Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

Πάνω από εκεί πάντα έχει αναταράξεις λόγο του ότι τα βουνά είναι κοντά στη θάλασσα και η διαφορά θερμοκρασίας κάνει τις αέρινες μάζες να ανεβαίνουν με διαφορετικό ρυθμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά τα χθεσινά, ίσως θα πρέπει να ξανασκεφτούν τα απαγορευτικά και για τα αεροπλάνα….

Quote

Ένα αεροπλάνο μετά από πέντε αποτυχημένες προσπάθειες να προσγειωθεί στο Άμστερνταμ επέστρεψε στη Μαδρίτη - Άλλο ένα στο Λονδίνο προσγειώθηκε και αμέσως... απογειώθηκε ξανά, ενώ αεροσκάφος κατέγραψε σε χρόνο ρεκόρ την πτήση Νέα Υόρκη - Λονδίνο λόγω ισχυρών ανέμων

 

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Orestis πολύ μεγάλη κουβέντα είπες, μακάρι να υπήρχε.

 

Μου θύμησες τώρα παραμονή Χριστουγέννων του 1999, ταξίδι στην Αγγλία για τον εορτασμό του millennium. Όλο το ταξίδι μέγκλα, μέχρι την ώρα που ξεκινάμε να πλησιάσουμε στο Gatwick, κάτι σε 1730 τοπική άρα ήδη σκοτάδι. Το αεροσκάφος της ΒΑ να πηγαίνει σαν το Σκοπελίτη σε 9άρι και να ρολάρει αριστερά δεξιά με τρελούς ρυθμούς. Ολόγυρα σύννεφα και να μη βλέπεις καν που βρίσκεσαι, αρχίσαμε να βλέπουμε γύρω μας όταν είχαν ήδη κατέβει οι τροχοί για την προσγείωση, τόσο χαμηλή ήταν η νέφωση. Δευτερόλεπτα πρίν αγγίξουν οι τροχοί το έδαφος, παίρνει το αεροσκάφος μια μεγάλη απότομη κλίση πρός τα δεξιά. Καθόμουν δίπλα στον κουμπάρο μου, όταν πήρε την κλίση το αεροσκάφος, πιάσαμε ασυναίσθητα ο ένας τον άλλον από τον ώμο σε στύλ "δεύτε τελευταίον ασπασμόν". Εκείνος καθόταν στο παράθυρο και μετά μου εκμυστηρεύτηκε πως βλέποντας την κλίση, είπε "πάει, θα ακουμπήσει το φτερό στο tarmac". 

 

Τελικά ο γίγαντας ο πιλότος το προσγείωσε ομαλά μερικά δευτερόλεπτα μετά, δεν το πιστεύαμε. Φτάσαμε στη φυσούνα, το αεροπλάνο σταμάτησε να κινείται αλλά από τον αέρα πηγαίνε ακόμα πέρα-δώθε αν και σταματημένο. Θυμάμαι από κει και πέρα το ότι 1) έφτασα σέρνοντας -στην κυριολεξία- μέχρι το πλησιέστερο μπάνιο για να ρίξω νερό στο πρόσωπό μου και να στηλωθώ και 2) βγαίνοντας από τον έλεγχο διαβατηρίων, πήγαμε καρφί στην pub και κατεβάσαμε από ένα pint Guiness, μονορούφι :D.

 

Αργότερα μάθαμε πως είχαμε πέσει επάνω στη χειρότερη καταιγίδα που είχε πλήξει τη νότια Αγγλία -τότε- την τελευταία 20ετία. Στο έδαφος δεν δούλευαν καν τα τρένα λόγω του δυνατού αέρα, χάος με πλημμύρες, πεσμένα δέντρα κλπ. Σας βεβαιώνω πως δεν υπερβάλλω στην περιγραφή, πετάω πολύ συχνά και έχω μέτρο συγκρισης. Μετά από αυτό, προτιμώ να κοιμηθώ 2 μέρες στο πάτωμα ενός αεροδρομίου παρά τέτοιον εφιάλτη στον αέρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

