Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατά τη προσωπική μου γνώμη είναι καλύτερο να είναι κλειδωμένη η πόρτα του cockpit κατά τη διάρκεια της πτήσης παρά ξεκλείδωτη. Έχουνε υπάρξει πάρα πολλά περιστατικά με επιβάτες (μεθυσμένους ή με ψυχολογικά προβλήματα) οι οποίοι προσπάθησαν στη διάρκεια μιας πτήσης να εισβάλουν στο cockpit με απρόβλεπτες συνέπειες. Αυτό που φυσικά τους εμπόδισε ήταν η κλειδωμένη πόρτα. 

Υπάρχουν πιο απλές λύσεις για να διασφαλιστεί ότι δε θα ξαναγίνει στο μέλλον παρόμοιο περιστατικό με αυτό της GermanWings (για το οποίο βέβαια δεν έχει βγει ακόμα επίσημο πόρισμα αλλά όλα αυτά που λέγονται είναι μόνο εικασίες).

Μια λύση είναι η ύπαρξη 3 ατόμων (πιλότων) στο πιλοτήριο, μια πρακτική την οποία ήδη εφαρμόζουν οι αμερικάνικες εταιρείες.

Μια άλλη λύση είναι η ύπαρξη τουαλέτας μέσα στο πιλοτήριο μιας και ο κυβερνήτης του airbus πιθανότατα για αυτό το λόγο βγήκε εκτός.

Όπως βλέπετε υπάρχουν πιο απλές λύσεις από το να ρισκάρουμε την εισβολή κάθε τρελού μέσα σε ένα cockpit με απρόβλεπτες φυσικά συνέπειες για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες.

 

Υ.Γ.1: όσο αφορά τη πτήση της Helios, και να είχαν συνέλθει οι πιλότοι από την υποξία δε θα μπορούσαν όχι να ολοκληρώσουν τη πτήση αλλά ούτε να καταλάβουν που βρίσκονται και τι κάνουν.

Υ.Γ.2: εάν τελικά αποδειχθεί ότι για τη πτήση της GermanWings όντως έφταιγε ο συγκυβερνήτης τότε για μένα ο μεγαλύτερος φταίχτης είναι η ίδια η Lufthansa που δε μπορεί να διασφαλίσει ότι οι πιλότοι της έχουν σώας τα φρένα για να παίρνουν τόσο κόσμο στο λαιμό τους...... 

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπετε υπάρχουν πιο απλές λύσεις από το να ρισκάρουμε την εισβολή κάθε τρελού μέσα σε ένα cockpit με απρόβλεπτες φυσικά συνέπειες για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες.

 

Μα το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι δεν μπορούν να διασφαλίσουν την ψυχική ισορροπία όσων είναι μέσα στην καμπίνα. Και δε πα να λένε για διαδικασίες και ελέγχους...το σύστημα μπάζει από παντού...και όχι μόνο στον τρίτο κόσμο, αλλά και στην πεπολιτισμένη Δύση με τους ποιοτικούς της ελέγχους. Με όσα διαβάζω, αυτός ο άνθρωπος δεν έπρεπε να οδηγεί ούτε παπάκι!

Link to comment
Share on other sites

τι το ψαχνετε. χωνι ειναι το συστημα τελειως.

 

νεαρα ατομα με ελαχιστη εκπαιδευση στο αντικειμενο, πιλοταρουν αεροπλανα και οι ιατρικες εξετασεις που περνουν ειναι αναλογου εγκυροτητας με τις οφθαλμολογικες που παιρνουν οι 80χρονοι στα μερη μας για να ανανεωσουν το διπλωμα οδηγησης

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είχαν γράψει αλλα δε ξέρω αν ισχύει οτι στη μεγαλύτερη Ελληνική αεροπορική εταιρεία πετάει σαν πιλότος γνωστός αοιδός που πριν λίγα χρόνια είχε ατύχημα με ελικόπτερο.

Link to comment
Share on other sites

o μακεδονας ειναι.

δεν ειναι κρυφο. το εχει πει ο ιδιος πολλες φορες.

ο συγκεκριμμενος εχει παει σε σχολη στο εξωτερικο και πεταει πολλα χρονια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

τι το ψαχνετε. χωνι ειναι το συστημα τελειως.

