 1 να δέσει. Με λίγα λόγια 12 ώρες ταξίδι, μιας και έδεσε 9:15.

Φυσικά δεν πρόκειται να φύγει 10:00, αλλά μετά μην απορείτε γιατί έρχονται οι κακοί ιδιώτες, όταν ολόκληρος ΟΛΗ δεν έχει διαθέσιμη προβλήτα για ένα ακόμη ποστάλι, την στιγμή που το Σαντορίνη, μια κουτσουλιά πλοίο, καβατζώνει μια θεσάρα μόνο του. Κατάντια να το πεις; Ντροπή να το πεις; Απαράδεκτο σίγουρα.

Απαράδεκτα φαινόμενα και κάκιστη  διαχείριση  λιμένος. Τα δρομολογημένα επιβατηγά πλοία πρέπει να έχουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτησή τους , έναντι των πλοίων που τελούν υπό επισκευή ή διαχείμαση ή παροπλισμό. 

Και επίσης η απλή λογική υπαγορεύει ότι πάντα πρέπει να υπάρχει μια προβλήτα για έκτακτες περιπτώσεις όπως η προαναφερόμενη σημερινή περίπτωση που το ένα πλοίο έμεινε Ηράκλειο κι αυτό που το αντικαθιστούσε δεν είχε που να δέσει.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Το Κνωσος πως και εφυγε για τα Χανια στις 8:30 οταν φευγει παντα στις 7:30;

Κατα τη γνωμη μου απο τη στιγμη που γνωριζανε οτι θα δημιουργηθει αυτο το μπαχαλο λογω μη διαθεσιμης θεσης προσδεσης την προγραμματισμενη ωρα αφιξης του Κρητη θα επρεπε απο χθες να ειχαν μεταφερει και την αναχωρηση του απο τον Πειραια για αργοτερα...Οπως πρεπει να το κανουν και για αποψε μιας και στις 21:00 που εχει ακομα και τωρα αναχωρηση το πλοιο θα εχει μολις φτασει.

Δεν φταιει παντα μονο ο ΟΛΗ λοιπον ουτε ηταν δυνατον να αλλαξει ολος ο προγραμματισμος του λιμανιου και να κουνηθουν παροπλισμενα πλοια κλπ. μεσα σε μιση ωρα.Στο κατω κατω ο λογος που δεν μπορεσε να δεσει το Κρητη 1 ηταν επειδη η θεση του ειναι πιασμενη απο πλοιο της δικιας τους κοινοπραξιας το οποιο προκαλεσε ατυχημα μονο του.Δεν πηγε το λιμανι κ επεσε πανω του...

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, παραμένει όμως το γεγονός ότι ακούγεται παράδοξο ένα τόσο μεγάλο και οργανωμένο λιμάνι σαν του Ηρακλείου, να μην έχει μια έξτρα θέση για ένα έκτακτο γεγονός, καλή ώρα. Πέρα από το ποιος έπεσε σε ποιον...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Στο κατω κατω ο λογος που δεν μπορεσε να δεσει το Κρητη 1 ηταν επειδη η θεση του ειναι πιασμενη απο πλοιο της δικιας τους κοινοπραξιας το οποιο προκαλεσε ατυχημα μονο του.Δεν πηγε το λιμανι κ επεσε πανω του...

Οι θέσεις δεν είναι αγορασμένες από κανέναν. Ο ΟΛΗ και ο κάθε ΟΛΗ οφείλει να εξυπηρετήσει όλα τα πλοία. Διαφορετικά τίθενται άλλα ζητήματα, νομικής φύσεως, τα οποία φυσικά και προβλέπουν τελείως διαφορετική διαχείριση.

Το να τα κουνήσει σε ενα μισάωρο οχι. Όμως από το πρωί της Τετάρτης υπάρχει απαγόρευση απόπλου από το Λ/Χ για το Ρόδος. Το μεσημέρι ενημερώνεσαι οτι δεν θα φύγει το ρόδος και οτι το Κρήτη θα έρθει κανονικά και εσύ σαν ΟΛΗ δεν έχεις βρει τι θα γίνει το πρωί της Πέμπτης; Δεν θέλω καν να το σκέφτομαι. Μου θυμίζει κρουαζιερόπλοιο που ζήτησε να πάει στην Τήνο και λέει η Τήνος θέλω ειδοποίηση 24ωρων τουλαχιστον για να ειμαι ISPS έτοιμος. 