*και όσο προλαβαίνετε. Αν δεν την σκοτώσει και ο κορωναϊός, αυτή η εταιρεία θα επιζήσει τα πάντα, πιο ανθεκτική και από τις κατσαρίδες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη οπως και στα ακτοπλοικα^_^ετσι και στα αεροπορικα εχουμε συνηθισει στο''οι καλοι Ελληνες και οι κακοι ξενοι''να πουμε οτι τις τελευταιες μερες με το τεραστιο μπαχαλο που εχει προκληθει (και) στην αεροπορικη αγορα πολλοι συμπατριωτες μας που ειχαν κλεισει αεροπορικα εισιτηρια για το προσεχες διαστημα για προορισμους του εξωτερικου ψαχνοντας εναγωνιως τροπους να τα ακυρωσουν εχουν πεσει σε τειχος απο πλευρας της Aegean η οποια αρνειται,ακομα και σε σχολεια που ειχαν κλεισει εκδρομες,να τους επιστρεψει τα χρηματα τους.Αντιθετως η Ryanair ανακοινωσε χθες οτι επιστρεφει το 100% της αξιας του ναυλου σε οποιον επιθυμει να ακυρωσει την κρατηση του.

Link to comment
Share on other sites

To Monopolio Mas Efage. Δυστυχώς πολλοί επιλέγουν την ετζιαν ως δήθεν Ελληνική εταιρία και ότι υποτίθεται ότι σου παρέχει υπηρεσίες. Προσωπικά όντας στο χώρο της αεροπορίας, τους επιλέγω μόνο αν βρω προσφορά. Πηγαινοέρχομαι τα τελευταία χρόνια Αγγλία όπου εργάζομαι. Η ετζίαν όντας τσιράκι της Λουφτχανζα ακολουθεί τη μαμά εταιρία. Για αυτό σιγά σιγά κόβονται οι παροχές, ενώ οι τιμές παραμένουν ιδιες. Επίσης δυστυχώς στην Ελλάδα κυρίως, κυκλοφορεί η φήμη ότι οι low cost δε συντηρούν τα αεροπλάνα τους και καλά, ή ότι βάζουν λιγότερα καύσιμα από ότι χρειάζεται, γιαυτό είναι πιο φτηνές, πράγμα το οποίο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση όσον αφορά την Ευρώπη. Για αυτό να επιλέγετε ότι συμφέρει την τσέπη σας. Τα περί πατριωτισμού καλό είναι να τα ξεχάσουμε. Άλλωστε πότε σκέφτηκε τους Έλληνες η ετζίαν, όταν στα επιδοτούμενα δρομολόγια, ακόμα και σε αυτά με ικανοποιητική πληρότητα, χρεώνει 120άρια one way;

On 3/8/2020 at 2:55 PM, Agrino said:

*και όσο προλαβαίνετε. Αν δεν την σκοτώσει και ο κορωναϊός, αυτή η εταιρεία θα επιζήσει τα πάντα, πιο ανθεκτική και από τις κατσαρίδες.

Δεν πρόκειται να πτωχεύσει, δεν την αφήνουν. Ειδικά τώρα που η Air Italy πήγε φούντο. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχω, υπάρχει σχέδιο επανακρατικοποίησης της Αλιτάλια για να διασωθεί.

Πληροφοριακά, λόγω κορονοϊού έχουν σταματήσει τις πτήσεις οι: Austrian, Air Baltic, Qatar, Brussels Airlines και Virgin Atlantic, ενώ οι περισσότερες εταιρίες έχουν μειώσει κατά 80 με 90% τις long haul πτήσεις. Κανόνια ενδέχεται να ξανακουστούν εξ Αγγλίας, μιας και η British Airways πιθανότατα προχωράει σε απολύσεις(στην καλύτερη περίπτωση θα μείνει μόνο εκεί) και η Virgin Atlantic ζήτησε να πάρει το προσωπικό άδεια άνευ αποδοχών και θέλει να πάρει χρηματοδότηση διάσωσης. Να θυμίσουμε ότι σε αντίστοιχη περίπτωση όσον αφορούσε τις Thomas Cook και FlyBe, δεν είχε εγκριθεί το bail out funding. Μάλιστα τότε οι μεγάλοι BA και Virgin ήταν κατά του να βοηθηθούν οι δύο εταιρίες. Ρε πως έρχονται τα πράγματα.

