Jump to content
Shipfriends

Σύμη (ΙΜΟ 7236165)


Recommended Posts

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά την είσοδο του Σύμη στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη αφαιρέθηκαν τα βαρελάκια του πλοίου. Επίσης διακρίνω αλλαγή στο χρωματισμό (τιρκουαζ) των καθισμάτων στο ανοικτό κατάστρωμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το βράδυ το Σύμη μεθόρμισε στο κεφάλι της Ηετιώνιας. Το Σύμη είχε κανονικά δρομολόγιο αύριο από τη Ρόδο για Σύμη αλλά ακυρώθηκε όπως και το δρομολόγιο της Τρίτης 20/03/18 προς Marmaris. Έτσι η επιστροφή του ξανά στα δρομολόγια του θα είναι τη Πέμπτη 22/03/18 με ένα δρομολόγιο προς τη Marmaris

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
5 hours ago, Hastaroth said:

Το Ευτυχία,γνωστό και ώς "τσόκαρο" υπέστη-άν θυμάμαι καλά-ΔΥΟ μετασκευές:από ΕΓ/ΟΓ σε ΕΓ και ξανά σε ΕΓ/ΟΓ,ώς εκ τούτου δέ είχε και το παρατσούκλι "Φρανκεστάϊν".Εγώ είχα ταξιδέψει μ'αυτό και στίς δύο μορφές του-το vibration που είχε στην πρύμνη του ώς σκέτο επιβατηγό ήταν τρομερό και απαίσιο.

Εχω την εντυπωση πως το Ευτυχια το φωναζαμε τσαρουχι κ οχι τσοκαρο!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως,τσόκαρο το είχα ακούσει από μέλος τού παλιού Shiplovers.gr (προδρόμου τού παρόντος site),ο οποίος λογικώς τώρα κάπου είναι υποπλοίαρχος.

Θυμάμαι όμως επίσης ότι όταν το ξαναείδα ώς ΕΓ/ΟΓ νόμιζα ότι ήταν άλλο πλοίο.Τόσο καλή δουλειά είχαν κάνει τα μαστόρια :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Σύμη αναμένεται τη Κυριακή να σταματήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Ρόδο Σύμη, έτσι ώστε να ετοιμαστεί για ετοιμαστεί για να φύγει από τη Ρόδο, για τη καλοκαιρινή του δρομολόγηση από Άγιο Κωνσταντίνο προς Σκιάθο Γλωσσά από τις 15/06/18.

Link to comment
Share on other sites

Στο Σύμη σβήστηκαν τα σινιάλα και τα χρώματα της Sea Dreams, και γράφτηκε το ΑΝΕΣ στις μπάντες και μια γραμμή κατά μήκος του πλοίου στο κατάστρωμα του σαλονιού, για τη καλοκαιρινή απασχόληση του στις Σποράδες

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το Σύμη στη πρώτη άφιξη του στο λιμάνι της Γλώσσας, Ενώ πλέον φόρεσε την κίτρινη και μπλε ρίγα στις μπάντες της ΑΝΕΣ, όπως μπορούμε να δούμε σε φωτογραφίες που έχει ανεβάσει ο πλοίαρχος του βαποριού στη σελίδα του στο Facebook,

FB_IMG_1529247356552.jpg

FB_IMG_1529247363592.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να πουμε και δυο λογια για το πλοιο με το οποιο ταξιδεψα πριν δυο βδομάδες περιπου

Οπως και με τον ΠΡΩΤΕΑ ,ετσι και εδώ εχουμε ένα καραβολατρικο ταξιδι στο χρονο με πλοιο μιας αλλης εποχης.Περα απο αυτό όμως, κατά την αποψη μου και για το μεσο επιβατη, το πλοιο δεν κανει και πολύ για τη γραμμη που κανει.

Βασικο του μειονέκτημα είναι πως είναι αργο, με ταχυτητα 12-13 μιλια στην καλυτερη των περιπτώσεων.Εξαιρουνται καποια σημεια με ρευματα που τα εχω δει και με 14 ,αλλα και με 11.Αυτο σημαινει ότι κανει τη Σκιαθο από Άγιο Κωνσταντίνο σε 3.45 περιπου (το δρομολογιο λεει για 3.30) και την Γλωσσα Σκοπελου σε 4.45 (από 4.15 που είναι στα χαρτια).Στο κυκλικο ταξιδι εχει παλι περιπου μιση ωρα καθυστερηση μιας και ο χρονος παραμονης του στην Γλωσσα Σκοπελου αρκει για να καλυψει την καθυστερηση του πρωτου σκελους του ταξιδιού.Οπως και να το κανουμε σχεδόν 4 ωρες για Σκιαθο είναι μεγαλος χρονος ,ειδικα αν το συγκρινουμε με τι καραβια εχουν περασει στο παρελθον από τη γραμμη.

Ένα άλλο που μου εκανε εντυωπωση ειναι ότι το πλοιο κοβει ταχυτητα αρκετα πριν φτασει στο λιμανι.Δεν μπορω να ξερω γιατι γινεται αυτό αλλα ένα πλοιο με τοσο μικρη ταχυτητα δεν βρισκω το λογο γιατι να κοβει από τοσο μακρια.