Και για να το κάνω ακόμα πιο δύσκολο για τον ΟΛΗ, τι θα συμβεί σε περίπτωση που ζητηθεί κατάπλους στο Ηράκλειο ως λιμένας καταφυγής; Τι θα κάνει το Λ/Χ εκείνη τη στιγμή που δεν έχει την αβάντα των 15 ωρών να βρει κενή θέση;

Το Σαντορίνη Παλας μπορεί να ξεχειμωνιάσει και σε οποιοδήποτε άλλο σημείο Δυτικότερα , δεν χρειάζεται να καταλαμβάνει μία θέση πρόσδεσης.

Όσο για το Κνωσός που έφυγε 8:30, να σε ενημερώσω οτι 1ον δεν φεύγει πάντα 7:30 και 2ον όταν έχεις τόση κίνηση προσπαθώντας με μισό κουβά πετρέλαιο να εξυπηρετήσεις 2 λιμάνια, είναι λογικό να τρως τόση καθυστέρηση λόγω εκφόρτωσης. Εκτός κι αν υπονοείς οτι καθυστέρησε επίτηδες, δεν φαντάζομαι...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gtogias said:

ΟΚ, παραμένει όμως το γεγονός ότι ακούγεται παράδοξο ένα τόσο μεγάλο και οργανωμένο λιμάνι σαν του Ηρακλείου, να μην έχει μια έξτρα θέση για ένα έκτακτο γεγονός, καλή ώρα. Πέρα από το ποιος έπεσε σε ποιον...

Γιατί δεν σχολιάζετε ένα επιπλέον γεγονός, πέραν από αυτό που αναφέρθηκε γαι το ταχύπλοο "Σαντορίνη" που κρατάει επί μήνες μια τεράστια προβλήτα μόνο του...

Αυτό το παροπλισμένο κρουαζιερόπλοιο Aegean Goddess, γιατί να κρατάει σε ένα ενεργό, εμπορικό λιμάνι, επίσης μια μεγάλη προβλήτα επί ένα χρόνο;

Πιστεύω ότι είναι ανάξιο σχολιασμού το ..τραγικό σχόλιο, "γιατί διαμαρτύρονται για το ΚΡΗΤΗ Ι" που έμεινε έξω από το λιμάνι, αφού πλοίο της κοινοπραξίας είχε ατύχημα και καταλάμβα ε μια προβλήτα...  Και ότι "...δεν έπεσε η προβλήτα πάνω στο πλοίο"!Αυτά, ούτε σε απολίτιστους λαούς δεν ακούγονται, ενώ αν το πληροφορηθούν πλοίαρχοι εν ενεργεία ή μη, θα γίνει μεγάλο πανηγύρι εδώ ... ΚΡΙΜΑ!

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση είναι απλή . Αρκετά καλά έσοδα για τον ΟΛΗ από τα τέλη παροπλισμού . Αυτές τις θέσεις είχε αυτές έδωσε . Σορυ αν φαίνεται απότομο το πως το γράφω , αλλά είναι καλά τα λεφτά και πολύ περισσότερα από το να ήταν άδειες θέσεις που είναι καλες για παροπλισμό 

Link to comment
Share on other sites

Η προβλήτα που βρίσκεται το Aegean Goddess δεν χρησιμοποιείται απο επιβατηγά οχηματαγωγα λογω έλλειψης ράμπας. Βεβαια εκει συνήθως ξεχειμωνιαζε το Σαντορινη Παλας, οπότε ναι, υπάρχει θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι αν ηταν καλα τα λεφτα.Ο ΟΛΗ καλα εκανε και τις εδωσε.Κατα τη γνωμη μου ομως θα επρεπε σε μια περιπτωση αναγκης να υπαρχει μια εναλλακτικη και χρονος υπηρχε ωστε να γινει μια μεθορμιση.Χωρια οτι θα μπορουσε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ να πιανει μονιμα καποια αλλη θεση λιγοτερο σημαντικη.

