Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μια και πιασαμε την επετειο, ας παμε 6 χρονια πισω. 2 καμαρια των (τοτε) ΕΠΑΤΤ. το κεφαλονια μολις εχει φυγει απο βορεια, και τοsfIV φτανει απο ancona. ειναι η εποχη που η attica εχει 3 δρομολογια για ancona. τα bs1&2 μεσημερι (14.00) τα sfIII&IV απογευμα (17.00 νομιζω) και τα (φρεσκα μολις ηρθαν επιτελους) sfV&VI βραδυ.

θυμιζω οτι τα sfIII & sfIV ηταν τα μονα superfast που δεν κατασκευαστηκαν στη Γερμανια.





ΥΓ οι φωτο απο αναλογικη μηχανη με μικρο ζουμ.

post-13-128326963994_thumb.jpg

post-13-128326963996_thumb.jpg

_____________________________________________

(1998, ex-Superfast IV)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

στο καμαρι εγινε φετος εκτεταμενη επισκευη σε ολους τους τομεις. απο αλλαγες σε πλακακια και μοκετες μεχρι περιβαλλοντικα υφαλοχρωματα και παρεμβασεις που μειωνουν τις εκπομπες ρυπων. τα ιδια θα γινουν και στο αδελφο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ναι ναι. σωστα καταλαβατε. :D

σημερα ανεβαζω φωτογραφιες απο τα κοκκινα και θα κανω και ποστ μαζι, μην τυχον και σας ξεφυγουν :P

ανεβαζω ετσι και τα ποστ μου και μενω ψηλα στα charts.

ας το δουμε λοιπον, στην πατρα ,το καλοκαιρι του 1998 οταν ξεκινησε δρομολογια.

παμε να το δουμε και την εθνοσωτηριο 21/04/2001, να φτανει στην πατρα απο βορεια.

gallery_1817_134_366437.jpg

gallery_1817_134_206503.jpg

ωραια εξωτερικα, ειδικα πλωρα, χωρις ομως το ξενοδοχειακο των ΧΙ & ΧΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Εδώ Είναι μΕρικές φωτογραφίΕς από το Spirit of Tasmania I (Superfast IV) μΕ drydock στο σίδνΕϊ (google Translate)

Here are some photos of Spirit of Tasmania I (Superfast IV) at drydock in Sydney

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Πρωταπριλια νομιζω ειχαν παραδοθει και τα 3-4 στους Αυστραλους πριν καποια χρονια.

 

Αρχές Μαΐου 2002 ήταν και συγκεκριμένα Μ. Παρασκευή που τα δύο πλοία πήγαν στη Μύκονο να αποχαιρετήσουν την οικογένεια του εμπνευστή και δημιουργού τους...

Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο ΝΕΩΡΙΟΝ της Σύρου !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Ένα βίντεο από τις εργασίες του δεξαμενισμού του Spirit of Tasmania I το 2013

 

 Ένα βίντεο από τις εργασίες του δεξαμενισμού του Spirit of Tasmania I το 2016, όπου αντικαταστάθηκε το δεξιό πτερύγιο του Stabilizer.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Το πλοίο και το αδερφό του αποδεικνύουν ότι η ηλικία αν υπάρχει φροντίδα και σωστη συντήρηση δεν παίζει κανένα ρόλο. Αυτή τη στιγμή στο δρομολόγιο του με 28,2. Είναι τα Superfast δεύτερης γενιάς -από τα πιο όμορφα κατ’εμε- και ίσως είναι τα μόνα πωληθέντα Superfast που ταξιδεύουν ακόμα με τέτοιες ταχύτητες. Μπράβο στους Αυστραλούς.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρουν μεγάλης προσοχής από την εταιρεία τους και είναι πραγματικά κουκλιά, αλλά όσον αφορά τα μεταγενέστερα Superfast που πωλήθηκαν, απλώς δεν χρειάζονται την ταχύτητά τους στις γραμμές που δραστηριοποιούνται.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία μπορεί να είναι καλή de facto, σίγουρα όμως βοηθάει το γεγονός πως υπάρχει και η AMSA. Αν είχαμε κι εμείς τέτοιου είδους ελέγχους, σε πρώτη φάση θα ταξίδευαν μόνο 5-6 πλοία στην Ελλάδα αλλά μακροπρόθεσμα θα είμασταν σε πολύ καλύτερη μοίρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
On 7/21/2020 at 7:06 AM, proud_ionian said:

 τα τελη του 2022 λιμανι αφετηριας να ειναi η πολη Geelong και συγκεκριμενα το λιμανι Corio Quay,

το πλοιο πραγματοποιησε την πρωτη δοκιμαστικη επισκεψη στον κολπο του Geelong, συμφωνα με αναρτηση στα social media της εταιριας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Παρακολουθώ αυτό και το αδελφό του,28αρίζουν ακόμα για πλάκα!Τα συγκεκριμένα πρέπει να ήταν τα ταχύτερα Superfast ever.Με 195 μέτρα μήκος είχαν σχεδόν την ίδια χωρητικότητα με τα μεγαλύτερα Superfast.Γενικά πιστεύω ήταν τα πιο ολοκληρωμένα σαν βαπόρια από όλα της σειράς.Και σίγουρα τα ομορφότερα βλ τελείωμα υπερκατασκευής προς πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

Ηταν οι καλυτερες κατασκευες σαν πλοια απο ποιοτητα υλικων κ σιδεροκατασκευης κ φινιρισματος!

Δεν ηταν ομως τα πιο γρηγορα κοκκινα,το sfxi&xii κ ειχαν κ το πιο μικρο μηχανικο συνολο ιπποδυναμης των κοκκινων πλοιων

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...