Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

δεν το δημιουργησε μονος του.;)

ειχε σημαντικη βοηθεια απο το πολιτικο συστημα, ιδιαιτερα απο το σημερινο κυβερνων κομμα.

ολοι θυμομαστε τις μεθοδευσεις για να ελθει στα χερια της οικογενειας βασιλακη η ολυμπιακη, μεσω MIG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι διάφοροι ναι. Λασκαριδης, Λογοθέτης, σημασία έχει πως προσπαθούν να σώσουν αυτό που δεν πρέπει να σωθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι μονοπώλιο τόσα χρόνια, έχεις πάρει τόσα μερίσματα που σου φτάνουν να κάνεις άλλες δύο εταιρείες και ζητάς να σε σώσει ένα χρεοκοπημενο κράτος θεωρείς ότι πρέπει να σωθείς? 

Δεν έδωσε τίποτα παραπάνω στη χώρα από την ολυμπιακή (ναι δεν ήταν ένα αδηφάγο κρατικό τέρας) από άποψη μεταφορών, το μόνο που κατάφερε ήταν να δημιουργήσει ένα μονοπώλιακο glorified low cost με τιμές premium. 

Βέβαια όταν με τρικλοποδιές τόσα χρόνια δεν αφήνεις καμία ξένη εταιρεία να κανει βάση εδώ (qatar, easyjet, Ryanair, wizz, κλπ) και να αναπτύξει ένα δίκτυο ώστε να μην φτάσεις στο σημείο να έχεις εκβιασμους καλά να πάθεις. 

Χώρια που η ατάκα του θα "πάει η χώρα πίσω 30 χρόνια στις αερομεταφορες" του boss με έκανε να γελάσω (και να να νοσταλγισω ολυμπιακάρα) 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είσαι υπερβολικά υπερβολικός με την Aegean. Προφανώς και είχε την εύνοια του κράτους, σε πολλές γραμμές είναι μονοπώλιο, να δεχτώ και πως είναι ακριβή(ανάλογα με τη γραμμή βέβαια), αλλά από αυτό μέχρι να πείς να κλείσει οπωσδήποτε, είναι πολύ παραπάνω από δυό τσιγάρα δρόμος. Είναι top-3 εταιρεία intra-europe σε πανευρωπαικό επίπεδο. Σε service, σε τιμές, σε flexibility, σε δίκτυο, σε safety. Θυμάμαι παλιότερα είχες αναφέρει πως είναι πολύ φτηνό το onboard service, ε και λοιπόν? Σε ποιότητα είναι πολύ καλό και είναι μάλλον η μόνη εταιρεία που έχει μείνει να προσφέρει κάτι τέτοιο σε intra europe. Εδώ κλείνεις εισιτήριο με τη Swiss πχ. και σου βγάζουν notice πως δικαούσαι ένα(1) ποτήρι νερό μόνο, το δεύτερο το πληρώνεις. Τρικλοποδιές σε ξένες εταιρείες, φαντάζομαι ναι. Δηλαδή αν πήγαινε η Aegean να κάνει βάση στο Δουβλίνο ή στο Luton, θα της έστρωναν κόκκινο χαλί η Ryanair και η Easyjet? Ούτε γι αστείο. Για business class δε συζητάμε, μακράν της δεύτερης, πάντα σε intra Europe. Ή μήπως η Qatar που αναφέρεις παραπάνω δεν τη στηρίζει το κράτος?

 

Τέλος πάντων, το θέμα είναι δεν είναι μόνο εκεί. Όταν σαν κράτος παίρνεις τη στρατηγική επιλογή να επιδοτείς το Μανούση και το Olympus επί παραδείγματι, δεν μπορείς να αφήσεις το μεγαλύτερό σου αερομεταφορέα να δεί τα ραδίκια ανάποδα. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει. Το ότι οι -κατά τα άλλα υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς-  Έλληνες επιχειρηματίες μεταβάλλονται σε Καήλες μόλις δουν τα δύσκολα, δεν είναι θέμα μόνο του Βασιλάκη. Είναι γενικότερο.

