Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ θα τοποθετηθούν φύλακες στα λιμάνια της Πάρου για το διάστημα 15/7 έως 15/9

Οι εργασίες για τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στη παλαιά κεντρική προβλήτα τελείωσαν σε λιγότερο χρόνο από τον προβλεπόμενο συμβατικό, σύμφωνα με τις οδηγίες του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου.

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στις 17/7 και ακολούθησε η πάροδος μερικών ημερών, σύμφωνα με τις οδηγίες της επιβλέπουσας τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου, για να είναι δυνατή η χρήση της προβλήτας χωρίς να προκληθούν ζημιές στο έργο. Οι εργασίες έγιναν βάση της μελέτης που είχε συνταχθεί από το τεχνικό γραφείο, ενώ χρησιμοποιήθηκαν και οι αποτυπώσεις που συνέταξε ο δύτης πολιτικός μηχανικός – λιμενολόγος.

Σημειώνουμε ότι το φθινόπωρο θα ακολουθήσει η εκτέλεση του υπόλοιπου μέρους της μελέτης που περιλαμβάνει την αποκατάσταση άλλων φθορών.

Η οποία προβλήτα του λιμανιού της Παροικιας, Πάρου παραδόθηκε προς χρήση των πλοίων στις 24/07/09

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πολλά και πλούσια δώρα θα φέρει ο Άη Βασίλης στο λιμάνι της Πάρου για το 2010 :D Σύμφωνα με τα Νέα της Πάρου το τεχνικό πρόγραμμα του 2010 του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου-Αντιπάρου περιλαμβάνει:

-Επισκευή κεντρικού λιμένα Παροικιάς από σπηλαιώσεις, προϋπολογισμού 480.000 ευρώ.

-Επισκευή κεντρικού προβλήτα λιμένα Παροικιάς, προϋπολογισμού 45.000 ευρώ.

-Προμήθεια προσκρουστήρων για λιμάνια Πάρου-Αντιπάρου, προϋπολογισμού 50.000 ευρώ.

-Προμήθεια WC τύπου containers για τα λιμάνια, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ.

Και μια ευχάριστη έκπληξη, εφόσον πραγματοποιηθεί, είναι η προμήθεια υλικού για την εξυπήρετηση των ΑΜΕΑ:

Μία από τις προμήθειες που προβλέπονται και που έκαναν αίσθηση, αν και βρίσκεται σε αρχικό στάδιο και με μικρό σχετικά κονδύλι (10.000 ευρώ), είναι η προμήθεια μηχανήματος που θα τοποθετηθεί στο λιμάνι της Παροικιάς και σε δύο-τρία άλλα σημεία για την (από-)επιβίβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο κ. Κοντός που το πρότεινε είπε «ότι με αυτόν τον τρόπο θα δείξουμε το σεβασμό μας απέναντι στους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικά, αλλά αυτό μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και για την τουριστική μας προβολή. Πολλοί τουρίστες που έχουν κινητικά προβλήματα θα μπορούν τώρα με ευκολότερο τρόπο να έχουν πρόσβαση σε σκάφη, στη θάλασσα κλπ». Σημειώνουμε, ότι η φετινή χρονιά με αυτά τα μηχανήματα θα λειτουργήσει «πιλοτικά» ώστε την επόμενη χρονιά να δουν οι αρμόδιοι πως και που πρέπει να μπουν περισσότερα, καθώς και να δουν λόγω της τωρινής απειρίας τους, τι θα πρέπει να βελτιωθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από θέμα μήκους χωράει, όμως θεωρώ πως το βαπόρι θα ζοριστεί πολύ και δεν καταλαβαίνω με γνώμονα εν τέλει τι σχεδιάζονται αυτές οι δρομολογήσεις. Από ότι έχω ακούσει ακόμα και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ζορίζεται με τα βυθίσματα στις νέες προβλήτες της Πάρου. Και τώρα θα κληθεί κάποιος πλοίαρχος να βάλει 192 μέτρα μουλάρι με 6,70 μέτρα βύθισμα (αν τα λέω καλά) στο λιμάνι της Παροικιάς με τον οποιοδήποτε καιρό!!

