Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ετσι θα ονομάζεται η εταιρεία του κ.Γιώργου Σπανού,αγαπητοί φίλοι.

Και όχι μόνο.Επειδή του ζήτησαν... 30 χιλ.€ αφήνει στο ταχύπλοο το ίδιο όνομα. corsica express ιιι.Μα τί γίνεται;Μέχρι σήμερα συνηθίζεται τουλάχιστον με την υπογραφή του ΜΟΑ και την αλλαγή του νηολόγιου, να αλλάζουν σινιάλα και όνομα. Επίσης μένει το ίδιο χρώμα ΚΙΤΡΙΝΟ το hull, λευκό το ντεκ της γέφυρας.Για τα δρομολόγια;Παίζουνε... τον παπά.Απ' οτι κατάλαβα, περιμένουνε να ανοίξουν στο F.C.R.S τα δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ, για να καταθέσουν τα δικά τους;Ακόμα, απέρριψε ή επι το τιμιότερο απάντησε με συγκρατημένη αισιοδοξία,στην πρότασή τους ο καπτά Διαμαντής για 3 λόγους: Ο ένας είναι ότι φοβάται μήπως και έχει την ίδια τύχη με τα ανεμολογικά του ΑΙΟΛΟΣ, που απο το 2000-2002 το κόβανε στα 8, κι έκανε ο συγχωρεμένος ο καπτάν Νίκος ολόκληρη διατριβή με πλεύση απ' τα χταπόδια για να περάσει το Ικάριο με 9 και τα κατάφερε.Για όσους γνωρίζουν υπήρξε βδομάδα που το ταχύπλοο ήρθε Τρίτη και έφυγε Σάββατο,κενό επιβατών, γιατί λέει το Ικάριο είχε 9 και δεν είχε ούτε 7. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το βαπόρι δεν έχει Τ foil και τα fins που έχουν οι αίολοι, τον τρίτο τον καταλαβαίνεται.

Αύριο πιστεύω( όπως συμφωνήσαμε) ότι θα μου στείλουν με e-mail το βαπόρι με το kalisti ferries στις μπάντες και βέβαια θα σας το περάσω.Αλλά...άλλα περίμενα να ακούσω, άλλα κατάλαβα, κάτι για μισθοφόρο του Βεντούρη ψυθιρίζουν. Θα δείξει.Αυτά για την ενημέρωσή σας μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα καλά, φέρνει νέο πλοίο στη γραμμή και θα του αφήσει το παλιό του όνομα? Και να ήταν ελληνικό, κάτι γίνεται, αλλά Corsica Express III?

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλοταξιδο και να ταξιδευει τουλαχιστον ενα δεκαμηνο το χρονο,γιατι αν ειναι τριμηνιτικο θα το θαυμαζουμε στη GATE1 και στις φωτογραφιες σου φιλε μου.:D

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλοταξιδο και να ταξιδευει τουλαχιστον ενα δεκαμηνο το χρονο,γιατι αν ειναι τριμηνιτικο θα το θαυμαζουμε στη GATE1 και στις φωτογραφιες σου φιλε μου.:D

Ευχαριστώ φίλε andeo αλλά ένας s/f γνωρίζει ότι με το νόμο Παπουτσή που τον έκανε σημαία ο Κεφαλογιάννης,πλοίο χωρίς 10μηνη δρομολόγηση δεν δρομολογείται.Αυτός είναι και ο λόγος που έφυγαν τα 4 της H,S,W.Το δήλωσε ξεκάθαρα και ο Στρίντζης στο φόρουμ της ακτοπλοίας του ΗΑΤΑ, αλλά και στον Εφοπλιστή του Απριλίου.Αυτό το θέμα μαζί με τις συνθέσεις αποτελούν και το σοβαρό πεδίο της διένεξης της Ε.Ε.Α(Σακέλλης) με τον Υπουργό.

