Jump to content
Shipfriends
Neptune

Σαμοθράκη (ΙΜΟ 7358303)

Recommended Posts

Περιμενα τοσο καιρο ενω εχει βγει η ειδηση αλλα δε διαβασα τιποτα. Και ολο ξεχνουσα να ανοιξω τοπικ για το νεο μας καμαρι. ΕΡΧΕΤΑΙ επιτελους η ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ μας. Το παρελαβαν και λογικα μεχρι τελος του μηνα θα ναι εδω. Ξερει κανενας ακριβεις λεπτομερεις αφιξης πληρωματος κτλ??

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To πλοίο πήγε και το παρέλαβε ο Σιδερής Μαμίδης. Κοιτάξτε είναι ένα πλοίο αντίστοιχο του ΚΟΡΝΑΡΟΣ με μεγάλη ευελιξία στις μανούβρες και καλοτάξιδο. Από εκεί και πέρα ουδείς γνωρίζει στην κατασταση στην οποία βρίσκεται και μην ξεχνάμε ότι για τα σημερινά δεδομένα είναι πλέον ξεπερασμένο. Αν είχε έρθει μια 10ετία πριν όπως ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ θα ήταν σίγουρα μια καλή αγορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρει κανείς που θα δρομολογηθεί?

Κάτι ακούγεται για Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ κάτι είχα ακούσει πιο παλιά ότι θα πάρει τα δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ (αυτά που κάνει τώρα το ΣΑΟΣ) για να πάει το ΣΑΟΣ στις Σποράδες. Ωστόσο και άδεια για Χίο - Μυτιλήνη έχει πάρει αλλά δεν διευκρινίζεται αν είναι για Ro/Ro (άρα ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ) ή Εγ/Ογ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δε με απατα η μνημη μου, η αδεια που τους ειχε δοθει περυσι ανεφερε οτι η δρομολογηση πρεπει να γινει η απο Λαυριο η απο αλλο σημειο/λιμανι εκτος απο το κεντρικο λιμανι του Πειραια. Δεν γνωριζω αν αυτο εχει αλλαξει απο περυσι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι πιο εύκολο από το να αλλάξει μια άδεια δεν υπάρχει!!! Συν τις άλλοις μπορεί να το χαρακτηρίσουν ως έκτατη δρομολόγηση και να ταξιδέψει εκεί που θέλει!!! Βλέπε δρομολόγηση Εξπρές Σαντορίνη & Εξπρές Απόλλων!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δρομολογηθει απο Πειραια για Χιο-Μυτιληνη δεν νομιζω οτι θα εχει και μεγαλη επιτυχια.Δεν μπορω να φανταστω οτι καποιος θα προτημησει το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ(για να συνηθηζουμε και το νεο του ονομα) απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ή τον ΘΕΟΦΙΛΟ(εστω κι αν κανει 14 ωρες).Το πιο πιθανο ειναι να παιρνει οτι περισευει εκτος κι αν φευγει πολυ αργα οποτε ικανοποιηται και το αιτημα των Χιωτων να φτανει το πλοιο πρωι στη Χιο.

Για μενα καλυτερα θα ειναι να παρει τα δρομολογια απο Λαυριο του ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ.Και πιο μεγαλο ειναι απο το ΣΑΟΣ οποτε το καλοκαιρι δεν θα εχει προβλημα εισητηριων και αρκετα ευελικτο οπως λετε.Αλλωστε λιμανια οπως ο Αγ.Ευστρατιος και τα Ψαρα που ειναι μια προβλητα στο πελαγος θεωρω οτι χρειαζονται ευελιξια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είπαμε ότι κάποιος θα το προτιμήσει από το Μυτιλήνη & Θεόφιλο σαν καλύτερο βαπόρι!!! Αλλά όπου υπάρχει ανταγωνισμός, συνήθως υπάρχουν καλά αποτελέσματα για τους επιβάτες!!! Πιο φτηνά εισιτήρια, καλύτερες υπηρεσίες, μείωση ωρών δρομολογίων (εάν έχουν περιθώριο, να ανοίξουν κανένα μίλι!!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολα είναι θέμα πολιτικής.Αν για παράδειγμα το βάλουν να φτάνει ανθρώπινη ώρα στην Χίο κατα τις 7-8 το πρωί οι Χιώτες δεν θα το προτιμήσουν?