 

Edited by proud_ionian
i
Link to comment
Share on other sites

Έλληνες οι οποίοι επέστρεψαν από την Ισπανία αεροπορικώς, τους έχουν σε καραντινα σε ξενοδοχείο στην πλατεία Καραϊσκάκη στο κέντρο της Αθηνας και όχι στο σπίτι τους..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, ελπίζω και εύχομαι να είστε υγειείς και εσείς και οι οικογένειες σας, και να είστε ασφαλείς. Είδα χθες δύο ποστ της Αιγαίου στο ινσταγκραμ και το Φεισμπουκ που έλεγε ότι είναι στο πλευρό των Ελλήνων και έχει επαναπατρίσει κόσμο κλπ. Να ενημερώσω λοιπόν μιας και τον τελευταίο χρόνο εργάζομαι στην Αγλλία και έχω πολλούς φίλους εργαζόμενους και φοιτητές, οι οποίοι γύρισαν πίσω, όπως και εγώ. Οι τιμές που θα δείτε παρακάτω είναι για one way, economy. Ετοιμαστείτε για μια γερή δόση αλληλεγγύης, μιας και όπως λένε είναι στο πλευρό των Ελλήνων. Επέστρεψα το Σαββατοκύριακο πριν την καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας. Το φθηνότερο εισητήριο στις πτήσεις που είχαν απομεινει ήταν στις 480 λίρες, πάνω από 500 ευρώ. Ήμουν μάλιστα τυχερός μια και υπήρξαν άτομα που έδωσαν πάνω από 900 ευρώ (ναι καλά είδατε) για ένα εισητήριο Λονδίνο Αθήνα, και μάλιστα μου είπε ένα παιδί έδωσε 980 ευρώ(!!). Υπάρχει μόνο μια λέξη να περιγράφει αυτό και λέγεται αισχροκέρδια. Υπάρχουν παιδιά που δε γύρισαν στις οικογένειές τους για οικονομικούς λόγους. Και η συμπόνια της αγαπημένης μας Ελληνικής (υποτίθεται) εταιρίας συνεχίζεται. Δε φτάνει που πληρώθηκαν από μας τα σπασμένα για τον ένα μήνα που δε θα πετάει (προγραμματισμένες πτήσεις τουλάχιστον, γιατί πάλι στο όνομα του επαναπατρισμού βρίσκει παραθυράκια και κάνει πτήσεις), αλλά σε αντίθεση με τις άλλες αεροπορικές ανά τον κόσμο, ακόμα και τις low cost (βλ. Ryanair, Wizzair) δεν προσφέρει ούτε επιστροφή χρημάτων, ούτε δωρεάν αλλαγή εισητηρίων για τις ακυρωμένες πτήσεις. Σύμφωνα με το δίκαιο να ενημερώσω ότι υποχρεούται η εταιρία σε ακυρωμένη πτήση να επιστρέψει τα χρήματα ή να προσφέρει αλλαγή εισητηρίων. Η Αιγαίου προσφέρει ένα κουπόνι ίδιας αξιας με το εισητήριο για εξαργύρωση σε πτήση της επιλογής σου, που δεν είναι επιστροφή χρημάτων σε καμία περίπτωση. Καμία εξυπηρέτηση πελατών και πολύς κόσμος που έχασε τα λεφτά του. Τέλος να προσθέσω ότι δυστυχώς δε βρήκα εισητήριο με ryanair και wizzair γιατί ήταν sold out, και ότι για πολλούς Έλληνες στην Αγγλία ήταν οι πρώτες επιλογές, αν και χρέωναν και αυτοί 300 με 400 λίρες, άρα δεν είχα επιλογή. Κλείνει το πατριωτικό κεφάλαιο της Ετζίαν, ελπίζω να καταλάβατε πόσο μας αγαπάει και στέκεται στο πλευρό των Ελλήνων. Θέλω στους γονείς που δεν είχαν τη δυνατότητα να φέρουν τα παιδιά τους πίσω ή σε αυτούς που τα αγαπημένα τους πρόσωπα δεν κατάφεραν να επιστρέψουν από το εξωτερικό, καλή δύναμη και υγεία!