Πολλά απο τα τελευταία πρόστιμα αφορούν παραβίαση του 10μηνου.

Ολους τους αντέχω εκτός απο τον μεγάλο καραβολόγο τον Μανουσογιαν νάκη.Μη μας ποιάσει στο στόμα του γιατί δεν αντέχεται. Ούτε να το σκέφτονται για κοπάνα.135 ημερολογιακές και μετά απ΄τ' αυτί και στο δάσκαλο.Ασε να δούμε τα δρομολόγια και θα δείς.Θα γελάσει κάθε πικραμένος.Πάντως θα είναι super ανταγωνιστικά.Θυμίσου:ΙΧΕ 70 € έναντι 98 της HSW.Η πλάκα θα είναι στις επιστροφές της Κυριακής.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή διευκρίνιση: στα ταχύπλοα η υποχρεωτική διάρκεια δρομολόγησης είναι 7,5 μήνες και η υποχρεωτική απασχόληση πληρώματος είναι 10 μήνες

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους και μία κίνηση διαφορετική απο τις άλλες.Ας ελπίσουμε να είναι η αρχή της εισόδου νέου αίματος στην ακτοπλοία μας. Καλοτάξιδο να είναι όποιο κι αν είναι το δρομολόγιό του αρκεί να μη φύγει κι αυτό νωρίς.....

Link to comment
Share on other sites

Και το ΚΑΛΛΙΣΤΗ παραπέμπει στην Σαντορίνη και όχι στη Ικαροσαμία.

Όσον φορά το μήλο...κατά την Μυθολογία πρόκειται για το "χρυσό μήλο της έριδας", το οποίο θα απονεμόταν "τη καλλίστη".

Και ως γνωστόν από αυτό το γαμ...νο μήλο, άρχισε ο Τρωικός Πόλεμος:D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή του ζήτησαν... 30 χιλ.€ αφήνει στο ταχύπλοο το ίδιο όνομα. corsica express ιιι.Μα τί γίνεται;Μέχρι σήμερα συνηθίζεται τουλάχιστον με την υπογραφή του ΜΟΑ και την αλλαγή του νηολόγιου, να αλλάζουν σινιάλα και όνομα.

Tα 30 χιλ.€ χρειάζονται μόνο για την αλλαγή ονόματος ή για την αλλαγή νηολογίου-σημαίας-ονόματος;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με όλα αυτά τα παραπάνω,εμένα μου δείχνει για ναύλωση και όχι για αγορά. Λίγα έξοδα...ούτε μετονομασίες...μόνο το λογότυπο...και βλέπουμε. Αλήθεια, από σημαία τι γίνεται? Θα παραμείνει ως έχει, η Ιταλική (εάν δεν απατώμαι)?

Link to comment
Share on other sites

Nηρέα, την ίδια σκέψη είχα και εγώ εξού και ο προβληματισμός για τα 30 χιλιάρικα. Πιθανότατα μιλάμε για ναύλωση και για παραμονή υπό Ιταλική σημαία.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε andeo αλλά ένας s/f γνωρίζει ότι με το νόμο Παπουτσή που τον έκανε σημαία ο Κεφαλογιάννης,πλοίο χωρίς 10μηνη δρομολόγηση δεν δρομολογείται.Αυτός είναι και ο λόγος που έφυγαν τα 4 της H,S,W.Το δήλωσε ξεκάθαρα και ο Στρίντζης στο φόρουμ της ακτοπλοίας του ΗΑΤΑ, αλλά και στον Εφοπλιστή του Απριλίου.Αυτό το θέμα μαζί με τις συνθέσεις αποτελούν και το σοβαρό πεδίο της διένεξης της Ε.Ε.Α(Σακέλλης) με τον Υπουργό.

Πολλά απο τα τελευταία πρόστιμα αφορούν παραβίαση του 10μηνου.

