Jump to content
Shipfriends

Νάξος Τζετ (IMO 8919518)


ΝΗΡΕΑΣ

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Αδυναμία προσέγγισης του του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Ναξος Τζετ στο Διαφανι

Quote

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Διαφανίου, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του Ε/Γ - Ο/Γ - Τ/Χ πλοίου ¨ΝΑΞΟΣ ΤΖΕΤ¨ Ν.Π. 12002 στον οικείο λιμένα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τον λιμένα ¨ΠΗΓΑΔΙΩΝ¨ ν. Καρπάθου.

Στον λιμένα Διαφανίου ν. Καρπάθου δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση, καθώς και στο ¨ΝΑΞΟΣ ΤΖΕΤ¨ δεν ανέμεναν προς αποβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας το δούμε και σε μια πρόσφατη απογευματινή προσέγγιση στα Πηγάδια Καρπάθου γιατί μάλλον δε θα το ξαναδούμε 😜

 

 

Edited by trip
Link to comment
Share on other sites

 

 Δε νομίζω να έχουν διορθωθεί πολλά από το περσινό μου ταξίδι μαζί του.

Περαστικά σε όσους επιλέξουν να το ταξιδέψουν.

On 7/24/2022 at 6:39 PM, nomikos said:

Ταξίδεψα πριν λίγες μέρες με το βαποράκι και οι εντυπώσεις μου είναι οι χειρότερες.

1ον.Παραθέτω φωτογραφία με τον ανεφοδιασμό του στον Αθηνιό με τους επιβάτες on board.Χωρίς λόγια.

2ον.Επιβίβαση προβάτων και αναχώρηση με τους επιβάτες μέσα στο γκαράζ αναμένοντας τον έλεγχο εισιτηρίων στις πλωριές κλίμακες.Και αν κάποιος έχει καταλάθως μπει σε λάθος βαπόρι,δε βαριέσαι θα πάει ως το Ρέθυμνο..Δε στέκομαι περισσότερο είναι γνωστή η συγκεκριμένη πρακτική.

3ον.Το ταχύπλοο ταξιδεύει συνεχώς με πρωτόκολλο και στα πάνω και στα κάτω.Το πλήρωμα έκανε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν.Ο κλιματισμός όμως ανύπαρκτος.Το έτος 2022.Και μετά λέγαμε για το Θεόφιλο το 2013.Άλλο όμως ο Θεόφιλος και άλλο το Κονσερβοκούτι που είσαι στριμωγμένος αναγκαστικά μέσα,με καιρό δε μπορείς να βγεις έξω και το βαπόρι πρωτόκολλο.Φανταστείτε το.

4ον.Το βαποράκι από συντήρηση πάσχει.Φωτιστικά έτοιμα να πέσουν κάτω Σκουριές και γενικά μια εγκατάλειψης.

5ον.Οι επιβάτες χύμα στο κύμα στα αεροπορικά ήθελα να πω.Όπου να'ναι καθόταν ο καθένας,ότι να'ναι δηλαδή.

6ον.Απουσία τηλεόρασης.Απλά έπαιζε στις οθόνες ένα dvd και έδειχνε αγωνιστικούς αγώνες.3 ώρες..

Αυτά.Έχω και άλλα να σημειώσω.Μελλοντικά..

20220724_184038.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Άδειο ειναι λογικό να πάει τόσο ! Χθες βόγκηξε με 27 μίλια στην κάθοδο για δυτικές! 

Απο αυτού του είδους τα ταχύπλοα το μόνο που έπιανε 33-36 ηταν το παλιό speed runner 1 ( νυν Highspeed jet ).. άραγε σε τι κατάσταση να ειναι τωρα ; 

Link to comment
Share on other sites

Όταν έγινε Sea runner δε πήγαινε πάνω από 33.

Τα πιο καλοσυντηρημένα της σειράς είναι αυτά που ταξιδεύουν σήμερα.Το Naxos Jet(επί ΝΕΛ το θυμάμαι με 33 κόμβους) και το Caldera Vista(πρώην Master Jet,Snaefell).Το τελευταίο όπως είχαμε επισημάνει και παλιά κοντά στο 2015 είχε ξελασπώσει πολλές φορές τη Sea Jets.

Τα υπόλοιπα στη Χαλκίδα τροφοδοτούν αυτά τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το master jet πήγαινε έχεις δίκιο .. Η αλήθεια ειναι πως τα μισά ταχύπλοα της seajets οριακά πιάνουν 30 σε εμφορτη κατάσταση.. Αν δεν ηταν το WCJ δε θα μπορούσε να πουλάει τη μούρη που πουλάει τωρα με τον υπόλοιπο στολο της..

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...