Το 2ο κομμάτι που ήθελα να αγγίξω, όχι αμιγώς σχετικό με αεροπλάνα, είναι τα ψέμματα που λένε εδώ στην Ελλάδα τα ΜΜΕ. Τη μέρα που έφτασα με πήρε ο πατέρας μου τηλέφωνο να με ρωτήσει τι αποτέλεσμα είχε το τεστ, που είδε στην τηλεόραση πως μας έκαναν. Συγχωρέστε μου την έκφραση, π@π@ρια μάντολες. Κανένας έλεγχος στο αεροδρόμιο, ούτε την Παρασκευή, ούτε το Σάββατο, ούτε την Κυριακή. Είχα φίλους μου σε πτήσεις και τις 3 μέρες. Το μόνο που γινόταν ήταν να υπογράψεις μέσα στο αεροπλάνο ένα χαρτί για το που θα μείνεις 14 μέρες αφού φτάσεις στην Ελλάδα, ώστε να μπορεί η αστυνομία να σου κάνει έλεγχο, μιας και όταν έρχεσαι από εξωτερικό δεν έχεις δικαίωμα εξόδου, ούτε κατ' εξαίρεση (πολύ σωστά κατ'εμέ). Κανένα τεστ όπως διατυμπάνιζαν το ίντερνετ και τα κανάλια, ούτε σάλιο, ούτε πυρετός, τίποτα. Επίσης στην ετζίαν πόνταραν στο να έχουν στυλό μαζί τους οι επιβάτες και παρακαλούσαν τον κοσμο να δώσει και σε άλλους το στυλό. Ρε είμαστε καλά ρε, που ξέρω εγώ πόσες ώρες φοράει τα γάντια του ο άλλος ή οι άλλοι και τι έχει αγγίξει. Γιατί δεν παίρνουν από τα promotional event τα στυλό να τα μοιράζουν και μέχρι την επόμενη πτήση αν έχουν μικρόβια θα έχουν πεθάνει τόσες ώρες. Μάλιστα φίλο μου στην πτήση της Παρασκευής τον πήραν τηλέφωνο, ότι άτομα από την πτήση του βρέθηκαν θετικά, ενώ δεν έγινε κανένας έλεγχος. Και για τους 200 "εγκλωβισμένους" σε αεροδρόμιο στο Λονδίνο, για τους οποίους τόσος λόγος γίνεται τελευταία, να σας θυμίσω ότι έχουν ενημερωθεί πριν την ημερομηνία που πετούσαν ότι θα ακυρωθεί η πτήση τους από τις εταιρίες, όπως είναι υποχρεωμένες να κάνουν, άρα η παραμονή τους εκεί είναι για λόγους πίεσης περισσότερο. Τέλος περί των πτήσεων αυτής της εβδομάδας, μετά την καθολική απαγόρευση. Λένε ότι πάνε σε ξενοδοχείο, γίνονται τεστ και αν βγουν αρνητικά τους στέλνουν σπίτι. Από τη στιγμή που το τεστ ανιχνεύει αντισώματα, αν κάποιος κόλλησε όταν ταξίδευε, και δεν έχει εμφανίσει συμπτώματα (με αυτόν τον ιό πολύ πιθανό σενάριο) και δεν έχει ούτε αντισώματα, δεν είναι λογικό να βγει αρνητικό το τεστ; Επομένως γίνονται τα τεστ και εκεί, ή μήπως όντως τα 200 ευρώ το άτομο είναι πολλά για το κράτος και κάνουν δειγματολειψία για τα μάτια του κόσμου; Αυτά από μένα, ελπίζω να μη σας κούρασα και συγχωρέστε με αν το έκανα.

ΥΓ: Χάρηκα χθες που έμαθα ότι η Αιγαίου θα μεταφέρει τη δωρεά της ΕΛΠΕ. Τουλάχιστον μερικές χιλιάδες από τα εκκατομμύρια που έβγαλε ο Βασιλάκης και η υπόλοιπη κομπανία, θα βοηθήσουν όντως την Ελληνική κοινωνία. Ο σκοπός όμως δεν αγιάζει τα μέσα και τίποτα δεν αναιρεί την αισχροκέρδια και εκμετάλευση που δεν έγινε σε τέτοιο βαθμό από καμία άλλη αεροπορική εταιρία της ευρώπης.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ToMonopolioMasEfage said:

αλλά σε αντίθεση με τις άλλες αεροπορικές ανά τον κόσμο, ακόμα και τις low cost (βλ. Ryanair, Wizzair) δεν προσφέρει ούτε επιστροφή χρημάτων, ούτε δωρεάν αλλαγή εισητηρίων για τις ακυρωμένες πτήσεις.