Προφωνως και διαφωνω καθετα με την αποψη του @MILTIADIS οτι αφου βαπορι της κοινοπραξιας κοπανησε ,το αλλο της κοινοπραξιας θα μπει μεσα όποτε.Δηλαδη αν κοπανησει το ΠΑΛΑΤΙ και καταστρεψει την προβλητα για κανα μηνα ,να μην ξαναδεσει ποτε ΠΑΛΑΤΙ στο Ηρακλειο μεχρι αποκατασταθει η ζημια.Σορρυ αλλα βρισκω τελειως λαθος αυτη τη σκεψη.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Nikos_Chania said:

Η προβλήτα που βρίσκεται το Aegean Goddess δεν χρησιμοποιείται απο επιβατηγά οχηματαγωγα λογω έλλειψης ράμπας. Βεβαια εκει συνήθως ξεχειμωνιαζε το Σαντορινη Παλας, οπότε ναι, υπάρχει θέμα. 

Tον παλιό καλό καιρό, εν έτει 2000 (καλοκαίρι), το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έδενε ακριβώς δεξιά της θέσης που βρίσκεται το Ν. Ρόδος σήμερα, και απέναντι (στην ίδια "λεκάνη", αν είνα  δόκιμος ο όρος) από το πλοίο των Μινωικών Γραμμών. Υπάρχουν και φωτογραφίες, αλλά και το θυμάμαι ως φίλος των πλοιάρχων των πλοίων και των 2 εταιρειών.

Πως γίνεται, 22 χρόνια μετά, να μην έχει επισκευαστεί ο συγκεκριμένος ντόκος για να δέχεται ένα ακόμα πλοίο σε περίπτωση ανάγκης, λόγω των υφιστάμενων ...σπηλαιώσεων που προκάλεσαν πριν από 22 χρόνια οι προπέλες του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ?

Δουλευόμαστε?

Για ανατρέξετε σε πρόσφατα απαγορευτικά του 2022 ή 2021, ώστε να δείτε ότι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ έδενε εκεί μια χαρά., όταν δεν συνέχιζε για Σητεια-Κάσο-Κάρπαθο -Ρόδο. Τι στο καλό συμβαίνει, πλέον, σε αυτό το λιμάνι, ποιοί το κυβερνούν???

 

 

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

@polmytΑν αυτο καταλαβατε απο αυτα που ειπα λυπαμαι.

Ξαναλεω οτι θα επρεπε η εταιρεια να αναπροσαρμοσει σε πρωτη φαση τις ωρες καταπλου και οχι το λιμανι να μεγαλωσει/αλλαξει θεση/μετακινησει ολα του τα πλοια κλπ.

Εδω το ξεραμε εμεις απο χθες οτι δεν θα μπορει να δεσει.

Τα παροπλισμενα πλοια δηλαδη θα ναυτολογουσαν πληρωμα για να κουνηθουν για να δεσει το εκαστοτε πλοιο επειδη δεν μπορει να φυγει μια ωρα αργοτερα απο τον Πειραια;; Δειτε και την αλλη οψη του νομισματος.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λύση η μετάθεση του απόπλου από τον Πειραιά. Οι επιβάτες έχουν ήδη κάνει τον προγραμματισμό τους, συνεπώς δεν θα κερδίζανε κάτι. Ότι ώρα και να πήγαινε η ενημέρωση, θα ήταν δώρον άδωρο.

Γιατί όμως δεν μας ενοχλεί οτι αυτοί οι 50-100 ανθρώποι ίσως είχαν δουλειές να κάνουν και με το να δένει 9 το πλοίο, ότι ώρα και να έφευγε, δεν ειναι λύση.

19 minutes ago, Molmed said:

Tον παλιό καλό καιρό, εν έτει 2000 (καλοκαίρι), το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έδενε ακριβώς δεξιά της θέσης που βρίσκεται το Ν. Ρόδος σήμερα, και απέναντι (στην ίδια "λεκάνη", αν είνα  δόκιμος ο όρος) από το πλοίο των Μινωικών Γραμμών. Υπάρχουν και φωτογραφίες, αλλά και το θυμάμαι ως φίλος των πλοιάρχων των πλοίων και των 2 εταιρειών.

