Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

λοιποοοον οι συγκεκριμένες φωτός κρύβουν κάτι πολύ σημαντικό.. είναι αύγουστος του 1989.. ήμουν μπροστά σε όλο το σκηνικό... η Βιργινιώ είχε πέσει στο κεφάλι και αριστερά και ήρθε ο Γεώργιος στον γαρμπή αλλα με πολύ φόρα και μπήκε ο καταπέλτης του στο πλαι του βεργίνα κάτω απο το όνομα του. τα υπολοιπα που έχουν μαζευτει είχαν βοηθήσει στο να ξεκολησουν και το αιγαίο τραβουσε τον γεωργιο με το ελλας να κραταει κόντρα την Βιργινιώ....

Edited by Ermenegildo
Link to comment
Share on other sites

το θυμαμαι σαν χθες... ειχε αερακι.. και ξαφνικα ακουστηκε ενα χσσσστ και ειχαν κολλησει. πρεπει να ειχε μπει μεσα με την γωνια κανα δυο μετρα.. φανταζομαι την τρομαρα οσων ανεβαιναν η κατεβαιναν απο το βεργινα εκεινη την στιγμη.. εμεινε κανα 5ωρο στο λιμανι και το ειχαν καλυψει με πανια. Ειχε ξεφορτωσει και πηγε πειραια.

ηταν φοβερο το θεαμα του τραβηγματος που κρατησε κανα μισαωρο.

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες τότε έλεγαν ότι το ατύχημα μεταξύ του Γεώργιος Εξπρές και του Golden Vergina δεν ήταν τυχαίο γιατί οι Αφοί Αγαπητοί είχαν αγοράσει το Ναϊάς ΙΙ από την Κατσουλακου, που ήθελε να το αγοράσει και ο Βαγγέλης Βεντούρης.

Link to comment
Share on other sites

οι σκαλες είναι λιγα μετρα πιο μπροστα.. αλλα για σκεψου να εισαι στην ουρα να ανεβεις και ξαφνικα να βλεπεις κατι τετοιο πανω απο το κεφαλι σου...

27 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι φήμες τότε έλεγαν ότι το ατύχημα μεταξύ του Γεώργιος Εξπρές και του Golden Vergina δεν ήταν τυχαίο γιατί οι Αφοί Αγαπητοί είχαν αγοράσει το Ναϊάς ΙΙ από την Κατσουλακου, που ήθελε να το αγοράσει και ο Βαγγέλης Βεντούρης.

ειχε πολυ δυνατο μελτεμι δεν θα μπορουσε να γινει επιτηδες το βεργινα ηταν πολυ αριστερα στο κεφαλι. και γιατι να το χτυπησει ετσι με το οποιο ρισκο για θυματα?

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτες φωτογραφίες!
Καλοκαίρι 1989, πρώτη σαιζόν του Απόλλωνα και του Ποσειδώνα. Πρώτη φορά που πήγα στη Νάξο. Πρωινή αναχώρηση από Πειραιά με το Ελλάς Εξπρές μέσω Σύρου και Πάρου, γύρω στις 9 ώρες ταξίδι. Θυμάμαι ότι στην Πάρο είχαμε συναντήσει ένα από τα πορτοκαλί Νάξος ή Πάρος και το Νέαρχος που μου είχε κάνει πολλή εντύπωση αφού δεν είχα ξαναδεί καταμαράν. Θυμάμαι επίσης τις διαφημίσεις του Ποσειδώνα στις εφημερίδες της εποχής και την έμφαση που έδιναν στην πισίνα του πλοίου. Μεγάλη η χαρά μου λοιπόν όταν κλείσαμε τα εισιτήρια επιστροφής με τον Ποσειδώνα αλλά ακόμα μεγαλύτερη η απογοήτευση όταν είδα την άδεια πισίνα!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 2/28/2024 at 5:09 PM, jimmyN said:

Ύποπτα συμφέροντα με κάλυψη τοπικών παραγόντων αντιδρούν στην τουριστική ανάπτυξη της Ανατολικής Πάρου

Quote

Στο Πίσω Λιβάδι της Πάρου, ένα ταχύπλοο της ναυτιλιακής εταιρείας SeaJets αιτείται να εξυπηρετεί με εξαιρετικά μελετημένα δρομολόγια τους ταξιδιώτες από και προς την Πάρο.

To ζητούμενο  θα ενώνει απευθείας το μικρό αυτό λιμάνι της Πάρου με τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Τα δρομολόγια αυτά θα πραγματοποιούνται  σε ώρες που κανένα άλλο πλοίο , καμίας άλλης ναυτιλιακής εταιρείας, δεν εκτελεί.

