Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

3 hours ago, Nick the Greek said:

...η Aegean είναι σε εξαιρετικό επίπεδο, τουλάχιστον όσον αφορά το on board service. 

Για να τα λέμε όλα, μόνο Lufthansa. Θέση (σε έξοδο κινδύνου) δεν χρεώνουν, προλαβαίνουν πάντα να σε σερβίρουν, χειραποσκευές και σακούλες από τα καταστήματα του αεροδρομίου δεν σου πέφτουν στο κεφάλι από τα overhead bins και άλλα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά από 2 δυστυχήματα σε Ινδονησία και Κένυα σε διάστημα 4,5 μηνών και 346 νεκρούς συνολικά, και με εταιρείες και οργανισμούς (μεταξύ άλλων την ευρωπαϊκή EASA) να καθηλώνουν προσωρινά και μέχρι νεωτέρας τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, η νεότερη και πιο εξελιγμένη έκδοση του Boeing 737 φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον εμπιστοσύνης και φήμης, αν όχι και όντως τεχνικού τύπου. Ενώ από πίσω ακολουθεί και η μετοχή της Boeing, σε πτώση -9% από χθες που άνοιξαν τα χρηματιστήρια μετά το δυστύχημα στην Κένυα.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω, δεν ξέρω αν συμφωνώ. Η αντίδραση αυτή μου θυμίζει λιγάκι ΥΕΝ μετά την βύθιση του Εξπρές Σαμίνα που ξαφνικά έδεσαν τα 3/4 του στόλου. Θα ήταν σαν να εξαναγκάζονταν σε ακινησία όλα τα πλοία που είναι φτιαγμένα στη Visentini γιατί δύο εξ' αυτών πήραν φωτιά. Νομίζω αυτό το μέτρο περισσότερα λέει για τους μηχανισμούς ελέγχου, παρά για την ποιότητα του συγκεκριμένου τύπου αεροσκαφών. 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ειναι ιδια ιστορία με το DH106 Comet για μένα. Πρώτο αεροσκάφος του τύπου του, 3 ατυχήματα και πολλά συμβάντα στον 1 χρόνο μετά την πρώτη εμπορική πτήση,  στη συνέχεια εμπορική αποτυχία φυσικά, αλλά σήμερα τα αεροσκάφη οφείλουν εν πολλοίς το σχεδιασμό τους σε αυτά τα ατυχήματα (π.χ. το οβάλ σχήμα των παραθύρων καθιερώθηκε μετά από αυτά τα ατυχήματα καθώς τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προγράμματα που κάνουν αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων ώστε να διαπιστωθεί ότι θα υπάρξει πρόβλημα και να αλλάξει ο σχεδιασμός πριν την κατασκευή)..... 

Είμαι περίεργος να δω το πόρισμα και τα συμπεράσματα που θα βγουν.....

Πάντως, και σε άλλες περιπτώσεις ενώ υπάρχουν γνωστά σχεδιαστικά προβλήματα σε ορισμένα αεροσκάφη, αυτά συνεχίζουν να πετάνε, με τις εταιρείες να λαμβάνουν σχετική μέριμνα απλώς (και βεβαια ειναι απολύτως ασφαλή)....... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα δημοσιοποιήθηκε η προκαταρκτική έκθεση για το δυστύχημα της πτήσης 302 της Ethiopian Airlines, το οποίο περιλαμβάνει κυρίως τα αρχικά ευρήματα από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, αλλά όχι συμπεράσματα και αιτίες. Σε αυτό φαίνεται ότι η πτήση αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με τον αισθητήρα γωνίας προσβολής (Angle of Attack), παρόμοιο με την πτήση της Lion Air που συνετρίβη τον περασμένο Οκτώβριο, αν και οι πιλότοι ακολούθησαν όλες τις αναθεωρημένες διαδικασίες. 

Μετά και από αυτή την έκθεση, η ίδια η Boeing εξέδωσε ανακοίνωση μέσω του Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου τής, στην οποία αναγνωρίζει ότι οι δύο πτήσεις συνετρίβησαν εξ' αιτίας δυσλειτουργίας του MCAS, ζητεί συγνώμη για τους νεκρούς, και υπόσχεται άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος με ενημέρωση του λογισμικού του αεροσκάφους και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πληρωμάτων.