Ολους τους αντέχω εκτός απο τον μεγάλο καραβολόγο τον Μανουσογιαν νάκη.Μη μας ποιάσει στο στόμα του γιατί δεν αντέχεται. Ούτε να το σκέφτονται για κοπάνα.135 ημερολογιακές και μετά απ΄τ' αυτί και στο δάσκαλο.Ασε να δούμε τα δρομολόγια και θα δείς.Θα γελάσει κάθε πικραμένος.Πάντως θα είναι super ανταγωνιστικά.Θυμίσου:ΙΧΕ 70 € έναντι 98 της HSW.Η πλάκα θα είναι στις επιστροφές της Κυριακής.

Φιλε "ΜΥΚΗΝΑΙ"το γνωριζω για τους νομους Παπουτση και την τηρηση του στα χαρτια απο τον ΥΕΝ ενα ομως δεν μπορω να καταλαβω οσο αφορα τα προστιμα.Ισχυει κυριε το δεκαμηνο απασχολησης;Ωραια.Τοτε γιατι οταν ενα πλοιο δενει επειδη ο εκαστοτε πλοιοκτητης θελει να μετρησει τα χρηματα που εβγαλε,το λιμεναρχειο που ανηκει στο ΥΕΝ και παιρνει εντολες απο αυτο,απολυει το πληρωμα ελαφρα τη καρδια.Μηπως ο ναυτολογος δεν ξερει τον νομο ή μηπως περιμενει το Σαββατοκυριακο που ειναι Α/Φ μια λιμενοφυλακας και δεν ξερει τιποτε αλλο απο οτι το πλοιο ταξιδευει στη θαλασσα να κανει τις απολυσεις των ναυτικων?Οσο αφορα τον μεγαλο καραβολογο αυτος και οι υπολοιποι των ναυτεργατικων σωματειων ειναι προασπιστες των δικαιωματων. Τωρα ποιων ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια.:D:o :o

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, έχω μπερδευτεί με όσα έχουν γραφεί εδώ παραπάνω, αλλά και στα δρομολόγια Ικαρίας-Σάμου … για την (φημολογούμενη) νέα εταιρεία και τον (φερόμενο ως) πλοιοκτήτη …και έχω γίνει «άπιστος Θωμάς είς την νιοστήν». Και μιλάω για «φημολογούμενη» και «φερόμενο», γιατί δεν έχουμε καμία επίσημη ανακοίνωση για την νέα εταιρεία…παρά μόνο τα όσα έχουν λεχθεί εδώ στο φόρουμ…και τα οποία εν πολλοίς βασίζονται σε «έπεα πτερόεντα». Ας περιμένουμε πρώτα τον άνθρωπο να ανακοινώσει τα σχέδιά του και τα ξαναλέμε.

Και εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων, ας εμπλουτίσουμε τις εγκυκλοπαιδικές μας γνώσεις…για την «καλλίστη» και το Μήλο της Έριδας ...και περί του Discordianism, η οποία είναι μιά New Age θρησκεία (ή εάν προτιμάτε, ένα νεοφιλοσοφικό ρεύμα) που έχει ως κύρια σύμβολα το Μήλο της Έριδας και την λέξη «καλλίστη». Και μη με ρωτήσετε παραπάνω περί του Discordianism, γιατί έχω μαύρα μεσάνυχτα…ό,τι ξέρετε, ξέρω….τώρα τον έμαθα και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά μιλάμε για μια νέα μικρή εταιρία που πρόκειται να δρομολογήσει ένα πλοίο μέσα στο καλοκαίρι. Τι περίμενες, να αρχίσει από τώρα τα δελτία τύπου και την τηλεοπτική διαφήμιση? Χθες έκλεισαν οι άνθρωποι το πλοίο.

Από ότι έμαθα, οι πρώτες προσλήψεις για τις διοικητικές υπηρεσίες έγιναν πριν από λίγες ημέρες και τα γραφεία τους θα συστεγάζονται μαζί με αυτά της Spanos Maritime, στη Φιλελλήνων.