Link to comment
Share on other sites

απλα δεν ταξιδευεις με aegean και πας με ολες τις αλλες επιλογες..δεν ειναι κρατικη και προσπαθουν να την βοηθουν σαν κρατικη....μακαρι να κλεινε χτες..λεφτα απο εισιτηρια δεν γυρναει πισω σε ακυρωμενες λογω covid πτησεων...

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχω μια πιο ακραία άποψη όπως επίσης καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχεις λαβει μια καλύτερη εμπειρία ως επιβάτης της. Αλλά έχοντας ταξιδέψει αρκετά με πολλές εταιρείες κατά τη γνώμη μου η Aegean δεν είναι εταιρεία παράδειγμα και δεν μου λέει τίποτα αν παίρνει βραβεία και βγαίνει στις πρώτες κάθε χρόνο στην Ευρώπη όπως δεν μου λέει τίποτα οποίος παίρνει lloyd's list award στη ναυτιλία.  Η εμπειρία που μου δίνει σαν επιβάτης είναι μετριότατη και αν βάλω τον παράγοντα κόστους είναι κάκιστη. Το layout και οι αποστάσεις δεν διαφέρουν από μια low cost και ναι είχα αναφέρει ότι το food and beverage cost ειναι περί τα 5 ευρώ το άτομο (η μόνη διαφορά με άλλες) τι άλλο την διαφοροποιεί ώστε να χρεώνει τόσο πολύ παραπάνω από μια low cost? Ανέφερες τη Swiss, προ κορονοϊου ταξιδεύες Αθήνα Λονδίνο μέσω Ζυρίχης (4.50 ώρες συνολικά, βάζω μέσα και τα 45 λεπτά stop εκεί) σε business θέση με 250-370 ευρώ την ίδια στιγμή η Aegean χρεωνε 500 έως 860 ευρώ.. Για την ίδια ακριβώς εμπειρία.. Ίδια αεροσκάφη ιδιο επίπεδο φαγητού κοκ.. 

Τώρα για την ασφάλεια είναι σχετικό.. 

Αν έχεις κάποιον μέσα στην Aegean κάνε το κόπο να ρωτήσεις τι μισθούς δίνει στα πληρώματα και ποία στάνταρ εφαρμόζει (η μάλλον ποιοι έρχονται και με τι εμπειρία με αυτά τα χρήματα). 

Βέβαια δεν μπορώ να κρίνω τη γίνεται στο maintenance οπότε δεν εκφράζω άποψη σε αυτό το κομμάτι. 

Οταν μίλησα για easyjet και Ryan Air προφανώς και καταλαβαίνω ότι δεν θα τις έστρωνε κάνεις χαλί ούτε στο Λονδίνο ούτε στο Δουβλίνο, αλλά υπάρχει μια μεγάλη διαφορά, εκει υπάρχει ανταγωνισμός δεν είναι μόνο μια εταιρεία.. Εδώ αντίθετα είναι μόνο αυτή και κανείς άλλος. 

Οταν έχεις ένα αεροδρόμιο με μια σεβαστή κίνηση όπως της Αθήνας μόνο καλό θα κάνει στον επιβάτη να ανοίξει και άλλο η αγορά. 

Να σου πω πχ τι είχε γίνει όταν ήρθε η easyjet και ζήτησε να νοικιάσει το κλειστό τέρμιναλ που έχει το Βενιζέλος από τότε που φτιάχτηκε (είναι το κτιρίο με τις ράμπες στα αριστερά του κεντρικού αερολιμένα). 

Αρνήθηκαν με τη δικαιολογία ότι δεν συνέφερε οικονομικά, (προφανώς συμφέρει πιο πολύ να είναι κλειστό και να ανοιγει για VIP) ότι και να έκανε βρήκε τοίχο. 

Με τη Ryan Air όπως και με τη Qatar έγιναν τα ίδια και χειρότερα.. 