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι είχα μάθει όταν σχεδιαζόταν η προσέγγιση εντός μεγάλου BS στην Παροικιά, το πρόβλημα ήταν η θέση και η κατασκευή των μπιντων πρόσδεσης. Αν δεν κάνω λάθος φέτος έγιναν εργασίες στις μπίντες του κεφαλιού της προβλήτας, άρα λογικά εκεί θα δένει. Θέμα βαθών δεν υπάρχει (με εξαίρεση τη σπίθα), ούτε απαιτούμενου μήκους λόγω του ακρωτηρίου που υπάρχει απέναντι. Θυμίζω ότι στην Πάρο, εκτός του ΛΙΣΣΟΣ έχει προσεγγίσει το Ελ Βενιζέλος σε εκδρομή της ΑΝΕΚ κάποια χρονιά του Αγίου Πνεύματος.

Link to comment
Share on other sites

θέμα βυθίσματος στο κεφάλι της παλιάς προβλήτας όντως δεν υπάρχει.όμως όπως είπε ο george στις καινούριες υπάρχει θέμα και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ είναι το ταβάνι από θέμα βυθισμάτων.ειδικά στην γωνία που κάνει ο γαρμπής με τις καινούριες προβλήτες παγιδεύεται εύκολα η λάσπη και μπαζώνει.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι καλοί χωράνε στην Πάρο ;) ... βάρδα κι έρχεται ο γαρμπής ή τα αερίδια από το Κρωτήρι. :rolleyes:

btw οι εργασιές στην παλιά προβλήτα θα ολοκληρωθούν σύντομα, όπως γράφει η Φ.Π.

Η Εταιρία Παπαγεωργίου επιλέχθηκε για την αποκατάσταση του έργου των σπηλαιώσεων στο λιμάνι της Παροικίας. Οι προσφορές ανοίχτηκαν την περασμένη Δευτέρα στα γραφεία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και κατοχυρώθηκε η συγκεκριμένη εταιρία με έκπτωση 31%. Εάν στις πέντε ημέρες που προβλέπονται δεν υπάρξει ένσταση θα γίνει η ανάθεση του έργου στον εργολάβο και θα ξεκινήσουν τα έργα.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που έχουν δημιουργηθεί στο λιμάνι της Παροικιάς από τις σπηλαιώσεις.Πηγη: PAROSNEWS

Το έργο που χρηματοδοτείται από το Λιμενικό Ταμείο Πάρου – Αντιπάρου είναι προϋπολογισμού 380.000 ευρώ. Σημειώνουμε ότι υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση στο έργο, καθώς σύμφωνα με απόφαση που είχε πάρει το ΔΣ του Λιμενικού Ταμείου οι εργασίες έπρεπε να είχαν αρχίσει πριν το καλοκαίρι. Βεβαίως, η εκλογική σκοπιμότητα οδήγησε κάποιους να αρχίσουν το έργο μία εβδομάδα πριν τις εκλογές. Οι εργασίες στο λιμάνι της Παροικιάς στις οποίες συμμετέχουν και αρχαιολόγοι δύτες, αναμένονται να τελειώσουν σ’ ένα μήνα περίπου. Τέλος, εργασίες θα γίνουν στη συνέχεια στο λιμάνι της Νάουσας και στην περιοχή Καλελέ στα Λιβάδια Παροικιάς.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Την πρώτη συνεδρίαση με τη νέα του σύνθεση πραγματοποίησε το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου - Αντιπάρου το μεσημέρι της 1ης Μαρτίου.

Tο πιο ενδιαφέρον θέμα είναι της αποκατάστασης της ζημιάς στη παλιά προβλήτα του λιμανιού της Παροικίας από τη πρόσκρουση του «Παναγία Κρημνιώτισα» τον Μάιο του 2008 το κόστος επισκευής που προέκυψε ήταν 45.000 ευρώ. Η διαχειρίστρια εταιρεία ΣΑΟΣ έχει πτωχεύσει και το πλοίο είναι κατασχεμένο και επίκειται η πώληση του σε δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό. Δεδομένου ότι σε περίπτωση πλειστηριασμού, η απαίτηση του ΔΛΤ για αποζημίωση κατατάσσεται προνομιακά στον πίνακα κατάταξης πρέπει να γίνουν νομικές κινήσεις. Η υπόθεση έχει ανατεθεί σε δικηγόρο ο οποίος αναμένει οδηγίες.