Link to comment
Share on other sites

Τι περίμενες, να αρχίσει από τώρα τα δελτία τύπου και την τηλεοπτική διαφήμιση? Χθες έκλεισαν οι άνθρωποι το πλοίο.
Δεν περίμενα...απλώς, είπα να περιμένουμε.:D
Link to comment
Share on other sites

Εγώ με την σειρά μου δεν θα συμφωνήσω με τους περισότερους από τους προλαλήσαντες.Καλώς να έρθει έστω και 4 μήνες.Για 4 μήνες κάποιοι ναυτικοί θα έχουν δουλειά , κάποιοι επιβάτες θα έχουν περισότερες εναλλακτικές, γιατί όχι. Γιατί να μπορεί έστω και με "παραθυράκια" κάποια άλλη εταιρεία να δρομολογεί για 4 μήνες ταχύπλοα και να μην μπορεί ο κάθε Σπανός.Κι αν όντως ο άνθρωπος έχει όραμα για τον τόπο του? Και ο Ευγενίδης όταν έφερε το Speedrunner και είπε πως θα το έβαζε Δυτικές όλοι μας (βάζω και τον εαυτό μου) γελάγαμε και κοροιδεύαμε παίζοντάς το ειδήμονες.Γιατί όχι κι αυτός?Στο τέλος -τέλος αυτός βάζει τα χρήματα "και με τα λευτά του και την κυρά του".Αυτός δεν θα χάσει?Αφήστε τον να δοκιμάσει όμως.Κιας είναι τα προγνωστικά εναντίων του.Έχει δικαίωμα να ελπίζει.Εγώ παρ όλο που συμφωνώ ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να πάει πολύ καλά θέλω να σας πω ότι δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες φορές έχω πέσει έξω στις εκτιμήσεις μου σε δρομολογήσεις πλοίων και αυτό γιατί υπαρχουν και "αστάθμητοι" παράγοντες , που δεν είναι της παρούσης να αναφέρω.Θα δείξει στο τέλος το ταμείο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τα γραφομενα σου φιλε Λευτέρη.Και για τους 4 μηνες και για τους ναυτικους.Κανεις δεν λεει οτι ο κος Σπανός δεν πρεπει να δρομολογησει πλοιο και μαλιστα ταχυπλοο στη γραμμη του τοπου του.Το θεμα ειναι οτι γινεται πολυ θορυβος για μια δρομολογηση που καλως η κακως δεν θα εξυπηρετησει τα αναμενομενα στη γραμμη με τα δρομολογια που εχουν γραφτει παραπανω απο αλλον S/F.Τις περισσοτερες ωρες του24ωρου το πλοιο θα ειναι δεμενο ειτε στο Πειραια ειτε στο Βαθυ(15ωρες).Οταν θα ταξιδευει θα ειναι συμπληρωμενο απο επιβατες και οχηματα.Αν στο τελος κατσει και κανει ταμειο εκ των πραγματων και με αυτα που γνωριζουμε στο τσουβαλι με τα ευρω θα πιασει πατο.Παντα με την προυποθεση οτι θα κανει τα παραπανω δρομολογια.

Πραγματι πρεπει να ελπιζει ο κος Σπανος και μαζι με αυτον να ελπιζουμε και εμεις αλλα αν κανει καθημερινα δρομολογια και το χαρτι θα μαζεψει και οι επιβατες θα ειναι ικανοποιημενοι και θα υπαρχει μια σχετικη αναβαθμιση της γραμμης και εμεις θα αχολουμαστε με αλλα θεματα.:(

Link to comment
Share on other sites

Και ο express skiathos και ο andeo έπιασαν το θέμα με άριστα.

Aλλά ήρθε για να μείνει μέχρι 31/10.Μετά θα φύγει.Θα κάνει την υποχρεωτική παύση για 135 ημερολογιακές, ότι λέει ο Νόμος Παπουτσή, και μετά ξανά πάλι.Αλλά-αλλά-αλλά.