Επίσης όταν συγκρίνεις τη qatar και ότι στηρίζεται από το κράτος δεν νομίζεις ότι είναι λογικό να βάλεις στην εξίσωση ότι το κράτος που τη στηρίζει είναι οικονομικα ευρωστο (βασικά έχει τόσα που δεν ξέρει τι να τα κάνει..) και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα δικά μας χάλια?

Τελος άσχετα αν δε γουστάρω την Aegean αν διάβασες αναφέρθηκα ότι δεν θα έπρεπε να τις δώσουν χρήματα μιας και από το 2015 έως σήμερα έχει μια τρομερή κερδοφορία για το μέγεθος της αλλά και το κλάδο της όπως επίσης έχει δώσει απίστευτα μερίσματα στους μετόχους.. 

Κοινώς αν έχεις μια επιχείρηση που τα τελευταία 5 χρόνια σου έχει δώσει τόσα πολλά σημαίνει ότι έχεις να πορευθεις με ίδια κεφάλαια και όχι να ζητάς από ένα χρεοκοπημενο κράτος να τσονταρει και ειδικά με τους δικούς σου όρους.. Ούτε γίνεται να κρατάς χρήματα ανθρώπων που σε πλήρωσαν και δεν πέταξαν με τη δικαιολογία της ρευστότητας.. Τη δική τους ρευστότητα τη κοιτάς? Δε γίνεται στα καλά να είσαι μόνος και στα κακά να είμαστε μαζί.. 

Το νόημα μου ειναι ότι ο ανταγωνισμός και ειδικά ο υγιής φέρνει πρόοδο και οφέλη τον καταναλωτή, όπως και αν αφήσουν την Blue star να μείνει μόνη στο Αιγαίο το πρόβλημα θα το έχουμε εγώ και εσύ, έτσι άφησαν την Aegean να μονοπωλήσει και να τα αποτελέσματα.. 

 

 

 

Screenshot_20200521_003446.jpg

Screenshot_20200521_003422.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oh wow, σε "έβαλα" να γράψεις σεντόνι ολόκληρο, σόρρυ. Σίγουρα έχεις πολύ καλύτερη πληροφόρηση από μένα και εκ των έσω σε διάφορα θέματα. Η δική μου άποψη είναι καθαρά του επιβάτη που δεν γνωρίζει τι γίνεται πίσω από την αυλαία. Σαν επιβάτης κάνω περίπου 20-50 πτήσεις ανάλογα με τη χρονιά(όχι φέτος προφανώς), είτε για επαγγελματικούς, είτε για προσωπικούς λόγους, μεγάλο ποσοστό εξ' αυτών με την Aegean, και βάση αυτών κρίνω. Από τις intra Europe εταιρείες, τα τελευταία χρόνια δεν έχω πετάξει με Turkish, Ryanair και κάποιες από τις μικρότερες low cost, για τις άλλες έχω ιδίαν άποψη.

 

Προφανώς και συμφωνώ μαζί σου για τα awards που παίρνουν οι εταιρείες(ναυτιλιακές τε και αεροπορικές), είμαι ο πρώτος που το έχω γράψει εδώ μέσα πως όλη αυτή η διαδικασία είναι για γέλια, καθαρά μια ανούσια άσκηση marketing. Δεν τα λαμβάνω καν υπ' όψιν. Επίσης συμφωνώ απόλυτα στα περί ανταγωνισμού, μακάρι να υπήρχε αντίπαλο δέος, δεν το συζητώ. Όπως γίνεται παντού όμως το entry cost θα είναι μεγάλο, προφανώς και δε θα τους το κάνει εύκολο η Aegean όπως δεν το κάνει εύκολο και η Blue Star για παράδειγμα, it's the way of the world που λέει κι η Tina Turner. Κι εδώ μάλλον είναι και η βασική μας διαφωνία, βεβαίως να αποκτήσουν ανταγωνισμό αλλά όχι και να τους κλείσουν. Αν γίνει αυτό θα ξαναδείς αυτό που μισείς απ' την Aegean, με άλλη ταμπέλα έξω απ' το κατάστημα. 