 

νεαρα ατομα με ελαχιστη εκπαιδευση στο αντικειμενο, πιλοταρουν αεροπλανα και οι ιατρικες εξετασεις που περνουν ειναι αναλογου εγκυροτητας με τις οφθαλμολογικες που παιρνουν οι 80χρονοι στα μερη μας για να ανανεωσουν το διπλωμα οδηγησης

 

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Πλεον υπαρχει μεγαλυτερη προσφορα χειριστων και μικροτερη ζητηση απο τις εταιριες κατι που δινει την ευκαιρια στις εταιριες να επιλεξουν. Επιπλεον η εκπαιδευση κοστιζει στην οικογενεια του καθε χειριστη εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Αξιζει να σημειωθει οτι καθε πιλοτος για να πιλοταρει ενα τυπο αεροσκαφους πρεπει να εκπαιδευτη αρκετες εκατονταδες ωρες σε αυτο τον τυπο αεροπλανου να εξεταστει και να πετυχει.

Μια λύση είναι η ύπαρξη 3 ατόμων (πιλότων) στο πιλοτήριο, μια πρακτική την οποία ήδη εφαρμόζουν οι αμερικάνικες εταιρείες.

Μια άλλη λύση είναι η ύπαρξη τουαλέτας μέσα στο πιλοτήριο μιας και ο κυβερνήτης του airbus πιθανότατα για αυτό το λόγο βγήκε εκτός.

Εχουν αναφερθει δυστυχηματα με 3 χειριστες λογω πολυφωνιας, κοινως οπου λαλουν πολλοι κοκοροι.

Αυτο με την τουαλετα στο κοκπικ το εχω σκεφτει και εγω και πολλοι αλλα πες οτι στα αεροπλανα που φταχνονται απο δω και περα γινεται, στα παλια τι θα γινει;

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που δεν έπινε κιόλας, πάλι καλά...

 

Εδώ πάντως δεν μιλάμε για μια απλή υπόθεση μιλάμε για "ναυάγιο" της αξιοπιστίας των πάντων. Ψυχασθενής πιλότος με προβλήματα όρασης που τον παρακολουθούσαν «πολλοί νευρολόγοι και ψυχίατροι» και οφθαλμίατροι και η εταιρεία δεν είχε πάρει χαμπάρι. Ούτε στην υπανάπτυκτη Griechenland δεν συμβαίνουν αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Καλα ας μην τα πιστεψουμε και ολα απο οσα λεγονται στα παγκοσμιως ανθρωποφαγα ΜουΜουΕ πριν δουμε το πορισμα.

 

Αλλωστε ο ιπταμενος τρελος,στραβος,κουλος(και ο,τι ακομα του βρουνε)νεκρος πιλοτος ειναι ενα πολυ καλο αλλωθι για να τη βγαλουν λαδι καποιοι αλλοι που ηταν στο εδαφος την ωρα της συντριβης.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα ελληνικά ΜΜΕ ασχολούνται με το θέμα περισσότερο από τα ΜΜΕ των ενδιαφερομένων χωρών, αραδιάζοντας ότι κυκλοφορεί στον πολτό του Διαδικτύου ως "έγκυρη πληροφορία" και η συνομωσιολογία έχει φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη για μία ακόμη φορά, ας καταθέσω και εγώ την άποψή μου:

Το Group Luftahnsa (η θυγατρική Germanwings αλλά κυρίως η Μητρική), υφίσταται τεράστιο πλήγμα όσον αφορά στην αξιοπιστία των διαδικασιών του, επομένως είναι απολύτως δικαιολογημένες υποψίες και δεύτερες σκέψεις για το αν πράγματι το "φαίνεσθαι" της απαστράπτουσας και άψογης εταιρείας είναι πραγματικό ή κρύβονται σκελετοί στην ντουλάπα. Ασχέτως αν το αεροπλάνο δεν έπεσε λόγω κακής συντήρησης ή κατασκευαστικού σφάλματος (οπότε οι συνομωσιολογούντες ισχυρίζονται ότι θα θεμελιώνονταν καλύτερα το blame game) και μόνο ότι ένας χειριστής είχε αναλάβει υπηρεσία ενώ έπρεπε να είναι σπίτι του με αναρρωτική άδεια, αποδεικνύει ένα κενό στις διαδικασίες ασφαλείας του Group που κοστίζει πανάκριβα. Δεν ασχολούμαι με τον συγκυβερνήτη, ποτέ δεν θα μάθουμε γιατί και πώς έγινε ότι έγινε, διότι οι νεκροί δεν ομιλούν. Απ΄ ότι όμως και να έπασχε, αυτό έπρεπε να έχει εντοπισθεί από την Εταιρεία, εν προκειμένω την Lufthansa και να τηρηθούν οι διαδικασίες που δεν θα επέτρεπαν να πεθάνουν άλλα 149 άτομα επειδή κάποιος που βρέθηκε στην λάθος θέση την λάθος στιγμή, υποτίθεται ότι ήθελε να αυτοκτονήσει.

