Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

Μπορεί να μην τρελαίνομαι για τα αεροπλάνα...αλλά η τελευταία διαφήμιση της Ολυμπιακής με τα χαρτάκια...ομολογώ (εις άφεσιν αμαρτιών:P) ότι μου άρεσε πολύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διπλάσιο? :eek: Δεν θα το έλεγα.. 1,5 ήταν η διαφορά μέχρι πριν 2 χρόνια. απο τότε η λίρα έχει πάρει την κατιούσα και πλέον σημέρα και γενικώς τις τελευταίες βδομάδες βρίσκεται στο 1,11. 1 GBP = 1,11 ευρώ. Τέλος πάντων όποιος θέλει φτηνά εισιτήρια ας ρίξει μια ματιά και στο www.airtickets.gr. Αθήνα - Καβάλα €31.01 ;)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ φτηνα εισητηρια και στην συγεκριμενη περιπτωση φαινονται τα καλα του ανταγωνισμου;)Τοσα χρονια τα φτηνοτερα εισητηρια τα ειχε η AEGEAN,με το που ηρθε η ATHENS ξεκινησαν οι υπερπροσφορες με τιμες εισητηριων να αρχιζουν απο 1ευρω.Τωρα με τον Βγενο στην Ολυμπιακη ειδαμε επιτελους και τον πρωην εθνικο αερομεταφορεα να ακολουθει την ιδια πολιτικη και αυτο φυσικα οφελει 100% τους επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

...Τωρα με τον Βγενο στην Ολυμπιακη ειδαμε επιτελους και τον πρωην εθνικο αερομεταφορεα να ακολουθει την ιδια πολιτικη....

Έχω την ευκαιρία να ταξιδεύω συχνά, εντός και εκτός Ελλάδος (δυστυχώς όπως έχω ξαναγράψει δεν έχει καράβι για Ιωάννινα, Αλεξανδρούπολη ή Γενεύη :mad:). Το τελευταίο 18μηνο προ Ανδρέα, η Ολυμπιακή είχε μακράν τις καλύτερες τιμές. Ναί μεν, ξεκίνησε η Aegean από το 2005 με τις φθηνές τιμές (€29+φόροι), αλλά δεδομένου ότι η (πρώην) ΟΑ είχε ανάγκη από χρήμα, μπορούσες να βρείς εισιτήριο στο site της ΟΑ για ελληνικούς προορισμούς, ακόμα και μιά μέρα πριν, με €30 ή €50. Υπήρχε βέβαια το πρόβλημα ότι το δρομολόγιο μπορεί να ήταν προγραμματισμένο πχ από Καβάλα στις 21.00 και να έφθανες στο Ελ. Βενιζέλος στις 01.30, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι οι καθυστερήσεις φαίνεται ότι είναι στο DNA της Εταιρείας: Τον τελευταίο μήνα, όσες φορές ταξίδεψα με τα super καινούργια αεροπλάνα και τα υπερ-αγχωμένα πληρώματα, στην ώρα μου δεν έφθασα :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την ανεπάρκεια του υφυπουργού Μεταφορών, κ. Σηφουνάκη, σε συνδυασμό με τα "παρατράγουδα" που παρατηρούνται στους διαγωνισμους για τις άγονες γραμμές στηλίτευσε ο πρόεδρος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος.

Με αφορμή τη διαγωνιστική διαδικασία στις άγονες γραμμές, ο κ. Βγενόπουλος έκανε λόγο για παντελή έλλειψη πολιτικής στον τομέα των μεταφορών, πολύ δε περισσότερο από τον κ. Σηφουνάκη, ο οποίος ήταν επί 5 χρόνια υπεύθυνος του τομέα μεταφορών του ΠΑΣΟΚ.

Όπως τόνισε:

- Η σκανδαλώδης ανεπάρκεια του κράτους εμποδίζει ακόμη και την κοινωνική προσφορά.

- Τα σκάνδαλα δεν ερευνώνται.

- Δεν υπάρχει σεβασμός για το δημόσιο χρήμα.

Αφορμή, τόνισε ο ίδιος, είναι η απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να αναθέσει σε δυο εταιρίες τις άγονες γραμμές, με επιδότηση 2,2 εκατ., όταν η Olympic Air έκανε προσφορά να πετάξει σε αυτές τις γραμμές χωρίς επιδότηση. «Ναι, καλά ακούσατε, κάποιοι αποφάσισαν να πετάξουν 2,2 εκατ. ευρώ για να εκτελεστούν υπηρεσίες που εμείς προτείναμε να εκτελεστούν χωρίς κόστος», υπογράμμισε ο κ. Βγενόπουλος.

euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Στη Δικαιοσύνη κατά της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας προσφεύγει η Olympic Air με αφορμή δελτία τύπου που εξέδωσε η υπηρεσία στις 16 και 17 Νοεμβρίου, ενώ προκαταρκτική εξέταση με αφορμή τις καταγγελίες του Ανδρέα Βγενόπουλου για το διαγωνισμό των άγονων γραμμών διέταξε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο προϊστάμενος εισαγγελίας πρωτοδικών, Γ. Σακελλάκος.