 

Για τα μερίσματα έχεις ένα δίκιο αλλά το ότι έδινε τις προηγούμενες χρονιές δε σημαίνει απαραίτητα πως έχει και τη δυνατότητα να τη βγάλει καθαρή εν μέσω της πανδημίας. Ειδικά όταν η αναμενόμενη περίοδος που θα επηρρεαστεί αρνητικά η αγορά είναι εντελώς απροσδιόριστη και έχοντας ένα τέτοιο order book καινούριων αεροσκαφών. Οπότε φαντάζομαι πως βλέπουν και μπροστά. Αλλά όπως είπα και πρίν αυτό έχει να κάνει γενικά με την θεώρηση των επιχειρηματιών(αλλά και του απλού κόσμου) εδώ στην Ελλάδα, όχι μόνο του Βασιλάκη συγκεκριμένα: Καπιταλιστές στα εύκολα, σοσιαλιστές στα δύσκολα:D. Κι όταν σαν κράτος ανοίγεις τις κάνουλες των χρημάτων, δύσκολα μετά θα τις ξανακλείσεις. Το αν θα πρέπει να τις ανοίξεις και υπό ποιές προυποθέσεις, είναι μια άλλη συζήτηση.

 

Συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να έχουν επιστρέψει τα χρήματα του κόσμου των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω πανδημίας. Μπορεί μεν να ήταν νόμιμο αυτό που έκαναν, δεν ήταν ηθικό όμως. Από την άλλη όσα χρόνια ταξιδεύω μαζί τους, δεν έχω συναντήσει πιο flexible εταιρεία σε εισιτήρια και αλλαγές. Αλλάζουν ακόμη και τα πιο φτηνά εισιτήρια με ελάχιστο κόστος, πράγμα που άλλες εταιρείες δεν κάνουν για κανένα λόγο, έχω χάσει λεφτά από την Easyjet, τη Swiss, τη Lufthansa, τη Vueling λόγω απροθυμίας οποιασδήποτε αλλαγής, από την Aegean δεν έχω χάσει πεντάρα ούτε και στο πιο low cost εισιτήριό τους. Δεν έχω χάσει ποτέ πτήση λόγω τεχνικού προβλήματος, δεν έχω καθυστερήσει ποτέ μαζί τους πέραν της μιας ώρας κι αυτό σπανίως. Και το δείγμα μου είναι μεγάλο.

 

Διαφωνώ πολύ στο κομμάτι του on board service με αυτά που λες, είτε σε οικονομική, είτε σε business δεν τίθεται σύγκριση. Στην οικονομική θέση(intra-Europe πάντα) από τις εταιρείες που δίνουν κάτι στους επιβάτες υπό μορφή γεύματος που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου(χωρίς να πληρώσεις έξτρα όπως στην Iberia ή την Easyjet δηλαδή), είναι πρώτη η Aegean και μετά το χάος, not even close. Η Swiss για παράδειγμα βγάζει κάτι μόνο στα premium economy εισιτήρια, κι αυτό που βγάζει πέρα από το κομμάτι της ποιότητας, σαν μερίδα απευθύνεται σε στομάχι χελιδονιού, όχι ανθρώπου. Στην business η Lufthansa για παράδειγμα, βγάζει ό,τι έβγαζε πρίν στην economy, όταν με σέρβιραν πέρυσι το καλοκαίρι που πέταξα νόμιζα πως μου έκαναν πλάκα. Αντίθετα η Aegean είναι μέγκλα, ειδικά στη business.

 

Φίλε @express adonis, περίμενα να μου απαντήσει ο @Nereus για να τον χρησιμοποιήσω για παράδειγμα του πως γίνεται ο διάλογος με επιχειρήματα. Αυτό που έγραψες ήταν σαν να φωνάζεις σύνθημα σε πολιτική συγκέντρωση. Δικαίωμά σου βέβαια, αλλά κάπως έτσι δείχνει σε έναν τρίτο. Και σου εύχομαι στην επαγγελμάτική σου ζωή να είσαι αρκετά τυχερός ώστε να βρείς κάποιον εργοδότη που να βλέπει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα την έννοια του να κλείσεις μια επιχείρηση. Το αν σου έφαγαν τα λεφτά από το εισιτήριο είναι μια απόφαση του ιδιοκτήτη, δε σου φταίνε τίποτα οι χιλιάδες εργαζόμενοι κάτω από αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

 @Nick the Greek Και μετά εγώ έγραψα σεντόνι 😂.. 