Κάτι δεν κατανοώ με την χωροθέτηση που αναφέρεσαι. Ωστόσο με ενδιαφέρει να καταλάβω, οπότε ας το σχηματοποιήσουμε.

Σήμερα, η κ/ξ δένει στην θέση 1, οι Μινωικές στην θέση 3, το Πρέβελης δένει στο κεφάλι στη θέση 5, ενώ στην θέση 2 είναι το Σαντορίνη και η θέση 4 είναι εν δυνάμει διαθέσιμη (με την εννοια οτι δεν ειναι κατηλλειμένη από παροπλισμένο πλοίο). Η θέση του Aegean Goddess δεν διαθέτει τόσο άνετο χώρο για φορτοεκφόρτωση αλλά ναι, προσφέρεται για εγ-ογ. (θυμηθηκα οτι απο κει έφευγαν τα superferry)

her.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά από την 4 έφευγαν τα superferry τότε που έπιαναν και Ηράκλειο. Αλλά θα συμφωνήσω κατά κόρον ότι το Σαντορίνη ναι μεν παροπλισμένο αλλά θα μπορούσαν να το είχαν σε μια όχι τόσο κεντρική θέση όπως αυτή, σε περίπτωση ανάγκης όπως τώρα άλλων καραβιών. Στην συγκεκριμένη κιόλας θέση αν θυμάμαι καλά έμπαιναν τα Olympic/superfast xii όταν ήταν Ηράκλειο και όχι σε αυτήν που δένουν τα σημερινά καράβια της κοινοπραξίας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στη 2 έχει πέσει και ο Πρεβελης πολλές φορές.Καμιά φορά σε αυτή τη ζωή πρέπει να αναγνωρίζουμε ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος.Και στη συγκεκριμένη περίπτωση το λάθος είναι του ΟΛΗ που είναι υποχρεωμένος να βρει θέση ελεύθερη ή να την έχει ήδη διαθέσιμη αφού το γνώριζε πολλές ώρες πριν.Εγώ αν ήμουν ΑΝΕΚ θα ζήταγα αποζημίωση από τον ΟΛΗ για τη καθυστέρηση πρόσδεσης του Κρήτη 1.

Αυτά σε ένα σοβαρό κράτος δε γίνονται κύριοι και είναι απαράδεκτα...

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

@polmytΑν αυτο καταλαβατε απο αυτα που ειπα λυπαμαι.

Ξαναλεω οτι θα επρεπε η εταιρεια να αναπροσαρμοσει σε πρωτη φαση τις ωρες καταπλου και οχι το λιμανι να μεγαλωσει/αλλαξει θεση/μετακινησει ολα του τα πλοια κλπ.

Εδω το ξεραμε εμεις απο χθες οτι δεν θα μπορει να δεσει.

Τα παροπλισμενα πλοια δηλαδη θα ναυτολογουσαν πληρωμα για να κουνηθουν για να δεσει το εκαστοτε πλοιο επειδη δεν μπορει να φυγει μια ωρα αργοτερα απο τον Πειραια;; Δειτε και την αλλη οψη του νομισματος.

 

To KΡΗΤΗ και το κάθε βαπόρι που είναι δρομολογημένο απαιτείται να εξυπηρετηθεί. Γι αυτό άλλωστε πληρώνει τέλη προσόρμισης και λιμενικά τέλη ο κάθε επιβάτης. Επίσης το πλοίο έχει έκτακτο εγκεκριμένο δρομολόγιο με συγκεκριμένα ωράρια από την Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών , στα ωράρια του οποίου συμφώνησε και το Κ/Λ Ηρακλείου αφού κάθε αίτημα διαβιβάζεται για απόψεις. Με εγκεκριμένο δρομολόγιο λοιπόν ένα δρομολογημένο πλοίο είναι απερίγραπτο να περιμένει στη Ντία και οι επιβάτες να κάνουν καθετή .

Πρόκειται περί κάκιστης διαχείρισης λιμένα από τον ΟΛΗ, ο οποίος δεν έχει προβλέψει την διατήρηση μίας θέση για έκτακτη περίπτωση σε έναν κεντρικό λιμένα που διαχειρίζεται. 

