tegea Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Τουλαχιστον αυτο εχει και αποτελεσμα καθως το πλοιο χανει ενα 20λεπτο αλλα τουλαχιστον το στομαχι ολων των επιβατων (ευαισθητων και μη) ειναι στη θεση του Σωστότατος !!! :p:p
speedrunner Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Τουλαχιστον αυτο εχει και αποτελεσμα καθως το πλοιο χανει ενα 20λεπτο oxi 20lepto xthes gia folegandro eixe 2 wres kathisterish
tegea Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Τις ίδιες πληροφορίες έχω και από πράκτορα στην Σίφνο. Σημειώνει σημαντικές καθυστερήσεις! Αλλά καλύτερα αφού έχει καιρό να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες.
Shadow Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Σοβαρά μιλάτε αυτό λένε; Κοροϊδεύουν τον κόσμο λέω εγώ. Πήγα Φολέγανδρο το προηγούμενο ΠΣΚ (25-27/7), και η ανακοίνωση ανέφερε πως λόγω τεχνικού προβλήματος θα πλεύσουμε με μειωμένη ταχύτητα. Αυτό την Παρασκευή, όπου και φτάσαμε με 1.5 ώρα καθυστέρηση. Στην επιστροφή αργά Κυριακή, το καράβι αναχώρησε από Φολέγανδρο για Αθήνα στις 11 το βράδυ (προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 9:30 αλλά το λιμεναρχείο ήταν ενήμερο για την αλλαγή ώρας αναχώρησης από την προηγούμενη μέρα), και άφιξη στον Πειραιά στις 3:20. Υπο κανονικές συνθήκες πλεύσης και αναχώρησης, θα είχαμε φτάσει στη 1:30. Λόγω του κραξίματος που φάγανε την Παρασκευή, στα μεγάφωνα πλέον η ανακοίνωση έπαιζε πάλι με το τεχνικό πρόβλημα, τονίζοντας αυτή τη φορά την υποστήριξη στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων (κοινώς χάρη σας κάνουμε που σας γυρνάμε πίσω) και πως η πρωτοβουλία να συνεχίσει το καράβι τα δρομολόγια γίνεται με σεβασμό προς τα νησιά της γραμμής μπλα μπλα μπλα. Πειράζει που ο εγώ ο αδαής πιστεύω πως όλο αυτό γίνεται για οικονομία καυσίμων;
speedrunner Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 (edited) gia to prioigoymeno psk ontos yphrxe provlhma me thn mia mhxanh toy ploiou kai h wra anaxwrhseis eixe allaksei kai sto systhma. alla ayto to provlhma exei apokatastathei twra. opote den einai mhxaniko to provlhma gia tiw teleytaies kathisteriseis Edited August 5, 2008 by proud_ionian quote αντι reply
Neptune Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 Το πρωινο δρομολογιο εχει μιση ωρα καθυστερηση λογω καιρου. Αλλη μιση ωρα μεχρι να γυρισει Πειραια συνολο μια. Που σημαινει οτι καθυστερει και την δευτερη αναχωρηση. Η οποια με τη σειρα της θα καθυστερησει κι αλλο λογω καιρου. Οποτε λογικα το απογευματινο δρομολογιο μαζευει περισσοτερες καθυστερησεις. Και αμα αργησεις και λιγο στο λιμανι που το απογευματινο δρομολογιο (δε ξερω γιατι) καθυστερει λιγο παραπανω.. Τοτε λογικα ολα αυτα.
tegea Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Πειράζει που ο εγώ ο αδαής πιστεύω πως όλο αυτό γίνεται για οικονομία καυσίμων; Μάλιστα για αυτή την περίοδο θα μπορούσαμε να πούμε πως Μποφόρ+Εταιρεία=Συμμαχία, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Διότι, μειώνεται η ταχύτητα και το πιο σημαντικό αλλάζει την πορεία του, καλύπτοντας έτσι μεγαλύτερη διαδρομή. Άρα, η κατανάλωση των καυσίμων θα μπορούσαμε να πούμε παραμένει σχετικά η ίδια.
e_2 Posted November 10, 2008 Posted November 10, 2008 Από ό,τι ειχε ακουστει μαλλον θα κανει ενα μικρο δεξαμενισμό για να διαπιστωθει εαν εχει 'ρουφηξει" κατι το τζετ.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2008 Author Posted November 19, 2008 Όπως ανέφερα χθες το Speedrunner II ανέβηκε στη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Κάνοντας μου εντύπωση ποσό νωρίς ανέβηκε. Πάντως χθες να έχουν βγάλει τους «κουβάδες» από τις δυο μεσαίες KaMeWa, προφανώς κάποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2008 Author Posted November 26, 2008 Χθες που ξαναπέρασα από τη δεξαμενή φαινόταν ότι το Speedrunner II ήταν έτοιμο να πέσει από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη, μετά από μια εβδομάδα παραμονής του εκεί. Μάλλον σήμερα θα πέσει από τη δεξαμενή αλλα χωρίς τις δυο μεσαίες KaMeWa.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2009 Author Posted April 1, 2009 Πριν κανένα 20 ήμερο είχα δει ότι είχαν βγάλει τα όλα τα πέδιλα από το καταπέλτη, που πλέον τα ξαναφόρεσε. Ενώ πρέπει να έφτασε και το ανταλλακτικό που περίμεναν από το εξωτερικό (εάν συμπεράνω από το κιβώτιο που υπήρχε στο πλοίο από την εταιρεία που είχαν κάνει τη παραγγελία).
