Jump to content
Shipfriends

Fast Ferries


Recommended Posts

Δεν ξέρω κάτα πόσο ο Παναγιωτάκης είναι διατεθειμένος να οδηγηθεί στην αντικατάσταση του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ.
Ο σκληρός ανταγωνισμός που δέχονται τα κλειστά από τις παντόφλές ,και τα αμφίπλωρα τα οπόια με ίδια περίπου μεταφορική ικανότητα λειτουργούν με πολύ μικρότερη σύνθεση πληρώματος δεν αφήνουν πολλ'ά περιθώρια κέρδους για τα κλειστά της γραμμής.
Και η ΚΕΡΚΥΡΑ LINES ετά την αποχώρηση του ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ δεν ενδιαφερθηκε κι αυτή να το αντικαταστήσει.
Το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ το είχε δει τον χειμώνα και γνωστός εφοπλιστής της ακτοπλοίας ο οποίος μόλις άκουσε την τιμή έκοψε λάσπη. :D

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι άκουσα η εταιρία στοχεύει πλέον σε νέα αγορά εξ ανατολάς όπως συνηθίζει. Η αγορά αν τελικά ευδοκιμήσει δεν νομίζω να έχει να κάνει με το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ το οποίο πούλησε.Αν ήταν δεν θα το πούλαγε μιας και το βαποράκι ήταν μπιμπελό και ότι έπρεπε για την γραμμή εκτός πια κι αν έπιασε τρελά λεφτά.

Εγώ πιστεύω ότι σκοπός τους είναι να διπλώσουν τον ΘΕΟΛΟΓΟ στην Ραφήνα με ένα πρωινό δρομολόγιο μιας και ήδη ημέρα με την ημέρα κερδίζει ολοένα και περισσότερη κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δεν λειτουργεί η σελίδα του Θεολόγου Π. Σε διαφημιστικό στο περιοδικό Εφοπλιστής γράφει web: www.fastferries.com.gr που επίσης δεν ανοίγει.

Ελπίζω με την επιστροφή του πλοίου να λειτουργήσει κι αυτή... σε κανένα μήνα υποθέτω (έτσι ακούγεται) :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επιτέλους λειτουργεί το site της εταιρείας. Έχει τα δρομολόγια του πλοίου, τιμές εισιτηρίων, συστημα online κρατήσεων, κάποια στοιχεία για το πλοίο με εσωτερικές και εξωτερικές φωτογραφίες, αλλά και πληροφορίες για τα τρία νησιά που εξυπηρετεί (Ανδρός, Τήνος, Μύκονος).

Στα στοιχεία της εταιρείας λέει ότι ιδρύθηκε το 1989, αλλά δεν κάνει καμία αναφορά σε πρώην πλοία της (Πλατύτερα) και νυν (Αικατερίνη Π).

Link to comment
Share on other sites

Στα στοιχεία της εταιρείας λέει ότι ιδρύθηκε το 1989, αλλά δεν κάνει καμία αναφορά σε πρώην πλοία της (Πλατύτερα) και νυν (Αικατερίνη Π).

Μόλις διάβασα το FAST FERRIES αμέσως θυμήθηκα οτι υπάρχουν 2 παντόφλες με αυτα τα σινιάλα στη γραμμή Καβάλας/Κεραμωτής - Πρίνου/Λιμένα. Είναι τα Πλατυτέρα Θάσου και Παναγία Θάσου, που όπως βρήκα είναι τα τέως Πλατυτέρα και Θεολόγος της οικογένειας Παναγιωτάκη. Επίσης ιδιοκτήτης τους είναι η ΝΕΚ (Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας). Έχω χαθεί λίγο...Αν θυμάμαι καλά τα σινιάλα τα κουβαλούσαν τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2007.

Ορίστε και φωτογραφίες τους απο το site της εταιρίας: http://www.thassos-ferries.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Κάτι άλλο που ακούγεται έντονα από την εταιρία είναι πως από το καλοκαίρι του 2009 ο Παναγιωτάκης θα φέρει κι άλλο ένα καράβι στη Ραφήνα! Για τα δρομολόγια υπάρχουν δύο εκδοχές: Ή θα πάρει τα δρομολόγια του ΘΕΟΛΟΓΟΣ οπότε αυτό θα περάσει σε πρωινά με διανυκτέρευση Ραφήνα, ή θα μπει στην Παροναξία (πάντα από Ραφήνα εννοείται). ;-)
πολλα ακουγονται. ποτε οτι θα φερει καινουργιο ο ιδιος, ποτε οτι θα ειναι σε συνεργασια με την ΑΝΜΕΖ (οδυσσεας ελυτης). εχουμε ακουσει και αλλα οτι το ενα θα ειναι απο ραφηνα και το αλλο απο πειραια.

