Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν "περίμενε" τους ανταγωνιστές να την χτυπήσουν, κατάφερε μόνη της να καταστρέψει την εικόνα της!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνα με την κοινη λογικη οταν φτιαχνεις κατι πρεπει να εχει γερες βασεις για να κρατηθει και να παραμεινει.Οι βασεις στην προκειμενη περιπτωση ειναι τα πληρωματα,οταν εσυ μεσα σε ενα χρονο εχεις αλλαξει (4) σε ενα απο τα πλοια σου μονο θα πας μπροστα;

Link to comment
Share on other sites

Και όσο αφορά την Kallisti Ferries δεν πιστεύω ότι είναι και το πιο φρόνιμονα εξαγγέλει απεργία το σωματείο των μηχανικών 15 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου Sardinia Vera το οπόίο έχει αυξημένη κίνηση μιας κι αυριο αναχωρει το πρωτο κυμα των εκδρομέων του Πάσχα.

Κατανοητές κι απολύτως σεβαστές οι θέσεις των σωματείων αλλά να επικρατεί και η κοινή λογική πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Ισα ίσα, τώρα είναι που πονάει πιο πολυ τις εταιρείες και επομένως τώρα είναι που θα ικανοποιήσουν πιο γρηγορα τα αιτήματά τους... Ασχετα βέβαια αν αυτό αποδειχτεί δίκοπο μαχαίρι και τις κλείσουν μια ώρα αρχίτερα

Link to comment
Share on other sites

Να σκεφτούμε όμως ότι και τα πληρώματα έχουν φτάσει πλέον σε απόγνωση. Ζητάνε τα δεδουλευμένα μηνών χωρίς ανταπόκριση. Και δεν ξέρω αν στο vera είναι τόσα πολλά όμως στο CORSICA ο κόσμος έχει αγανακτήσει. Το ένα ασφαλιστικό μετά το άλλο καταθέτουν μπας και δουν άσπρη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έργο άν θα παίξει άστο για τον επόμενο χειμώνα.

Πέρασε το τελευταίο χειμωνιάτικο 5μηνο (Νοεμβρη- Μάρτη) κουτσά - στραβά

- ανάποδα όπως θέλεις πάρτο και άντεξε.

Σε αυτο που λες δεν εχεις και πολυ αδικο αλλα δε νομιζω πως με αυτες τις προοπτικες και προσδοκιες ξεκινησε η εταιρεια. Ας θυμηθουμε τι ελεγε ο Μυκηναι στον Orestis πριν κανενα χρονο..
Πολλά αλάξανε orestis.To 3o θα είναι ταχύπλοο μάλλον, αλλά μην αρχίσεις πάλι ότι είπα το 1 και έρθει το 2; και για 4ο προτιμώ όπως έχω πεί το victoria και όχι το regina,γιατί άλλο το μέσα και άλλο το έξω.Τώρα το 5ο μέχρι νάρθει, μπορεί ο pascal να έχει ....αγοράσει καμιά εταιρεία εισηγμένη ή όχι στο ΧΑΑ και να μη χρειασθεί.Ποιός ξέρει;Εχουμε καιρό άλλωστε.

Συζητουσαμε λοιπον για το 4ο και το 5ο ενω τελικα καταληξαμε να ειναι το ενα υπο κατασχεση και στο αλλο να εχουν να δουν το χρωμα του χρηματος απο τοτε που η Ρούλα Κορομηλά παρουσιαζε τον Πρωινο Καφε στον ΑΝΤ1(που λεει ο λογος):D:D

Το θεμα ειναι πως η αμετροέπεια με την οποια εισηλθε στη γραμμη η εταιρεια, δημιουργησε πολυ υψηλες προσδοκιες -τις οποιες κανενας εκ των στελεχων της δεν φροντισε να κατευνασει- με συνεπεια λογω ολων οσων εχουν γινει τα τελευταια 2 χρονια(δεν νομιζω πως χρειαζεται να τα επαναλαβω), η εταιρεια να εχει χασει την εξωθεν καλη μαρτυρια. Και οχι μονο στο επιβατικο κοινο αλλα αν κρινω απο αυτα που φερεται να εχουν συμβει σε σχεση με το Corsica Express Three μαλλον και στη μαμα εταιρεια της Ιταλιας που δειχνει να κοιμαται τον υπνο του δικαιου.

Ειμαι ο πρωτος που θελω να επιβιωσει η εταιρεια και για χαρη οσων τρωνε ψωμι απο εκει, και για λογους ανταγωνισμου. Ομως αυτο δεν προκειται να γινει παρα μονο με δουλεια και σοβαροτητα. Οχι με παρόλες και φανφαρες.

