Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ναι, intra Europe. Εντάξει, δεν περίμενα να μας προσφέρουν ριζόττο με τρούφα από την Alba :D, ο τρόπος με τον οποίο το χειρίζονται όμως είναι φτηνός. Τουλάχιστον οι low cost εταιρείες είναι ειλικρινείς ως πρός αυτό που διαφημίζουν και σου προσφέρουν, η Swiss σίγουρα δεν είναι. Μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι που γενικά η Aegean είναι σε εξαιρετικό επίπεδο, τουλάχιστον όσον αφορά το on board service. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nick the Greek said:

...η Aegean είναι σε εξαιρετικό επίπεδο, τουλάχιστον όσον αφορά το on board service. 

Για να τα λέμε όλα, μόνο Lufthansa. Θέση (σε έξοδο κινδύνου) δεν χρεώνουν, προλαβαίνουν πάντα να σε σερβίρουν, χειραποσκευές και σακούλες από τα καταστήματα του αεροδρομίου δεν σου πέφτουν στο κεφάλι από τα overhead bins και άλλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από 2 δυστυχήματα σε Ινδονησία και Κένυα σε διάστημα 4,5 μηνών και 346 νεκρούς συνολικά, και με εταιρείες και οργανισμούς (μεταξύ άλλων την ευρωπαϊκή EASA) να καθηλώνουν προσωρινά και μέχρι νεωτέρας τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, η νεότερη και πιο εξελιγμένη έκδοση του Boeing 737 φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον εμπιστοσύνης και φήμης, αν όχι και όντως τεχνικού τύπου. Ενώ από πίσω ακολουθεί και η μετοχή της Boeing, σε πτώση -9% από χθες που άνοιξαν τα χρηματιστήρια μετά το δυστύχημα στην Κένυα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να πω, δεν ξέρω αν συμφωνώ. Η αντίδραση αυτή μου θυμίζει λιγάκι ΥΕΝ μετά την βύθιση του Εξπρές Σαμίνα που ξαφνικά έδεσαν τα 3/4 του στόλου. Θα ήταν σαν να εξαναγκάζονταν σε ακινησία όλα τα πλοία που είναι φτιαγμένα στη Visentini γιατί δύο εξ' αυτών πήραν φωτιά. Νομίζω αυτό το μέτρο περισσότερα λέει για τους μηχανισμούς ελέγχου, παρά για την ποιότητα του συγκεκριμένου τύπου αεροσκαφών. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικα ειναι ιδια ιστορία με το DH106 Comet για μένα. Πρώτο αεροσκάφος του τύπου του, 3 ατυχήματα και πολλά συμβάντα στον 1 χρόνο μετά την πρώτη εμπορική πτήση,  στη συνέχεια εμπορική αποτυχία φυσικά, αλλά σήμερα τα αεροσκάφη οφείλουν εν πολλοίς το σχεδιασμό τους σε αυτά τα ατυχήματα (π.χ. το οβάλ σχήμα των παραθύρων καθιερώθηκε μετά από αυτά τα ατυχήματα καθώς τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προγράμματα που κάνουν αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων ώστε να διαπιστωθεί ότι θα υπάρξει πρόβλημα και να αλλάξει ο σχεδιασμός πριν την κατασκευή)..... 

Είμαι περίεργος να δω το πόρισμα και τα συμπεράσματα που θα βγουν.....

Πάντως, και σε άλλες περιπτώσεις ενώ υπάρχουν γνωστά σχεδιαστικά προβλήματα σε ορισμένα αεροσκάφη, αυτά συνεχίζουν να πετάνε, με τις εταιρείες να λαμβάνουν σχετική μέριμνα απλώς (και βεβαια ειναι απολύτως ασφαλή)....... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...