η ουσια ειναι οτι (ειτε ετσι, ειτε αλλιως) κοιταζει πως να εδραιωθει ακομη περισσοτερο στα συγκεκριμενα νησια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
ok! σευχαριστω το αλλο πλοιο γιατι δεν το δειχνει?νομιζω η εταιρεια εχει αλλο ενα πλοιο ή κανω λαθος?

Η εταιρεια του Παναγιωτακη δεν ασχολειται μονο με την ακτοπλοια.Εχει ακομα ρυμουλκα στον Πειραια και στη Θεσσαλονικη αλλα το καρναγιο στα Αμπελακια της Σαλαμινας.

Αυτη τη στιγμη απο ferries εχει το ΘΕΟΛΟΓΟ Π και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.Παλιοτερα ειχε και το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ(σημερινο MARIA BUONO).

Οσο γιατι δεν δειχνει ολα τα πλοια το site μαλλον οφειλεται στο οτι φτιχτηκε κυριως για το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π και δεν αναβαθμιστηκε ποτε.

Αυτα ειναι που ξερω γενικα για την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Έψαχνε μέχρι πέρσι. Αλλά από την αρχή της οικονομικής κρίσης, έχει παγώσει το θέμα. Εδώ δεν έβαλε τον τρίτο καταπέλτη που έλεγε για πρόσβαση των οχημάτων απευθείας στο πάνω γκαράζ. Πιστεύω η ιστορία αυτή θα πάρει κανά 3άρι χρόνια ακόμη... :-(

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικες γραμμες παντως στα ματια μου δειχνει νοικοκυρεμενη εταιρεια που σιγα σιγα καταφερε να εξεληχθει κανοντας μικρα και μελετημενα βηματα.

Ξεκινησε με παντοφλες απο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα και συνεχισε με το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ,το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π και τωρα το ΘΕΟΛΟΓΟΣ με το οποιο εδειξε οτι μπορει ενα καλο και ομορφο εσωτερικα καραβι να μπει σε μια γραμμη με εταιρειες πασιγνωστες και να αποσπασει μεγαλο μεριδιο της κινησης διαψευδοντας πολλους μεταξυ των οποιων και εμενα που δεν περιμεναμε να πιασει το βαπορι στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Έφερε ένα βαπόρι το οποίο είναι πολύ λειτουργικό έχει μεγάλη χωρητικότητα σε οχήματα, έκανε μια δαπανηρη μετασκευή και το αποτέλεσμα την δικαίωσε απόλυτα.

Βέβαια το βαπόρι δεν ήταν υποδυέστερο από τον ανταγωνισμό αλλά ίσο και καλύτερο.

Βέβαια το σκέφτηκε και καλά.Δεν πήγε να μπλέξει πρωί και με τα ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α/ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ όπου θα ήταν πιο δύσκολα λόγω παράδοσης.Πήγε στο απογευματινό και από την πρώτη στιγμή πήρε μεγάλο μερίδιο από την πίτα.

Επειδή έχω ταξιδέψει και με τα 3 πλοία της εταιρείας θεολογος-αικατερινη-πλατυτερα( το οποίο έχει πουλήσει) η γνωμη που έχω σχηματίσει είναι ότι πρόκειται για μια σοβαρή εταιρεία η οποία σέβεται τον επιβάτη και φροντίζει πάντα τα πλοία της να διατηρούνται σε ένα υψηλότατο επιπεδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τα διαφημιστικά του Θεολόγος Π πρέπει να είναι τα ίδια από τότε που ξεκίνησε το πλοίο δρομολόγια στη γραμμή της Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μυκόνου. Λίγη έμπνευση από τη μεριά της εταιρείας του δε θα έβλαπτε?? Όπως και να ανέφεραν τα ωράρια των δρομολογίων του

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οσο για το θεμα παναγιωτακης θεολογος π. γεμιζει φουλ οποτε λογικο να περιμενουμε καποια κινηση για παροναξια απο οτι εχει ακουστει γιατι παει πολυ καλα η εταιρια

Edited by proud_ionian
copy
Link to comment
Share on other sites

οσο για το θεμα παναγιωτακης θεολογος π. γεμιζει φουλ οποτε λογικο να περιμενουμε καποια κινηση για παροναξια απο οτι εχει ακουστει γιατι παει πολυ καλα η εταιρια