Link to comment
Share on other sites

οι επιβατες φυσικα και δεν ξερουν,αλλα μηπως ο κ.σπανος αντι να κανει μηνυσεις να παει στην αλεξανδρουπολη να πληρωσει τα ξενοδοχεια που πετανε εξω το πληρωμα του corsica 3? και επισης να δωσει τα νομιμα δεδουλεμενα μηνων? η απεργια αν μπορουμε να την χαρακτηρισουμε απεργια εγινε για τα χρηματα και την κατασταση που επικρατει στο corsica3.aπο μερα σε μερα το παει αλλα φως στο τουνελ δεν φαινεται..

Link to comment
Share on other sites

Σημερα απ'οτι φαινεται θα αντιμετωπισει το επιβατικο κοινο τα ιδια προβληματα,διοτι ειχαν υποσχεθει στα πληρωματα οτι σημερα θα γινει καταβολη δωρου και δεδουλευμενων.Απ'οτι φαινεται η Μ.Εβδομαδα θα ειναι μεγαλη στην κυριολεξια για την Kallisti Ferries.Επισης εχει αλλαγες 3-4ων μελων οποτε πρεπει να γινει και σ'αυτους εξοφληση.Βλεπουμε........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά και από αυτή την ανακοίνωση θεωρώ πως το σχόλιο του Νηρέα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ…

Μια μικρή και πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία πρέπει πάνω απ' όλα να δείχνει "σεμνότητα και ταπεινότητα"...να περνάει απαρατήρητη...και να χτίζει την θέση της αθόρυβα. Και όχι με το καλημέρα να διαλαλεί ότι ήρθε για να αλλάξει τον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας κλπ κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Μηπως εμαθε κανεις τι εγινε με την εκδικαση των ασφαλιστικων μετρων;Πληρωθηκε ο κοσμος; Οι Ιταλοι ειναι ακομα στην Αλεξανδρουπολη; Σ'αυτα πρεπει να απαντησει καποιος απο την εταιρεια(και οχι σαν Βουλευτης στον Κο Παπανδρεου).Εκτος αν εχει στοχο για καπου αλλου!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα πρώτα ασφαλιστικά εκδικάστηκαν τη Δευτέρα όπου και κερδίθηκαν φυσικά. Το βαπόρι παραμένει δεσμευμένο στην Αλεξανδρούπολη και την Παρασκευή έπονται και τα επόμενα. Αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω το ίδιο θα είναι. Όσο για το πλήρωμα που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη απλήρωτο περιμένουν μπας και δουν άσπρη μέρα που δεν έρχεται και δεν θα έρθει.

Link to comment
Share on other sites

Τα πρώτα ασφαλιστικά εκδικάστηκαν τη Δευτέρα όπου και κερδίθηκαν φυσικά. Το βαπόρι παραμένει δεσμευμένο στην Αλεξανδρούπολη και την Παρασκευή έπονται και τα επόμενα. Αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω το ίδιο θα είναι. Όσο για το πλήρωμα που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη απλήρωτο περιμένουν μπας και δουν άσπρη μέρα που δεν έρχεται και δεν θα έρθει.

συντηρητικη κατασκεση του πλοιου με την νεα εβδομαδα που μας ρχεται.να δουμε φυσικα και τα αυριανα αποτελεσματα

Link to comment
Share on other sites

H Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Σάμου απαντάει στην Kallisti Ferries για τις άγονες

Απάντηση στις θέσεις της Kallisti ferries , η οποία είχε στραφεί και καυτηριάσει τις θέσεις του προέδρου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Γ.Παπανδρέου για τι άγονες δίνει με ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Σάμου.

Ειδικότερα αναφέρει:

<Θιγόμενη εμφανίζεται η ακτοπλοϊκή εταιρεία Kallisti ferries από την δήλωση του προέδρου του κόμματος μας Γιώργου Α. Παπανδρέου, με την οποία εγγυήθηκε στους πολίτες την μετακίνηση στα νησιά μας με σωστές υπηρεσίες συγκοινωνιών.