Από τα ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Τι εκαναν στο λιμανι για να προσεγγιζει το ΔΗΛΟΣ ? blog

Είναι γνωστό στο νησί μας ότι τα πάντα γίνονται από τον δήμο μας με προγραμματισμό. Χαλάσαμε μέσα στο καλοκαίρι ένα δρόμο και ένα πεζόδρομο επειδή, μας είχαν πει ότι θα ερχόταν το «Blue Star Delos».
Link to comment
Share on other sites

Είχαν γίνει κάποια έργα στο δρόμο που σε βγάζει έξω από το λιμάνι και περνάει έξω από την εκκλησία της Παναγίας Εκατονταπυλιανής. Τον Ιούνιο που είχα βρεθεί στη Πάρο είδα να έχουν χαλάσει μέρος του πεζοδρομίου αυτού του δρόμου, ενώ είχαν αναρτήσει κάποιο πανό που έλεγε μας «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία, αλλά τα έργα είναι αναγκαία για να υποδεχτούμε το καινούργιο πλοίο της Blue Star Ferries (Blue Star Delos)». Τον Ιούλιο που ξανά βρέθηκα στη Πάρο, είδα απλώς να έχουν οροθετηθεί θέσεις παρκινγκ στο δρόμο

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

εδω βλεπουμε κ κατι διαφορετικο με τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ να εχει πεσει στην ανατολικη πλευρα της προβλητας!

πισω απο τον ΓΕΩΡΓΙΟΣ μανουβραρει κ το ΑΙΓΑΙΟΝ...ευχαριστουμε τον Ρ100 για τις παλιες αναμνησειςgallery_1850_876_347119.jpg

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Οι προοπτικές οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης της Πάρου συνδέονται άμεσα με τη σωστή λειτουργία του Λιμανιού της Παροικιάς, για τον λόγο αυτό, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου-Αντιπάρου προχωρά στην επισκευή του κεντρικού προβλήτα του. Το συνολικό κόστος των εργασιών ανέρχεται στο ποσό των 135.000 ευρώ. Στόχος είναι το λιμάνι της Παροικιάς να εξυπηρετεί, όσο το δυνατόν καλύτερα και με ασφάλεια τα σκάφη κατά την άφιξη τους και να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού. Tο έργο πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το Πάσχα.

Quote

Οι εργασίες που πρόκειται να εκτελεσθούν με την παρούσα εργολαβία έχουν ως κατωτέρω:

- Καθαίρεση της ανωδομής και ανακατασκευή σε όλο το μήκος του βόρειου τμήματος του κεντρικού προβλήτα 

- Κατασκευή νέας ράμπας από οπλισμένο σκυρόδεμα στην θέση πρόσδεσης 1 η οποία θα είναι ενιαία με την υπάρχουσα στις θέσεις πρόσδεσης 2,3. 

- Κατασκευή νέου δαπέδου με ειδική αντιολισθητική επεξεργασία και επίπαση ειδικού σκληρυντικού υλικού κατά την σκυροδέτηση. 

- Κατασκευή υποδομής ηλεκτροφωτισμού και ύδρευσης

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προτάσεις Επέκτασης του Λιμένα Παροικίας με χρήση Πλωτών Μέσων (τύπου «Floating Linkspan»)

Quote

Είναι γνωστό ότι μέρος της αρχαίας πόλης της Παρου βρίσκεται στον βυθό του σημερινού λιμένα. Η ανάδειξή του θα ήταν αξιόλογο έργο πολιτιστικής και τουριστικής σημασίας. Πέραν όμως αυτού, είναι και λόγος για τον οποίο το σημερινό λιμάνι δεν μπορεί να επεκταθεί με τη συμβατική μέθοδο των εκβαθύνσεων και επιχωματώσεων. 

Η προτεινόμενη μέθοδος επεκτάσεως στηρίζεται στη χρήση πλωτών ναυπηγημάτων μεγάλου εκτοπίσματος γνωστών διεθνώς ως «floating linkspans». Η μέθοδος είναι θεσμοθετημένη με έγκριση Νηογνωμόνων (Lloyds, BV, κλπ) και έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε πάνω από 125 λιμενικές εγκαταστάσεις ανά τον κόσμο (πλην Ελλάδος) τα τελευταία 42 χρόνια.

Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί

Ο σχεδιασμός της κατασκευής και πρόσδεσης τους γίνεται με τη χρήση των δυσμενέστερων ωκεανογραφικών στοιχειών 200ετιας στη θέση στην οποία εγκαθίστανται με αντίστοιχη πιστοποίηση των διεθνών Νηογνωμόνων και των Ελληνικών φορέων πιστοποίησης.  

Η πρόσδεση τους γίνεται με ειδικό σύστημα κινητών βραχιόνων (quick fit arms) που κλειδώνουν σε δέστρες πακτωμένες στη στεριά και περιλαμβάνουν σύστημα προσκρουστήρων και μηχανισμό απορρόφησης όλων των δυνάμεων του κυματισμού, του αέρα και της κινητικής ενέργειας των πλοίων που παραβάλουν.  

Οι βραχίονες (quick fit arms) προβλέπεται να υποκαταστήσουν επίσης πλήρως τη χρήση πασάλων στήριξης ή αγκυρών (ρεμέντζων), ώστε να μην υπάρξει  οποιαδήποτε επέμβαση στον βυθό που θα ήταν απαγορευτικό από την αρχαιολογία.  Ταυτόχρονα οι βραχίονες είναι αποσπώμενοι επιτρέποντας τη ρυμούλκηση των πλωτών όταν απαιτηθεί σε άλλη τοποθεσία. 

Το κατάστρωμα των πλωτών ναυπηγημάτων μπορεί να είναι από άσφαλτο, ξύλο, ή σκυρόδεμα και να αποτελεί ενιαία συνέχεια του καταστρώματος της χερσαίας ζώνης, όπου απαιτείται, με χρήση ειδικών αρμών ζεύξεως και γεφυρώσεις. Το μεγάλο εκτόπισμα τους υποστηρίζει τη δημιουργία κτιριακών εγκαταστάσεων επάνω τους και άλλων κατασκευών, όπως φυσούσες επιβατών κλπ., χωρίς την αίσθηση ότι περπατάς πάνω στη θάλασσα. 

Οι προδιαγραφές και η πιστοποίηση τους (special features notation) επιτρέπει τον δεξαμενισμό των πλωτών linkspans για συντήρηση ανά 25ετια ή και 50ετια, ώστε να είναι αδιάκοπη η λειτουργία του λιμένα. 

Τέλος, η ναυπήγηση τους γίνεται σε ναυπηγεία και έτσι σε αντίθεση με τα συμβατικά δομικά έργα,  δεν παρακωλύεται η κανονική λειτουργία του λιμανιού και της παραλιακής ζώνης καθόσον χρόνο διαρκεί η κατασκευή τους. Ρυμουλκούνται στην τελική θέση τους όπου γίνεται η συναρμολόγηση και η πρόσδεση τους. Το μόνο δομικό έργο που συνήθως απαιτείται είναι η πάκτωση των δεστρών πρόσδεσης.  

Τι προβλέπει η πρόταση

α. Την απελευθέρωση του παραλιακού δρόμου από τα αυτοκίνητα που αναμένουν τα οχηματαγωγά και τη διοχέτευση τους κατ’ ευθείαν από την περιφερειακή οδό σε πλωτό διάδρομο αυτοκινήτων τεσσάρων λωρίδων αναμονής και μίας λωρίδας ταχείας προσπέλασης, συνολικής δυναμικότητας 100 αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με χωροθέτηση προσθέτου χώρου στη σημερινή αποβάθρα. 

β. Τη δημιουργία πλωτής αποβάθρας παραβολής (πλαγιοδέτησης) κρουαζιερόπλοιων 150m ή και 180m στην επέκταση του σημερινού κυματοθραύστη στο Βιντζι. Δημιουργία διαδρόμου οχημάτων διπλής κατεύθυνσης για την πρόσβαση στο κρουαζιερόπλοιο θα γίνει με διαπλάτυνση του κυματοθραύστη με τη χρήση πλωτών linkspan προσδεμένων με βραχίονες στο χερσαίο τμήμα και ανακατασκευή του οδοστρώματος το οποίο θα επεκτείνεται και στο πλωτό τμήμα με χρήση αρμών διαστολής.

