Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς οτιδήποτε για την SUN LINES, ( Stella Solaris, Okeanis, Maris). Εννοώ υπάρχει ακόμα αυτή η εταιρεία, και αν ναι δραστηριοποιήται στην Ελλάδα ? Ξέρω οτι τα τρία καράβια που αναφέρω έχουν πάει απο καιρό για scrap, ( αξέχαστο Stella Solaris !!! ). Αν συνεχίζει να υφίσταται σαν εταιρεία έχει κάποια άλλα καράβια τώρα ? ( Θυμάμαι οτι ιδιοκτήτης ήταν κάποιος Κιοσέογλου (?) ). Ευχαριστώ.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

...( Θυμάμαι οτι ιδιοκτήτης ήταν κάποιος Κιοσέογλου (?) )...

Φίλτατε Σείριε, ως εύ παρέστης στην παρέα μας. Αλλά επειδή εδώ υπάρχουν άνθρωποι παθόντες, προκειμένου να τους προστατεύσουμε από ενδεχόμενο εγκεφαλικό με απρόβλεπτες συνέπειες, προτείνω τις ερωτήσεις, σιγά και ταπεινά, που έλεγε προ τριετίας και ένας γνωστός μου ονόματι Κώστας :o

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ οτι η Sun Line δεν υπάρχει απο τότε που συγχωνέφθηκε με την Ηπειρωτική του Αντρέα Ποταμιάνου και δημιουργήθηκε η ROC.Από τις πρώτες μέρες το Stella Maris ,το οποίο είναι το μαναδικό από τα 3 που ταξιδεύει ακόμα,πουλήθηκε και αν δεν κάνω λάθος σήμερα ταξιδεύει με το όνoμα Viking Bordeaux.Τα άλλα δύο Solaris και Oceanis πουλήθηκαν στις δύσκολες μέρες της ROC για scrap.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν ήξερα ότι το S. MARIS ταξιδεύει ακόμα

και μου προξένησε έκπληξη ξέροντας οτι ήταν πάντα το πιο παραμελημένο

απο την εταιρεία σε σχέση με τα άλλα δυο. Ισως παίρνει την εκδίκηση του

μιάς και το SOLARIS και σε δεύτερη μοίρα το OCEANIS ήταν τα αγαπημένα

''παιδιά'' της SUN LINES. Οσο για την παραπομπή σε μέλος με ιδιαίτερη

αδυναμία στο SOLARIS θα επανέλθω στο αντίστοιχο topic με κάποιες

θύμησες απο το μοναδικό αυτό καράβι.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες και απο εμένα φίλε :mad:

Το Maris μπορει να ηταν το μικρότερο αλλα δεν ήταν και παραμελημένο! Η καλή συντήρηση και τα άριστα πληρώματα εξ'άλλου ειχαν κάνει την Sun Line επι σειρά ετών κυρίαρχη στο "VIP" κομμάτι της ελληνικής κρουαζιέρας, και όχι μονο. Το ότι τα Solaris και Oceanis ειχαν πρόωρο (?) τέλος οφείλεται σε γεγονότα που λίγο ειχαν να κάνουν με την κατάσταση των πλοίων. Και αν πούμε πως το hull+machinery του solaris ειχε μια 50ετία στην πλάτη του (+τουρμπίνες με κατανάλωση "Κεντέρη"), το oceanis δεν είχε τόσο σοβαρά προβλήματα. Και, για τον Θεό, ειναι αμαρτία να υπάρχει το Ιασων και όχι το Ωκεανις.

Link to comment
Share on other sites

το Stella Maris ,το οποίο είναι το μαναδικό από τα 3 που ταξιδεύει ακόμα,πουλήθηκε και αν δεν κάνω λάθος σήμερα ταξιδεύει με το όνoμα Viking Bordeaux.

Το Stella Maris πουλήθηκε το 2005 για κρουαζιέρες στη ΝΑ Αφρική και ονομάστηκε Madagascar.

Τα παρακάτω απο το maritimematters.com:

"Laid up at Durban following the collapse of her last operators, Indian Ocean Cruising, in late 2005, a website announcing the ship's purchase by local businessman, Ian Powell, is now online (www.razzmatazzoceancruises.co.za). If this new venture is fully realized, the ship would return to service following a refit as RAZZMATAZZ, to be permanently based in South Africa offering a program of two, three and five night cruises for newly formed Razzmatazz Ocean Cruises. In the interim, the ship's brokers and other interested parties have informed MaritimeMatters that no deal has been finalized and the ship is still on the market."

To μέγεθος του είναι ο παράγοντας που παραμένει ζωντανό. Τα χρήματα που χρειάζονται για να το κρατάνε "ζωντανό" είναι πολύ λιγότερα απ'ότι θα χρειαζόταν για το ενα πλοιο μεγεθους Solaris.

Link to comment
Share on other sites

...Το Maris μπορει να ηταν το μικρότερο αλλα δεν ήταν και παραμελημένο!...