Link to comment
Share on other sites

Συνολικά έξι αερομεταφορείς διεκδικούν τα 11 δρομολόγια εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα οποία εκτελούσε η παλαιά Ολυμπιακή και είναι προϊόν διακρατικών συμφωνιών. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βάσει των προσφορών που έχουν γίνει, φαίνεται ότι συγκεντρώνουν πέντε δρομολόγια, ενώ ισχνό παραμένει το ενδιαφέρον για τα υπερατλαντικά.

Ειδικότερα, οι 11 γραμμές που "αναζητούν" νέο ανάδοχο από 1 Δεκεμβρίου, είναι από Ελλάδα προς, τη Νότια Αφρική, τον Καναδά, την Αλβανία, το Κουβέιτ, την Αίγυπτο, το Ισραήλ, τον Λίβανο, τη Ρωσία, τη Σερβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Τουρκία.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργικοί συνδαιτημόνες του παρόντος forum, χαριτολογούσαν προ έτους, σχεδιάζοντες ακτοπλοϊκά δρομολόγια με τα οποία τότε γελάσαμε ("βρέ τον μπαγάσα τον proud τι έγραψε πάλι" :P).

Διαβάστε τώρα ορισμένα από τα (έναντι €7,4 εκ. ανά τετράμηνο :eek:) εγκριθέντα δρομολόγια των (άγονων) αεροπορικών γραμμών, κυρίως μάλιστα αυτά που πήραν Athens Airways και Sky Express (Αλεξανδρούπολη-Σητεία, Aκτιο-Σητεία, Κέρκυρα-Aκτιο- Κεφαλονιά-Ζάκυνθος, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα) και αναρωτηθείτε μήπως το Κύθνος-Φολέγανδρος-Ηράκλειο με το Knossos/Festos Palace, ακούγεται λογικότερο και φθηνότερο-αν είχαν λιμάνια η Κύθνος και η Φολέγανδρος λέμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δελτίο Τύπου Aegean

Σε απάντηση της από 11/02/2010 επιστολής του Χ.Α. αναφορικά με δημοσίευμα της εφημερίδας "Κέρδος" με ημερομηνία 11/02/10 και στα πλαίσια της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού, η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. δηλώνει τα εξής:

Έχουν λάβει χώρα συζητήσεις μεταξύ των βασικών μετόχων των εταιριών ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ A.E. και Olympic Air για μελλοντική συνεργασία χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμη κάτι συγκεκριμένο που να μπορεί να ανακοινωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μ αρεσουν και πολυ αυτα τα νεα γιατι αν τελικα πανε σε συμφωνια θα οδηγηθουμε(και) σε μονοπωλειο των αιθερων...Κριμα και η νεα Olympic ειχε καταφερει αρκετα να να ανταγωνιζεται την Aegean σε επιπεδα τιμων(μαλιστα σε αρκετους προορισμους ηταν και φτηνοτερη) αλλα και υπηρεσιων!Επισης μου αρεσουν πολυ τα νεα της σινιαλα:)Την athens δεν την υπολογιζω καθως με μια πτηση την ημερα στους περισσοτερους προορισμους απλα προσφερει μια παραπανω επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μ αρεσουν και πολυ αυτα τα νεα γιατι αν τελικα πανε σε συμφωνια θα οδηγηθουμε(και) σε μονοπωλειο των αιθερων....

Τα τελευταία χρόνια που παγκόσμιοι κολοσσοί του κλάδου χρεοκοπούν ή συγχωνεύονται και τα μεγέθη της αγοράς βαίνουν μειούμενα είναι μάλλον ουτοπικό να πιστεύουμε πως η ελληνική αγορά μπορεί να αντέξει δύο αεροπορικές εταιρείες, όταν αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν σε καμία ευρωπαϊκή χώρα.

Ας δούμε και τι γράφει ο σημερινός τύπος για τις εξελίξεις: Capital, euro2day & Ναυτεμπορική.