Από κει και περα, το πλοιο δειχνει βεβαια τα χρονια του αλλα μεσα και εξω ηταν αρκετα καθαρο

Εσωτερικα τωρα οι χωροι μου φανηκαν λιγο μουντοι και με αρκετο κοσμο νιώθεις λιγο σαν να εισαι σε σε βαπορι των Κυκλαδων σε συνθηκες πρωτοκόλλου.Γενικα ειχες μια αισθηση ότι το σαλονι του είναι λιγο μικρο για τον πρωτοκολλο του πλοιου

Ανεβαινοντας στο πλοιο απο τις σκαλες βρισκεσαι στον εξωτερικο χωρο πισω απο το μοναδικο σαλονι του πλοιου και μπορεις να μπεις σε αυτό απο δυο πορτες που βρίσκονται διπλα διπλα.Εκει ειναι και οι μοναδικες σκαλες απο τις οποιες υπαρχει προσβαση στο πανω ανοιχτο deck του πλοιου,ενω υπαρχουν και λιγες καρεκλες .Τα σαλονι εχει καναπέδες και καποιες καρεκλες.Πλωρα στο σαλονι υπαρχουν αριστερα κα δεξια πορτες που οδηγουν σε ένα μικρο χωρο πισω από τη γεφυρα αλλα ο χωρος δεν είναι προσβασιμος και οι πορτες είναι κλειστες. Επιπλεον υπαρχουν αριστερα και δεξια σκαλες που καταληγουν αν δεν κανω λαθος σε άλλο ένα σαλονι το οποιο όμως είναι κλειστο και μαλλον χρησιμοποιείται σαν αποθηκευτικος χωρος για το bar του πλοιου.

Μερικες φωτο για να δουμε και πως είναι το σαλονι του

1531055812_Simi18_07_18maindecka.thumb.jpg.c777f26c2c7d7f0119cd978b9ec1a351.jpg1719429105_Simi18_07_18maindeckb.thumb.jpg.683417f00a18b116255bf9ce6f567a8c.jpg1

Συγκρινοντας μαλιστα φωτογραφιες σαν ΕΥΤΥΧΙΑ βλέπουμε ότι υπηρχαν και αλλα τρια παραθυρα τα οποια εχουν αφαιρεθεί και στη θεση τους εχει δημιουργηθεί ένα πορτακι.Αυτό εχει γινει τουλάχιστον μια δεκαετια αν και τις πρωτες φωτογραφιες του σαν ΣΥΜΗ υπαρχουν ακομα

Σε αντιθεση με τον ΠΡΩΤΕΑ εδώ εχουμε καλυτερο σημειο τα εξωτερικα καταστρωματα.Παλια μεν αλλα αν βρεις θεση κατω από το σκιαστρο το ταξιδι είναι απολαυση,τουλαχιστον για μενα .

Στο εξωτερικο deck υπαρχουν πλαστικες καρεκλες σταθερες καθως και μικρα τραπεζακια.τα οποια πρεπει να υπηρχαν από την εποχη που λεγοταν ΕΥΤΥΧΙΑ.

Ωραιος χωρος και το εξωτερικο bar,το οποιο φερει την υπογραφη της Sea Dreams ενώ διπλα του υπαρχουν σκαλες που οδηγουν ένα deck κατω, και συγκεκριμενα πισω από τη γεφυρα αλλα η προσβαση απαγορευεται.Το deck φτανει σχεδόν μεχρι πρυμα οπου μπορει καποιος να θαυμασει τα απονερα

Το γκαραζ του πλοιου είναι λιγοτερο δυσκολο από του ΠΡΩΤΕΑ,αν και για λογους ταχύτητας στη φορτωση ,τα αυτοκίνητα στη Σκιαθο φορτώνονται με τη μουρη και στον Άγιο Κωνσταντίνο βγαινουν ειται με οπισθεν,ειτε κανουν μανουβρα μεσα στο γκαραζ.Σε γενικες γραμμες όμως η φορτωση και η εκφορτωση γινεται πιο γρηγορα σε σχεση με τον ΠΡΩΤΕΑ ,πραγμα που σημαινει λιγοτερος χρονος παραμονης στα λιμανια.Σε αυτό βοηθαει βεβαια και η ελειψη φορτηγων μιας και στο δικο μας ταξιδι τουλάχιστον δεν πρεπει να πηρε φορτηγα. 

Γενικοτερα μου αφησε ανάμεικτες εντυπώσεις.

Από τη μια είναι συμπαθητικο και σε μενα τουλάχιστον δημιουργησε μια νοσταλγια ,αλλα από την άλλη η γραμμη θελει κατι πιο συγχρονο και γρηγορο ωστα να είναι ακομα πιο προσιτες οι Σποραδες από την Αττικη

 

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε και μια αφιξη του στην Σκιαθο

Το πλοιο ερχεται , αρκετα πριν φτασει στο λιμανι κοβει ταχυτητα και  σιγα σιγα φτανει στο λιμανι. Στη συνεχεια με δεξια στροφη και αφου μας χαρισει μια καταπλωρη ποζα, με αναποδα ερχεται για να δεσει στη δευτερη θεση του λιμανιου

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...