γ. Τη δημιουργία θέσης παραβολής 2 μικρότερων επιβατικών πλοίων 60m, κρουαζιέρας ή mega-yachts δίπλα στη σημερινή κύρια αποβάθρα.

δ. Τη δημιουργία 2 επιβατικών τερμιναλ πάνω στο πλωτό τμήμα για τους επιβάτες των οχηματαγωγών και τους επιβάτες κρουαζιέρας, 540m2 και 145m2 αντίστοιχα.  Τα κτίρια θα είναι κλιματιζόμενα από κρύσταλλο και μέταλλο με εξωτερικό αρχιτεκτονικό περίβλημα που θα παραπέμπει στην Παριανή παράδοση. Το ένα τουλάχιστον από αυτά προβλέπεται να έχει γυάλινο πάτωμα για τη θέαση των αρχαιολογικών ευρημάτων του βυθού που θα αναδειχθούν. Η δυνατότητα μουσειακού εκθετηρίου και άλλων πολιτιστικών χρήσεων θα αποτελέσει αντικείμενο της περαιτέρω αναλυτικής μελέτης του έργου. 

ε. Τέλος, στη λεκάνη ανάμεσα στις νέες πλωτές λιμενικές εγκαταστάσεις προβλέπεται η δημιουργία πλωτής μαρίνας δυναμικότητας 30 περίπου σκαφών με όλες τις σύγχρονες ευκολίες. 

Την πρόταση προκαταρκτικού σχεδιασμού και τη τεχνολογική μέθοδο θα παρουσιάσει ο κ. Γ. Καράβολος CEO της Seamark Marine ειδικός σε θέματα ship-to-shore facilities που εκπροσωπεί τους διεθνείς Σκανδιναβικούς ομίλους Trelleborg και τον γνωστό στη ναυτιλία όμιλο MacGREGOR που έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει παρόμοια πλωτά συστήματα σε πολυάριθμες λιμενικές εγκαταστάσεις ανά τον κόσμο τα τελευταία 42 χρόνια, σήμερα, Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, ώρα 19:00, στο δημαρχείο Πάρου / αίθουσα δημοτικού συμβουλίου.

ΠΗΓΗ: ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πάρος... κατέθεσε πρόταση ύψους 19 εκατ. ευρώ στη ΠΝΑΙ για λιμενικές εγκαταστάσεις

Quote

Οι ειδήσεις από τη Πάρο μιλούν για ολοκλήρωση της διαβούλευσης για τα ζητήματα υποδομών στα λιμενικά έργα. Μάλιστα, είχαμε τη παρουσίαση της πρότασης για την βελτίωση του λιμανιού της Πάρου και κατ ουσία σε μετατροπή του σε τουριστικό καταφύγιο  με τη δημιουργία πλωτού διαδρόμου εξυπηρέτησης 104 οχημάτων, πλωτή αποβάθρα παραβολής κρουαζιερόπλοιων μήκους μέχρι 150μ., θέσεις παραβολής επιβατικών πλοίων ή mega - yacht μήκους ως 60μ. δίπλα στην υπάρχουσα κύρια προβλήτα, δύο (2) κτήρια για τις ανάγκες του λιμένα ή πολιτιστικές χρήσεις, αγκυροβόλι σκαφών αναψυχής δυναμικότητας 30 σκαφών ή περισσότερων, ανάλογα τις διαστάσεις τους. Και στις 30 Μαΐου είχε γίνει γνωστό ότι υπήρξε συνάντηση στο γραφείο του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κου Κουρουμπλή με τον Δήμαρχο Πάρου κο Κωβαίο (μαζί με τον κο Καραχάλιο, πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου) όπου εκεί για πρώτη φορά έγινε γνωστό ότι οι γείτονες έχουν αποφασίσει: νέο εμπορικό λιμάνι στη θέση «Καμινάκι» στην Μάρπησσα Πάρου, απέναντι από την Αγία Άννα και τον Αγιο Προκόπιο.