Τα παροπλισμένα ουδείς είπε να να ναυτολογούσαν πλήρωμα για να κουνηθούν. Αυτό που λες δείχνει ότι βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος. Ο Λιμένας Ηρακλείου είναι κατά κύριο λόγο επιβατηγός και εμπορικός λιμένας κι επ' ουδενί επισκευαστική ζώνη. Τώρα αν θέλουν να διαθέσουν προβλήτα σε πλοία που κάνουν επισκευή , τελούν υπό διαχείμαση ή παροπλισμό ας το κάνουν , αλλά είτε πρέπει να υπάρχει μία θέση για emergency καταστάσεις (όπως κάνει ο Πειραιάς με την θέση μπροστά από το παλάτι και με μία ακόμη στο Dock 3) είτε να υποχρεώσει σε αυτά τα πλοία μέσω του Λιμεναρχείου να έχουν μέσα safe manning (όπως έκανε η Ραφήνα με το Superferry II) και να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμα να μεθορμίσουν εκτός λιμένα.

Αν ο Πειραιάς έκανε όμοια διαχείριση με τον ΟΛΗ , τότε σε απεργίες και απαγορευτικά που δεν φεύγουν τα πλοία αλλά επιστρέφουν κάποια από τα νησιά, αυτά θα έκοβαν βόλτες με κόσμο στη ράδα μέχρι να λήξει το απαγορευτικό ή η απεργία και να ελευθερωθούν θέσεις.

5 hours ago, MILTIADIS said:

Στο κατω κατω ο λογος που δεν μπορεσε να δεσει το Κρητη 1 ηταν επειδη η θεση του ειναι πιασμενη απο πλοιο της δικιας τους κοινοπραξιας το οποιο προκαλεσε ατυχημα μονο του.Δεν πηγε το λιμανι κ επεσε πανω του...

Δεν έχω λόγια να σχολιάσω.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Πείραξε που μια φορά έτυχε και το λιμάνι δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει ένα πλοίο για λίγη ώρα. Το καλοκαίρι διάφορα λιμάνια με μία θέση πρόσδεσης όλοι δηλώνουν 10 πλοία την ίδια ώρα. Εκεί δεν ενοχλείται κανένας.

Link to comment
Share on other sites

"To λιμάνι" είναι ένα κεντρικό επιβατηγό λιμάνι με τόσες θέσεις πρόσδεσης, και οι 3 ώρες σε καμία περίπτωση δεν είναι "λίγη ώρα." Ας μην εξισώσουμε τώρα το λιμάνι Ηρακλείου με αυτό της Νάξου ή της Σαντορίνης, δεν νομίζω να έχει θέσει τον πήχη τόσο χαμηλά ο ΟΛΗ. Και κάποιες φορές καλό θα είναι να δείχνουμε και λίγη αντικειμενικότητα, γιατί αν αυτό το "ένα πλοίο" ήταν το Παλάτι, μάλλον θα ήταν χωρισμένοι αλλιώς οι ρόλοι...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lostromos said:

Πείραξε που μια φορά έτυχε και το λιμάνι δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει ένα πλοίο για λίγη ώρα. Το καλοκαίρι διάφορα λιμάνια με μία θέση πρόσδεσης όλοι δηλώνουν 10 πλοία την ίδια ώρα. Εκεί δεν ενοχλείται κανένας.

Άστοχο ως σύγκριση. Το πρόβλημα του καλοκαιριού ναι υπάρχει, εκεί όμως είναι διαφορετικό ζήτημα που χρηζει άλλης αντιμετώπισης.

Σήμερα είχαμε μία ξεκάθαρη αδυναμία ορθής λειτουργίας του λιμένα και εξυπηρέτησης ενός πλοίου με εγκεκριμένο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Οσο περιμενει να μαθει τον αγοραστη του, ο ΟΛΗ προχωρα σε αντικατασταση ολων των λαμπτηρων και των φωτιστικων σωματων με led. Συμφωνα με τον Οικονομικο Ταχυδρομο, θα εχει εξοικονομηση ηλεκτρικης ενεργειας κατα 45%.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...