Η ουσία είναι πώς το ταχύπλοο της SeaJets  θα ενώνει  απευθείας το μικρό αυτό λιμάνι της Πάρου με το αεροδρόμιο της Σαντορίνης, δίνοντας μία λύση σε εκείνους τους ταξιδιώτες που είτε δεν επιθυμούν είτε δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν εγκαίρως με δρομολόγια από το λιμάνι της Παροικιάς.

Ταυτόχρονα  το καθημερινό αυτό δρομολόγιο που ενώνει το Πίσω λιβάδι της Πάρου με τη Νάξο, την Ίο και τη Σαντορίνη θα συμβάλει σημαντικά στην αποσυμφόρηση του λιμανιού της Παροικιάς, που λειτουργεί στα όρια και δυσκολεύεται  να σηκώσει αποτελεσματικά και με ασφάλεια τον θερινό φόρτο της ακτοπλοΐας.

Με αυτά τα δεδομένα θα ακουγόταν λογικό και οικονομικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι μία ναυτιλιακή εταιρεία αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει ένα πολυπληθές τουριστικό κοινό, που δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθεί με άλλον τρόπο, δίνοντας μία μόνιμη λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Αυτά ως προς τη λογική. Διότι τελικά τα τοπικά συμφέροντα και ο ανορθολογισμός φαίνεται πώς φέρνουν εμπόδια σε κάποια αυτονόητα πράγματα που αφορούν την οικονομική ανάπτυξη αυτής της περιοχής του νησιού.

Κάποιοι επαγγελματίες  που εκτελούν ημερήσιες εκδρομές σε συνεργασία με μία ομάδα γηγενών επαγγελματιών με μαγαζιά στην περιοχή του Πίσω Λιβαδιού εναντιώνονται στη χρήση του ομώνυμου αλιευτικού καταφυγίου με διάφορα προσχήματα.

Το θέμα βεβαίως έφθασε σε επίπεδο Δημοτικού Συμβουλίου της Πάρου, το οποίο καλείται  την Τετάρτη 27 Μαρτίου να αποφασίσει, ενώ είχε προηγηθεί αίτηση της ναυτιλιακής εταιρείας την 1η Δεκεμβρίου του 2023. Τότε και είχε γνωμοδοτήσει θετικά η Κοινότητα της Μάρπησσας στις 8 Δεκεμβρίου του 2023 .

Τώρα  έρχονται να ανατρέψουν, τέλη Μαρτίου, όλα τα παραπάνω. Το αστείο είναι ότι όπως προκύπτει, υπάρχει άδεια χρηματοδοτούμενης άγονης γραμμής, η οποία λειτουργεί όλον τον χρόνο με συγκεκριμένο πλοίο το οποίο «δένει» σε αυτό το ίδιο το αλιευτικό καταφύγιο.

Γιατί όμως αντιδρά αυτή η τοπική επαγγελματική ομάδα στη λειτουργία του ταχυπλόου της SeaJets και μάλιστα με την κάλυψη των τοπικών αρχών; Το πράγμα είναι απλό. Τα πλοιάρια που εκτελούν τις ημερήσιες εκδρομές επί της ουσίας εκτελούν δρομολόγια. Επιθυμούν δηλαδή να υφαρπάξουν κομμάτι ακτοπλοΐας.

Εντύπωση προκαλεί, πως το Κοινοτικό Συμβούλιο Μάρπησσας δεν έλαβε καθόλου υπόψη τα οφέλη της τοπικής κοινωνίας από την τουριστική ανάπτυξη που θα προσφέρει αυτή η σύνδεση, αφού το ταχύπλοο θα συνδέει την Πάρο με τη Σαντορίνη σε μόλις 1 ώρα και 20 λεπτά.

Και σε ώρες που δεν υπάρχει σύνδεση. Συγκεκριμένα η άφιξη του ταχύπλοου στη Σαντορίνη πριν από τις 9.00 (4 ώρες νωρίτερα από το επόμενο πλοίο) προσφέρει τη δυνατότητα παραμονής μίας επιπλέον ημέρας στη Πάρο, καθώς οι τουρίστες πλέον έχουν τον απαραίτητο χρόνο να φύγουν την ίδια μέρα (και όχι την προηγούμενη) από την Πάρο προς τη Σαντορίνη για να είναι έγκαιρα στο διεθνές αεροδρόμιο της Σαντορίνης για την πτήση τους.