Link to comment
Share on other sites

 Ασχέτως αν το αεροπλάνο δεν έπεσε λόγω κακής συντήρησης ή κατασκευαστικού σφάλματος (οπότε οι συνομωσιολογούντες ισχυρίζονται ότι θα θεμελιώνονταν καλύτερα το blame game)

 

Μα δεν είναι χειρότερο για την εταιρεία να πέσει το αεροπλάνο εξαιτίας ενός ψυχασθενούς πιλότου, παρά να  έπεφτε από την αστοχία ή κακή λειτουργία ενός εξαρτήματος? Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θεωρούν ότι αυτό ελαφρύνει την θέση της εταιρείας. Έχω μπερδευτεί λιγάκι...

Link to comment
Share on other sites

Αλλωστε ο ιπταμενος τρελος,στραβος,κουλος(και ο,τι ακομα του βρουνε)νεκρος πιλοτος  ειναι ενα πολυ καλο αλλωθι για να τη βγαλουν λαδι καποιοι αλλοι που ηταν στο εδαφος την ωρα της συντριβης.

Σημερα του βρηκαν οτι ηταν και γκει ας πουμε.

 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θεωρούν ότι αυτό ελαφρύνει την θέση της εταιρείας. Έχω μπερδευτεί λιγάκι...

Ελαφρυνει τη θεση,για να μην ελαφρυνει πολυ την τσεπη της εταιρειας καθως εαν αποδεικνυοταν οτι το ατυχημα οφειλεται σε ελλιπη συντηρηση οι αποζημειωσεις που θα καλουνταν να καταβαλει η εταιρεια θα ηταν πολλαπλασιες.

Link to comment
Share on other sites

...Ελαφρυνει τη θεση,για να μην ελαφρυνει πολυ την τσεπη της εταιρειας καθως εαν αποδεικνυοταν οτι το ατυχημα οφειλεται σε ελλιπη συντηρηση οι αποζημειωσεις που θα καλουνταν να καταβαλει η εταιρεια θα ηταν πολλαπλασιες.

 

MILTIADIS, ότι μας έχεις πεί εδώ μέσα είναι σοβαρό και τεκμηριωμένο. Πως προκύπτει αυτό που ισχυρίζεσαι; Θα πλήρωνε παραπάνω η Lufthansa για μιά σκουριασμένη βίδα στον τρίτο σύνδεσμο κάτω από το το φτερό και δεν θα πληρώσει τώρα που ένας ανεξέλεγκτος (προσοχή: δεν γράφω "ασθενής", "ψυχοπαθής", "μύωψ", κλπ) ήταν στο πιλοτήριο ενώ θα έπρεπε να είναι σπίτι του; 

(Αφήνω που αν θυμάσαι τα παλιά χάρτινα ειστήρια, αυτά έγραφαν ότι η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται σύμφωνα με την Warsaw Convention του ICAO σε ορισμένες χιλιάδες χρυσά φράγκα-μόνο. Ισχύει αυτό ακόμα ή όχι;).