Ούτε εγώ συμφωνώ με αυτά τα δρομολόγια.Τα ήθελα καθημερινά 18.00 απο Πειραιά και 07.00 απο Βαθύ.Ρώτησα τί κόλπο είναι αυτό του Σαββάτου απο Βαθύ μέχρι Σύρο και επιστροφή και μου απάντησαν ότι υπάρχει μεγάλη ενδοκυκλαδική κίνηση και πολλές εκδρομές για τη Μεγαλόχαρη, τη Μύκονο για τη Σύρο.Αλλά θα έχει και Αμοργό-Αστυπάλαια-Δωδεκάννησα.Πολλά τα κεράσια-μικρά τα καλάθια.Πλοίαρχος δεν θα είναι ο Διαμαντής τελικά.Δεν τον αφήνουν οι Κρητικές που... αφηνίασαν το Σ/Κ.

Σημειώνω ότι το δρομολόγιο του Σαββάτου είναι απο 15/7 και όχι απο 1/6.

Επίσης ξέχασα την επιστροφή της Πέμπτης είναι απο Αγιο και όχι απο Εύδηλο.

Τιμές:Ολες οι θέσεις στην οικονομική κατηγορία περίπου 45-50 € για Βαθύ και 70€ το ΙΧ.Ρώτησα αν γνωρίζει τα κόλπα που έγιναν με τον Αίολο.Κυρίως τα ανεμολογικά που τον κόβανε στα 7 νότιο και 8 βόρειο και γέλασε κάθε παρδαλό κατσίκι-κάλμα το Ικάριο και ο κάβο-ντόρος το 2002-2003 και μας είπε ότι κόβετε στα 9.Εχει είπε ,ειδική γάστρα και άλλα συστήματα,ούτε Τ foil,ούτε tabs ούτε trims.Kάνει πολύ καλό ταξείδι είπε.

Τώρα για το 2ο του είπα ότι sardinia & corsica είναι το ίδιο πράγμα.Είπε τώρα θα έρθει το corsica,τον Αύγουστο το sardinia.Και το κουφό:Η corsica έχει πολύ αξιόλογα και ταχύτατα συμβατικά και να ετοιμάζομαι για το χειμώνα!!!

Ευγενέστατος, αξιόλογος και πολύ σοβαρός μου φάνηκε.Ηρθα με ορίζοντα 10ετίας είπε!!!Εγώ κάπου μίλησα για είσοδο νέου αίματος και μάλιστα όταν ανοίξουν οι πόρτες του ΧΑΑ.Κάποιοι δεν με πιστεύουνε.

Τώρα μέχρι την άφιξη θα κάνω μιά προσπάθεια, τουλάχιστον για τους s/f's του ...κλεινού άστεως ...ώστε όσοι εκ των κυρίων επιβατών επιθυμούν να φωτογραφίσουν... να προσέλθουν και να επιδώσουν τα διαπιστευτήρια ,να πάρουν καρτελάκι και να είναι οι πρώτοι εκ των πρώτων που θα ανέβουν στο wellcome.Το Σάββατο θα έχω τη λύση γιαυτό και η πρόσκληση θα γίνει με POST.Γιατί μάλλον Δευτέρα θα έρθει.Οσο για δρομολόγια τα κατέθεσε σήμερα.Δεν τάβγαλα απο το μυαλό μου.

Τί να πώ; Η θα δικαιωθώ ή θα πέσει το ξύλο της αρκούδας.Θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Χμ!!!Σαν πολύ δεν βιάζετε ο κύριος Σπανός?Βρε μπας και δε βάζει δικά του λεφτά και είναι η Corsica από πίσω.Ακόμα δεν είδε πως θα πάει το πρώτο και πάει για το δεύτερο?Λέτε γι αυτό και δεν αλλάζει το όνομα ? Να έχουμε Ιταλική εισβολή στην Σάμο?