Link to comment
Share on other sites

Ο "πόλεμος τιμών" μεταξύ τους, αναγκάζει τις εταιρίες να προβούν σε τέτοιες συζητήσεις. Μόνο μη φτάσουμε να περιμένουμε τη Ryan (επιτέλους; ) να δραστηριοποιηθεί κι εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια που παγκόσμιοι κολοσσοί του κλάδου χρεοκοπούν ή συγχωνεύονται και τα μεγέθη της αγοράς βαίνουν μειούμενα είναι μάλλον ουτοπικό να πιστεύουμε πως η ελληνική αγορά μπορεί να αντέξει δύο αεροπορικές εταιρείες, όταν αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν σε καμία ευρωπαϊκή χώρα..
Καλα και άγια αυτά που λες Ορέστη, αλλά εάν δεν απατώμαι η προσφορά της Aegean για την ΟΑ είχε απορριφθεί με το αιτιολογικό΄της δημιουργίας μονοπωλίου στις εσωτερικές γραμμές και της πιθανής αντίδρασης από την ΕΕ. Τώρα δεν ισχύουν πιά αυτά τα περί μονοπωλίου?
Link to comment
Share on other sites

Η μοναδική φορά που η Aegean θέλησε πραγματικά να διεκδικήσει την Ολυμπιακή ήταν η τελευταία, όταν προσπάθησε να μπει στην διαδικασία στο παρά πέντε, αλλά πλέον ήταν αργά. Τις προηγούμενες φορές νομίζω πως η συμμετοχή της είχε άλλα κίνητρα. Με δεδομένο πως έχουν εγκριθεί πολύ μεγαλύτερης κλίμακας συγχωνεύσεις (σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο), νομίζω πως μια τέτοια εξέλιξη δεν θα ήταν απίθανη.

Link to comment
Share on other sites

Την ερχόμενη εβδομάδα, σε νέα καθοριστική συνάντηση που θα έχουν οι βασικοί μέτοχοι της Οlympic Αir και της Αegean Αirlines, αναμένεται να ληφθεί η οριστική απόφαση για τη συγχώνευση, ή όχι, των δύο μεγαλύτερων ελληνικών αεροπορικών εταιρειών.

Oι δύο αερομεταφορείς μπήκαν ξαφνικά σε... τροχιά συγχώνευσης μόλις πριν από λίγες ημέρες, όταν ο βασικός μέτοχος της Αegean κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, παραμερίζοντας τις δημόσιες κόντρες του με τον πρόεδρο της ΜΙG και κύριο μέτοχο της Οlympic Αir κ. Ανδρέα Βγενόπουλο, ζήτησε να συναντηθεί μαζί του. Μοναδικό αντικείμενο της συνάντησης αυτής ήταν η συνένωση των δύο εταιρειών και η δημιουργία ενός νέου μεγάλου αερομεταφορέα, με έναν στόλο περίπου 60- 65 αεροσκαφών.

Κρίσιμη ωστόσο για την έκβαση του όλου εγχειρήματος, όπως τουλάχιστον υποστήριζαν χθες κύκλοι και των δύο εταιρειών, θεωρείται η νέα συνάντηση που θα έχουν οι βασικοί μέτοχοί τους την ερχόμενη εβδομάδα, όπου και θα αποφασιστεί τελικά αν θα προχωρήσει η συγχώνευση Οlympic - Αegean. Πηγές των δύο πλευρών ανέφεραν χθες ότι «εφόσον αποφασιστεί η συγχώνευση, οι διαδικασίες θα προχωρήσουν πολύ γρήγορα». Οι ίδιες πηγές δεν έκρυβαν ότι στην περίπτωση αυτή θα υπάρξουν και απώλειες θέσεων εργασίας, κυρίως εργαζομένων στο έδαφος, λόγω της συγχώνευσης των διοικητικών υπηρεσιών (κρατήσεις, λογιστήρια, τσεκ ιν, συνοδοί εδάφους κ.λπ.).

Θα ελέγχουν το 97% στο εσωτερικό

Το μεγαλύτερο «αγκάθι» για το εγχείρημα θα είναι η στάση των αρμόδιων επιτροπών ανταγωνισμού (της ελληνικής και της ευρωπαϊκής), οι οποίες θα κληθούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν τη δημιουργία ενός ισχυρού αεροπορικού μονοπωλίου στο εσωτερικό της χώρας (η Οlympic και η Αegean θα ελέγχουν μαζί σχεδόν το 97% της επιβατικής κίνησης εσωτερικού). Αντίθετα, όσον αφορά την επιβατική κίνηση εξωτερικού, δεν τίθεται ζήτημα μονοπωλίου, καθώς το μερίδιο των ελληνικών εταιρειών είναι μικρό.