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα ατυχηματα δεν κοστολογουνται το ιδιο.Καταρχην ο ομιλος της Lufthansa θα πληρωσει ετσι κι αλλιως.Ηδη ανακοινωσε οτι θα δωσει 50.000 ευρω στην οικογενεια του καθε θανοντα..Εαν καποιος συγγενης θυματος προσφυγει στα δικαστηρια και ζητησει παραπανω χρηματα(γινεται σχεδον παντα)οι Γερμανοι με τους δικηγορους τους μπορουν να επικαλεστουν αφενος μεν το ιατρικο απορρητο και την ιδιωτικοτητα για να πουν οτι δεν ηταν σε θεση να γνωριζουν απο τι επασχε ο πιλοτος και αφ'ετερου το οτι ο νομος δεν επεβαλε την συνεχη παραμονη 2 ατομων στο πιλοτηριο και ετσι να φρεναρουν τις οποιες εξτρα απαιτησεις.Αν απο την αλλη το προβλημα ηταν η βιδα η' η πορτα που δεν εκλεινε κλπ.τα χερια της θα ηταν δεμενα.Αυτα τα ακουσα κι εγω''στα μεσα''και με λιγο ψαξιμο στο διαδικτυο.Δεν ξερω τι θα γινει τελικα αλλα δεν μου φαινονται καθολου απιθανα.Απλως το ανεφερα για να υπαρχει και στο πισω μερος του μυαλου μας..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα-πρώτα,δέν μπορεί η εταιρία να επικαλεστή ότι δέν γνώριζε από τί έπασχε ο πιλότος,καθώς οι αεροπορικές εταιρίες συνεργάζονται με δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα ή υπηρεσίες τών χωρών τους γιά τίς ιατρικές εξετάσεις τών πιλότων τους-παρ'ημίν η αείμνηστη δημόσια ΟΑ τους έστελνε στο ΚΑΙ (Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής,που εδρεύει στο 251 ΓΝΑ),τώρα βεβαίως δέν ξέρω τί κάνουν οι ιδιωτικές εταιρίες,σίγουρα πάντως δέν τους στέλνουν στην κλινική τής γειτονιάς τους και επίσης οι εξετάσεις στίς οποίες υποβάλλονται οι πιλότοι δέν είναι "ένα απλό τσέκ-άπ" όπως αυτά που κάνουμε εμείς οι λοιποί κοινοί θνητοί.

 

Επειτα,το γεγονός ότι

α)το αεροπλάνο κατέβαινε ομαλώς ,έστω και με μεγάλο ρυθμό καθόδου και

β)οι ηχογραφημένοι θόρυβοι στο αεροπλάνο δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο Κ1 αρχικώς χτύπησε την πόρτα πολλές φορές αλλά ο Κ2 δέν τού άνοιξε

υποδεικνύουν ότι ο Κ2 είχε πρόθεση να μήν αφήση τον Κ1 να ξαναμπή στο κόκπιτ.Αν το πέσιμο τού αεροπλάνου είχε προκληθεί από κάποια δυσλειτουργία συστήματος,ο Κ2 δέν είχε λόγο να εμποδίση τον Κ1 να μπή στο κόκπιτ,ώστε να βοηθήση στην επίλυση τού προβλήματος,καθώς μάλιστα ο κυβερνήτης είχε σχεδόν δεκαπλάσια εμπειρία στον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου και θα ήταν ευκολώτερο γι'αυτόν να εντοπίση την βλάβη και να την αντιμετωπίση.

 

Τέλος,το ιατρικό απόρρητο δέν είναι απόλυτο καθώς ο ιατρός οφείλει να κοινοποιή τα αποτελέσματα τών εξετάσεων στον εργοδότη τού ασθενούς,εφ'όσον απ'αυτά προκύπτει κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος λόγω τής εργασίας τού ασθενούς.Αν,π.χ.το επάγγελμά μου είναι χειριστής γερανού στο λιμάνι και προσβληθώ από ασθένεια που μειώνει την όρασή μου,ο ιατρός που με εξέτασε οφείλει να ενημερώση τον εργοδότη μου ότι δέν βλέπω καλά και επομένως κινδυνεύω να ρίξω κανένα container στο κεφάλι ενός αθώου περαστικού αντί να το ακουμπήσω με ασφάλεια στο κατάστρωμα τού βαποριού.Συνεπώς η Lufthansa όφειλε να ξέρη από τί έπασχε ο εργαζόμενός της-γι'αυτό άλλωστε τον έστελνε στους γιατρούς γιά εξετάσεις..

Link to comment
Share on other sites

Τέλος,το ιατρικό απόρρητο δέν είναι απόλυτο καθώς ο ιατρός οφείλει να κοινοποιή τα αποτελέσματα τών εξετάσεων στον εργοδότη τού ασθενούς,εφ'όσον απ'αυτά προκύπτει κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος λόγω τής εργασίας τού ασθενούς.Αν,π.χ.το επάγγελμά μου είναι χειριστής γερανού στο λιμάνι και προσβληθώ από ασθένεια που μειώνει την όρασή μου,ο ιατρός που με εξέτασε οφείλει να ενημερώση τον εργοδότη μου ότι δέν βλέπω καλά και επομένως κινδυνεύω να ρίξω κανένα container στο κεφάλι ενός αθώου περαστικού αντί να το ακουμπήσω με ασφάλεια στο κατάστρωμα τού βαποριού.Συνεπώς η Lufthansa όφειλε να ξέρη από τί έπασχε ο εργαζόμενός της-γι'αυτό άλλωστε τον έστελνε στους γιατρούς γιά εξετάσεις..