Το πρόβλημα μου είναι ότι όλα άρχισαν καλά με την Aegean και κράτησε όσο υπήρχε η Ολυμπιακή. 

Σε κάποιο σημείο όταν τη πήρε ο Βγενοπουλος (καλά να είναι σε όποια παραλία και αν βρίσκεται ο άνθρωπος) 

Ξεκίνησε μια ολυμπιακή που αν συνέχιζε έτσι θα ήταν επιπέδου qatar, gulf και etihad και κυριολεκτω σε αυτό.. Δεν είχα δει το έργο ότι απλά η MIG ήταν το όχημα να γινει ένα μονοπώλιο. 

Από εκεί και πέρα η τιμές ανέβαιναν και η ποιότητα κατεβαίνε.. 

Η Swiss και η Lufthansa χρόνο με το χρόνο ρίχνουν τη ποιότητα και αυτές (προφανώς βλέπουν ότι εμείς συνεχίζουμε να πετάμε μαζί τους οπότε βρίσκουν και τα κάνουν). 

Η μόνες που έχουν μείνει με υψηλά στάνταρτς είναι η Virgin (που έχει πιθανότητες να πάει belly up) και η Turkish που απλά είναι σε άλλο πρωτάθλημα και έχει αρχίσει να παίζει μπάλα μόνη της.. Ενδεικτικά να σου πω πως τα τελευταία 2 χρόνια το Αθήνα Κωνσταντινούπολη το κάνει με 777 και 330 (αντε και κανένα βραδυνο με το 321) και η Aegean στέλνει το Dashακι και όταν μερακλωσει κανένα 320.. Μαλλον όπως και εγώ πολλοί προτιμούν τη Turkish.. Όπως ακόμα και για long haul πάλι Turkish η Emirates.. 

Στην Ελλάδα είμαστε άτυχοι γιατί το κράτος προωθεί το στρεβλο προωθεί το μονοπώλιο.. 

Τα μερίσματα που ανέφερα πήγαν τσέπη κατευθείαν.. Άρα αν εσύ έχεις μια επιχείρηση που είναι και μπακλαβά γωνία γιατί να μη βάλεις το χέρι στη τσέπη να τη στηρίξεις για λίγο ώστε να σου ξαναδώσει πίσω σε ένα χρόνο.. 

Επίσης τα neo τα έχει πάρει με επιδοτούμενο δάνειο από την ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων οπότε δεν νομίζω ότι κοστίζουν και πολύ η υπάρχει φόβος για default. 

Θυμάσαι πως αναγκάστηκαν και έκλεισαν την Ολυμπιακαρα? Η Aegean την έκλεισε με απανωτές καταγγελίες στην Ευρώπη για αθέμιτο ανταγωνισμό και μονοπωλιακές πρακτικές.. Τώρα κάνει ακριβώς τα ίδια.. Οπότε γιατί να τη λυπηθώ? Είναι παρόμοια κατάσταση με Ταβουλαρη και Σκαραμαγκά.. Θλιβερό..

Τελος πάντων όπως είπα δέχομαι να έχεις μια καλύτερη εμπειρία με αποτέλεσμα να έχεις πολύ καλύτερη εικόνα για την εταιρεία από τη δικιά μου.. Δεν σημαίνει ότι είμαι σωστός.. Απλά τη μισώ 🤣

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Nereus said:

Απλά τη μισώ 🤣

 

Σε πιάνω, η ένοχή σου απόλαυση, έτσι είμαι εγώ με τη σιχαμερή ομάδα της Μαδρίτης :D.

