Jump to content
Shipfriends

Δεξαμενισμός. Διαδικασία και αποτέλεσμα


Recommended Posts

1) Dinatotita psiksis iparhei shedon panta, to thema einai an o arhimihanikos thelei na hrisimopoihsei tis ilektromihanes, an ehei overhauling stis ilektromihanes, an ehei katharismo ton gennitrion, metriseis apoleion klp klp.

2) To kostos tis episkevis kata ena megalo pososto eksartate kai apo to poso kalos pelatis einai h eteria stin sigekrimeni giarda.....an px pane ola ta vaporia tous se afti tin giarda ehoune poli kaliteri antimetopisi, oson afora tis hreoseis, tis lamarines, solinoseon, kapioi katharismoi h aferesi laspis apo double bottom kai ballast tanks na hreothei ligotero, ana tetragoniko metro ammovolis h idrovolis, epifaneias hromatismou, epiprosthetes ergasies pou parousiazontai sineheia stis episkeves kai pou oi giardes hreonoune me iperogka posa, epeidh fisika den perilamvanontai sto arhiko repair specification.

5) Se periptosi NB, o Owner prepei na to zitisei apo tin giarda na tou etoimasoune docking plan. An to vapori ehei agorastei second hand, iparhei periptosi na iparhei epano sto vapori. Me liga logia an iparhei ehei kalos, an ohi prepei h giarda opou prokeitai na ginei h episkevei na etoimasei ena neo.

Link to comment
Share on other sites

2) To kostos tis episkevis kata ena megalo pososto eksartate kai apo to poso kalos pelatis einai h eteria stin sigekrimeni giarda..

Να κανω ενα μικρο συμπλήρωμα, η καλή τιμη δεν εξαρταται μονο απο την εταιρία που θα παει το / τα καραβια της αλλά και από τον αρχιμηχανικό που θα κάνει την επισκευή.. Αν δεν δώσεις να φαει και κατι ο SRM (Shir Repair Mngr) ή ο Project Manager, τοτε δεν θα επιτύχεις και καλή τιμή πέραν της εκπτωσης του 5-10% σε κάποια items του δεξαμενισμου οπως ανεφερες παραπάνω. Αλλά η καλή εκπτωση επιτυγχάνεται αν δωσεις και κανενα 500αρικακι κατω απο το τραπεζι..:)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνίσω με τον minute man, με την διαφορά ότι αυτό είναι εφικτό στις γιάρδες όπυ ο SRM είναι και invoicer, τοοποίο δεν συμβαίνει παντού, π.χ εγώ ένα χρόνο δεν πήρα φράγκο στό Dubai Drydocks.

Να συμπληρώσω για τον φίλο "Σείριο", ότι μιά σωστή γιάρδα οφείλει να τηρεί το χρονοδιάγραμμα, βέβαια γιά πραγματικά πολλούς καί διάφορους λόγους δεν συμβαίνει πάντα καί δεν φταίει υποχρεωτικά η γιάρδα αλλά οι επιπρόσθετες εργασίες που παρουσιάζονται κατά την επισκευή καί που στην πλειοψηφεία των περιπτώσεων ο αρζιμηχανικός απαιτεί να γίνουνε στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να γίνει αν δεν υπαρχουνε άλλες συνέπειες, όπως καθυστέρηση αποδεξαμενισμού και ειδικά σε περίπτωση όπου υπάρχουνε πολλά βαπόρια σε μια δεξαμενή. Βέβαια όλες οι επιπρόσθετες εργασίες θα πληρωθούνε χρυσές, ειδικά αν έχουνε να κάνουνε με την κλάσση.

Αυτά τα λίγα κύριοι....

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνίσω με τον minute man, με την διαφορά ότι αυτό είναι εφικτό στις γιάρδες όπυ ο SRM είναι και invoicer, τοοποίο δεν συμβαίνει παντού, π.χ εγώ ένα χρόνο δεν πήρα φράγκο στό Dubai Drydocks.