 

Γι αυτο λεγεται ιατρικο απορρητο! Πιστευεις οτι ενας ιδιωτης ιατρος ή ενας οποιοσδηποτε που δεν εχει ουδεμια σχεση με τον εργοδοτη σου και θα διαπιστωσει κατι τετοιο θα ενημερωσει τον εργοδοτη σου χωρις τη συγκαταθεση σου; Μονο στη σφαιρα της φαντασιας!

Link to comment
Share on other sites

Minoan, δεν έχει σχέση αυτό που λες. Είμαι ναυτικός και πριν από κάθε μπάρκο μου περνάω ιατρικές εξετάσεις σε ιδιωτικά ιατρικά κέντρα. Σε περίπτωση που δε βρεθώ ικανός προς υπηρεσία για λόγους υγείας φυσικά και θα ενημερωθεί ο εργοδότης μου ΧΩΡΙΣ τη συγκατάθεσή μου.

Link to comment
Share on other sites

εκανε σχετικη ανακοινωση για το θεμα το Γερμανικο Υπουργειο δικαιοσυνης. Οπως τα ειπε ο minoan. το ιατρικο απορρητο ισχυει ακομη και μετα τον θανατο του ασθενους και αιρεται με εντολη της δικαιοσυνης και μονο.

στις ΗΠΑ ειναι λιγο πιο διαφορετικα. για θεματα δημοσιου κινδυνου και εθνικης ασφαλειας οι γιατροι υποχρεουνται να αναφερουν στις αρχες παρομοια περιστατικα

Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο μια mini ερευνα σημερα στον ιατρικο κλαδο, κανεις δεν θα το ελεγε εκτος κ υπεγραφε καποιο ιατρικο πιστοποιητικο, το οποιο κ παλι θα ηταν στην διακριτικη ευχερεια του "ασθενους" να το δειξει ή οχι!

Link to comment
Share on other sites

Έχω μείνει άφωνος με αυτά που λέτε ότι ισχύουν.

 

Δηλαδή μπορεί να καλύπτεται από απόρρητο η κατάσταση της υγείας ενός ανθρώπου από τον οποίο εξαρτώνται τόσες ζωές? Πίστευα ότι ο βασικότερος όρος της πρόσληψης ενός πιλότου είναι η παραίτηση από το ιατρικό απόρρητο, ως προς τον εργοδότη του. Και ότι αυτές οι περίφημες ιατρικές εξετάσεις αεροπορικού τύπου, γίνονταν μόνο σε ιατρικά κέντρα συμβεβλημένα με την εταιρεία, κai τα οποία έχουν την υποχρέωση να κοινοποιούν στην εταιρεία τα τυχόν προβλήματα υγείας που επηρεάζουν την πτητική τους ικανότητα.

 

Μα είναι εντελώς αστείο να επαφίεται στον ασθενή το εάν θα πει το πρόβλημα του στην εταιρεία, και ιδιαίτερα όταν αυτό μπορεί να οδηγήσει στην απόλυσή του.

 

Εάν είναι οπως τα λέτε, τότε αρχίζουν και βγαίνουν πολλοί σκελετοί από την ντουλάπα που λέει παραπάνω και ο g.e.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Minoan, δεν έχει σχέση αυτό που λες. Είμαι ναυτικός και πριν από κάθε μπάρκο μου περνάω ιατρικές εξετάσεις σε ιδιωτικά ιατρικά κέντρα. Σε περίπτωση που δε βρεθώ ικανός προς υπηρεσία για λόγους υγείας φυσικά και θα ενημερωθεί ο εργοδότης μου ΧΩΡΙΣ τη συγκατάθεσή μου.

Γι'αυτό,άλλωστε,τίς ιατρικές εξετάσεις δέν τίς κάνεις σε οποιοδήποτε ιδιωτικό ιατρικό κέντρο,αλλά σε αυτό με το οποίο είναι συμβεβλημένη η ναυτιλιακή εταιρία που σε έχει προσλάβει και που στους όρους συνεργασίας του μαζί της περιλαμβάνεται και η υποχρέωση να την ενημερώνη γιά τα αποτελέσματα τών εξετάσεών σου (ασχέτως άν είναι θετικά ή αρνητικά),ώστε η εταιρία σου να ξέρη άν είσαι ικανός να εργαστής στο βαπόρι ή όχι και να αντιδράση αναλόγως.