Link to comment
Share on other sites

Η παραδοση της οικογενειας Σπανου δειχνει εξυπνους ανθρωπους και επιχειρηματιες.Ειτε δικα του,ειτε Ιταλων το θετικο ειναι οτι θα ερθει ενα ακομη πλοιο στα δικα μας νερα οσο και αν κατσει.Τωρα οσο αφορα τη σημαια και ο Ευγενιδης το εφερε με σημαια Μπλερ και βλεπουμε τα αποτελεσματα της εταιρειας του.:(;)

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΣΗΣ Η KALLISTI FERRIES ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.

Εξ ού η Ιταλική σημαία και το όνομα...

Για να αρχίσουμε να μαθαίνουμε σιγά -σιγά το avanti popolo.....rosa!!! ;)

Η μαύρη αλήθεια, φίλε μου ΜΥΚΗΝΑΙ, είναι ότι το μόνο που μας απομένει να δούμε ακόμα σε αυτόν τον τόπο…είναι να δούμε και τους ακτοπλόους να τραγουδούν το avanti popolo (χαρά που θα κάνει ο φίλος σου ο Μανουσογιαννάκης :D ).

Και για να σοβαρευτούμε λιγουλάκι: όλα αρχίζω και τα καταλαβαίνω….ένα όμως δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Υποστηρίζεται (και είναι λογικό) ότι η εταιρεία θα παίξει το «χαρτί» του τοπικισμού στην Ικαροσαμία (η δική μας εταιρεία κλπ)…και το μόνο που συνδέει τα νησιά με την εταιρεία (Ελληνοιταλικών συμφερόντων, Kallisti Ferries, Corsica Express Three, Ιταλική σημαία) είναι η καταγωγή του κου Σπανού. Δε θα ήταν καλύτερα πχ να είναι HSC ARISTARCHUS (IKAROS/ICARUS, PYTHAGORAS etc) της IK©ARIA FERRIES/LINES με Ελληνική σημαία?

ΥΓ. Να διευκρινήσω (προς αποφυγή τυχόν παρερμηνείας των λεγομένων μου…στις «πονηρές ακτοπλοϊκές μέρες» που ζούμε;) ) ότι εύχομαι ολόψυχα να πάει καλά η νέα εταιρεία. Όσο μπαίνουν νέοι άνθρωποι και νέα πλοία στην ακτοπλοϊα…τόσο το καλύτερο για τον ανταγωνισμό και για εμάς τους επιβάτες. Και οι τιμές θα συμπιεσθούν…και όσοι θέλουν να πάνε με ταχύπλοο θα εξυπηρετηθούν…και όσοι τους αρέσουν τα συμβατικά :) θα ταξιδεύουν πιο άνετα.

ΥΓ2. Και με την ευκαιρία, μήπως πρέπει να ξαναθυμηθούμε , ορισμένα πράγματα που είχαμε πει παλαιότερα?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ με τον Νηρέα ότι θα ήταν καλύτερο να αλλαχθεί το όνομα του πλοίου τουλάχιστον. Το Kallisti Ferries έχει κάτι το ελληνικό μέσα του, αλλά το Corsica Express δεν ταιριάζει. Στην περίπτωση του SpeedRunner, οk, δεν είναι ελληνικό αλλά δεν είναι και ξένο τοπονύμιο!

Έστω το μαρκετίστικο "IKAΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ" θα ήταν καλύτερο.

Τέλος, φαντάζομαι ότι κάτι ακόμα που θα συνδέει τα νησιά θα είναι και τα πληρώματα έτσι?

Δε θέλω να αναμασάω αυτά που έχουν ειπωθεί, αλλά δε μπορούμε να προκρίνουμε το τι θα γίνει!

Ας κάνουμε λίγο κράτει, τα πλοία δε τα έχουμε ξαναδεί στα μέρη μας, η εταιρία είναι καινούρια κτλ.