Επιστροφή χρημάτων δεν προσφέρει πλέον ακόμη και στα Flex εισητήρια τα οποία σαν κατηγορία ναύλου το επιτρέπουν. Δεν ίσχυε κάτι τέτοιο μια βδομάδα πριν. Πλέον προσφέρουν το voucher σε ακυρωμένες πτήσεις. Στερεύουν τα χρήματα οπότε προωθούν το voucher που έχει διάρκεια 12 μηνών. Κοινή τακτική για πολλές ακόμη αεροπορικές αυτή τη περίοδο σε όλη την Ευρώπη. Δεν είναι μόνο η Aegean. Βέβαια είναι αντίθετη στην Ευρωπαική οδηγία η οποία απαιτεί επιστροφή χρημάτων. Θα πρέπει να αντιληφθούμε το μέγεθος του προβλήματος, και δεν μιλάμε για 1-2 βδομάδες αναστολής πτήσεων, αλλά για μήνες. Είναι θέμα επιβίωσης πλέον, οπότε η προσφορά του voucher είναι κάτι σαν σανίδα σωτηρίας αυτή τη στιγμή.

Το θέμα voucher είναι πάγια τακτική της Wizzair βάση προσωπικής εμπειρίας. Σε καθυστερημένη πτήση (>2 ωρών) πριν ένα χρόνο η αποζημίωση που προσφέρθηκε ήταν σε φορμή voucher (Wizzair points) χωρίς να αναφέρουν κάτι για μετρητά. Μετά από περαιτέρω επικοινωνία με την εταιρία,  μου κατέθεσαν την προβλεπόμενη αποζημίωση σε προσωπικό λογαριασμό.

Tα refund της Ryanair προς το παρών είναι για όσους καταφέρουν να μπουν στην σελίδα των επιστροφών και η σελίδα δεν είνα "πεσμένη". Τα βλέπω όμως να εξαφανίζονται και αυτά σύντομα και να επικρατεί το κουπονάκι.

Η Aegean προσφέρει δωρεάν αλλαγές σε όλους όσους έχουν ακυρωμένη πτήση ή όχι με την Aegean. Εγώ που έχω πτήση μαζί τους για τις 13 Μαίου θα πάω για το voucher.

Από την άλλη, έχω μια πτήση προς Ισπανία για τις 14 Απρλίου. Προς το παρών η πτήση δείχνει σαν sold out και αναμένω με μεγάλη περιέργεια να δω ποιες είναι θα είναι οι προσφερόμενες επιλογές. Προς το παρών στην σελίδα της η Easyjet προσφέρει τα παρακάτω. Κουπονάκι και εδώ.

Quote

If your flight is cancelled you can transfer to another flight for free, or select to get an easyJet voucher that you can redeem at a later date by selecting “manage disruption”

Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω τι έγινε/γίνετε. Δεν έχω σκοπό να επαναπατριστώ ούτε να ταξιδέψω μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα.

 

5 hours ago, ToMonopolioMasEfage said:

ΥΓ: Χάρηκα χθες που έμαθα ότι η Αιγαίου θα μεταφέρει τη δωρεά της ΕΛΠΕ. Τουλάχιστον μερικές χιλιάδες από τα εκκατομμύρια που έβγαλε ο Βασιλάκης και η υπόλοιπη κομπανία, θα βοηθήσουν όντως την Ελληνική κοινωνία.

Περισσότερα επι του θέματος στο ανακοινωθέν από την Aegean.

Τα ΕΛΠΕ βάζουν τα καύσιμα, η Aegean τα αεροπλάνα ώστε να μεταφέρουν υλικά και εξοπλισμό απευθείας από τις χώρες παραγωγής. Δεν είναι δωρεά των ΕΛΠΕ το ιατροφαρμακευτικό υλικο, τουλάχιστον αυτό αφήνει να εννοηθεί η ανακοίνωση.