Είχαμε περιγραφή των εργασιών που πρέπει να γίνουν: ήτοι κατασκευή Επιβατικού Σταθμού στο Λιμάνι της Παροικιάς, εγκαταστάσεις για την υποδοχή και εξυπηρέτηση κρουαζιεροπλοίων και σκαφών αναψυχής στην Παροικιά (αγκυροβόλιο πλωτών ναυδέτων ή / και πλωτή λιμενική κατασκευή στο παραλιακό μέτωπο Αγίου Νικολάου και στην προβλήτα Βίντζι), τα έργα ενίσχυσης / βελτίωσης / επέκτασης στα Αλιευτικά Καταφύγια Αλυκής, Αμπελά, Νάουσας και Πίσω Λιβαδιού, και τα έργα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων στο Λιμάνι Αντιπάρου. Και επίσης επισημάνθηκε η ανάγκη ένταξης έργων αρμοδιότητας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου-Αντιπάρου στο υπό αναθεώρηση "Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014-2025" και η υλοποίησή τους από συγχρηματοδοτούμενους κοινοτικούς πόρους των επιχειρησιακών προγραμμάτων, καθώς και η χρηματοδότηση έργων αλιευτικών καταφυγίων από το πρόσφατα εγκεκριμένο αναπτυξιακό πρόγραμμα ειδικού σκοπού του Νοτίου Αιγαίου.

Κατάθεση πρότασης

Και σήμερα ο Δήμος Πάρου προχώρησε σε πράξεις… Με έγγραφό του προς την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (αρ.πρωτ. 10924/07-09-2017) και ακολουθώντας την προβλεπόμενη αναθεώρηση έτους 2017, πρότεινε προς ένταξη τρία (3) έργα αρμοδιότητας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου-Αντιπάρου, ήτοι:

Α. Ανάπτυξη Νέου Εμπορικού Λιμένα Πάρου στη Θέση «Καμινάκι» (Δημ.Κοινότητας Μάρπησσας) με προϋπολογισμό στα 16,2 εκατομμύρια ευρώ (αναμένουν την απάντηση της Αποκεντρωμένης για την έκδοση των Περιβαλλοντικών όρων)

Β. Κατασκευή Νέων Αιθουσών Αναμονής Επιβατών και διαμόρφωση Περιβάλλοντος Χώρου Κεντρικού Λιμένα Παροικιάς, προϋπολογισμού στα 1,4 εκατομμύρια ευρώ (αναμονή για τις απαντήσεις από την Εφορία Αρχαιοτήτων)

Και Γ. Κατασκευή περιμετρικής κρηπίδωσης υφισταμένου μόλου Λιμένα Αντιπάρου προϋπολογισμού 988 χιλιάδων ευρώ (αναμονή περιβαλλοντικής γνωμοδότησης)

Τα προτεινόμενα έργα διαθέτουν υψηλή ωριμότητα και συνάδουν απολύτως με τις προτεραιότητες του Ε.Π. Νοτίου Αιγαίου 2014-2020 για τις λιμενικές υποδομές.

Δείτε εδώ τα σχετικά έγγραφα που ακολουθούν την ανακοίνωση 

https://drive.google.com/file/d/0B-KDTPVBnmGTRThZRUVZX2NDNHliVnBOZXpMVk1iYVQ2OXFB/view

https://drive.google.com/file/d/0B-KDTPVBnmGTOGNtWEs4eTQ3dU94azNMbDk4S2RPV3dlMnRF/view

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός του Βυθού στο Λιμένα της Παροικίας έως την παραλία Λιβάδια, την Παρασκευή 4 Μαΐου. Μία σημαντική πρωτοβουλία για το θαλάσσιο περιβάλλον, που συνδιοργανώθηκε από τον Δήμο Πάρου και τον Ναυτικό Ομίλου Πάρου και έγινε με τη συνδρομή του Λιμεναρχείου Πάρου, της ΔΕΥΑ Πάρου και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου – Αντιπάρου. Συμμετείχε πλήθος εθελοντών αλλά και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στη θάλασσα, ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αυτοδυτών «ΤΗΘΥΣ», ο Σύλλογος «Περιπατητές Πάρου», και δύτες από τις σχολές κατάδυσης Prodivers Diving Club και Cycladic Diving.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε μια μελλοντική κατασκευη του λιμανιού της Πάρου στην θέση καμινακι ανατολικά του νησιού, η μελλοντικη διαδρομή του κλασσικού δρομολογίου παροναξιας, θα αλλάξει;

Δηλαδή θα πηγαίνει πρώτα Νάξο και μετά Παρο -Από περιέργεια ρωταω;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...