Jump to content
Shipfriends

Σύμη (ΙΜΟ 7236165)


Recommended Posts

Αράγε αντί να κάνει όλο τον γύρο της Εύβοιας, δεν το συνέφερε να περάσει μέσα από την Χαλκίδα ;

Δεν ξέρουμε βέβαια πότε θα άνοιγε η γέφυρα.

Από την άλλη 12 το μεσημέρι είναι ακόμα έξω από την Κάρυστο.

Edited by bas
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φανταζομαι πως οι 11.5 κομβοι μαξιμουμ ειναι για λογους οικονομιας. Οτι πιο αργο τα τελευταια 30+ χρονια. Παλια στη γραμμη πηγαινε με 14-16 και την καλυπτε σε 1.15

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, PIANOMAN said:

Φανταζομαι πως οι 11.5 κομβοι μαξιμουμ ειναι για λογους οικονομιας. Οτι πιο αργο τα τελευταια 30+ χρονια. Παλια στη γραμμη πηγαινε με 14-16 και την καλυπτε σε 1.15

Οι 11.5 κομβοι ειναι η ταχυτητα που εχει τωρα το πλοιο

Τοσο πηγαινε πανω κατω τα τελευταια χρονια που ταξιδευε στις Σποραδες

Link to comment
Share on other sites

αν εχουν μια καλη τιμη η καλες προσφορες οπως ειχαν και το ενα απο τα δυο φτανει και αγκιστρι. νομιζω οτι θα μπορεσουν να βρουν θεση στη γραμμη. Αλλα μονο με καλες προσφορες γιατι ειναι πολυ  κατωτερα του ανταγωνισμου .εγω ενα ταξιδακι μεχρι την Αιγινα με το συμη θα το κανω, μια  φορα που ταξιδεψα με αυτο ημουν 6 ετων, καπου το 91 , για Σπετσες (το θυμαμαι γιατι ειχε το ιδιο ονομα με την αδελφη μου) ,δεν θυμαμαι τιποτα σχεδον εκτος απο την υδρα και την ερμιονη σαν θολες εικονες

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα μεγαλύτερα κλισέ της καραβολατρικής -και όχι μόνον- αργκό μαζί με το "εργάτης" είναι και η απόδοση σε ένα πλοίο μεγάλης ηλικίας του χαρακτηρισμού "θρυλικό". Αν λοιπόν σκεφτεί κανείς πως ακόμη και κατά τη διάρκεια των καλύτερών του χρόνων στη γραμμή, πολλοί επιβάτες αντί 'Ευτυχία' το αποκαλούσαν 'Δυστυχία' :D, καταλαβαίνει κανείς πως αν του αποδώσουμε τέτοιο χαρακτηρισμό, θα μας δείρουν με φύλλο μπακαλιάρο:D.

 

Δυστυχώς γι αυτό τα καλύτερά του χρόνια έχουν ήδη περάσει, και βλεποντάς το νωρίτερα σήμερα μαζί με τα άλλα της γραμμής, δείχνει ήδη ξεπερασμένο παρά το γεγονός ότι το έλουζε ο ήλιος. Βλέπεις και το όνομα Σύμη και κάνεις το συνειρμό του "τι δουλειά έχει αυτό εδώ?". Η ΑΝΕΣ διαφωνεί όμως και πρός το παρόν τουλάχιστον το βλέπουμε να αναχωρεί καθημερινά για την Αίγινα, όπως και νωρίτερα σήμερα στις 0900, με ίδια ώρα αναχώρησης με το Ποσειδών Ελλάς μάλιστα. Μπήκε και το ΚΚ στο φουγάρο, εγώ θα πρότεινα να βάλουν κι ένα Ε επίσης, μπάς και ξεγελαστεί κανένας σύντροφος και μπεί μέσα.  

Link to comment
Share on other sites

Να και άλλη μια φωτογραφία του από τον Πειραιά την προηγούμενη εβδομάδα.

Βαπόρι 48 ετών με ταχύτητα σκάρτα 12 μίλια δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει πλέον κάτι στην ακτοπλοΐα και το διαλυτήριο θα έπρεπε να είναι η επόμενη του στάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατά την επίσκεψή μου στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, έπλευσα από την Αίγινα για τον Πειραιά με τον ΑΝΕΣ Σύμης. Το ίδιο το πλοίο ήταν πολύ παραδοσιακό. Μου άρεσε. Όμως ήταν πολύ αργά. Ακόμα και ο Άγιος Νεκτάριος ο Αιγίνης φαινόταν γρήγορος σε σύγκριση. Έχω δημιουργήσει μια παρουσίαση φωτογραφιών από τα ταξίδια μου και στα δύο πλοία που μπορείτε να δείτε εδώ:

https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720302681020

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nick the Greek said:

Για να δούμε, αυτό το διδυμάκι θα το ξαναπετύχουμε στο Σαρωνικό?

 

Απο όσα άκουσα, ειδα, και θα γίνουν νομίζω οτι δεν θα το ξαναδουμε Ποτε απο Πειραία και με τα νεότερα δεδομένα φοβάμαι οτι θα κανει εν τελη ενα τελευταιο ταξίδι 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μακάρι αλλα εχει παρα πολυ χαμηλη ταχύτητα και εδω δεν μπορεσε καν να διατηρηση καλη φημη εστω και σαν βοηθητικο του Νεκτάριου 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ένα δρομολόγιο Γλώσσα-Σκιάθο-Μαντούδι-Αγνώντα Σκοπέλου-Αλόννησο-Αγνώντα-Μαντούδι-Σκιάθο-Γλώσσα βγαίνει με την ταχύτητα που έχει το Σύμη και θα εξυπηρετεί και τα τρία νησιά. Αν επισκευαστεί το Cat 1, τότε δεν θα έχει μέλλον στον Άγιο Κωνσταντίνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Και επειδή δεν θα έχει πολύ μέλλον στη γραμμή του Αγίου Κωνσταντίνου ζητάει μεταδρομολογηση στη γραμμή Πειραιά Αίγινα για τη περίοδο 15/06/23 έως τις 11/07/23, αντί για τον Άγιο Κωνσταντίνο

Link to comment
Share on other sites

Για να πάμε κάτι λιγότερο από 50 χρόνια πίσω, ή έτσι υπολογίζω τουλάχιστον. Αφορμή είναι η κάρτα που βλέπετε στις οθόνες σας και η οποία αλιεύθη προσφάτως. Οι ειδικοί του Σαρωνικού θα μας πούν ποιά είναι η τοποθεσία, εγώ θα σας πώ ότι μάλλον πρόκειται για το Σύμη όταν αυτό νεότευκτο έκανε δρομολόγια στην περιοχή με το πρώτο του όνομα, Μαρία. Πολύ ξεχωριστή και αρκετά καλλίγραμμη σιλουέτα για την εποχή του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...