Αυτά τα λίγα κύριοι....

Εισαι ακριβώς μεσα στα πράγματα!! Και αν εισαι και 3ος τοτε εν μερει ειμαστε και συναδερφοι! Εγω ειχα στο μυαλό μου την Κινα μιας και εκει κανω επισκευες! Στο Dubai οχι φραγκο.. να σε γδαρους πιθανοτερο ειναι!! Αλλά κανουν καλη δουλεια!

Αψογος φιλε μου!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει περάσει πολυ καιρός από τότε που είμουνα τρίτος, πήρα και του δευτέρου αλλά τα παράτησα, τώρα είμαι σε κλάσση, έχω αλλάξει στρατόπεδο......

Τα λέμε

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Αλήθεια τα άλλα HS πάνε με ίδια μέσα για δεξαμενισμό μετά από την ακινήσια τους??

Τα αλλά ταχύπλοα αλλά και γενικά τα πλοία όταν θα μπουν στη δεξαμενή πρέπει να έχουν συνοδεία ρυμουλκών. Άρα δε πάνε αυτοδύναμα.

Τώρα το Highspeed 3 πήγε στη Σύρο αυτοδύναμα (σαν ταξίδι) και στη Σύρο θα πάρει κάποιο ρυμουλκό για να μπει στη δεξαμενή

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνουν οι επιγραφές πάνω στα δεξαμενιζόμενα πλοία, όπου αναγράφεται ένα Ν και έπειτα αριθμοί και έπειτα τα αρχικά FO όπως π.χ. εδώ;

Γιατί εφιστάται η "προσοχή";

Συγχωρέσατε την αμάθεια μου...

Link to comment
Share on other sites

Σημαίνει νομέας 139 και ότι από πάνω υπάρχει δεξαμενή καυσίμου, αυτό είναι σημαντικό διότι σε περίπτωση που χρειάζετε να κόψουνε πρέπει να ελένξουνε αν η δεξαμενή έχει καθαριστεί από κατάλοιπα πετρελαίου, ώστε όταν θα βάλουνε τα οξυγόνα να κόψουνε να μην έχουνε φωτιά ή έκρηξη από αυτανάφλεξη αναθυμιάσεων. Αφού καθαριστούνε οι δεξαμενές καυσίμου τότε οι υπεύθυνει της δεξαμενής φωνάζοθνε τον χημικό ασφαλείας για να κάνει ένα έλεγχο της ατμόσφαιρας όσων αφορά την ύπαρξη επικίνδυνων αερίων, αν όχι εκδίδει το γνωστό πιστοποιητικό gas free.

Αυτά.....

Link to comment
Share on other sites

η αναγραφη των συμβολων που καθοριζουν περιοχες καυσιμων σε ενα πλοιο δεν εχουν καμμια σχεση με τον δεξαμενισμο ενος πλοιου.καθοριζουν απλως αρχη και τελος κυριως δεξαμενων καυσιμων ωστε να εφυσταται η προσοχη στους εργαζομενους στο πλοιο.τετοια μαρκαρισματα συνηθως βλεπεις και στο deck και στο tank top των αμπαριων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
η αναγραφη των συμβολων που καθοριζουν περιοχες καυσιμων σε ενα πλοιο δεν εχουν καμμια σχεση με τον δεξαμενισμο ενος πλοιου.καθοριζουν απλως αρχη και τελος κυριως δεξαμενων καυσιμων ωστε να εφυσταται η προσοχη στους εργαζομενους στο πλοιο.τετοια μαρκαρισματα συνηθως βλεπεις και στο deck και στο tank top των αμπαριων.

Μιας και τώρα το διάβασα αυτό το σχόλιο είναι επίσης και για την περίπτωση που κάνουμε underwater repairs στο πλοίο αλλα και σε περίπτωση ¨αβαριας¨ όταν πέσουν οι δύτες να γνωρίζουν ακριβώς που έχει κάτσει το πλοίο και αναλόγως να προβούν σε περαιτέρω ενέργειες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...