Στο τέλος της καλοκαιρινής περιόδου θα "κάνουμε το ταμείο" και θα δούμε!

Link to comment
Share on other sites

Και το ΚΑΛΛΙΣΤΗ παραπέμπει στην Σαντορίνη και όχι στη Ικαροσαμία.

Όσον φορά το μήλο...κατά την Μυθολογία πρόκειται για το "χρυσό μήλο της έριδας", το οποίο θα απονεμόταν "τη καλλίστη".

Και ως γνωστόν από αυτό το γαμ...νο μήλο, άρχισε ο Τρωικός Πόλεμος;)

Τελικά ελύθη το μυστήριο φίλτατε ΝΗΡΕΑ.

Το ΚΑΛΛΙΣΤΗ παραπέμπει εις στο αρχαίον όνομα της νήσου Κορσικής,όταν ήτο Ελληνική αποικία, για δε το μήλο είναι αυτό που βρήκες ΤΟ ΧΡΥΣΟΥΝ ΜΗΛΟΝ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Χμ!!!Σαν πολύ δεν βιάζετε ο κύριος Σπανός?Βρε μπας και δε βάζει δικά του λεφτά και είναι η Corsica από πίσω.Ακόμα δεν είδε πως θα πάει το πρώτο και πάει για το δεύτερο?Λέτε γι αυτό και δεν αλλάζει το όνομα ? Να έχουμε Ιταλική εισβολή στην Σάμο?

Ιταλική εισβολή δεν θα έχουμε.Ποσοστό στο Μετ.Κεφάλαιο της KALLISTI FERRIES, απο επιστήθιο οικογενειακό φίλο, Ιταλό Μεγαλομέτοχο της Corsica & Sardinia ferries θα έχουμε και.... ατενίζουμε με αισιοδοξία... το ΧΑΑ.

Απόδειξη:Η κάθοδος ΚΑΙ του Corsica express II στο τέλος Ιουλίου και η δρομολόγησή του σε παραδοσιακή γραμμή του Β.Α Αιγαίου.

Δεν ήταν λοξός ο Fred Olsen που δρομολόγησε BGV στα Κανάρια.Και στην κουβέντα απάνω είπε ότι είναι στα άμμεσα σχέδιά του.Ο άνθρωπος εμπνέει εμπιστοσύνη.Χαμηλών τόνων,ευγενής,καραβολάτρης με δίπλωμα, πρόσχαρος,φιλικός και προπάντων πατριώτης.

Προς τιμήν του, καταργεί την VIP και την κάνει καφετέρια-μπάρ για να ξεκουράζονται και να διασκεδάζουν οι νέοι,θα ανοίγει για φωτό και το Deck της πρύμνης,οπότε μην σπρώχνεσθε,θα διατηρήσει όλες τις κατηγορίες εκπτώσεων,θα αλλάξει όνομα και σημαία,αλλά θα διατηρήσει το χρώμα.

Τιμές και ναύλα αυτή την εβδομάδα.

Επίσης έχουν αρχίσει προεγγραφές για την μεγάλη εκδρομή στο Αγιον Ορος.

Ιδανική για τις κυρίες s/f, διότι λόγω του άβατου θα περιηγηθούν τας ιεράς μονάς δια θαλάσσης και στο τέλος θα ξεναγηθούν στους θησαυρούς του ιερού βουνού σε ειδικό εκθεσιακό χώρο,προφανώς της Ουρανούπολης.Συγχωρέστε με αλλά έχω να πάω απο φοιτητάκος, τότε που δούλευα στη Χαλκιδική εν έτι σωτηρίω 1974-1975 και δεν θυμάμαι πολλά πράγματα.Διατηρώ όμως άριστες αναμνήσεις απο την διαμονή μου στην Ι.Μ ..του Εσφιγμένου, την οποία και συστήνω παμψηφεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...