Προσωπικό σχόλιο: Για να βγει η ίδια η Boeing από μόνη της να αναλάβει την ευθύνη, πριν καν τα οριστικά ευρήματα και συμπεράσματα από τα δύο δυστυχήματα, σημαίνει ότι κάτι πήγε πολύ στραβά στην εξέλιξη και διαπίστευση των 737 MAX και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πιλότων. 
Είναι σαν να αγοράζει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο, και να βρίσκει ένα ωραίο πρωινό το όχημα να στρίβει αριστερά από μόνο του, ακόμα κι αν αυτός στρίβει το τιμόνι δεξιά, εξ' αιτίας ενός συστήματος ασφαλείας, χωρίς να τον έχει ενημερώσει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος για την ύπαρξή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και το σχετικό βίντεο που δείχνει πως κάτι τόσο μικρό και απλό,στο βωμό του κέρδους,μπορεί να στοιχίσει τόσες ζωές

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδάκι από Μύκονο για Αθήνα με την Sky Express. Ήσυχη πτήση η οποία είχε την αίσθηση time travel μια και το ελικοφόρο ATR 42/72 είχε στις θέσεις του μέχρι και τασάκια για τους καπνίζοντες. Τέλος πάντων, αν εξαιρέσει κανείς μια προσγείωση-καρπούζι στο Βενιζέλος, συμπαθητικά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα 41 ευρώ της τιμής. Και η πτήση όχι απλά στην ώρα της, και 20 λεπτά νωρίτερα στον προορισμό, να τα λέμε αυτά.

 

Επίσης πτήση από Ζυρίχη για Αθήνα με την Swiss, σπάει ο γιαραμπής το ποδάρι του και με κάνουν upgrade σε business. Μέγκλα, σκέφτηκα. Ήχος ζόνκ όμως. Βασικά το service της business της Swiss, είναι πια αυτό που έδιναν παλαιότερα στην οικονομική θέση, τόσο απλά. Ακόμη και το μενού δεν έχει αλλάξει, μοσχαράκι για κρεατοφάγους και μακαρονάκι με λαχανικά για τους vegetarians. Το τζίν τόνικ που ζήτησα, πια σερβίρεται στο μικρό, χαμηλό ποτήρι κι όχι στο ψηλό όπως παλιότερα. Αστεία κατάσταση βασικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος -ακόμη κι αν κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα- να ταξιδέψει κανείς business με την Swiss. Τουλάχιστον η Easyjet είναι τίμια στο ότι δεν πάει να πλασάρει τον εαυτό της για premium airline.

Link to comment
Share on other sites

Γίνομαι μονότονος, αλλά και στην economy και στην Business η μόνη αξιόπιστη Ευρωπαϊκή εταιρεία (non low cost) έχει απομείνει η Lufthansa. Αν σκεφθούμε Iberia, Alitalia, SAS, Austrian, κλπ, γράψε και κλάψε.

Link to comment
Share on other sites

Από τις "παραδοσιακές εταιρείες" συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, δίνω πολλούς πόντους όμως και στην Aegean, αυτήν τη στιγμή είναι πολύ πάνω από όλες αυτές που ανέφερες.

Link to comment
Share on other sites

Η Aegean δεν συγκρίνεται ούτε κατά διάνοια με την British Airways ή την Iberia πια. Οι εταιρίες αυτές παρέχουν ακριβώς το ίδιο σέρβις (αν όχι χειρότερο) με την Easy Jet, Ryan Air, Wizz Air κ.ο.κ. αλλά λόγω της αίγλης του παρελθόντος   για κάποιο λόγο χρεώνουν σαν την Aegean, τη Lufthansa ή την Turkish.

Edited by Ssiap21
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πτήση με την Aer Lingus από Λονδίνο για Δουβλίνο με Α320-200. Πολύ μέτρια εικόνα γενικά, το αεροσκάφος 19 ετών με το καλό βέβαια πως είχε καλύτερο χώρο στην οικονομική θέση. Επιβίβαση-αλαλούμ, service επί πληρωμή, τουλάχιστον είδαμε 1-2 ωραίες αεροσυνοδούς.

On 1/19/2019 at 12:08 PM, Nick the Greek said:

Πτήση για Λονδίνο με British Airways, ταξίδι με την εταιρεία μετά από 6 χρόνια και ελπίζω να περάσουν άλλα 6 μέχρι να αναγκαστώ τους ξαναχρησιμοποιήσω. Διαχείριση επιβίβασης της πλάκας, καινούριο μεν αεροπλάνο αλλά με απελπιστικά μικρές αποστάσεις ανάμεσα στις θέσεις, χειρότερη και από την Easyjet, βγήκα με ενοχλήσεις στην επιγονατίδα.