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο προσφέρει και το αντίστοιχο πλεονέκτημα με τις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις, καθώς η αναχώρηση του ταχύπλοου από τη Σαντορίνη προς την Πάρο είναι στις 19.30 (4 ώρες αργότερα από το προηγούμενο πλοίο), προσφέροντας και πάλι τη δυνατότητα στους τουρίστες μίας επιπλέον ημέρας στην Πάρο, χωρίς το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα έπρεπε να διανυκτερεύσουν στη Σαντορίνη.

Χωρίς το συγκεκριμένο δρομολόγιο και σε συνδυασμό με τη μειωμένη διαθεσιμότητα ξενοδοχείων στη Σαντορίνη αρκετοί από τους τουρίστες που αναφερόμαστε παραπάνω θα επιλέξουν άλλους προορισμούς, όπως Ίος, Νάξος, κτλ.

Είναι προφανές πώς εδώ κάτι το ύποπτο συμβαίνει για να συγκρούονται η λογική και το αυτονόητο με το παράλογο.

Αυτά και άλλα περίεργα συμβαίνουν όπως επί παραδείγματι ότι οι ιδιοκτήτες των πλοιαρίων ημερήσιων εκδρομών που αντιδρούν στην παρουσία του ταχυπλόου της SeaJets δεν είναι καν Παριανοί.

Κάποιοι λοιπόν στην ανατολική Πάρο έχουν πέσει θύματα περίεργων συμφερόντων και κακών συμβουλών που δεν έχουν σχέση ούτε με τον τόπο ούτε και με τους ανθρώπους του.

Επί παραδείγματι, από το ρεπορτάζ πληροφορούμεθα πώς μέλος του Λιμενικού Ταμείου, άκουσον – άκουσον, δηλώσε επαγγελματίας μπρόκερ ο οποίος κλείνει ταξιδάκια με τουριστικά σκάφη.

Αν λοιπόν με όλα αυτά τα οποία έχουν γίνει γνωστά, το δημοτικό συμβούλιο Πάρου δεν αποφασίσει να πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο τότε είναι προφανές ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει και θα πρέπει οι αρμόδιες αρχές να το εξετάσουν και να το διαλευκάνουν.

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα Παναγία μου, που δεν έχω σχέση με το νησί, με προβληματίζει το άλλο: Οι ίδιοι λένε στο παραπάνω κείμενο πως το μέρος αυτό είναι αλιευτικό καταφύγιο και όχι λιμάνι. Υπό αυτό το πρίσμα, είναι ασφαλές να δένει εκεί ένα ταχύπλοο? Δεν λέω πως δεν είναι αλλά το θέμα έχει ψαχτεί? Και δεν εννοώ από τη Seajets αλλά από τις αρχές. Έχει γίνει μελέτη ή είδαμε μια προβλήτα και μπήκαμε? Και σκέφτομαι επίσης και το γεγονός πως το μέρος αυτό φαντάζομαι το καλοκαίρι είναι γεμάτο βάρκες, σκάφη, τράτες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αν μπαίνει ταχύπλοο με απόνερα και τα κάνει όλα λίμπα εκεί μέσα, ποιός θα φταίει? Ο Πλοίαρχος? Η Seajets? ¨Η αυτοί που επιτρέπουν τις προσεγγίσεις? Και τις ζημιές ποιός τις πληρώνει?

Link to comment
Share on other sites

Επί δύο μήνες το καλοκαίρι γίνεται χαμός στο Πίσω Λιβάδι από το πρωί μέχρι το βράδυ βλέπεις μικρούς μεγάλους με Κανό Sap πέρα από τον κυματοθραύστη πέρα από τον Λογαρά ,οικογένεις στην παραλία λόγω της σκιάς ,Παιδιά κάνουν βουτιές από τα βραχεία απέναντι ούτε 100 m από την άκρη του λιμενοβραχίονα όπου μπορεί να δέσει ταχύπλοο. Γενικά το μέρος είναι τέλειο για οικογένειες αφήνεις το παιδί σου ελεύθερο και κάνεις κι εσύ τις διακοπές σου…. Δικαιολογημένα ανησυχεί ο @Nick the Greek Οι τοπικοί φορείς και οι καταστηματάρχες βέβαια διοτι Ούτε η Παναγιά δε θα μας σώσει μου φαίνεται …Εκτός από το επιδοτούμενο  για τους νεφροπαθείς και μερικά εκδρομικά το καλοκαίρι τα οποία  παρεπιπτόντως  προκαλούν κομφούζιο στα μαγαζιά με τα λεωφορεία τους  ειδικά το απόγευμα όταν επιστρέφουν  και γενικά δεν κινείται τίποτα… Σκέψου τώρα να έρθει το Super jet και να αφήσει 200 άτομα με αποσκευές τι έχει να γίνει… Ίσως να είναι ωφελίμο αυτό για την τοπική αγορά όπως γράφουν μερικοί ίσως και όχι πάντως το ατύχημα και την καταστροφή δύο παράλληλων δεν την γλιτώνουμε….