Προφανώς η εν λόγω εταιρεία θεωρεί ότι δεν θα μπορούσε να έχει θέση σε μια τέτοια προσπάθεια αναβάθμισης, βάση και των υπηρεσιών που μέχρι σήμερα προσφέρει. Μπορεί μεν να δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στα νησιά μας, χωρίς όμως την απαιτούμενη ποιότητα στις υπηρεσίες της. Κατά την διάρκεια του χειμώνα, ακολουθώντας την συνήθη πρακτική των ακτοπλοϊκών εταιρειών, η συγκεκριμένη εταιρεία εξυπηρετεί τα νησιά μας με 1 πλοίο συμβατικό, σε δρομολόγια ταλαιπωρίας, με προσέγγιση λιμανιών σε συχνότητα αστικού λεωφορείου στην Αθήνα.

Εάν η εταιρεία όντως ενδιαφέρεται για την αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών μας θα έπρεπε να επικροτεί τέτοιου είδους δηλώσεις και σχεδιαζόμενες ενέργειες από την αυριανό πρωθυπουργό της χώρας Γιώργο Α. Παπανδρέου.

Αντί αυτού όμως, επιλέγει να αντιπαρατεθεί στο σχεδιασμό αυτό με ύφος κυβερνητικού εκπροσώπου και λογικές κομματικού μηχανισμού.

Ποια είναι άραγε η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση της;

• Με ποιο τρόπο άραγε μια ακτοπλοϊκή εταιρεία αναβάθμισε την … διαμονή των επισκεπτών στα νησιά μας;

• Πόσο αύξησε τα ναύλα της τα τελευταία 5 χρόνια και μετά την κατάργηση της τρίτης θέσης ;

Ίσως η αναβάθμιση για αυτήν να οφείλεται στην κατάργηση της 35ετίας στην ηλικία των πλοίων, που επιτρέπει σε τέτοια σκάφη να κυκλοφορούν στο Αιγαίο.

Ίσως η εταιρία δεν θέλει να επανέλθει η έκπτωση στην τιμή του εισιτηρίου κατά 50% για τους κατοίκους των Φούρνων από το λιμάνι του Πειραιά.

Η Kallisti ferries αναφέρει στην ανακοίνωση της ότι εκτελεί δρομολόγια χωρίς επιδότηση. Ξεχνά όμως να μας πει πόσο αυξήθηκαν οι επιδοτήσεις της κυβέρνησης προς τους εφοπλιστές. Όπως ξεχνά μας πει πόσα δρομολόγια της δεν εκτελέστηκαν κατά την διάρκεια του χειμώνα για τεχνικούς (βλάβες) ή άλλους λόγους.

Πόσα άραγε κερδίζει η «φιλεύσπλαχνη» εταιρεία κατά την διάρκεια του καλοκαιριού από τα δρομολόγια της στις Κυκλάδες; Αφού μας «φροντίζει» τόσο, γιατί δεν εκτελεί απευθείας δρομολόγια προς τον Πειραιά;

Κυρίες και Κύριοι της Kallisti ferries, δυστυχώς αυτός ο τόπος είναι «Κα(μ)μένος» από τις κυβερνητικές επιλογές και τους Θαλασσινούς προγραμματισμούς μιας παρέας καλοκαιρινών «πειρατών» του Αιγαίου.Λειτουργήστε σωστά και προς όφελος του λαού των νησιών μας και αφήστε των ρόλο του απολογητή των κακών κυβερνητικών σχεδιασμών και επιλογών, σε αυτούς που θα κριθούν αυστηρά από το λαό στις προσεχείς αλλά και επόμενες εκλογές.

Για εμάς, η μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών από και προς τα Νησιά μας με σύγχρονα, γρήγορα, ασφαλή και οικονομικά πλοία είναι δικαίωμα των πολιτών και το απαιτούν και υποχρέωση της πολιτείας να τους το προσφέρει.Το ΠΑΣΟΚ ήταν, είναι και θα είναι δύναμη ευθύνης, ανάπτυξης και προοπτικής για τον λαό και τον τόπο>.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στο Sardinia Vera έγινε επίσχεση εργασίας για τα οφειλές της εταιρείας προς τους ναυτικούς του πλοίου.

Έτσι μετά το Corsica Express Three

Τα πρώτα ασφαλιστικά εκδικάστηκαν τη Δευτέρα όπου και κερδίθηκαν φυσικά. Το βαπόρι παραμένει δεσμευμένο στην Αλεξανδρούπολη και την Παρασκευή έπονται και τα επόμενα. Αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω το ίδιο θα είναι. Όσο για το πλήρωμα που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη απλήρωτο περιμένουν μπας και δουν άσπρη μέρα που δεν έρχεται και δεν θα έρθει.

και το δεύτερο πλοίο της εταιρείας αντιμετωπίζει παρεμφερής προβλήματα

Link to comment
Share on other sites

Πολύ άσχημα τα μαντάτα ενόψει του καλοκαιριού....