Δυστυχώς δεν πέρασαν παρά 5 μήνες. Επιστροφή με ΒΑ με καινούριο Α321, η γενικότερη εικόνα όπως την αναφέρω παραπάνω. Εντυπωσιακό το ηλικιακό προφίλ των αεροσυνοδών της British γενικότερα, πάρα πολύς κόσμος άνω των 60, άντρες και γυναίκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν είναι μόνο η Ryanair, το κάνουν και άλλοι. Και το ακόμη πιο κατάπτυστο είναι κάτι έξτρα χρεώσεις που κάνει η Swiss για παράδειγμα στο στάδιο της πληρωμής του Online εισιτηρίου, με ένα χαράτσι 10 ευρώ για "κόστος έκδοσης και διεκπεραίωσης". Ούτε σε παζάρι της Ανατολής. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/20/2019 at 11:04 PM, Nick the Greek said:

δίνω πολλούς πόντους όμως και στην Aegean

Δεν ειμαι ο πλεον ειδικος για να κρινω,αλλα με τη σχετικα μικρη εμπειρια που εχω απο αεροπορικες η Aegean παιρνει πολλους ποντους και απο εμενα

Η πιο προσφατη εμπειρια ειανι ενα ταξιδι πριν απο 15 μερες στο Βελιγραδι

Η πτηση ηταν περιπου 1.20 και στο πηγαινε και στο ελα.Στο Αθηνα-Βελιγραδι προσφερθηκαν στην αρχη οι κλασικες καραμελιτσες και στη συνεχεια ειχε ενα μικρο σαντουιτς και μια σερενατα, ενω μετα απο το ελαφρυ σνακ μπορουσες να επιλεξεις αναμεσα σε καφε,κοκα κολα,χυμους και κρασι.Στην επιστροφη ηταν ακριβως τα ιδια με διαφορα οτι αντι για σερενατα ειχε γεμιστα μπισκοτα.

Για πτηση 1.20 ,οχι ασχημα αν κρινουμε και τι προσφερουν οι αλλοι.

Στη Αθηνα -Βελιδραδι οι οθονες εδειχναν συνεχως διαφημιστικα για την εταιρια και τους προορισμους και λιγο πριν φτασουμε ειχε τα στοιχεια της πτησης ,ενω στην επιστροφη οι οθονες δεν δουλεψαν.

Στα θετικα γενικοτερα ειναι οτι μπορεις να κλεισεις one way εισιτηριο σε λογικες τιμες ,σε αντιθεση με Swiss, Αlitalia κλπ που για καποιο λογο η τιμη του one way εισιτηριου ειναι αδικαιολογητα μεγαλο

Το Αθηνα-Βελιγραδι εγινε χωρις καθυστερηση ,ενω στην επιστροφη ειχαμε καθυστερηση 1.30 ωρα,λογο καθυστερημενης αφιξης του αεροσκαφους απο την προηγουμενη πτηση και λογω μιας καταιγιδας πανω απο το Βελιγραδι που μας κρατησε αλλη μιση ωρα μεσα στο αεροπλανο περιμενοντας.Σε γενικες γραμμες ομως ,οσες φορες εχω πεταξει με Aegean οι πτησεις ηταν στην ωρα τους,χωρις καθυστερησεις

Πληρωμα καμπινας και στις 2 πτησεις εξαιρετικο και ευγενεστατο

Link to comment
Share on other sites

Πτήση Βρυξέλλες - Λονδίνο με Brussels Airlines. 

Εισητήριο σχετικά φτηνό (45 £ με κράτηση ένα μήνα πριν) για Κυριακή βράδυ. Η πτήση διήρκησε 1 ώρα και 10 λεπτά με το αεροσκάφος να είναι ασφυκτικά γεμάτο και να μην υπάρχει αρκετός χώρος για όλες τις αποσκευές των επιβατών. Η Brussels όπως και οι περισσότερες μη-low cost αεροπορικές δεν σου προσφέρουν ούτε νερό κατά τη διάρκεια της πτήσης. Όταν έβγαλαν τα διάφορα προϊόντα τους προς πώληση η συσκευή POS δεν λειτουργούσε και το πλήρωμα δεχόταν πληρωμή σε μετρητά μόνο με ευρώ. Όπως καταλαβαίνετε δημιουργήθηκε μια σχετική αναστάτωση αλλά με την πλειοψηφία των επιβατών να είναι Βέλγοι τα πράγματα δεν ξέφυγαν από τα ευγενικά παράπονα (όπως ακριβώς στην Ελλάδα.) 