Link to comment
Share on other sites

Για να απαντήσω πρώτα στο παραπάνω..7 το πρωί δεν έχει συνωστισμό, αλλά στις 8 το βράδυ έχει. 
Λιγη σημασία έχει αυτό όμως. Το Π.Λιβαδι είναι καταφύγιο κι όχι λιμάνι. Και η κίνηση είναι κατά πολύ αυξημένη από παλιότερα που ξανά έπιανε το Seajet εκεί πριν 25 χρόνια. 
Απο την άλλη είναι γελοίο το επιχείρημα της αποσυμφόρησης της Παροικίας γιατί για να συμβεί αυτό, μόνο με θαύμα της Εκατονταπυλιανης γίνεται (ή με μεταφορά όλου του λιμανιού αλλού), αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση 

Link to comment
Share on other sites

Καλα το δημοσίευμα ο ίδιος ο super Mario να το είχε γράψει δεν θα μπορούσε να ήταν «αντικειμενικοτερο» !!!

Πέραν αυτού όμως το Πίσω Λειβάδι πρόκειται για ένα αλιευτικό καταφύγιο το οποίο τα τελευταία χρονια έγινε μεικτής χρήσης και για τουριστικά πλοιάρια .

Το να Παει να δέσει ένα ακτοπλοικο πλοιο σε ένα καταφύγιο ποιος ασφαλιστικός φορέας θα το καλύψει σε περίπτωση ατυχήματος ;;; 
 

Και μια ερώτηση δεξιού ψάλτη. Το Λιμεναρχειο Παρου τόσο κοσμο έχει το καλοκαίρι που μπορεί να χαραμιζει ένα στέλεχος του να τρέχει πρωι βράδυ στο Πίσω Λειβάδι ;; Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε τις απόψεις του λιμεναρχείου επ αυτού του θέματος .

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Annivas said:

Καλα το δημοσίευμα ο ίδιος ο super Mario να το είχε γράψει δεν θα μπορούσε να ήταν «αντικειμενικοτερο» !!!

Πραγματικά...Το δημοσίευμα είναι υπόδειγμα μαχητικού ρεπορτάζ, παρατίθενται οι απόψεις όλων (εταιρείας, λιμενικού, συλλόγων, επιχειρηματιών)😂. Το διαβάζεις και νομίζεις πως θα βυθιστεί η οικονομία του μισού νησιού. Το πρόβλημα είναι ότι η θέση του λιμανιού της Παροικιάς παρεκκλίνει σημαντικά από τον κάθετο άξονα Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ίος-Νάξος-Μύκονος οπότε με ένα πλοίο είναι δύσκολο να εξυπηρετήσεις ταυτόχρονα Νάξο, Πάρο, Μύκονο γιατί αυξάνονται σημαντικά και οι χρόνοι και τα πετρέλαια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το δρομολόγιο του Power Jet που πιάνει Πάρο μόνο στο κατέβασμα. Προφανώς κάθε σύνδεση της Πάρου με τα αεροδρόμια της Μυκόνου ή της Σαντορίνης είναι προς όφελος του νησιού, ειδικά ένα τέτοιο δρομολόγιο που στέλνει τους επιβάτες Σαντορίνη το πρωί και τους παραλαμβάνει αργά το απόγευμα καλύπτοντας ουσιαστικά τις περισσότερες πτήσεις της ημέρας. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα πάντα στο Πίσω Λιβάδι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. 

Link to comment
Share on other sites

Χτες το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο. Παρακάτω η επίσημη ανακοινωση του Δήμου Πάρου: 

 

“Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου της 27ης Μαρτίου 2024 σχετικά με το θέμα: «Λήψη απόφασης για την ενδεχόμενη προσέγγιση ταχύπλοου επιβατικού σκάφους στο αλιευτικό καταφύγιο του Πίσω Λιβαδιού».