Γνωρίζουμε την αντίδραση της εταιρείας και τι θα γίνει με τα δρομολόγια του πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε ότι η απάντηση της Kallisti Ferries στον εγγονό και υιό Πρωθυπουργών εν αναμονή Πρωθυπουργό,δεν ήταν και η ευπρεπέστερη δυνατή, αλλά και η ανταπάντηση της ΝΕ Σάμου του ΠΑΣΟΚ, με γύρισε στα ένδοξα χρόνια των Μένιου-δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε-Κουτσόγιωργα και Στάθη Γιώτα, ούτε καν Γεωργίου Κατσιφάρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δε με απατά η μνήμη μου, ο κ. Σπανός δεν ήταν υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στις προηγούμενες εκλογές; Μήπως αυτό εξηγεί αρκετά από την "κόντρα";

Link to comment
Share on other sites

Θου Κυριε φυλακιν τω στοματι μου:D

Οτι η χαρις του... Οσιομανατζερ Εφραιμ, θα εφτανε μεχρι εδω δεν το περιμενα.:D

δε σε απατα η μνημη σου. υποψηφιος της ΝΔ στην Β Αθηνων το 2004, παρατρεχαμενος (με διαφορους τιτλους) του Εφραιμ στη Μονη Βατοπεδιου, επιτιμος προξενος της Κολομβιας και αλλα πολλα.;)B)

ΥΓ: το link δε δουλευει μετα το σκανδαλο βατοπεδιου;)

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

παρατρεχαμενος (με διαφορους τιτλους) του Εφραιμ στη Μονη Βατοπεδιου,

ΥΓ: το link δε δουλευει μετα το σκανδαλο βατοπεδιου;)

Και νόμιζα ότι είχε και δικτυακό τόπο, αλλά ψάχνοντας για να το επιβεβαιώσω δεν τον έβρισκα! Ώστε από το βατοπέδι και μετά ε; :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
H Kallisti Ferries απαντάει στον Γ.Παπανδρέου για τις άγονες γραμμες.
μηπως θα επρεπε να απαντησει καλυτερα και σωστα στα πληρωματα του,και οχι με ψευδεις καταθεσεις ο κυριος σπανος? απαραδεκτα πραγματα κυριοι και τα πληρωματα περιμενουν να πληρωθουν ,αρκετα ποια τα ψεμματα.
Link to comment
Share on other sites

"...με ταχύπλοο και συμβατικό πλοίο. Συγκεκριμένα το ταχύπλοο Corsica Εxpress Three από το 2007 και το συμβατικό Sardinia Vera από το 2008, προσεγγίζουν τους Φούρνους ανελλιπώς, ακόμη και το Χειμώνα..." -> Πράγματι ανελλιπώς! Ειδικά όταν δεν είναι δεμένα σε λιμάνια, δεν χρωστούν στο πλήρωμα, καταφέρνουν να προμηθευτούν καύσιμα... Αλήθεια, το Corsica Express Three πότε έκανε (πάντα ανελλιπώς) το τελευταίο δρομολόγιό του για Σάμο;

"Τα αποτελέσματα, της δραστηριότητας μας αυτής στο Ανατολικό Αιγαίο, είναι η κατακόρυφη αύξηση των επισκεπτών, η αναβάθμιση των υπηρεσιών μεταφοράς και διαμονής των επισκεπτών, η υπερκάλυψη και η επιμήκυνση της τοπικής τουριστικής περιόδου, λόγω των περισσότερων, φθηνότερων και ανετότερων ακτοπλοϊκών προσεγγίσεων." -> Αύξηση τουριστών, αναβάθμιση ξενοδοχείων, επιμήκυνση τουριστικής περιόδου... Προτείνεται άμεσα η συγχώνευση του ΕΟΤ με την Kallisti Ferries!

"Στα πλαίσια δε, του ελεύθερου ανταγωνισμού, η παραπάνω πρακτική μας, ανάγκασε και τους ανταγωνιστές μας είτε να αποσύρουν παλαιότερα και υποδεέστερα πλοία είτε να αναβαθμίσουν τις ακτοπλοϊκές υπηρεσίες τους." -> Ορίστε! Ανάγκασε και την HSW να φέρει τo "Νήσος Μύκονος" στη γραμμή και μιλάμε!

Διάγνωση; Παραλήρημα μεγαλείου. Και να θυμίσω ότι με κάτι παρόμοια και η Έφη Θώδη κατέληξε στο ψυχιατρείο!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...