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

@thanosp Επαναπατρίστηκα γιατί δουλεύω και από το σπίτι και θεώρησα ότι είναι ασφαλέστερο να είμαι στην Ελλάδα, σε διαφορετική περίπτωση θα έμενα Αγγλία. Διάβασα για δωρεά 8 εκατομμυρίων από ΕΛΠΕ, που δεν είναι μόνο τα καύσιμα. Μην ξεχνάμε έχει πέσει η τιμή του πετρελαίου πολύ. Συνάδελφος πήρε refund πάντως από Ryanair κανονικά για πτήση από Stansted και μου είπε φίλος που πετούσε με wizz απευθείας από Luton για Αθήνα ότι πήρε κανονικά refund. Μιλάμε για πτήσεις που δεν εκτελέστηκαν. Την easyjet δεν την συμπεριέλαβα. Βέβαια το γεγονός ότι συγκρίνουμε την ετζίαν με low cost δεν είναι και πολύ τιμητικό in itself. Η ετζίαν αν υπολογήσεις τις πτήσεις που έγιναν τις τελευταίες βδομάδες με 3 πτησεις τη μερα προς λονδινο και μαντσεστερ και μέσο όρο εισητηρίου 400 λίρες, και τις πτήσεις επαναπατρισμού που συνεχίζουν να γίνονται και ότι χρεώνει την αλλαγή εισητηρίου 20ευρω συν τη διαφορα για μελλοντικη ημερομηνια (τελη διεκπεραίωσης στο 2020;;;), για πτηση που δεν θα εκτελεστεί (και προσπαθησα να το κανω μεσω τηλεφωνικου κεντρου, δεν τα βγαζω απο το κεφάλι μου), έχει σωθεί ηδη. KLM Air France British Airways Lufthansa ολοι δίνουν refund κατοπιν αιτησης. Ενα πρόβλημα είναι ότι τα terms and conditions που αποδέχεσαι όταν κλείνεις τα εισητήρια είναι αυτά που πάνε μαζί με το εισητήριο. Όσοι είχαν αγοράσει εισητήρια refundable και είχε συμφωνήσει με τους ορους πρέπει να αποζημιωθούν σύμφωνα με τους όρους που συμφώνησαν. Όχι με τους νέους όρους ή πολιτική. Επίσης γελοία η επινόηση που ξέχασα να αναφέρω ότι το προσωπικό αντικείμενο είναι μέχρι 3 κιλα. Όταν γινόταν το boarding σταμάτησαν τον κόσμο και τα ζύγιζαν. Ευτυχώς είμαι στο χώρο και είχα στο κινητό μόλις το άκουσα την επίσημη πολιτική της εταιρίας και όταν πήγαν να μου τη μπουν τους το έδειξα και μπήκα κανονικά. Δεν ξέρω αν χρέωσαν τους άλλους ή τους τα πήραν δωρεάν στο cargo hold.

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσουμε προς διευκρινηση ότι οι πτήσεις επαναπατρισμού που αναφέρεται η Aegean και η elpe, ειναι ειδικές πτήσεις που έγινα για να επαναπατριστούν αποκλεισμένοι Έλληνες και έγινε μέσω των πρεσβειών...

Δεν αφορά απλές εμπορικές πτήσεις που χρησιμοποίησαν μεμονωμένοι επιβάτες για να επιστρέψουν ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι η πρεσβεία βοήθησε να βρουν εισητήρια να γυρίσουν. Δε γνωρίζω αν θα τα πληρώσουν και τι τιμές θα έχουν. Αν μάθω θα σας ενημερώσω σχετικά. Υποθέτω πως της ΕΛΠΕ οι πτήσεις θα έχουν πληρωμένα καύσιμα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Μιας και μένω και γω Λονδίνο και βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί εδω σκέφτηκα να κλείσω αεροπορικό (τελικά έμεινα λονδίνο), παρακολουθούσα συνεχεχώς τις τιμές των εισιτηρίων για μια εβδομάδα μέχρι και τη μέρα που η ελλάδα απαγόρευσε πτήσεις απο αγγλία. Η aegean απο 3 πτήσεις την ημέρα απο λονδίνο για αθήνα είχε κρατήσει τις 2 την τελευταία εβδομάδα (έκοψε τη βραδινή) και απο τη βδομάδα που μας πέρασε θα έκοβε και την πρωινή (ήρθε η απόφαση τησ κυβέρνησης όμως και αναγκάστηκε να τις ακυρώσει όλες αμέσως και οχι να αφήσει τον κόσμο να πάει στο αεροδρόμιο όπως η ryanair και να ακυρώσει την πτήση τελευταία στιγμή με αποτέλεσμα να μένει κόσμος τόσες μέρες εκει). Οι πτήσεις κόστιζαν γύρω στις 350-450 λίρες, όταν με ryanair κόστιζαν 300 και η british ζητούσε 600-700 κάθε ημέρα που κοιτούσα, άρα φαίνεται οτι υπάρχουν και χειρότερα απο την aegean. Επίσης να μην ξεχνάμε οτι ναι μεν ήτατ κερδοφόρο το κομμάτι λονδίνο αθήνα αλλά σκεφτήκατε πόσο μέσα θα έμπαινε στο αθήνα λονδίνο; Άδεια πρέπει να πήγαιναν τα αεροπλάνα σχεδόν.