Neptune Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Το οποιο τρεχουν να τοποθετησουν ωστε να κανει δρομολογιο την Παρασκευη. Σκεψη Νεπτουν: Αν δεν προλαβει να τοποθετηθει αλλα εχει καποια πληροτητα μια και εχει ηδη ανοιχτα πλανα, δε μπορει να κανει δρομολογιο με 3 μηχανες Ειναι γνωστη τακτικη απο τη βλαβη του Σπηντρανερ Ι αλλα και αλλων ταχυπλοων
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2009 Author Posted April 4, 2009 Χθες το Speedrunner II έκανε πολύ μικρό σε διάρκεια δοκιμαστικό, διότι προέκυψε κάποιο προβληματάκι.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2009 Author Posted April 8, 2009 Ξανά βγήκε σήμερα για πολύωρες δοκιμές στο Σαρωνικό το Speedrunner II. Αυτή τη φορά με ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2009 Author Posted April 9, 2009 Σήμερα το απόγευμα κατά τις 18:45 το Speedrunner II βγήκε για ένα τελευταίο δοκιμαστικό, ότι όλα δουλεύουν καλά, μιας και αύριο ξεκινάει δρομολόγια
e_2 Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Ξεκίνησε εχθες το πλοίο κανονικα τα προγραμματισμένα δρομολογια του.
Earl Granville Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Η ζούγκλα ταξίδεψε για Σίφνο και σε αυτό το βιντεάκι ο πλοίαρχος Κυριάκος Κύρου υποδέχεται την δημοσιογράφο στην γέφυρα του speedrunner II.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2009 Author Posted May 21, 2009 Σήμερα το Speedrunner II το απόγευμα έκανε δοκιμές με το καταπέλτη του (νομίζω ότι πλέον τα πέδιλα του καταπέλτη είναι υδραυλικά). Και λίγη ώρα αργότερα μεθόρμισε στο Ν.Μ Δραπετσώνας. Ξέρει κανείς το λόγω αυτής της έκτακτης μεθόρμισης??
Πλοηγος Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=8420 Λογικά για αυτό.
polmyt Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Εχει δικιο ο φιλος Πλοηγος Διπλα στο βαπορι ηταν το αντιρυπαντικο ΑΚΤΑΙΑ 17 το οποιο τελειωσε τον καθαρισμο γυρω στις 17.30.Με το που εφυγε το ΑΚΤΑΙΑ,εφυγε και το SPEEDRUNNER II για τον Νεο μολο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2009 Author Posted May 22, 2009 Η ανακοίνωση από το Υπουργείο Ρύπανση από ελαφρά πετρελαιοειδή, εντοπίστηκε, απογευματινές ώρες χθες, στη θαλάσσια περιοχή «Ακτή Τζελέπη» του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά, εκτάσεως 400 τ.μ. περίπου, λόγω διαρροής καυσίμου από το Ε/Γ – Ο/Γ «SPEEDRUNNER II» Ν.Π. 11767.Κατόπιν διενέργειας ελέγχου στο ανωτέρω πλοίο διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί τριχοειδές ρήγμα στην πρωραία δεξιά πλευρά του, πάνω από την ίσαλο γραμμή. Άμεσα ξεκίνησαν οι εργασίες απορρύπανσης από την ιδιωτική εταιρεία «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.», στην οποία ανατέθηκαν, με τη χρήση απορροφητικών υλικών και τη συνδρομή του αντιρρυπαντικού σκάφους «ΑΚΤΑΙΑ». Περί ώρα 20:10 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες απορρύπανσης με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα (Τζελέπης) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Αυτό το τριχοειδές ρήγμα, από τι προκλήθηκε?? Κάπου ακούμπησε το πλοίο ή από καμία οξείδωση??
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το Speedrunner II παρότι που έγινε σχετική ανακοίνωση ότι απαγορεύεται η παραμονή των επιβατών στο ανοικτό κατάστρωμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, κάποιοι επιβάτες παρέμειναν στο ανοικτό κατάστρωμα (να σημειώσω ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές), ενώ πριν 2 χρόνια που είχα ξανά ταξιδέψει μετά από κάθε λιμάνι μετά από υποδείξεις του πληρώματος, οι επιβάτες δε παρέμεναν έξω (εκείνη τη φορά είχε καιρό, ένα 7αρακι μέσα στο νερό).
speedrunner Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Όποτε έχω ταξιδέψει με το πλοίο πάντα έξω κάθομαι....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now