Πέρα από όποιες μη-προγραμματισμένες αναποδιές που πάντα μπορούν να συμβούν, αυτό που ήταν πραγματικά απογοητευτικό είναι η εφαρμογή της Brussels Airlines. Τρομερά αργή και δύσχρηστη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φανταστική ιδέα, ζήτω οι Γιαπωνέζοι.

Quote

Ο τρόμος ενός αεροπορικού ταξιδιού δίπλα σε ένα μωρό που φωνάζει μπορεί να αποτελεί πλέον παρελθόν για τους επιβάτες της Japan Airlines (JAL), η οποία ανακοίνωσε ότι εισάγει ένα στοιχείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης θέσεων που δείχνει που θα κάθονται μικρά παιδιά.

Ένα εικονίδιο παιδιού εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων του συστήματός της κρατήσεων για να ενημερώνει τους επιβάτες που έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.

Στον ιστότοπό της η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο "επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί".

Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.

Η κίνηση αυτή της JAL έλαβε τον έπαινο ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

"Σ'ευχαριστώ, @JAL_Official_jp που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών", έγραψε στο Twitter ο Ράχατ Άχμεντ, ένας επιχειρηματίας. "Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα", πρόσθεσε.

Ωστόσο άλλοι στηλίτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ακουστικά ακύρωσης θορύβου.

 

Edited by Nick the Greek
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ταξιδέψει δεκάδες φορές δίπλα από κάποιον ανήσυχο νεανια μπορώ έως ένα σημείο να καταλάβω κάποιους.Όλα είναι θέμα διαχείρισης και όπως σχολιάζουν κάποιοι για όλα υπάρχει λύση.. Θες ωτοασπίδες θες ακουστικά οι λύσεις υπάρχουν. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να με ενημερώνουν όταν δίπλα προκειτε να κάτσει ο κύριος που όταν κοιμάται κάνει σαν τρακτέρ η ο άλλος ο κύριος που με το που βγάλει τα παπούτσια του μυρίζει σε ακτίνα 10 μέτρων λες και έχουν πεθάνει ασβοι προσβεβλημενοι από χαλασμενους μύκητες.. Θα έπρεπε να με ειδοποιεί ότι δίπλα μου πρόκειται να κάτσει ένας κύριος η μία κυρία 150 κιλών και θα πιάσει 2 θέσεις.. Όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα.. Αλλιώς ας ενοικιασουν ένα Gulfstream να πηγαίνουν με την ησυχία τους.. Επισης δεν πάυω να θυμάμαι ότι υπήρξα και εγώ παιδί και ενοχλούσα όχι μόνο τους συνεπιβάτες μου αλλά και το πληρωμα(κυρίως τους πιλότους λόγω υπερβολικής περιέργειας..) και ότι το δικό μου παιδί μπορεί να ενοχλεί τους άλλους.. 

Πόσοι από εμάς άραγε ενοχλούσαμε τη γειτονιά με τους τσακωμούς μας, τις φωνές μας και τις μπάλες που έφευγαν "καραβολιδες" στα τζάμια των σπιτιών? 

 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Να καεί να καεί των "κορνουτων" το τσαρδί.. 😁

Μακράν η χειρότερη εταιρεία.. 

Να πω βέβαια την αλήθεια μου τελευταία φορά που ταξίδεψα πριν 2 χρόνια 10 + 10 ώρες μαζί τους με έπιασε μια νοσταλγία και θυμήθηκα τα καλά της Ολυμπιακαρας στα τέλη της (κάπως το λένε αυτό νομίζω.. Σύνδρομο Στοκχόλμης..) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
23 hours ago, .voyager said:

Στις αερομεταφορές χαρακτηριστικά, καμία εταιρεία δεν θα σου πει ποτέ «θα σε αποζημιώσουμε με €400 για την ακύρωση της πτήσης σου πχ. Δουβλίνο-Αθήνα ή €250 του Κοπεγχάγη-Βαρσοβία (το ποσό εξαρτάται από τα μίλια ανάμεσα σε αφετηρία και προορισμό). Θα προσπαθήσει να το κάνει γαργάρα, θα προσφέρει διαμονή (αν είναι λόκο, όχι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο για λόγους κόστους και για να σε αποτρέψει κιόλας να πας, αν δεν ξέρεις ακριβώς πότε θα πετάξεις και θες να είσαι σε «ετοιμότητα»), θα προσφέρει επίσης κάποια έξοδα για διατροφή (πολύ basic αν είναι λόκο*) και θα σπεύσει να στείλει email -ενώ ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο- για το αν θες δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου για την επόμενη διαθέσιμη πτήση ή επιστροφή χρημάτων. Δεν θα αναφέρει την αποζημίωση παρά μόνο αν ο επιβάτης ρωτήσει. Όλα αυτά ενώ οφείλει βάσει κανονισμών να σε πάει εκεί που την πλήρωσες να σε πάει κι εφόσον δεν υπήρξε ανωτέρα βία, τύπου γκρεμιζόταν ο ουρανός. Στην περίπτωση overbooking, ναι, ενημερώνει για αποζημίωση και λοιπές παροχές. Κάποιοι φοιτητές μάλιστα του εξωτερικού το ζητανε στο check in. Εννοείται όλες οι εταιρείες πουλάνε περισσότερες θέσεις από τις πραγματικά διαθέσιμες, όχι όλες στον ίδιο βαθμό.

Με το οφφ τόπικ αυτό 😂 ήθελα να καταλήξω στο ότι... συμβαίνει παντού και σε ίσως χειρότερο βαθμό από μια διεθνή γραμμή ναυτιλιακής.

Δεν γνωρίζω την ακριβή νομοθεσία σε καμία περίπτωση αλλά σαν συχνός ταξιδιώτης έχω πολλές και διάφορετικές εμπειρίες, σίγουρα δεν είναι τυφλοσούρτης αυτή η αντιμετώπιση που περιγράφεις. Άλλο να πετάς με Ryanair, άλλο με Etihad. Άλλο να πετάς με μια περιφερειακή, ανεξάρτητη αεροπορική εταιρεία κι άλλο με τη Star Alliance που μπορεί να σου βρεί εναλλακτικές πολύ πιο εύκολα. Άλλο να ακυρωθεί μια πτήση που παίρνεις από το αεροδρόμιο εκκίνησης, άλλο να είσαι in transit. Άλλο να καθυστερήσεις λόγω βλάβης του αεροσκάφους(ευθύνη εταιρείας), άλλο λόγω απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας(ανώτερη βία). Και φυσικά άλλο να πετάς σε περίοδο αιχμής, άλλο όχι. Επίσης όταν μιλάμε για αερομεταφορές, εκτός αν πετάς για κάποιον πολύ εξεζητημένο προορισμό, σχεδόν πάντα υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές. Στην ακτοπλοία δεν συμβαίνει το ίδιο, ειδικά σε μονοπωλιακές καταστάσεις.

 

Όπως και να έχει το πράγμα, το ότι μπορεί οι περισσότερες εταιρείες να θέλουν κυνήγι για να σου παράσχουν ό,τι δικαιούσαι, δεν εξαγνίζει την επόμενη που το κάνει από την ηθική και νομική υποχρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Λες κάτι περισσότερο; Δεν περιέγραψα μια συγκεκριμένη αντιμεπτώπιση για να είναι τυφλοσούρτης. Περιέγραψα διαφορετικές εκδοχές αντιμετώπισης της οποίας θα τύχει ένας επιβάτης αεροπορικής σε μια καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης της, με τις διαφοροποιήσεις αυτές να αφορούν κυρίως στο αν η εταιρεία είναι λοκο (πχ. Ryanair) ή δεν είναι και ανήκει και σε συμμαχία (Etihad). Μίλησα επίσης για ανωτέρα βία, αλλά και για την περίπτωση να μην πετάξει κανείς λόγω overbooking.

Ωστόσο, η διαδικασία που πρέπει και είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει μια εταιρεία, είναι τυφλοσούρτης και ορίζεται με σαφήνεια από τη νομοθεσία (EU regulations), πάνω κάτω δηλαδή: απολογητικό email-εναλλακτικές, διατροφή, διαμονή, αποζημίωση ή μη (και για καθυστέρηση πάνω από κάποιες ώρες, οχι μόνο για ακύρωση), υποχρεώση να πάει στον προορισμό του τον επιβάτη, άσχετα με το σε ποιο level ανήκει σαν εταιρεία (με δικό της επόμενο, άμεσο, προγραμματισμένο δρομολόγιο, με έκτακτο δικό της δρομολόγιο, με άλλο δρομολόγιο της συμμαχίας στην οποία ανήκει (direct ή transit), με δρομολόγιο άλλου oprerator, με ναυλωμένο... λεωφορείο).