Εστω κι αν είναι υποδυέστερο βαπόρι από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Η Πάσχα όπως τώρα θα υπάρχει άλλο ένα βαπόρι και εγώ πιστεύω ότι θα γεμίζει χώρια που αν ήταν αυτό τώρα λόγω ανταγωνισμού που λέει κι ο ΠΑΝΑΓΙΑ100 σίγουρα η ΝΕΛ θα έβαζε τον ΚΕΝΤΕΡΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άμα φτάνει 7-8 το πρωί, θα φτάνει αργά πολύ για τη Μυτιλήνη!! 6-7, θα είναι ιδανικά για τους Χιώτες!! Έτσι και αλλιώς αυτό ζητάνε εδώ και χρόνια!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά αν το σκεφτούν καλά τους Χιώτες θα προσπαθήσουν να βάλουν μέσα διότι αυτοί είναι οι διαμαρτυρόμενοι από την κατάσταση που επικρατέι.Εκεί θα χτυπήσουν πιστεύω εγώ.Οι μυτιληνιοί λόγω εντοπιότητας και λόγω του ότι τους βολεύουν τα ωράρια της ΝΕΛ δύσκολα θα μπουν στο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ μόνο αν δεν βρουν εισιτήριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτος και αν κανει αυτα που κανει ο Αγουδημος με τις τιμες και φευγει γεματο...Μακαρι. Μεχρι τωρα οι ποιο πολυ επιβατες που κουβαλαει η ΣΑΟΣ ειναι 20-25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι συμφωνα, παρασυμφωνω μαζι σου Ηλια(που λεει κι ο Γεωργιου). Εγω μαλιστα θα το παω ακομα ενα βημα παραπερα και αν ημουνα στη θεση της ΣΑΟΣ θα εξυπηρετουσα μονο Χιο με μια αναχωρηση 2300 απο Πειραια για πρωινη αφιξη στη Χιο. Οπως λες κι εσυ η Μυτιληνη λογω εντοπιοτητας δυσκολα κερδιζεται αλλα η μονιμα παραπονουμενη Χιος κανει αμαν για δικο της βαπορι και πιστευω πως ενα βαπορι σαν το Σαμοθρακη(με σωστη διαχειριση) μπορει ανετα να το συντηρησει χειμωνα-καλοκαιρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα τους Χιώτες θα κοιτάξουν να κερδίσουν!!! Θα είναι εύκολο σχετικά!!! Γιατί είναι γνωστό ότι οι Χιώτες και οι Μυτιληνιοί δεν τα πάνε καλά!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι για να εχουμε και μια εικονα.

Για να φευγει 23 και να πηγαινει Χιο στις 6 δηλαδη 7ωρες ταξιδι θελει 22,5knots

Ποιο πιθανο φαινεται ενα δρομολογιο 21 απο Πειραια και 6 στη Χιο με 17 μιλακια.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Χίος όπως ξέρουμε δεν είναι κανα μικρό νησάκι ολόκληρος νομός είναι με τα Ψαρά και τις Οινούσες ουσιαστικά να εξυπηρετούνται μέσω Χίου από Πειραια.

Οπότε κι εγώ αν το σκεφτούν καλά και το στηρίξουν οι Χιώτες πιστεύω ότι και μόνο με την Χίο στέκεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω δεν διευκρινησα τι ηθελα να πω. Με τον ορο πρωινη αφιξη εννοω γυρω στις 7 το πρωι, οποτε βγαινει λιγοτερο απο 17 μιλια αρα οικονομικοτατο ενω αν χρειαζονται εκτακτα κλπ ανετα βγαινει και εξτρα αναχωρηση. Η αντιθετα αν πρεπει η αφιξη να ειναι στις 6 το πρωι αντιστοιχα θα μπορουσε και η αναχωρηση να πηγαινει μια ωρα νωριτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι να φτανει το πλοιο στις 6 αλλα λιγο πιο αργα.Αλλωστε με τα τελευταια δεδομενα ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ φτανει πια 5.00-5.10.(10 ωρες).Και γω ειμαι της αποψης οτι αφου το πλοιο δεν ειναι καλυτερο απο τα αλλα θα πρεπει να κερδιθουν οι Χιωτες επιβατες οι οποιοι ειναι δυσαρεστημενοι απο την κατασταση με την ΝΕΛ αλλα ειναι και ενα μεγαλο κοματι της γραμμης.Περιπου οι μισοι πανε Χιο σε καθε ταξιδι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι Χιώτες θα ήθελαν μόνο αξιόλογα καράβια για να μπούνε μέσα..

Τέτειο δεν είναι το ex. Barlovento.

Αν υποθέσουμε λοιπόν αυτο,τότε θα γεμίζει το πλοίο της ΝΕΛ και ότι περισεύει θα μπαίνει στο Σαμοθράκη.

Επίσης είμαι σιγουρος ότι τις μέρες που θα ταξιδεύει αυτό,θα ταξιδεύει πάνω του και το Αιολος Κεντερης και το Μυτιληνη..

Οπως εφευγε κάποτε με το Νησος Χιος και το Μυτιλήνη ταυτόχρονα..

Στην πραγματικότητα μετα από το χιώτικο καράβι η Χιος ανέπνευσε κάπως μόνο με το Φαίδρα, ούτε τα πλοία του καπτα Μακη έπιασαν.

Πιστεύω προσωπικά ότι τελικά θα δρομολογηθεί απο Λαυριο ( ή Ραφήνα) και δεν θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά και έτσι δεν θα "διαταραχθει" ουσιαστικα το μονοπώλειο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας βάλουν Χίο - Σάμο αν δεν γουστάρουν Μυτιλήνη.

Και με το όνομα αυτό υπάρχει δεξαμενόπλοιο στην Ελληνική σημαία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...