Για Παροναξία ή δίπλωση του ΘΕΟΛΟΓΟΣ με ένα δεύτερο πλοίο στη γραμμή πολλά ακούγονται κατά καιρούς αλλά εξασθενούν σχεδόν αμέσως. Πιθανότατα η εταιρία θέλει να κάνει μια και καλή την κίνησή της και να πιάσει με τη μία όπως το ΘΕΟΛΟΓΟΣ όταν πρωτοήρθε. Απ' ότι έχω καταλάβει δεν παίζει με δοκιμές και παρόμοια... Για να κάνει κίνηση πρέπει να είναι σίγουρη ότι θα πάει καλά κι ότι θα κάνει τη διαφορά από τους ανταγωνιστές. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

οσο για το θεμα παναγιωτακης θεολογος π. γεμιζει φουλ οποτε λογικο να περιμενουμε καποια κινηση για παροναξια απο οτι εχει ακουστει γιατι παει πολυ καλα η εταιρια

Όταν λες "κίνηση" τι εννοείς ??? Να πάει το Θεολόγος στην Παροναξία ή να βάλει άλλο πλοίο η εταιρεία του εκεί ???

Για Παροναξία ή δίπλωση του ΘΕΟΛΟΓΟΣ με ένα δεύτερο πλοίο στη γραμμή...

...Για να κάνει κίνηση πρέπει να είναι σίγουρη ότι θα πάει καλά κι ότι θα κάνει τη διαφορά από τους ανταγωνιστές. :rolleyes:

Δηλαδή, να πάει το Θεολόγος στην Παροναξία και να βάλει και δεύτερο πλοίο εκεί η εταιρεία του ??? Σαν πολλοί νοματαίοι δεν μαζεύονται ??? :confused:

Ακόμα, δεδομένου ότι η Παροναξία συγκεντρώνει την "αφρόκρεμα" των πλοίων της ακτοπλοίας μας, τι είδους κίνηση θα πρέπει να είναι αυτή ώστε και να είναι "σίγουρη ότι θα πάει καλά" και ότι "θα κάνει τη διαφορά από τους ανταγωνιστές", και μάλιστα σε χαλεπούς καιρούς ???

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ με εγγύηση και σιγουριά επιτυχίας, είναι να βάλει κάποιο ...κρουαζιερόπλοιο, με μισό εισιτήριο από τον ανταγωνισμό.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστέυω ότι η Fast Ferries σκέφτηκε ποτέ κάτι τέτοιο!

Είναι μία σοβαρή εταιρία η οποία ούτε ανοίγματα κάνει ούτε τίποτα. Αυτά περί Παροναξίας και έλευσης δεύτερου πλοίου παράλληλα με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ θεωρώ ότι απλά προέκυψαν από τους ευσεβείς πόθους κάποιων. Τι επιτυχία μπορεί να έχει ένα πλοίο από Ραφήνα στην Παροναξία τη στιγμή που ποτέ δεν υπήρχε σταθερή σύνδεση; Εδώ ολόκληρη Blue Star έφερε το ΙΘΑΚΗ, το καλοκαίρι πήρε μερίδιο και μόλις έπιασε φθηνόπωρο το μάζεψε και το έφερε Πειραιά και από τότε δεν ξαναπάτησε. Τα ίδια και το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

Θέλω να καταλήξω στο ότι είναι μία ακόμα πιο εποχιακή γραμμή και από την Ανδροτηνομυκονία και πιστεύω πως τον χειμώνα θα είναι εντελώς ασύμφορη. Επίσης στα περί δεύτερου βαποριού μαζί με τον ΘΕΟΛΟΓΟ, μην ξεχνάμε πως πάρα πολύ πρόσφατα το AQUA αποχώρησε από τη γραμμή προφανώς γιατί δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Οπότε τι τύχη μπορεί να έχει ένα ακόμα βαπόρι, ενδεχομένως πιο μεγάλο από το AQUA. Καλό θα είναι να μην κοιτάμε μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά όλη τη χρονιά πριν πούμε ότι ένα βαπόρι θα σκίσει κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Κι ενώ δύο χρόνια μετά το παραπάνω ποστ μου, η εταιρία με διέψευσε πανηγυρικά στα περί έλευσης δεύτερου πλοίου, να πούμε ότι στο site της έχει πλέον μπει και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ενώ αν κατάλαβα καλά, εκτός της Τήνου, άλλος είναι ο κεντρικός πράκτορας για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ και άλλος για τον ΘΕΟΛΟΓΟ :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...