 

Μια που λες για Turkish, είναι εκτός συναγωνισμού. Δεν αποκλείεται να έχουν το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο εταιρείας με δικά τους αεροσκάφη. Όχι code share και alliances, δικά τους αεροσκάφη. Έχω πάει Μαυριτανία, κοιτάω τον πίνακα, Turkish Airlines για Κωνσταντινούπολη. Αλγέρι προσγειωνόμαστε με Air France, καπάκι σκάει δίπλα η Turkish. Τύνιδα, Τζακάρτα, πραγματικά παντού. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν βγάζουν λεφτά από μόνοι τους, εννοώ χωρίς την αβάντα του καθεστώτος τω γειτόνων.

Link to comment
Share on other sites

Ότι βγάζει λεφτά το πιστεύω δεν ξέρω σε ποιο βαθμό και αν φτάνουν για τα φαραωνικα επιχειρηματικα πλάνα και χορηγίες που κάνει..Το ότι τσονταρει ο Σουλτάνος είναι γνωστό τοις πάσι.. Η αλήθεια είναι ότι πετάω μαζί της πολύ συχνά και σε οποιαδήποτε πτήση (ανεξάρτητα περίοδο και μερα/ώρα) και αν έχω μπει είτε για Ευρώπη είτε για Ασία είτε για Αμερική πάντα είναι σχεδόν  γεματη.. Μη ξεχνάς ότι λόγω αυτού που είπες (πάει παντού) έχει κάνει hub τη Κωνσταντινούπολη που οπότε κατεβαίνω είναι σαν τη Βαβέλ. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2020 at 10:25 PM, Nereus said:

Αν είσαι μονοπώλιο τόσα χρόνια, έχεις πάρει τόσα μερίσματα που σου φτάνουν να κάνεις άλλες δύο εταιρείες και ζητάς να σε σώσει ένα χρεοκοπημενο κράτος θεωρείς ότι πρέπει να σωθείς? 

 

On 5/20/2020 at 1:55 PM, Nick the Greek said:

Όταν σαν κράτος παίρνεις τη στρατηγική επιλογή να επιδοτείς το Μανούση και το Olympus επί παραδείγματι, δεν μπορείς να αφήσεις το μεγαλύτερό σου αερομεταφορέα να δεί τα ραδίκια ανάποδα. 

μην ανησυχειτε συντροφοι :P καθαρισε το errand boy της κυβερνησης, με τα δικα μας λεφτα.

ο υπουργος τηλεορασης μας διαβεβαιωνει οτι δεν θα αφησει στρατηγικου χαρακτηρα εταιριες οπως η aegean, χωρις φροντιδα.

Link to comment
Share on other sites

Με όλη την καλή διάθεση, επειδή αναφέρθηκε πολλές φορές η λέξη μονοπώλιο, σε ποιές γραμμές υπάρχει μονοπώλιο από την Aegean;

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη εμπειρια η αληθεια ειναι οτι δεν εχω αλλα δεν μπορω να πω οτι την Aegean την λες ακριβη τουλαχιστον στην οικονομικη και για τα περισσοτερα μερη.

Χαρακτηριστικα μπορω να πω οτι βρηκα περυσι για Βελιγραδι ,το τριημερο του Αγιου Πνευματος περιπου 120 ευρω πηγαινελα, για Μυτιληνη, ιδια περιοδα πριν καποια χρονια 70 και γενικα βρισκεις τετοιες τιμες και ολα αυτα ψαχνωντας περιπου 2 -2.5 μηνες πριν το ταξιδι.Επιπλεον εχει το καλο οτι μπορεις να βγαλεις one way εισιτηριο σε κανονικη τιμη και οχι υπερκοστολογημενο οπως κανουν ολοι οι αλλοι

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @thanosp το μονοπώλιο ξεκινάει εγχώρια που αν κοιτάξεις τις τιμές για δημοφιλείς προορισμούς θα καταλάβεις ότι τι κλείσεις Αθήνα - Λονδίνο τι κλείσεις Αθήνα - Σαντορίνη είναι το ίδιο (πολλές φορές μάλιστα η Σαντορίνη είναι ακριβότερη!) Το ίδιο συμβαίνει με άλλους προορισμούς όπως Ρόδος, Κως,κοκ ακόμα και για Χίο ο ναύλος κυμαίνεται σε εξωφρενικά επίπεδα.