Στα «αγκάθια» επίσης περιλαμβάνεται και η συμφωνία του Δημοσίου με τη ΜΙG, που προβλέπει ότι το όνομα και το σήμα (έξι κύκλοι) της Ολυμπιακής αποτελούν περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου. Αυτό σημαίνει ότι για την οποιαδήποτε μεταβίβαση του ονόματος και του λογοτύπου της Ολυμπιακής στους μετόχους της Αegean θα πρέπει να συναινέσει και το Δημόσιο. Στην ίδια συμφωνία προβλέπεται ακόμα ότι η Οlympic Αir δεν μπορεί να αλλάξει χέρια πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τη λειτουργία της (Σεπτέμβριος του 2010).

Στάση αναμονής από την κυβέρνηση

Χθες, η πλευρά του υπουργείου Μεταφορών εμφανιζόταν επισήμως να τηρεί στάση αναμονής, περιμένοντας τις τελικές αποφάσεις των μετόχων των δύο εταιρειών. Στη συνέχεια, όπως ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου, εφόσον οι αποφάσεις που θα ληφθούν θα οδηγούν τις δύο εταιρείες προς συγχώνευση, τον λόγο θα έχουν οι αρμόδιες επιτροπές για τα ζητήματα λειτουργίας της αγοράς και του ανταγωνισμού. Την ίδια στιγμή, άλλες κυβερνητικές πηγές τόνιζαν ότι «δεν μπορεί να συρθεί η σημερινή κυβέρνηση σε καταστάσεις που θα οδηγήσουν στη δημιουργία αεροπορικών ολιγοπωλίων, τα οποία άλλωστε ως αντιπολίτευση είχε καταγγείλει, ούτε και να σηκώσει το κόστος της απώλειας χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας». Τις συζητήσεις μεταξύ των επικεφαλής των δύο αεροπορικών εταιρειών επιβεβαίωσαν χθες οι ταυτόσημες ανακοινώσεις της ΜΙG και της Αegean Αirlines στο Χρηματιστήριο Αθηνών, σύμφωνα με τις οποίες: «Έχουν λάβει χώρα μεταξύ των βασικών μετόχων των εταιρειών Οlympic Αir και Αεροπορίας Αιγαίου Α.Ε. συζητήσεις για πιθανή μελλοντική συνεργασία, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα κάτι συγκεκριμένο που να μπορεί να ανακοινωθεί».

Στόχος των δύο εταιρειών αποτελούν τα περίπου 12 εκατομμύρια επιβατών τον χρόνο, αλλά και η πίτα των 1,3 δισ. ευρώ που αντιπροσωπεύει ετησίως η ελληνική αεροπορική αγορά.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ

«αγκάθι» για τη συνένωση θα είναι η στάση των αρμόδιων επιτροπών ανταγωνισμού, της ελληνικής και της ευρωπαϊκής

Η βάση των διαπραγματεύσεων

ΕΠΙΣΗΜΩΣ οι δύο εταιρείες δεν ανακοίνωσαν το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων. Πληροφορίες ωστόσο θέλουν τους μετόχους των δύο ομίλων να συζητούν το ενδεχόμενο μίας συνένωσης, η οποία θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

●Ισότιμη συμμετοχή στο νέο σχήμα (50% του μετοχικού κεφαλαίου σε κάθε πλευρά), δεδομένου ότι πρόκειται για δύο εταιρείες παρόμοιου μεγέθους με ίδιο αριθμό πτήσεων, επιβατών και αεροπλάνων και με τους δύο στόλους να είναι από τους μικρότερους σε ηλικία στην Ευρώπη.

●Το όνομα που θα διατηρηθεί θα είναι αυτό της Οlympic Αir, ως το πιο δυνατό και αναγνωρισμένο brand name στη διεθνή αγορά αερομεταφορών.

●Ενοποίηση στόλου, προορισμών και προσωπικού, δεδομένου ότι αν επιτευχθεί συμφωνία, θα μιλάμε πλέον για μία εταιρεία. Υπενθυμίζεται ότι για την αγορά αεροσκαφών βρίσκονται σε εξέλιξη επενδυτικά προγράμματα συνολικού ύψους 3 δισ. ευρώ και από τις δύο εταιρείες.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ iPhone application

Link to comment
Share on other sites

..... Μόνο μη φτάσουμε να περιμένουμε τη Ryan (επιτέλους; ) να δραστηριοποιηθεί κι εδώ...

Αγαπητέ .voyager επειδή ασφαλώς ασχολείσαι, θα έχεις ακούσει ότι η Ryanair ζητά από τους δύο μεγάλους κατασκευαστές (Boeing & Airbus) εκδόσεις αεροσκαφών με θέσεις για ορθίους (που βέβαια θα πωλούνται φθηνότερα :P).