Είχα κλείσει για πάσχα να κατέβω αθήνα με ryanair  και να επιστρέψω με aegean. Στη μεν έκανα αίτημα για full refund όπως είπε και ο φίλος  tomonopoliomasefage (περιμένω βέβαια να εγκριθεί μιας και θέλει μέρες) και στην aegean έκανα αίτηση για voucher το οποίο απο όσο ξέρω είναι η πιο κοινή πρακτική για τις περισσότερες αεροπορικές οπότε μην βιαζόμαστε να κρίνουμε.

Επίσης επειδή έχω ταξιδέψει με όλες τις εταιρείες που κάνουν το εν λόγω δρομολόγιο τα τελευταία χρόνια, η aegean είναι με τεράστια διαφορά η καλύτερη σε εξυπηρέτηση και παροχή υπηρεσιών και επειδή είναι όντως ακριβή, αν κλείσει κανείς πολύ καιρό πριν τα εισιτήριά του, τα βρίσκει σε τιμή λίγο υψηλότερη απο τις low cost οπότε συμφέρει.

Link to comment
Share on other sites

@superfastship Συμφωνώ απόλυτα στο τελευταίο κομμάτι και για αυτό την επιλέγω και θα συνεχίσω να το κάνω όταν με συμφέρει. Για το voucher αναφέρθηκα πάνω. Όσον αφορά τα αεροπλάνα, χρησιμοποιούσε τα 321 και τα neo, χωρητικότητα και οικονομία ανά θέση. Οι πτήσεις προς Ελλάδα ήταν σχεδόν sold out στην πλειοψηφία. Το αεροπλάνο ερχόταν μεν μισό ή σχεδόν άδειο, αλλά σκέψου ότι οι επιβάτες ακόμα και με τις 400 λίρες πλήρωναν διπλάσιο εισητήριο από αυτό που θα πλήρωναν υπό κανονικές συνθήκες μετ'επιστροφής. Ενδεικτικά αναφέρω πέρσι το καλοκαίρι με τις τιμές καυσίμων πολύ υψηλότερες για το JET A1 ένα εισητήριο economy μετ'επιστροφής κόστιζε γύρω στις 200 λίρες. Οι πτήσεις που γινόντουσαν ήταν μίνιμουμ 3 τη μέρα. Αυτά μόνο από Λονδίνο. Μίνιμουμ επίσης μου έδινε 440 λιρες. Πέτυχα ένα 160 λίρες με ανώνυμη περιήγηση για την Παρασκευή που μόλις το επέλεξα μαγικά έγινε 440. Τα 900 ευρώ της ετζίαν την Κυριακή πάντως δεν τα άγγιξε κανείς. Σε διαβεβαιώ ότι οι πτήσεις ήταν πολύ κερδοφόρες σαν διπλό leg. Αυτό που με πείραξε πιο πολύ και ο λόγος που ξεκίνησα την κουβέντα είναι 1ον ότι μια εταιρία που οι Έλληνες την έχουν στηρίξει πάρα πολύ, βρήκε τη στιγμή ανάγκης για να κερδοσκοπήσει, κοινώς το ξαναλέω αισχροκέρδια. Στο κάτω κάτω δεν περίμενε κανείς από τη British να σκεφτεί τους Έλληνες, όπως επίσης να ενημερώσω ότι η British έστειλε δύο 777 στην κύπρο να φέρει πίσω τους Άγγλους όταν χρειάστηκε. 2ον ήθελα να ενημερώσω για τα ψέμματα που δείχνουν τηλεοράσεις και διάφορα σαιτ σχετικά με κρούσματα, ελέγχους κλπ. Δεν με ενδιαφέρει να κράξω καμία εταιρία, δεν κερδίζω κάτι, έχω φίλους άλλωστε μέσα στην ετζίαν και την ημιτασιόν ολυμπιακή. Στην τελική είμαι με αυτό που με συμφέρει. Όταν μια εταιρία με βλέπει σαν πορτοφόλι θα σκεφτώ και εγώ σαν πορτοφόλι. Γιαυτό και πετάω ακόμα με την ετζιαν σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ πολλοί από το χώρο της αεροπλοιας την έχουν βάλει σε black list.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε η Aegean είναι μια glorified low cost με τιμή premium απλά και ωραία.. Τα αεροπλάνα όλα που έχει στη κατοχή της είναι στο maximum capacity configuration με αρκετα λιγότερα εκατοστά και σε legroom και πλάτος ανά κάθισμα..καθόλου in flight entertainment ακόμα και σε πτήσεις 4 και ωρών.. Όσο για το catering μη νομίζετε ότι κοστίζει κάτι στην εταιρεία.. Περίπου στα 5 ευρώ το άτομο όλα μέσα.. οι πιλότοι και αεροσυνοδοί πληρώνονται πολύ λιγότερα ακόμα και από εταιρειες που ειναι low cost και γιαυτό το προσωπικό είναι πολύ κατώτερο από πολλές άλλες.. Εγώ προσωπικά όπου και να πάω δεν πετάω και καταφεύγω ακόμα και σε ανταπόκρισεις. 

