Jump to content
Shipfriends

Αλκαίος (IMO 7014440)


Recommended Posts

Μια παλιά φωτογραφία του "Αλκαίος" στο λιμάνι της Μύρινας (Λήμνος), το Πάσχα του 2000. Τα δρομολόγια που έκανε ήταν από Ραφήνα για Άγιο

Ευστράτιο και Λήμνο και προέκταση για Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη.

post-360-128326964168_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το "Αλκαίος" έγραψε και αυτό τη δική του σπουδαία ιστορία στη Ραφήνα. Εδώ σε ένα απαγορευτικό στη Ραφήνα παρέα με το "Πηνελόπη Α" κάπου γύρω στα 1997 ή 1998.

post-360-128326964978_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ευτηχώς υπάρχουν και λαοί που σέβονται τη ναυτική τους ιστορία. Στο υπέροχο ναυτικό μουσείο των νησιών Άλαντ της Φινλανδίας υπάρχει το μοντέλο του Μarella, δηλαδή του δικού μας Αλκαίου.

post-86-128326966062_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο Αλκαιος δεν θυμαμαι αν πηγαινε μεσω καποιας μορφης αγονη γραμμη αγονη μεχρι τη Ροδο(οπως συζηταμε αλλου) αλλα οντως εκανε κορμο Δωδεκανησα και μαλιστα αναχωρουσε αν θυμαμαι καλα απο τον Αγιο Διονυση στο σημειο που υπηρχε τοτε ενα εξογκωμα στην προβλητα. Επροκειτο για καταφυγιο απο τον Δευτερο Παγκοσμιο Πολεμο. Ωρα αναχωρησης 1245 το μεσημερι αν δεν με απατα η μνημη μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
Ευτηχώς υπάρχουν και λαοί που σέβονται τη ναυτική τους ιστορία. Στο υπέροχο ναυτικό μουσείο των νησιών Άλαντ της Φινλανδίας υπάρχει το μοντέλο του Μarella, δηλαδή του δικού μας Αλκαίου.

Φίλε Άρη, ούτε εκεί το είδα να υπάρχει πια... ίσως το έχουν αποθηκεύσει και το ξαναεκθέσουν στην επικείμενη επέκταση του μουσείου.

Θυμάμαι τι ωραία ήταν που το πλοίο είχε παιδική χαρά και μπορούσαμε να παίζουμε στο ταξίδι (φυσικά αυτό ήταν πριν έρθει στην Ελλάδα το 1981 και ο χώρος αυτός καταργηθεί μαζί με το κατάστημα, τη σάουνα και ο,τι άλλο υπήρχε για την εξυπηρέτηση των επιβατών...).

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 10 months later...
  • 1 year later...

Ο οποιος χαιρετισμος ειναι περισσοτερο σαν 'αιντε στο δ...' :P Εμενα απο το βιντεο μου εκανε εντυπωση το ποσο αργες κινησεις ειχε το πλοιο(χρησιμοποιηση του καβου για να μην το ξεσυρει ο βοριας μεχρι να ανοιξει την πλωρη),ειλικρινα δεν το θυμομουν να ειναι ετσι.

Link to comment
Share on other sites

καλα οο καβος απο μονος του δεν ειναι ενδεικτικο δυσκολιας κινησεων. μεχρι και τα superfast και τα μεγαλα bs οταν ανοιγαν απο τον ντοκο με καιρο κοντρα (πχ στο 4 ή το 14 της πατρας) κραταγαν εναν καβο πρυμα μεχρι να ανοιξει η πλωρη.

ο αλκαιος ειχε bowthruster?

Link to comment
Share on other sites

Ο ΑΛΚΑΙΟΣ στο Σιγρι :) Ποτε να ναι,αρχες 90?

Στο Σιγρι πηγαινε σιγουρα απο το 94-96.Μαλιστα το 94 το δρομολογιο ηταν απο Πειραια.Ισως να ειναι εκεινη την εποχη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 5 months later...

Μια σύντομη ιστορική αναδρομή του πλοίου σύμφωνα με το βιβλίο Ferries: Southern Europe των John May και William Mayes:

Κατασκευάστηκε από την Brodogradiliste Titovo στο Kralijevica της πρώην Γιουγκοσλαβίας (Άραγε σε ποιο κράτος βρίσκεται τώρα αυτό) για την SF Line των Νήσων Aland (Για όσους δεν ξέρουνε είναι αυτόνομη επαρχία της Φινλανδίας, κάτι σαν το δικό μας Άγ. Όρος) και το πρώτο του όνομα ήταν Marella. Αρχικά λειτουργούσε για την κοινοπραξία Viking Line μεταξύ Φινλανδίας και Σουηδίας. Το 1981 η ΝΕΛ το έφερε στην Ελλάδα, το έβγαλε "Αλκαίος" και μετά από μετασκευή το δρομολόγησε στο Αιγαίο. Το 2003 μεταφέρθηκε στην Anchor Shipping, μετονομάστηκε σε Sochi Express και δρομολογήθηκε στην Μαύρη Θάλασσα. Έκτοτε η τύχη του αγνοείται,:P αν και το Faktaomfartyg ισχυρίζεται ότι διαλύθηκε ως σκραπ.:( (Και το έχω πιθανόν, καθώς διέρρευσαν και φωτογραφίες από την διάλυσή του, στις οποίες, όμως, εμφανίζεται ακόμα με το σινιάλο της ΝΕΛ στο φουγάρο, κι αυτό μου κινεί την περιέργεια.). Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες;

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

ΑΛΚΑΙΟΣ στου Τζελεπη, απο τα καλα χρονια της ΝΕΛ ,μεσα απο το φακο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Λογικα πρεπει να ειναι χειμωνας οποτε το βαπορι αντικαθιστα καποιο απο τα ΣΑΠΦΩ ,ΟΜΗΡΟΣ στη γραμμη Χιου Μυτιληνης

 

Link to comment
Share on other sites

Τίμιο βαπόρι που έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω για τη ΝΕΛ.Από το 1981 στη ΝΕΛ συντέλεσε στη γιγάντωση της.

https://hhvferry.com/marella_70s_dpx.html

Εδώ υπάρχει και το deckplan του.

Η ΝΕΛ το 1981 έφερε το ιδανικό βαπόρι για τις άγονες του Β Αιγαίου και δε θα μπορούσε να φέρει καλύτερο.!!Ήταν μόλις 10 ετών με 170 κλίνες,καλό μέγεθος και ήταν αρκετά οικονομικό.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Οντως αρκετα καλο βαπορι για την εποχη του ,αλλα πιο μικρο και λιγοτερο δημοφιλες απο τα αλλα δυο της γραμμης.Δεν νομιζω οτι εκεινη την εποχη εφερε το πλοιο με σκοπο τις αγονες.Περισσοτερο σαν συμπληρωματικο των ΟΜΗΡΟΣ ,ΣΑΠΦΩ ηρθε

Για αρκετα χρονια απο οσο θυμαμαι εκανε χειμωνα τις ακινησιες των αλλων δυο και πηγαινε και Δωδεκανησα.Η Λημνος και η αγονη του Β.Αιγαιου πρεπει να προεκυψε τη δεκαετια του 90.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...