Σκέψου τώρα το αντίστοιχο με τα Κορεάτικα new build της Attica :D....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, georgios express. Η ερώτηση που δημιουργείται εύλογα είναι "πόσο πιο φθηνά και πόσο πιο άβολα;;;" :)

Γνωρίζω σχετικά με το ενδιαφέρον αυτό της Ryan από τον Ιούνιο, ταξιδεύντας μαζί της με το αστρονομικό ποσό των £9 για Δουβλίνο και πιάνοντας με την παρέα μου σχετική συζήτηση, και ομολογώ ότι μου φάνηκε τραβηγμένο! Ήδη, δεδομένου ότι αποτελεί low cost εταιρία, τα καθίσματα είναι πυκνά και πιο άβολα κι από εκείνα της easy, παρέχει ωστόσο τιμές ακόμη πιο χαμηλές από αυτή με το μεγαλύτερο δίκτυο εξυπηρέτησης στην Ευρώπη. Η προσπάθειά της να δραστηριοποιηθεί κι εδώ (Βενιζέλος-Stanstead/Gatwick/Luton?) αποθαρρύνθηκε λόγω ενεργειών της τότε olympic, αν και λόγω του target group της θα επηρέαζε περισσότερο την easy παρά british, olympic ή aegen (η οποία πετά εδώ και καιρό για Heathrow, στο μεταξύ).

Προσωπικά, θα ήθελα και τη δραστηριοποίηση της εταιρίας εδώ όμως. Να υπάρχει κι αυτή η επιλογή. Τακτική που ακολουθεί ο κολλητός μου, άλλοι γνωστοί μου σε Αγγλία και Ιταλία και θα ακολουθήσω σίγουρα κι εγώ αν είμαι έξω από Σεπτέμβρη, είναι να αγοράζουν εισιτήρια προσφοράς πολύ φτηνά, ενημερωνόμενοι από τα news letters και να τα κρατάνε "καβάτζα", και αν τα χρησιμοποιήσουν, καλώς!

Edited by .voyager
iPhone touch keypad sucks!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Δεν μ αρεσουν και πολυ αυτα τα νεα γιατι αν τελικα πανε σε συμφωνια θα οδηγηθουμε(και) σε μονοπωλειο των αιθερων....

Εχετε γεια βρυσουλες...να δουμε με τι θα πηγαινουμε στα νησια μας χωρις να μας κοστιζει ο κουκος αηδονι,ειτε με το πλοιο ειτε με το αεροπλανο.Αρχιζουν σιγα σιγα οι πρωτες αλλαγες τουλαχιστον στην Χιο(απο την εφημ ΑΛΗΘΕΙΑ)

Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010 - 04:54

Καλή αρχή με τη συγχώνευση AΕGEAN - OLYMPIC. H Αegean ανακοίνωσε ότι από 14 Απριλίου ακυρώνει την πρωϊνή της πτήση προς το νησί μας. Εντονη διαμαρτυρία της νομαρχίας.

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού απέστειλε σήμερα ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης με αφορμή επί μέρους ανακοινώσεις διακοπής αεροπορικών δρομολογίων κυρίως σε νησιωτικούς προορισμούς, από τις δύο υπό συγχώνευση εταιρειες, Aegean Airlines και Olympic Air.

Συγκεκριμένα στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού κ. Δημήτρη Κυριτσάκη, ο Υφυπουργός, αναφέρει τα εξής :

«Πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε η πρόθεση συγχώνευσης των δύο μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών της χώρας, της Aegean Airlines και της Olympic Air. Ο ημερήσιος τύπος με δημοσιεύματά του, αλλά και οι ίδιες οι εταιρείες με επιμέρους ανακοινώσεις τους γνωστοποιούν ότι προβαίνουν άμεσα σε διακοπές γραμμών του εσωτερικού παρά τη δέσμευσή τους να εκτελέσουν αυτά τα δρομολόγια.

Παρακαλούμε όπως ασκήσετε τα δέοντα εντός των ορίων της αρμοδιότητάς σας ώστε, έως ότου και εάν εγκριθεί η σχεδιαζόμενη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες να

λειτουργούν ανεξάρτητα, χωρίς συντονισμό των δραστηριοτήτων τους και σε πλήρη συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από τους κανόνες του ανταγωνισμού και, κυρίως, από τα άρθρα 101 και 102 της Συνθήκης της Λισαβόνας και των άρθρων 1 και 2 του νόμου 703/77».

Ημερησία

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...