Μετά επεκτείνεται στο εξωτερικό με όχημα το ίδιο το αεροδρόμιο που έχει γίνει πια τσιφλίκι της.παρολο που υπάρχει ο χώρος και οι υποδομές όσες εταιρείες ήρθαν και ζήτησαν να κανουν βάση εδώ βρήκαν πορτες κλειστές με διάφορες αστείες δικαιολογίες.. (οι συγκεκριμένες εταιρείες θα έφερναν ανταγωνισμό στις τιμές καθώς και αρκετές νέες θέσεις εργασίας..). 

 

Link to comment
Share on other sites

Να σωσουν την ετζιαν μην πληρωνοντας εισφορες πληρωματων για ενα χρονο ως ενας απο τους τροπους διασωσης και τα μαγαζια να κλεινουν...να κλεισει χτες στην τελικη...η αστρα γιατι δεν εχει σχεδιο βοηθειας???

Link to comment
Share on other sites

H Aegean είναι μία από τις λίγες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις για τις οποίες πραγματικά χαίρομαι που υπάρχει καθώς μπορεί να κοιτάζει στα μάτια ευρωπαϊκούς κολοσσούς και να προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες.

Μπορεί τα βραβεία/διακρίσεις να μην σημαίνουν τίποτα (όχι πάντα), όμως τα μερίδια αγοράς, οι συμμαχίες και το μεταφορικό έργο σε γραμμές με ιδιαίτερο ανταγωνισμό είναι αδιαμφισβήτητα.

Σχετικά με τα κέρδη των προηγούμενων ετών, ίσως να μην έχει γίνει αντιληπτό πως αυτή τη στιγμή κινδυνεύουν εταιρείες σε σύγκριση με τις οποίες  ο τζίρος και τα κέρδη της Aegean είναι ασήμαντα.

Κραυγές του τύπου "να κλείσει χθες" για μια εταιρεία πρότυπο, με 3.000 εργαζόμενους καλό είναι να αποφεύγονται. Επίσης καλό θα ήταν να μιλάμε για πράγματα που γνωρίζουμε, όπως για παράδειγμα πως η Astra Airilnes έχει ενταχθεί βάσει του πτωχευτικού νόμου σε καθεστώς εξυγίανσης από τον περασμένο Νοέμβριο, για λόγους που καμία σχέση δεν έχουν με τον covid 19.

Αυτός ακριβώς ο διαχωρισμός, μεταξύ εταιρειών που είχαν προβλήματα από χρόνια σε αντίθεση με εταιρείες που ήταν κερδοφόρες και πλήρως ενήμερες απέναντι στις υποχρεώσεις τους, είναι μία μόνο παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψη στα σχεδιαζόμενα πακέτα στήριξης.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Με τις συνεχομενες πλατες που βαζουν στην εταιρεια προτυπο των μονιμα συμβασιουχων πληρωματων της ας βαλουν και αλλη μια στο ονομα του covid....πως να μπει στο αρθρο οπως η αστρα που την αφησαν χωρις στηριξη να κλεισει...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να πω επειδή το είδα παραπάνω πως το voucher δεν είναι νόμιμο. Ακόμα και αν το πάρεις, αν το επιθυμείς πρέπει να σου επιστραφούν τα χρήματα πλήρως. Το γιατί στην Ελλάδα λέγεται ότι είναι νόμιμο και μάλιστα στηρίζεται υπουργικά είναι απορίας άξιο. Οι μεγάλες τις Ευρώπης, που η glorified low cost της Ελλάδας δε μπορεί ουτε καν να τις κοιτάξει,  το κάνουν και προσωπικά έχω πάρει και μιλάω εκ πείρας.

Να σημειώσω ότι προτιμήθηκε η Ετζιαν να κάνει τον επαναπατρισμό των Κυπρίων και όχι η Cyprus (ναι είναι ιδιωτική και ειδικότερα ρωσικών συμφερόντων αλλά δουλεύουν Κύπριοι). Τα συμπεράσματα δικά σας.