Φίλε gpan ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Νομίζω ότι δεν πρόσεξες καλά την διατύπωση μου. Είπα ότι το Μaris ήταν παραμελημένο αλλά σε σχέση με τα άλλα δύο πλοια της εταιρείας και ειδικά με το Solaris. Επειδή όμως συμφωνω απόλυτα μαζί σου για την καλή συντήρηση των πλοίων της Sun Lines, θα πω

ότι αυτό το ''παραμελημένο'' του Maris σίγουρα για κάποιες άλλες εταιρείες ήταν μια τέλεια συντήρηση !!! Θα επανέλθω μέσω του topic ( το λέω σωστά ? ) του Solaris με κάποια πράγματα που ξέρω γιατί νομίζω ότι αν συνεχίσω εδώ θα ξεφύγω από το θέμα του συγκεκριμένου.

Υ.Γ. Ευχαριστώ και τον φίλο Aris για τις πληροφορίες για το Maris.

Link to comment
Share on other sites

...και αν δεν κάνω λάθος σήμερα ταξιδεύει με το όνoμα Viking Bordeaux..

Μία φώτο του Maris ως Viking Bordeaux από το shipspotting,

http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=308784

και μία ως Madagascar ( με σημαία Ουκρανίας παρακαλώ ),

http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=119243

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Δυσάρεστα τα νέα από τη Νότια Αφρική, το πρωην Stella Maris, πουλήθηκε πριν λίγες μέρες για κάτι λιγότερο από 1 εκ. $.

Το κακό είναι πως αγοραστής είναι διαλυτής και οτι τα σχέδια για χρήση του από τη Razzmatazz Ocean Cruises δεν καρποφόρησαν.

Ήταν το τελευταίο πλοίο της Sun Line, εκτός και αν το πρώτο Stella Solaris υπάρχει ακόμη. Τελευταία φορά αναφερόταν το 1999 ως το γιότ NAIEF κάποιου εμίρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Αγαπητε ΣΕΙΡΙΕ, Ημουν διευθυνων στελεχος της SunLine απο το 1977 μεχρι το 1986.

Η εταιρια πραγματι δεν υπαρχει, η πτωση αρχισε το 1985, μετα τον προωρο θανατο του

Χαρ Κεοσσεογλου(64) και ολοκληρωθηκε το 1990 με την συγχωνευση της στην Ηπειρωτικη.

Ο Χ.Κ. ιδρυτης κ προεδρος της εταιριας ειχε την απολυτη κακοτυχια να μην διαθετει ικανή διαδοχη

κατάσταση. Αυτο, μαζι με την ελεγχομενη δραστηριότητα των δυο οικονομικων διευθυντων της και

του διευθυντη πωλησεων συντελεσαν και η εταιρια κοσμημα επεσε αδοξα!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A trip down memory lane για τους μεγαλύτερους σε ηλικία εξ' ημών. Η πηγή είναι η πολυσέλιδη μπροσούρα της Sun Line πίσω στο 1982-1983. Μπορεί κανείς να δεί τη διαφορά με το σήμερα όπου το service και το marketing είναι απρόσωπο. Αντίθετα στη συγκεκριμένη μπροσούρα είναι διάχυτη προσπάθεια της Sun Line να επικεντρωθεί στα πρόσωπα επί και εκτός των πλοίων, παρουσιάζονται με τα μικρά τους ονόματα ακόμη και οι barmen. Εμείς θα επικεντρωθούμε όμως σε κάποιους πιο αναγνωρίσιμους.

 

Η δεύτερη σελίδα της μπροσούρας έχει ολοσέλιδη φωτογραφία του μακαρίτη του Κιοσέογλου με την σύζυγό του, που εύχονται το καλώς ορίσατε στους πιθανούς πελάτες. Προσέξτε το κείμενο του μυνήματός τους που ξεκινά με το ότι και οι δυό τους αγαπούν τα πλοία, και πως τους αρέσει να σχεδιάζουν πλοία και κρουαζιέρες που να εμπνέουν τους επιβάτες. Και σκεφτείτε την αντίθεση με το σήμερα που οι μεγάλες εταιρείες προσπαθούν να κάνουν τους επιβάτες να ξεχάσουν ακριβώς αυτά, και να αισθανθούν πως ταξιδεύουν πάνω σε ένα πλωτό mall.

 

Η τέταρτη σελίδα της μπροσούρας, απεικονίζει τον πλοίαρχο Μιχάλη Μπενά με την cruise director Irene Randall να καλωσορίζουν τους επιβάτες στο πλοίο ή τέλος πάντων να χαιρετιούνται κατά τη διάρκεια κάποιoυ γεγονότος επάνω στο πλοίο. Και πάλι εδώ είναι ξεκάθαρο το προσωπικό touch που θέλει να περάσει η Sun Line, παίζοντας το χαρτί του πλοιάρχου Μπενά που ταξίδεψε με το Stella Solaris μέχρι βαθειά γεράματα, αν θυμηθώ τον Εφοπλιστή που τον μνημόνευε συχνότατα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...