 

Γι'αυτό λέω πιό πάνω ότι η Germanwings (και ενδεχομένως και η Lufthansa,ώς μητρική εταιρία) ώφειλε να ξέρη άν ο συγκεκριμένος πιλότος ήταν σε θέση να εργάζεται ή όχι,ώστε να λάβη τα μέτρα της.

 

Κι'επίσης μού προξενεί κατάπληξη το γεγονός αυτό,διότι δέν μιλάμε γιά καμμιά τριτοκοσμική εταιρία (θυμίζω ότι στο δυστύχημα τής Saudia στο Riyadh την δεκαετία τού '80,όπου το μέν αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια αλλά όλοι οι επιβαίνοντες πέθαναν από τίς αναθυμιάσεις τής φωτιάς επειδή ο κυβερνήτης δέν διέταξε να γίνη άμεση εκκένωση,βρέθηκε ότι ο μηχανικός τού αεροπλάνου ήταν δυσλεκτικός,πράγμα που επηρέασε την κριτική του ικανότητα κι'έτσι αυτός άνοιξε τον κλιματισμό αντί να τον κλείση,με αποτέλεσμα όλες οι αναθυμιάσεις να περάσουν μέσα στην καμπίνα),αλλά γιά μιά ευρωπαϊκή εταιρία με υψηλό συντελεστή ασφαλείας....

Link to comment
Share on other sites

Η Luftwaffe όμως είναι η πολεμική αεροπορία τής Γερμανίας,δέν είναι η αεροπορική εταιρία Lufthansa.Δέν μπορούσε να ξέρη τί επάγγελμα επρόκειτο ν'ακολουθήση ο Lubitz και σε ποιά εταιρία θα προσλαμβανόταν,ώστε να την προειδοποιήση να μήν τον προσλάβη.Κι'εγώ Ι5 βγήκα (μήν ανησυχήτε πάντως,δέν είμαι αυτοκτονικός τύπος και επίσης δέν είμαι πιλότος ώστε να κινδυνεύετε να σάς πάρω στο λαιμό μου με κανένα αεροπλάνο :) ) αλλά ο στρατός δέν ανακοίνωσε πουθενά τίς γνωματεύσεις του που με αφορούν,ούτε είχε και καμμιά τέτοια υποχρέωση εκ τού νόμου.

 

Το φλέγον (και τσουρουφλίζον,κατά Μαλλούχον) ζήτημα είναι άν η Germanwings/Lufthansa γνώριζε τα προβλήματα υγείας τού Lubitz,επειδή η Germanwings/Lufthansa ηταν αυτή που τον προσέλαβε.Επαναλαμβάνω δέ ότι δέν μιλάμε γιά καμμιά Saudia που προσλάμβανε δυσλεξικούς μηχανικούς και αποτυχημένους πιλότους (ο Κ2 στο δυστύχημα τού Riyadh είχε απορριφθεί στήν φάση τής εκπαίδευσης αλλά....προσλήφθηκε και ο Κ1 είχε επίσης δυσκολία στο να εκτιμά καταστάσεις και να προσαρμόζεται σ'αυτές,αλλά προσλήφθηκε κι'αυτός).Μιλάμε γιά μιά από τίς παλαιότερες αεροπορικές εταιρίες τής Ευρώπης,με υψηλά standards προσλήψεων και εκπαίδευσης και με πολύ καλό συντελεστή ασφαλείας.

 

Κι'επειδή είμεθα ναυτικόν και ουχί αεροπορικόν forum,δύναται κάποιος να μάς πή-έτσι,εγκυκλοπαιδικώς-τί ισχύει γιά τους εν Ελλάδι ναυτικούς σε θέματα ιατρικής παρακολούθησης; 

Link to comment
Share on other sites

Αλλωστε ο ιπταμενος τρελος,στραβος,κουλος(και ο,τι ακομα του βρουνε)νεκρος πιλοτος ειναι ενα πολυ καλο αλλωθι για να τη βγαλουν λαδι καποιοι αλλοι που ηταν στο εδαφος την ωρα της συντριβης.