Από κει και πέρα, από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις το θέμα Ετζιαν. Το πως λειτουργούσε η κρατική Ολυμπιακή, με τι κριτήρια αγοράστηκαν τα Α340, πως έκλειναν τα πιο κερδοφόρα δρομολόγια και περνούσε έτσι, πως πουλήθηκε στη Μαρφιν, πως πληρώσαμε το στόλο του Βγενόπουλου που έγινε στόλος της ετζίαν, το ρόλο που έπαιξε η Lufthansa που ελέγχει τη Star Alliance, μιας και η Ολυμπιακή, η ορίτζιναλ όχι η μαιμού η air, ήθελε να μπει στη Skyteam, τα μεσαιωνικά κριτήρια επιλογής των αεροσυνοδών, οι χαμηλοί μισθοί κλπ κλπ κλπ.

Η τελευταία εφεύρεση της Ετζίαν προκειμένου να πλησιάσουν όσο μπορούν τις άλλες low cost, είναι το 1 αντικείμενο καμπίνας. Αυτή τη στιγμή το μόνο που τη χωρίζει από τη Ryanair είναι το γεύμα των 5 ευρώ, ενώ οι τιμές των εισητηρίων είναι μεγαλύτερες. Είναι κρίμα να έχουμε αυτή την εταιρία flag carrier της χώρας μας, τα skytrax δε, δεν λένε τίποτα. Μακάρι να ζούσε ο γιος του Ωνάση, να είχαμε μια αεροπορική, πρότυπο.

Και για να κλείσω περί των ποσών για να μην πτωχεύσει, όποιος εξυπηρετεί, εξηπηρετείται. Να προσεύχονται οι Κύπριοι μην τους ζητήσει και αυτών λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το γιό του Ωνάση είναι λιγάκι υπερβολικό, ο άνθρωπος πέθανε πρίν 50 χρόνια, δεν μπορεί να μιλάμε γι αυτόν ακόμα. Ο καθένας στην εποχή του. 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα θελει να πει πως αμα ζούσε ο Αλέξανδρος δε θα την ειχε δώσει στο δημόσιο ... θα είχαμε παρει Concorde κτλ κτλ και αλλα τοσα πλάνα που είχαν ακουστεί 

Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός ότι επί εποχής Ωνάση η Ολυμπιακή ήταν στις τοπ εταιρείες παγκοσμίως. Να θυμίσω μόνο ότι ήταν από τις πρώτες με τα comet, από τις πρώτες με τα 707,747 κοκ.Και ναι ήταν πολύ πιθανό να είχαμε και Concorde.. Η πολυτέλεια στο απόγειο της.. Εάν υπήρχε σύγκριση με κάποια σημερινή άνετα θα κόντραρε Emirates, Etihad, Cathay και Singapore (στα καλά της). 

Fun fact: το ρεκόρ χρόνου πτήσης μεταξύ Λονδίνου-Αθήνας το κατέχει ακόμα η Ολυμπιακή όπου με ένα Comet το έκανε σε 2 ώρες και 51 λεπτά. 

Link to comment
Share on other sites

Κονκορντ δεν ξερω, είχε γίνει δοκιμαστική πτήση και είχε έρθει στο Ελληνικό τότε, αλλά δεν έγινε παραγγελία, υπήρχε μόνο ενδιαφέρον. Με το σχόλιο περισσότερο αναφερόμουν στο ότι δε θα γινόταν κρατική, να κατεβάζει long haul αεροπλάνα στην Κρήτη μεταφέροντας ψηφοφόρους της εκάστοτε κυβέρνησης (πράγμα που έγινε και με πλοια στα νησιά) και να κάνει εξυπηρετήσεις γενικότερα. Ο γιος του αγαπούσε τα αεροπλάνα και φαντάζομαι ότι θα αγαπούσε την εταιρία. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα ήταν σήμερα, αλλά πιστεύω δε θα ήταν θυγατρική της ετζίαν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...