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάρου στην Συνεδρίασή της 27ης Μαρτίου 2024, θέλοντας να κατασιγάσει τον θόρυβο που έχει προκληθεί στην τοπική μας κοινωνία γύρω από το ενδεχόμενο καθημερινής δρομολογιακής προσέγγισης από το φετινό καλοκαίρι του ταχύπλοου Ε/Γ SUPER JET στο αλιευτικό καταφύγιο στο Πίσω Λιβάδι, συζήτησε το θέμα παίρνοντας, κατά πλειοψηφία, απόφαση για αρνητική γνωμοδότηση. 

Με τον τρόπο αυτό ανέτρεψε την, υπό όρους, θετική γνωμοδότηση που η προηγούμενη Δημοτική Αρχή είχε δώσει μέσα από τις αποφάσεις του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και της Κοινότητας Μάρπησσας. 

Η αρνητική θέση του Συμβουλίου στηρίχθηκε κυρίως πάνω σε θέματα νομιμότητας που προκύπτουν από τους περιβαλλοντικούς όρους του λιμένα, που δεν προβλέπουν εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών σκαφών, σε θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας που έχουν να κάνουν με την εκτέλεση για φέτος τουλάχιστον, έργου ενίσχυσης και θωράκισης του προσήνεμου μόλου και διαμόρφωσης ακρομολίου στο Πίσω Λιβάδι, αλλά και θέματα ασφάλειας επιβατών που σχετίζονται με προϋποθέσεις της χερσαίας ζώνης του καταφυγίου. 

Πέραν των ανωτέρω εκφράστηκε και καταγράφηκε η ρητή δέσμευση της Δημοτικής Αρχής να εξετάσει τα σημαντικά θέματα των συγκοινωνιακών  διασυνδέσεων και υποδομών μέσα από κάθε θεσμικό τρόπο, κύρια μέσα από την διαδικασία για την εκπόνηση του νέου Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου και κυκλοφοριακών μελετών που με πρωτοβουλία της θα εκπονηθούν κι όχι εμβαλωματικά με αφορμή θέματα που προκύπτουν περιστασιακά. 

Με την απόφασή μας αυτήν υπερασπιστήκαμε το δικαίωμα της κοινωνίας μας να εκφράσει την επικαιροποιημένη θέση της στο φλέγον αυτό ζήτημα με τον ενδεδειγμένο θεσμικό τρόπο.»

Link to comment
Share on other sites

Και καλά κάνανε. Το κάθε νησί έχει το λιμάνι/α του. Όποιος θέλει να το εξυπηρετήσει να στείλει τα καράβια του εκεί. Και για να ρίξουμε μιά μάτια πως θα πήγαινε το πράγμα, το πίσω λιβάδι θα δουλευε φέτος, θα πήγαινε καλά μιας και είναι στην ρότα του άξονα Σύρος-Μύκονος-Νάξος-Σαντορίνη, του χρόνου θα έστελνε μεγαλυτερο πλοίο ή περισσότερα πλοία ο Ηλιό, του παραχρόνου ακόμα περισσότερα, οι υποδομές της περιοχής θα γονάτιζαν, θα άρχιζαν οι μουρμούρες προς το υπουργείο να το φτιάξει σε κανονικό λιμάνι (την στιγμή που δεν είναι φτιαγμένο το επίσημο λιμάνι), και όλο αυτό το θέμα χρόνο με τον χρόνο θα υποτροπίαζε. Αλίμονο αν κάθε εταιρεία της έφτιαχναν και λιμάνι εκεί που θέλει. Να φτιάξουμε λοιπόν κι ένα λιμάνι για κρουαζιερόπλοια στη Νάουσα να δέσει το πράγμα. 

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις δε βγαινουν οι ωρες στα μικρα κ πηγε να κερδισει τη διαφορα χρονου απο τη Παροικια που θελει 1 ωρα απο τη Μυκονο στο ανεβα κ αλλη 1 στο κατεβα βαλε κ την θαλασσα που τρωει που ερχεται φρεσκια κ κοβει,γι αυτο το κανει αλλα δε του βγηκε μαλλον δλδ προς το παρον

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Πίσω Λιβάδι δεν έχει δρόμο καλά καλά να φτάνει μέχρι την προβλήτα που δένουν τα μικρά βαποράκια που πάνε στη Νάξο. Δηλαδή αν δέσει ένα ταχύπλοο και κατεβάσει και ανεβάσει κόσμο ο κόσμος αυτός πως θα πάει και θα έρθει; Κολυμπώντας; Δεν έχει τις στοιχειώδεις υποδομές για κάτι τέτοιο.

Όσο για τους προβληματισμούς που βάζει ο Νικ: Έλα καημένε τώρα που πας και τα σκέφτεσαι; Φτάνει με την απαισιοδοξία σας εδώ μέσα 😆

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...