Επίσης αν κλείσεις με ορίζοντα 2 μηνών μπροστά η Aegean είναι 3 πλασια από low cost.. 

Τώρα για να σχολιάσω αυτά που έγιναν στο Stansted και σε άλλα αεροδρόμια με Ελληναρες να μένουν 2 και 3 μέρες μέσα στο αεροδρόμιο σαν τον Τομ Χανκς αντί να γυρίσουν στα σπίτια τους.. (όλοι τους ήταν φοιτητές και είχαν που να πάνε..) δε φταιει καμία Aegean η Ryan Air αλλά η καφρίλα τους και η κακή τους νοοτροπία.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ίδιο μοτίβο πλέον επαναλαμβάνεται σε όλα τα μεγάλα αεροδρόμια 

 

 

 

αεροδιαδρομοι γίνονται παρκιν για τα αεροπλανα,εταιρίες πουλάνε για να παραμείνει ρευστο( πχ Lufthansa ) Και ο Iata προειδοποιεί πως μέχρι το Μάιο χωρις καποια μορφη βοηθειας οι περισσότερες αεροπορικές θα είναι στο χείλος του γκρεμου(alitalia ακουει?)Ανάκαμψη προβλέπεται σε 2-3 Χρόνια, η οποία θα βγάλει εκτός τους πιο αδύναμους παίκτες και μια αύξηση στα καύσιμα θα ανεβάσει και τις τιμές .

Για την ώρα πολλες(ανάμεσα τους και η Aegean )ξηλώνουν καθίσματα και το έχουν ρίξει στο εμπορικό κομματι,Ενώ άλλες ζητούν επιδοτήσεις.Θα δείξει τι θα γινει

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

βοηθατε χριστιανοι κοροϊδα φορολογουμενοι, να μεινω εγω μεγαλος και εσεις μικροι.

Quote

...Ο επικεφαλής της Aegean έκανε λόγο για «λογικό» ύψος κρατικής βοήθειας με βάση και τα προβλεπόμενα από την Κομισιόν, ιδιαίτερα για επιχειρήσεις οι οποίες ήταν καθόλα υγιείς όπως η Aegean, μέχρι την εκδήλωση της πανδημίας Covid-19. Ξεκαθάρισε, ωστόσο, πως η όποια κρατική βοήθεια δεν πρόκειται να συνδεθεί με παραχώρηση ποσοστού της εταιρείας στο ελληνικό Δημόσιο.

Ο πρόεδρος της Aegean συνέδεσε απόλυτα το πρόγραμμα κρατικής στήριξης με τις αμέσως επόμενες αποφάσεις της διοίκησης για το μέγεθός της, το δίκτυό της και τον αριθμό εργαζομένων που θα απασχολεί.

Σε μια έμμεση αλλά σαφή αναφορά προς την κυβέρνηση ο Ευτ. Βασιλάκης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σημαντικής συρρίκνωσης της εταιρείας αν το ύψος της κρατικής βοήθειας δεν κριθεί επαρκές. Αν η εταιρεία πετά με 25-30 αεροπλάνα αυτό σημαίνει πως οι αερομεταφορές στην Ελλάδα θα επιστρέψουν 30 χρόνια πίσω, ανάφερε χαρακτηριστικά, πετώντας ουσιαστικά το μπαλάκι των αποφάσεων στην πλευρά της κυβέρνησης...

απο το euro2day

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...