  

MILTIADIS, ότι μας έχεις πεί εδώ μέσα είναι σοβαρό και τεκμηριωμένο. Πως προκύπτει αυτό που ισχυρίζεσαι;

 

ας κανω το δικηγορο του εωσφορου B):P

 

συμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, ο εκπροσωπος της (γαλλικης) επιτροπης ασφαλειας πτησεων, αμφισβητει το πορισμα του εισαγγελεα της Μασσαλιας. ;)

 

...υπάρχουν τρεις μεγάλες ασάφειες σχετικά με το πόρισμα του εισαγγελέα της Μασσαλίας, Μπρις Ρομπέν, ο οποίος πολύ γρήγορα έσπευσε να αποδώσει το συμβάν σε «αυτοκτονία του Λούμπιτζ».

Μάλιστα, ο Αρνού υπονοεί πως ίσως να υπάρχει και μια απόπειρα συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών του δυστυχήματος, μια προσπάθεια που ίσως να σχετίζεται με το ζήτημα των οικονομικών αποζημιώσεων[...]

Τα τρία στοιχεία που δεν πείθουν, σύμφωνα με τον Αρνού, είναι τα εξής:

1. Η καταγραφή της ανάσας του Λούμπιτζ: Ο Αρνού υποστηρίζει πως, μετά από 18 χρόνια ως πιλότος τέτοιου αεροσκάφους, είναι ρητά και κατηγορηματικά βέβαιος ότι ο ισχυρισμός του Ρομπέν πως «στο μαύρο κουτί του αεροπλάνου ακουγόταν η ανάσα του Λούμπιτζ» δεν ευσταθεί. Ο λόγος είναι ότι στον χώρο του πιλοτηρίου του συγκεκριμένου Airbus 320 είναι τόσο έντονος ο θόρυβος κατά την ώρα της πτήσης, ώστε ακόμη και οι κυβερνήτες για να συνομιλήσουν μεταξύ τους χρησιμοποιούν τα ακουστικά με μικρόφωνο που φέρουν επάνω τους. «Σας διαβεβαιώνω πως η ανάσα του συγκυβερνήτη δεν θα μπορούσε να ακουστεί», λέει ο Αρνού.

2. Ο ήχος από το κουμπί πορείας καθόδου: Ο Ρομπέν ισχυρίζεται στο πόρισμά του πως ακούγεται το «μπιπ» που κάνει το κουμπί το οποίο πάτησε ο Λούμπιτζ προκειμένου να μπει το αεροσκάφος σε πορεία καθόδου και να συντριβεί στις πλαγιές των Αλπεων. «Σας διαβεβαιώνω πως το συγκεκριμένο κουμπί είναι άηχο όταν πατιέται, δεν κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο», τονίζει ο Αρνού.

3. Ο ήχος από την πληκτρολόγηση του κωδικού ασφαλείας στην πόρτα του κόκπιτ: Η τρίτη «ανωμαλία» του εισαγγελικού πορίσματος έγκειται στον ήχο της πόρτας του πιλοτηρίου. Οταν κάποιος είναι έξω από το κόκπιτ και αναγκάζεται να πληκτρολογήσει χειροκίνητα τον κωδικό ασφαλείας για να εισέλθει (στην περίπτωση που δεν του ανοίγει ο άλλος συγκυβερνήτης μέσα από το πιλοτήριο), τότε ακούγεται κάθε τριάντα δευτερόλεπτα ένας πολύ δυνατός ήχος που είναι αδύνατο να μην έχει καταγραφεί από το μαύρο κουτί. Ομως ο εισαγγελέας Μπρις Ρομπέν δεν ανέφερε κανέναν απολύτως ήχο να ακούγεται από την απόπειρα του κυβερνήτη να εισέλθει στο πιλοτήριο, κάτι που από μόνο του θα αποτελούσε ικανό επιχείρημα για το ότι ο πιλότος όντως είχε κλειδωθεί απ' έξω. Δηλαδή, ο Ρομπέν άκουσε την ανάσα του Λούμπιτζ, αλλά όχι τον συριστικό ήχο της πόρτας του πιλοτηρίου;[...]

Ο αερομεταφορέας θεωρείται πάντα ως ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα. Ωστόσο, αν ισχύσει η θεωρία ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε, τότε η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της η ευθύνη, καθώς το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια αλλά οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο που απλώς επέλεξε να αυτοκτονήσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...