Κάποιες θα είναι πιο τυπικές στα παραπάνω, κάποιες θα είναι πιο... low (ποιότητα-απόσταση καταλύματος από το αεροδρόμιο/σαντουιτσάκι-γεύμα/αμεσότητα, ευγένεια, αδιαφορία). Καμία δεν θα πει στον επιβάτη από μόνη της για την υποχρέωσή της να τον αποζημιώσει με ρευστό, τύπου "παρακαλώ,συμπληρώστε τη φόρμα για την αποζημίωσή σας". SAS εμένα ας πούμε μου έτυχε και το έκανε γαργάρα. Οπότε το παρακάτω ισχύει μέχρι το σημείο που έρχεται η αποζημίωση, όπου από απ' όσο γνωρίζω όλες είναι το ίδιο. 

10 hours ago, Nick the Greek said:

το ότι μπορεί οι περισσότερες εταιρείες να θέλουν κυνήγι για να σου παράσχουν ό,τι δικαιούσαι, δεν εξαγνίζει την επόμενη που το κάνει από την ηθική και νομική υποχρέωση.

Moυ έχει τύχει ακύρωση και με λόκο και με μη και μέλος συμμαχίας, αλλά και να χάσω την πρώτη πτήση τράνζιτ δρομολογίου με δική μου ευθύνη, όπου λόγω SkyTeam, εξυπηρετήθηκα με πτήση 45' μετά, δωρεάν, και χωρίς να χάσω την ανταπόκριση!

Σε μια πτήση που ακυρώνεται αργά το βράδυ, όποια εταιρεία και να είναι, σε όποια συμμαχία αν ανήκει ή ό,τι δίκτυο και αν έχει, το πιθανότερο είναι να πετάξεις πρωί μετο καλό. Όπου κι εκεί έχει άλλη στάση η κάθε εταιρεία, κυρίως με γνώμονα την κατηγοριοποίησή της βάσει κόστους ναύλου.

On 10/18/2019 at 12:54 AM, .voyager said:

αν είναι λόκο, ξενοδοχείο όχι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο για λόγους κόστους και για να σε αποτρέψει κιόλας να πας, αν δεν ξέρεις ακριβώς πότε θα πετάξεις και θες να είσαι σε «ετοιμότητα»

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σιγά σιγά οδεύει προς το τέλος, καθώς φαίνεται, και η Astra airlines.

Ο..... "ιός" που χτυπάει τις αεροπορικές εταιρείες, εφτασε και στην Ελλάδα, μόνο που δεν είναι ιός αλλά η οικονομική κατάσταση που έχουν περιέλθει όμιλοι και εταιρείες.

Η Αστρα ακύρωσε πτήσεις της, θα επιστρέψει τα χρήματα και παραμένει μετεωρη όσο η ΥΠΑ εξετάζει την βιωσιμότητά της. 

Αν και επίσημα η ίδια η εταιρεία μιλάει απλά για ακυρώσεις κι οτι προσπαθει να επαναφέρει την ομαλή εκτέλεση του πτητικού έργου, η αναστολή λειτουργίας μοιάζει πιο κοντά από κάθε άλλο.

Με έδρα στη Σαλονίκη, βάση στην Αθήνα και τεχνική βάση στο Ηράκλειο, η Αστρα κάλυπτε αρκετές γραμμές προς νησάκια κάνοντας εξαιρετική διασύνδεση δικτύου στα πρότυπα της Sky Express, αλλά εκτελούσε και πτήσεις τσαρτερ προς το εξωτερικό.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
43 minutes ago, proud_ionian said:

53 χρονια συμπληρωθηκαν

Διπλό πένθος για τη Κρήτη σήμερα με τη συντριβή της πτησης 954 της ολυμπιακης ,από Χανιά για Αθηνα ,στο Πανειο στη Κερατέα στις 8/12/1969 με 90 νεκρους

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
34 minutes ago, georgios express said:

Που να δείτε τα αεροπλάνα τι κάνουν 😂

Με αφορμή του το σχόλιο του φίλου george,

Μόνο εγώ τύχαινω σε πτήσεις με αυξημένες αναταράξεις πάνω από την Αδριατική τα τελευταία χρονια; Ή είναι γενικό το κακο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...